IwS 1 - Kapitola 2: Čím více, tím lépe! Dvojnásobek radosti, polovina smutku 8/10

Zahrada vikomta v sobě měla dojo.

Po vstupu jsem nemohl zadržet své překvapení. Konec konců to vypadalo přesně jako japonské kendo dojo.

Vyleštěná dřevěná podlaha, několik dřevěných mečů visících na zdi... doplněných skutečnou domácí svatyní.

„Tuto budovu naplánoval pan Jubei a postavil ji můj otec. Byla navržena tak, aby měla estetický vzhled Eashenu, jak se dá poznat.“

„Připomíná mi to dojo doma ... cítím se nostalgicky."

Tak to jsme dva, Yae. Jít do Eashenu se mi dostalo o hodně výš na seznamu.

„Vyber si dřevěný meč, který ti nejlépe vyhovuje. Jsou seřazeny podle velikosti jejich sevření.“ Po převléknutí se do tréninkového oděvu si vikomt upravil šerpu a uchopil dřevěný meč. Yae si naopak vzala pár mečů a několikrát se snažila každý z nich rozhoupat, než se rozhodla, který jí nejlépe vyhovuje. Krátce nato stála muži tváří v tvář.

„Je někdo z vás obeznámen s léčivými kouzly?“

„... Známe jedno nebo dvě kouzla." Odpověděl jsem zvednutím ruky a podíval se na Linze.

„Pak už nebude třeba se držet zpátky. Pojď na mně se vším, co máš.“ Když to řekl, šli jsme si sednout na kraj doja, abychom jim nepřekáželi v boji.

Šokovaný náhlým nápadem jsem vytáhl svůj smartphone. Dobře, teď ...

„Co to děláš...?" promluvila Linze a vypadal zmateně.

„Jen něco pro budoucí použití." Zatímco jsem odpověděl, Elze převzala roli rozhodčího a zaujala své místo mezi bojovníky.

Po potvrzení, že jsou plně připraveni, signalizovala start.

„Teď... začněte!“ jak hlas Elze zvonil po celém dojo, Yae se rozběhla k vikomtovi rychlostí kulky. Zastavil první úder na hlavu a úhledně odrazil každý z četných útoků, které následovaly.

Yae na okamžik ustoupila a pokusila se upravit dýchání. Navzdory obrovské příležitosti ji však vikomt nenapadl. Místo toho jen sledoval její pohyby.

Obrátili se jeden k druhému a uzavřeli se, jako by kreslili vnitřní spirálu. Postupně se vzdálenost mezi nimi zmenšovala, až dosáhla bodu, který vyvolával další výměnu dřevěných mečů ... a začal další začarovaný řetěz úderů.

Nicméně Yae byla jediná, kdo skutečně útočil. Vikomt se jen odkláněl, vyhýbal se a odrážel se, nevykazoval známky toho, že by šel do ofenzívy.

„Vidím... Tak takhle to je.“ Posunul meč do nižší polohy. Yae se zaměřila na cíl a vydechla, jak se její ramena pohybovala nahoru a dolů v rychlém sledu. Bylo vidět, že jí dochází výdrž.

„Tvé šermířské umění je správné. Dokonce bych zašel tak daleko, abych to označil za příkladné, jelikož nevidím ani jediný promarněný pohyb. Je to jako by mě učil Jubei.“

„Je s tím nějaký problém, že?“

„Ani v nejmenším.  Nicméně.... nemáš nic nad tuto úroveň. “

„Co…?!“ Vikomt posunul meč do polohy nad hlavou a ukázal svůj první akt agrese. I já jsem cítil jeho elektrickou auru.

"En garde!" Udělal krok vpřed a než jsem si toho všiml, rychle vyskočil a uzavřel vzdálenost mezi ním a Yae. Meč, který držel nad hlavou, se jí rychle sesunul k hlavě. Yae reagovala tak, že nad sebe položila meč.

Nicméně ... hned v další chvíli spadla na podlahu s velmi neuspokojivým zvukem. Slyšel jsem, jak sténá, když se držela na boku.

„Dost!“ Elze vyhlásila konec zápasu. Kdyby to byla skutečná bitva, Yae by byla úhledně rozdělena na polovinu.

„Guh...”

„Prosím, příliš se nehýbej. Asi jsem ti zlomil žebra. Když jim dáš šanci, mohou ti propíchnout plíce. Ty tam! Pojď ji vyléčit.“

„Ah, jasně.”

Jak se Yae svíjela bolestí, Položil jsem jí ruku na bok a vrhl léčivé kouzlo.

 

Brzy, pravděpodobně kvůli ustupující bolesti, se její výraz zklidnil.

„Jsem v pořádku..." Poté, co mi poděkovala, Yae vstala a upřímně se vikomtovi uklonila.

„Jsem vděčná za vaše vedení."

„Tvé šermířské umění nemá žádnou skutečnou temnou stránku. Mícháš slabiny a skutečné útoky, útočíš a couváš, když je potřeba... Je to prudké i otevřené. Nicméně správný způsob meče jako je ten tvůj nepřekračuje meze dojo tréninku. Teď neříkám, že je to špatná věc. Vždyť skutečná síla se liší člověk od člověka." Vikomt probodl Yae ostrýma očima.

„Co hledáš od svého meče?" Na jeho slova nenabídla žádnou odpověď. Místo toho jen vzhlédla ke svému dřevěnému meči.

„To je první věc, kterou se musíš naučit. Pak najdeš svou pravou cestu. A až to uděláš, klidně se ke mně vrať.“ S těmito posledními slovy vikomt opustil dojo.


„Hej, no... To by ti nemělo vadit! Bitvy jsou jen o štěstí. Pokud jsi prohrála, asi jsi stejně museli prohrát!“

„... Elze-dono ... ty vůbec nepomáháš ..." Yae se na Elze podívala přísným výrazem, který ji rozesmál.

Linze převzala kontrolu nad vozem, aby nás dostal ke kontrolnímu bodu, přes který jsme mohli opustit šlechtický okres.

„Co teď uděláš, Yae? My se vracíme zpět do Refletu, “prohlásila Elze.

„Co bych měla dělat, zajímalo by mě...“

Sakra, vypadá vážně nízko. Připomnělo mi to nějakého zbytečného platového muže, který ztratil veškerou naději. Yae seděla na boku našich zavazadel a dívala se na vzdálenou oblohu s bradou položenou na rukou.

„Pokud nemáš kam jít, měla bys jít s námi do Refletu! Pak se můžeš připojit k našemu cechu, utvořit skupinu a někdy s námi dokonce trénovat!“ Někdy? Tak nějak jsem pochopil, o co Elze jde. Stali jsme se dobrými přáteli, takže kdybychom se v tomto okamžiku rozešli, bylo by to průšvih.

„To nemusí být špatný nápad."

„Dobře, je rozhodnuto!"

„Můj, ty jsi tak razantní....” Elze mě přinutila k trpkému úsměvu. Plně využila sklíčenosti Yae... nebo možná jen byla ohleduplná svým způsobem? Jak jsem o tom přemýšlel, náš vůz dorazil ke kontrolnímu stanovišti. Vojáci na stanovišti k nám přišli, a když jim Linze nesměle ukázala medaili, kterou jsme dostali od vévody, neváhali nás pustit. Člověče, vévoda je určitě něco.

„Svět je velmi velké místo... Nemyslela jsem si, že čelím někomu tak silnému... Mám před sebou dlouhou cestu, ano..." Yae ta slova pomalu zamumlala.

Takže na tom byla pořád zavěšená... Musel to být docela šok.

„Zvláště konečný úder... Nechápu, jak se to stalo. Myslela jsem, že odrazím meč, když přicházel shora... ale nějak mě zasáhl do boku...“

„To bylo něco! Byla jsem hned vedle vás, ale ani já jsem neviděla, co se stalo! Bylo to, jako bych zamrkala a najednou jsi ležela na podlaze, víš?“ Aby to pomohla Yae zpracovat, začala Elze vzrušeně vysvětlovat, co viděla.

„Je to taková škoda... Kéž bych ten útok viděla ještě jednou, kdyby....“

„Ale můžeš," řekl jsem.

„... Promiň?“ Moje nenucená slova přiměla Yae k poněkud hloupému výrazu a opakovanému zamrkání.

Vyndal jsem smartphone, vytáhl zápas, který jsem právě nahrál, a přehrál jí ho.

„C-Co je to?! Ah! Počkej! To jsem já! A vikomt-dono! Elze-dono je tam také!“

„Hej, co to sakra je?! Je to v pohybu! Ale jsem tady! Eh? Počkej, je to vlastně Linze?! Ségra?! Ne, je také tady! Co se děje?!"

„Uklidněte se.“

„Ow!“ „Ouha...!“ Upustil jsem lehký úder na vršek jejich zpanikařených malých hlav. Opravdu se potřebovali uklidnit. Ne že by to ale nebylo vtipné.

„Tohle je... něco jako moje osobní nulová magie, která umožňuje zaznamenat události, takže je můžete později vidět. Použil jsem to k zaznamenání tvého zápasu.“

„Ta magie je úžasná!"

„Eh? Jak se tomu kouzlu říká?“

„Ah... smartphone…. Asi?“

„Smawtforn... o tom jsem ještě nikdy neslyšela. No, to je jedno. Je to koneckonců neelementární magie. Elze složila ruce a naklonila hlavu. Yae mi na druhou stranu vzala smartphone a upřeně se dívala na obrazovku. Brzy se dostala na místo, kde byla poražena.

„Přímo tady, ano!“ Meč, který jí měl spadnout na hlavu, jí vlastně šel celou dobu na bok. Huh? Byl jsem si docela jistý, že to byl úder do hlavy…

„Co to znamená...?"

„Nevím ..." zeptal jsem se Elze, která to sledovala po mém boku, ale vypadala stejně bezradná jako já.

„T-Touya-dono! Je to možné znovu vidět, že?! “

„Ano, je. Kolikrát chceš. Mám jít od začátku? Nebo těsně předtím, než tě porazil?“

„Než jsem byla poražena!"

Nastavil jsem výchozí bod a předal telefon Yae. Vikomt přistoupil k Yae a udeřil ji přímo do boku. Nikdy jí nešel po hlavě. Ale byl jsem si docela jistý, že...

„Stínový meč..."   

„Stínový meč?“ zmátlo mě slovo, které tiše zamumlala.

„Je to technika, která vysoce bojového ducha mění na čepel. Protože je to iluze, nemá žádnou podstatu. Protože je však vytvořena z ducha, má přítomnost, kterou můžete cítit, ale ... Proto než si to uvědomíte, uznáváte jeho existenci. Vikomt pravděpodobně nastavil stínové meč k útoku shora, když udeřil svým pravým mečem do mého boku. Meč byl oděn do rozptylujícího množství bojového ducha... zatímco ten pravý, který jsem necítila, přišel ze strany, to se stalo!! Ano .... Vzala jsem návnadu, kterou nastražil. To jsem udělala!“

Takže jí byla ukázána iluze? Myslel jsem si, že chladná dávka reality by ji ještě více deprimovala, ale ve skutečnosti se usmívala. A nevypadalo to jako úsměv někoho, kdo se vzdal ... Bylo to, jako by si něco uvědomila. Její mumlání mě však vážně vyděsilo.

„Můj šerm nemá žádnou temnou stránku, že ano. Teď vidím, co tím myslel. Někdy nečekáte na otvory ve svém nepříteli, ale vytvoříte si je sami... To je zajímavé…

„Hej, Yae. Jsi v pořádku?"

„Ano, ano. Děkuji, Touya-dono. Opravdu jsi mi pomohl." Protože Yae vypadala spokojeně, vzal jsem zpátky svůj smartphone a strčil ho do kapsy. No, bylo dobré jí pomoct rozveselit se.

„Budu hodně trénovat a budu ještě silnější ... S vámi všemi po boku, udělám to!“

„To už je lepší! Já bych to neudělala jinak!“ Yae a Elze si vyměnili plácnutí. Ach, radost z mládí.

„H-Hej, nezapomeň na mě...“ z přední části kočáru se ozval trochu hořký hlas. Ach, není to tak, že bychom na tebe zapomněli! Promiň Linze.


  

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak a máme tady první část, která se nám nedostala do anime. A brzy se dozvíme, jak Touya získal jedno ze svých charakteristických vybavení.


3 komentáře:

  1. Děkuju za překlad ale příjde mi, jako by tam být ještě jedna kapitola?

    OdpovědětVymazat
  2. Také děkuji za preklad ale jaksi mi chybí vyléčení vevodkyne

    OdpovědětVymazat
  3. Nojo. Díky za upozornění. Nějak se mi ji podařilo přeskočit. Hned napravím.

    OdpovědětVymazat