HRH 6 - Epilog 1: Tanec s tebou 1/4

Epilog 1: Tanec s tebou

       

„To je hrozné...“ zamumlal jsem.

Na naší cestě zpátky na zem jsem viděl, v jakém stavu Dracul zůstal. Bylo to dost zlé.

Potok, který se nacházel poblíž Nadeniny jeskyně, přetekl a byl zablácený a řeky všude přetékaly a zaplavovaly pláně.

Klima Draculu odjakživa řídila madam Tiamat a vypadalo to, jako by nikdy neuvažovala o odvodnění. Vzhledem k tomu, jak silní draci byli, se dalo pochybovat, že by některý z nich zemřel kvůli záplavám, ale hnědé, zablácené řeky zničily kdysi krásnou scenérii.

„Myslíš, že Liscia a ostatní jsou v pořádku?“ zeptal jsem se.

„Mám obavy, ale kdyby se něco stalo, jsem si jistá, že Ruby sem přiletí,” řekla Naden.

„Koneckonců, jsem si jistá, že draci už mohou létat,“ souhlasila Aisha. „Žádné zprávy jsou dobré zprávy.”

S Naden a Aishou, které to říkaly, aby mě povzbudily, jsme zamířili ke Krystalovému hradu, kde čekala Liscia a ostatní. I když hladina jezera obklopujícího Krystalový hrad vzrostla a pokryla širší oblast, na samotném hradě nebylo ani stopy po nějaké změně. Mohl být navržen jako plovoucí ostrov.

Položili jsme se na zem, dokud jsem ještě cítil úlevu, když jsem to viděl, a Liscia a ostatní k nám okamžitě přispěchali.

„Soumo!“ Liscia mě okamžitě objala. „Díky bohu... jsi v pořádku...”

„Taky jsem rád, že jsi v pořádku.“ Oplatil jsem Liscii objetí a pohladil ji vlasy na zátylku. Byl jsem opravdu rád, že ji vidím v pořádku.

Jakmile jsme se chvíli drželi, Liscia mě pustila a s lehce rozzlobeným výrazem ve tváři řekla, „Bože, měla jsem o tebe starost, víš? V oblacích se objevily záblesky a pak výbuchy. Kdyby tam nahoru nešli Halbert a Ruby, už jsem chtěla dát na gondolu vrtuli a jít tam sama, dobře?”

Vypustit gondolu?! To by bylo příliš lehkomyslné.

„Promiň, že tě musím znepokojovat,“ řekl jsem. „Tak prosím tě, nedělej nic nebezpečného.”

„Podívejme, kdo to mluví!“ Liscia mě zatahala za tvář.

Ona... měla tak trochu pravdu.

Přesto by za mnou přišla sama ... huh. Myslel jsem si, že Liscia se chovala spíše jako brzy první královna, ale v takových chvílích jste stále mohli vidět kousky z její chlapecké stránky. Tak to byla Liscia a já ji za to miloval.

Pak mě Liscia opustila a obrátila se k Aishe a Naden. „Jsem ráda, že vy dvě jste také v pořádku.”

„Samozřejmě, že jsme! Soumu jsem tam dostala nezraněného, přesně jak jsem měla.” Naden se pochlubila a pýchou nafukovala své nepříliš bohaté poprsí.

Aisha, která byla mnohem lépe obdařena, nechala to své s úlevným povzdechem padnout. „Jediné, co jsem udělala, bylo, že jsem sejmula bomby, ale je dobré vidět, že všechno dobře dopadlo.”

Při sledování těch tří, jsem se obrátil k Carle, která k nám přistoupila, a položil jí otázku. „Byly nějaké škody tady na povrchu?”

„Ne. Díky siru Halbertovi, který nás varoval před nebezpečím, byli draci schopni zadržet padající předměty, takže nedošlo k žádnému výraznému poškození. Liscia, madam Kaede a já jsme používali magicky okouzlené luky, abychom ty věci také zachytili. Ale...“ Carla odvrátila oči. Vypadalo to, že má problém mi něco říct.

„Stalo se něco?”

„Ne... Ale něco se chystá, jsem si jistá.” Když to řekla, podívala se za sebe.

Sleduje její zorný úhel, našel jsem Kaede se zkříženýma rukama a impozantním úsměvem a Hala klečícího před ní. Ruby stála za ním a chovala se nervózně.

Huh? Co? Vypadalo to, že má potíže.

„Hale, rozumíš tomu, co jsi udělal?“ Kaede se podívala na Hala, aniž se usmála. „Jel jsi na zádech svobodného draka, víš? Víš, co to znamená, že?”

„Ne, um ... já-neměl jsem tušení! Ne že by nechali jen ty, které si vezmou za manžely jezdit na zádech, nebo že nedovolit jiným mužům, aby na nich jeli, je znak cudnosti!“   Hal se zoufale snažil vysvětlovat a potil kulky.

Teď, když se o tom zmínil, Naden řekla něco takového. Mohl Hal jet na Ruby, aniž by to věděl? Bylo to jako ukrást polibek svobodné ženě, nebo něco takového. Nemýlil jsem se, když jsem si myslel, že má potíže.

„Pro informaci, co se stane, když na ní jel, aniž by to předem věděl?“ zeptal jsem se Naden, která měla ve tváři ustaraný výraz a poškrábala se na tváři.

