IwS 1 - Kapitola 3: Křišťálová stvoření 1/5

Kapitola III: Křišťálové stvoření

 

Další den jsme zamířili do Zanacova obchodu, abychom dokončili žádost, kterou jsme od něj přijali. Zpočátku ho překvapil náš rychlý návrat, ale rychle to přijal, jakmile jsem mu vysvětlil kouzlo [brána]. Teleportéři byli určitě vzácní, ale ne neslýchaní.

„Tohle je dopis s odpovědí vikomta." Předal jsem dopis Zanacovi. Prohlédl si pečeť a potvrdil, že je pravá, než dopis otevřel a krátce ho prohlédl.

„Opravdu to tak je. Děkuji za dobře odvedenou práci.“

„Dobře, pane Zanacu. Měl byste si to vzít. Protože jsme použili pouze polovinu cestovních poplatků, usoudil jsem, že bychom měli zbytek vrátit, “řekl jsem, když jsem mu podal tašku se zbývajícími cestovními penězi.

„Jsi čestný hoch, že? Kdybys ses nezmínil o tom, jak jste použili kouzlo [brány] při návratu, mohli byste si tyto peníze snadno nechat pro sebe. “

„Myslím, že když mi věříte, stojí to za víc než nějakou rychlou hotovost. Jako obchodník, jsem si jistý, že to chápete.“

„... Opravdu velmi pravdivé. Obchodník má cenu jen tolik, jako víra, kterou v něj lidé mají. Mnoho lidí by nebylo ochotno obchodovat s někým, kdo má pověst podvodníka. Zlehčovat tuto skutečnost nemůže nikdy vést k dobrým věcem.“ Jak mluvil, Zanac si vzal peníze zpět.

Poté mi podal kartu z cechu s vytištěným číslem, aby posloužila jako důkaz, že jsme žádost dokončili. Všechno, co jsme museli udělat, bylo předat tuto kartu cechovní kanceláři, abychom si vyžádali naši odměnu.

Poděkovali jsme Zanacovi a pak jsme opustili obchod. Odtud jsme šli rovnou do cechovní kanceláře.

Když jsme vstoupili do cechu, byli jsme uvítáni příliš známým pohledem na desky žádostí a lidi, kteří hleděli ze všech stran. Vydali jsme se k recepčnímu stolu. Yae se celou dobu nervózně třásla, protože tam byla poprvé a tak.

Podal jsem kartu, kterou jsem dostal od Zanaca, a právě tak byla naše výprava kompletní.

„Předložte prosím své cechovní karty." Spolu s těžkým zvukem tří úderů tiskl recepční magické razítko na našich kartách.

„A tady je vaše odměna, sedm stříbrných mincí. Jako vždy díky za vaši tvrdou práci." Vzal jsem naše peníze za odměnu a pak jsem zavolal Yae ke stolu.

„Když už jsme tady, tato dívka se chce zaregistrovat do cechu."

„Takže nová registrace? Velmi dobře.“ Zatímco Yae dostala vysvětlení o své evidenci v cechu, my ostatní jsme si rozdělili odměnu. Každý jsme si vzali dvě stříbrné mince a rozhodli se zbytek později utratit za jídlo pro nás všechny.

„Stále se cítím trochu divně, víš? Odměna dvou stříbrných se najednou zdá jako mnohem méně peněz, než ve skutečnosti je ... “zamumlala Elze.

„Vím přesně, co tím myslíš. Najednou, když se na vás hodí platinové mince, není se čemu divit, že zničí vaše vnímání hodnoty ... “ odpověděla Linze.

Nemohl jsem si pomoct, ale usmál jsem se na zmatenou reakci Elze. Tohle všechno bylo docela hloupé, upřímně. Peníze, které jsme dostali od vévody, byly nakonec bonus a nic víc. Musel jsem se ujistit, že budu fiskálně odpovědný, a nebudu se na to spoléhat v mém každodenním životě.

„Zaregistrovala jsem se!" Když se k nám vydala, Yae šťastně zamávala kartou.

Její karta byla černá začátečníka, na rozdíl od ostatních. Vypadalo to, že se cítila lehce vynechána, když si toho všimla. Přesto jsme v žádném případě nebyli na velmi vysoké úrovni. Byl jsem si jistý, že rozdíl bude uzavřen během chvíle, protože budeme společně dělat další úkoly.

Vzhledem k tomu, že Yae byla tak nedočkavá, aby se hned rozjela, všichni jsme se vydali k jedné z vývěsních desek.

Když se lidé s různě barevnými gildovními kartami spojili, aby přijali žádost, jejich celková úroveň by byla posuzována podle barvy karty, která v jejich týmu nejvíce převládala. Vzhledem k tomu, že tři z nás měly fialové karty a jen jeden z nás měl černou kartu, mohli jsme akceptovat fialové požadavky i s Yae na její současné úrovni.

Pročítal jsem zveřejněné žádosti spolu se všemi ostatními.

„Severní ruiny.... Lovit, mega ... Slimy? Hej, tenhle je pořád nahoře. Co takhle...“

„V žádném případě!" „Prosím, přestaň." „Nemyslím si."

Opět reagují v dokonalé synchronizaci, že? Vidím, jak to je. A dokonce si tentokrát přivedly na svou stranu nového rekruta. Zdá se, že Yae není dobrá s lepkavými, slizkými věcmi... Zatracená škoda...

Nakonec jsme šli s loveckou žádostí na nějaké magické zvířecí druhy zvané Tygří medvědi. S takovým jménem jsem přemýšlel, které části z nich jsou tygr a které části nesou ... Jejich stanoviště bylo v docházkové vzdálenosti, pokud jsme použili [bránu]. Tak jsme šli.

No, docela rychle jsem zjistil, že Tygří medvědi jsou velcí medvědi s tygří srstí. Také měli tesáky jako šavlozubí tygři!

Překvapilo mě, když nás přepadli ve skalistých horách, ale Yae nakonec skoro všechny vyřadila sama.

Utrhli jsme jim tesáky, abychom je předložili v cechu jako důkaz, že jsme se o ně postarali, a já ještě jednou použil [bránu], abych nás odvedl zpátky do cechu. Podali jsme tam tesáky a výprava byla kompletní. To vše netrvalo déle než dvě hodiny, čímž jsme získali odměnu dvanácti stříbrných. Upřímně, začalo to být trochu hloupé, jak rychle jsme tyto úkoly odstraňovali.

Yae pokračovala v tom, abychom vzali další žádost, protože nám ještě zbývalo dost času, ale v té chvíli jsem opravdu nebyl na další boje. Podařilo se mi ji uklidnit tím, že jsem navrhl, abychom všichni místo toho něco snědli. A tak jsme se zastavili v kavárně Parent, abychom oslavili vyřízení Zanacovy žádosti, stejně jako registraci Yae v cechu a její první úspěšnou loveckou výpravu.

Všichni jsme si objednali malé občerstvení a nápoje, navíc jednu vanilkovou zmrzlinu pro každého z nás. Yae byla v šoku z prvního kontaktu s látkou, ale hltala ji jako všichni ostatní před nějakou dobou.

Když jsme se chystali odejít, zeptala se Aer, jestli bych nechtěl přijít s další novou položkou do nabídky. Hmm ... co by bylo tentokrát dobré? Myslím, že se podívám na nějaké nápady, až se vrátíme do hostince.

 

  

3 komentáře: