INN - Kapitola 51: Obchodování s výsledkem bestií

Kapitola 51: Obchodování s výsledkem bestií


Ihned poté, co jsem se dozvěděl o migraci od Tier, začali jsem stavět dům v rezidenční čtvrti s pomocí vysokých elfů.

Je to velký dům, kde může žít 30 lidí.

Udělali jsme soukromé pokoje, ale většina z nich jsou velké pokoje, které mohou ubytovat dvě až čtyři osoby.

Udělali jsme to tak, protože by mohli být osamělí, pokud jsou sami v místnosti.

Bude ještě nějakou dobu trvat, než si na tuto vesnici zvyknou.

Migrovalo 25 osob.

Tři z nich jsou děti z mateřské školy.

Nejstarší je stará jako středoškolačka Senna, a tak se stala jejich zástupkyní.

Existují někteří migranti, kteří vypadají jako středoškoláci, ale většina z nich je ve věku studentů základní školy.

I když jsem trochu nesvůj, pokud ty dívky mohou žít samy, samy dobrovolně pomáhají s domácími pracemi a zatím není žádný problém.

Jen přemýšlím, i když má Vyjící vesnice asi 500 obyvatel, je opravdu v pořádku poslat 25 jedinců ven?

Nebude to pro ně nebezpečné, když vyslali celou generaci žen?

Mluvil jsem o tom se Sennou, ale zdá se, že migranti jsou druhé dcery přeplněných rodin, takže vesnice má stále dost žen.

Protože jsou však migranti příliš mladí, Senna, jako dcera náčelníka vesnice, byla také poslána.

Aby propagoval, že migrace je velkou příležitostí, poslal náčelník vesnice svou vlastní dceru.

Z pohledu outsidera jsou však vysílány ven, protože jsou k ničemu.

Senna mě požádala, abych se postaral o ni a všechny ostatní migranty.

Tak to je.

Teď už chápu, proč byla Senna tak smutná, když sem poprvé přišla.

Neboj se, takhle se k vám chovat nebudeme.

Nejsi žádná bestie budižkničemu, Senno!

Vím to z hloubi svého srdce!

Proto Senno....

Nemusíš chodit do mé ložnice.

Takhle se nehoupu.

Rozhodně nechoď.

Už jsem ti to říkal, proč jsi stále v mé ložnici?

Areh?

Zavřely se dveře samy od sebe?

Proč je nemohu otevřít?

Nevzpomínám si, že by se dalo zamknout venku.

„Je neslušné nevztáhnout ruku na ženu, která se už rozhodla.“

„V zájmu Vyjící vesnice mě prosím přijměte.“

Nechápu ten poslední řádek.

To je úplně odlišné od mého předchozího světa, nebo alespoň opravdu odlišné od Japonska.

„S migranty z Vyjící vesnice nejsou žádné znatelné problémy. Jsou plně motivováni k práci a požadují práci, pokud nic nedělají."

Tuto zprávu jsem obdržel od osoby odpovědné za migranty, Ramurias.

„Zaznamenali nějaký závažný problém?“

„Jsou... protože jsou to malé děti, plakali, když viděli Zabutoniny pavouky.“

„Ah…“

„A čůrali, když viděli kuros.“

„…“

To jsou hlavní problémy?

Možná se mi to bude zdát špatné, ale víc si vážím kuros a pavouků než jich.

Měli by si na ně zvyknout.

Mimochodem, protože bestií chlapci jsou malí, bestie se o ně starají.

Když přemýšlím o budoucnosti, myslím, že je to dobré.

Chtěl bych, abyste se stali milovníky onee-san všemi prostředky.


Věci, které jsme vyměnili z Vyjící vesnice.

Železné kuchyňské náčiní.

Kuchyňský nůž, pánev, velká pánev, malá pánev, malý hrnec atd.

Vaření bude nyní jednodušší.

Oni a já jsme potěšeni.

Příbory.

Nůž, vidlička, lžíce, plochá deska, hluboká mísa, šálek, sklenice a tak dále.

Vzhledem k jejich luxusnímu vzhledu jsme je umístili do hostince pro hosty.

Část z nich je již věnována Doraimovi.

Skleněné láhve.

Budou hrát aktivní roli při skladování koření a léků.

I když jich přinesli hodně, člověk, který je chtěl, si většinu najednou vzal a utekl.

Je dobře, že se mi daří vzít pět na skladování koření.

Jiné.

Sekyry, sekerky, svíčky, jehly, příze, kůže, doplňky atd.

Sekyry a sekerky jsou dány elfům a oni, protože používají tesané kameny, které jsem vyrobil.

Svíčky.

I když magie může být použita k osvětlení věcí... Svíčky jsou důležité.

Zvláště pro mě, který neumí používat magii.

I když jsem řekl, že jsou to svíčky... myslel jsem, že jsou vyrobeny z vosku, ale....

Věc přede mnou je jiná.

Zdá se, že surovina je nějaký strom.

Já budu ten, kdo to použije.

Zabuton vzala jehly, přízi a kůže.

Trvala na tom, že bude mít na starosti tkaní.

Jsem vděčný.

Příslušenství jsou malé krabičky, tašky, kožené opasky a tak dále.

Člověk, který to má rád, si jeden vzal pro sebe.

V současné době nejsou v obci žádné měny.

I když můžeme vyměňovat, jediné osobní věci, které každý z vesničanů vlastnil, jsou věci, které sem přinesl.

Všechny plodiny jsou sdíleny rovným dílem.

Když se populace zvýší více, měl bych tento problém přezkoumat?

Konzultoval jsem to s ostatními a všichni to říkali.

„Všechno tady patří manželovi (náčelníkovi vesnice), tak si dělej, co chceš.“

.....

Je to normální způsob myšlení?

-------------------------------------------------------------------------

Kdopak asi utekl se skleněnými lahvemi? 😁😂


Žádné komentáře:

Okomentovat