„Hm... Pokud s ní uzavře smlouvu, není problém, ale pokud se pokusí uzavřít smlouvu s někým jiným, dokud je naživu, bude považována za “snadnou“ nebo za “tuláka“. Pokud nemůže uzavřít smlouvu s Halbertem, Ruby možná nebude schopná uzavřít smlouvu po dalších osmdesát let.”

I když jediné, co dělali, bylo, že nechávali lidi jezdit na zádech, draci měli zjevně velmi přísný smysl pro cudnost.

Kaede nevěřícně pokrčila rameny. „I kdybys o tom předtím nevěděl, kdybys poslouchal Jeho Veličenstvo a madam Naden, když spolu mluvili, věděl bys to, víš?”

„Ne, myslím, že jsem to podělal! Ale Kaede, tehdy... jsi mi nikdy nebránila, abych na ní jel!”

„Protože to byla krize,“ vyštěkla. „Jak tě znám, pochybovala jsem, že víš, co děláš, ale vzhledem k situaci jsem se to rozhodla přijmout. Ano, i když jsme se nedávno zasnoubili.”

„Ulp...”

Oh, Hal a Kaede byli zasnoubeni, co? Blahopřeji! No, koneckonců, byli to přátelé z dětství a já jsem čekal, že se to nakonec stane, takže mě to nepřekvapilo, ale... pokud tomu tak bylo, nemohlo se to stát v horší dobu.

Kaede si povzdechla a poklesla jí ramena. „A co? Tys to nevěděl? A co Ruby, kterou jsi vzal na projížďku? Už se nemůže zúčastnit obřadu smlouvy. Když na sebe nevezmeš zodpovědnost, bude sama, dokud budeš naživu, víš! Plánuješ promarnit desítky let života dívky?”

„U-Um... Kaede,“ odvážila se Ruby. „Byla jsem připravena to přijmout, když jsem...”

„Ty buď zticha, Ruby!“

„A-ano, madam...“ Ruby spěšně ustoupila stranou.

„Když si pomyslím, že by mohla Ruby odstavit jediným výkřikem...“ Naden si vybrala zvláštní věc, která na ní udělala dojem.

Normálně byla Kaede váhavý typ, ale když byl čas stát na místě, nemohlo ji nic vyděsit. Jako když se Hal snažil přidat ke Georgovi. To, že se to obvykle týkalo Hala, bylo znamením toho, jak hluboká je její láska k němu.

V tu chvíli mi Carla zašeptala do ucha, „Um, mistře, je v pořádku, že je nezastavíme?”

„Myslíš, že cokoli řeknu, bude přesvědčivé?“ zamumlala jsem taky. „I kdyby za to mohly okolnosti, snažím se uzavřít smlouvu s Naden, když už mám čtyři snoubenky.“

„...Předpokládám, že na tom něco je.“ Carla se ode mě odtáhla.

Jo... to byla reakce, kterou jsem měl očekávat.

Zvedla prst vedle spánku, Kaede prohlásila, „Zdá se, že nemám na vybranou. Prosím, udělej to s ní správně.”

„Tobě to nevadí, Kaede?“ zeptal se Halbert chabě.

„Tentokrát to nechám plavat. Musím se odteď zamyslet nad tím, co je pro rod Magna nejlepší. Pokud jediné, o čem uvažuji, je, jak vypěstovat dům Magna, uzavření smlouvy s drakem, jako je Ruby, není špatné. Pokud jsi dračí rytíř, budou na tebe nepřátelé i spojenci pohlížet s úctou, a to by ti mělo být nápomocné, když jdeš do války. Můžu to přijmout jako přínos pro můj dům.”

„Kaede...”

„Ale tohle je naposledy, co tě chci vidět, jak balíš jiné ženy, protože jsi šel s proudem!”

„Ehm, jasně... Vezmu si to k srdci.”

„T-tolik vám děkuji, Kaede.“ Ruby s úlevou sklonila hlavu před Kaede.

Hal vypadal, že z úcty k ní nemůže zvednout hlavu. Vypadalo to, že Kaede dokázala projevit shovívavost jako hlavní manželka a přitom se postavila nad Hala a Ruby. Teď už s ní Hal nikdy nebude moci mluvit o domácích záležitostech. Stejně jako já.

Teď, když mě to napadlo, děda jednou řekl: „Tajemstvím šťastné domácnosti je být chytrý v tom, jak skončit pod palcem své ženy.“ I moje babička, která se pořád usmívala, dala mému dědovi peklo, když se choval špatně, když byli mladší.

Budou Liscia a ostatní nakonec takové...? Měl jsem pocit, jako bych to viděl.

„Myslíš na něco neslušného, že?” Liscia se na mě chladně podívala. Zřejmě po mně šla.

„Ale ne... Jen mě napadlo, že bychom měli požádat madam Tiamat, aby tu záležitost s Ruby vyřešila. ... nebo něco takového,“ řekl jsem spěšně. „Jo.”

„Hm...“ Liscia se na mě podívala se svou obvyklou pochybovačností.

Uh, čas změnit téma.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruby umlčena, Hal zpacifikován, o postupu je rozhodnuto …… je vidět kdo tu velí 😂😂

4 komentáře:

  1. ďakujem, tak akcia "zober draka a druhého dostaneš grátis" sa podarila.
    Teraz rozhovor s Tiamat a cesta na Sever za vysvetlením.
    PS: Kaede to má jasne pod palcom.

    OdpovědětVymazat