IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 4/9

„Podle generála byli dva komplicové: Číšník a tester jedů. Našli také jed stejného typu, který byl povlečen na skle v rezidenci hraběte Balsy. A konečně se sám hrabě Balsa přiznal, že se pokusil unést Sue. Vypadá to, že tento případ je uzavřen.“ Vévoda spokojeně promluvil, když seděl na židli v jedné z místností královského hradu.

V místnosti nás doprovázeli Jeho Veličenstvo král, princezna Yumina, královna Yuel a Charlotte, kteří všichni seděli u stejného stolu a klidně pili čaj.

„Co se stane s tím hrabětem?"

„Zosnovaný atentát na krále není nic menšího než velezrada. Muž sám bude popraven, jeho bydliště a majetek zkonfiskován a pozemky uzavřeny.“ No, to bylo přirozené, opravdu. Pocity viny... mě ani z nějakého důvodu nenapadly. Asi proto, že ten chlap dostal to, co ho čekalo. Bylo těžké projevit soucit s člověkem, jako je on.

„A co jeho rodina?"

„Považovat je za spolupachatele a popravit je všechny ... by bylo poněkud přehnané. Přinejmenším ztratí svůj status šlechticů a budou vyhoštěni ze země. Muž však neměl manželku ani děti a všichni jeho příbuzní byli aktivně proti tomu, aby umožnili integraci pololidí do naší společnosti. Když jsou teď pryč, mělo by to být pro mého bratra trochu jednodušší.“  Vévoda držel svůj veselý tón, když mluvil.

Chápu. Tento incident lze použít jako příklad pro všechny šlechtice, kteří jsou proti spojenectví s bestiemi, a udržet je na uzdě.

„Upřímně řečeno, chlapče, jsem skutečně tvým dlužníkem. Velice rád bych věnoval dar člověku, kterému vděčím za svůj život. Máš něco, po čem toužíš?“ Zdálo se, že král téměř prosí, ale upřímně, v tuto chvíli jsem nic přesně nechtěl.

„Prosím, nedělejte si s tím starosti. Náhodou jsem šel za vévodou, když se to všechno dělo. Pro Vaše Veličenstvo to byl jen tah štěstí. Jednoduše to berte jako náhodu.“ Skutečně jsem moc neudělal svou vlastní silou, alespoň to byla pravda. Jediný důvod, proč jsem mohl použít kouzlo [zotavení], byl díky Bohu. Kdybych se snažil využít takové neférové dovednosti, karma by si ke mně určitě našla cestu...

Hmm? Vydrž, myslel jsem, nebyly takové věci v boží oblasti odborných znalostí? Jen mě ušetři dalšího incidentu s bleskem. Vážně prosím, už to nikdy nedělej.

„Člověk, kterému chybí chamtivost jako vždycky, co, mladý Touyo?" řekl vévoda a vrátil šálek s talířem na stůl.

„Není snad přirozené pomoci příteli v nouzi? Není to tak, že bych něco z toho udělal, protože jsem chtěl odměnu. Chtěl jsem to udělat. Nic víc a nic míň." Tak jsem to všechno opravdu cítil. Pokud by se na mě naopak obrátil hrabě Balsa s žádostí o pomoc, nebyl bych si jistý, že bych pro něj něco udělal. V případě vévody, jsem znal typ člověka, kterým byl, a když jsem ho viděl v nesnázích, chtěl jsem mu pomoci, jak nejlépe jsem mohl. Nic jiného na tom nebylo.

„Vážně jsi zvláštní člověk. Schopnost používat dvě nulová kouzla, a to jak [Recovery], tak [Slip]... To je vskutku vzácný dar.“ Charlotte se mnou mluvila se zářivým úsměvem. To, že mě za mé kouzlo pochválila sama dvorní kouzelnice, mě přimělo k tomu, abych se proměnil v červenou řepu.

„Dvě? Nebesa ne, mladý Touya může použít mnohem více než jen dvě jedinečná kouzla. I když mě přišel navštívit, udělal to prostřednictvím kouzla [brány]. Pak použil ještě další k detekci jedu a zdá se mi, že si vzpomínám, jak mi říkal, že sady shogi, které přinesl jako dary, byly také vytvořeny prostřednictvím neelementárních kouzel.“

„Cc-coo?" Charlotte byla viditelně napjatější, čím více vévoda mluvil. Hmm ... Hádám, že nejlepší postup by tady byl, být upřímný, usoudil jsem.

„Ehm, no, o tom.... Vypadá to, že můžu použít každé neelementární kouzlo. I když je vždy šance, že některá nebudou fungovat, nejsem si jistý detaily.“ Přinejmenším, nikdy jsem neselhal v naučení kouzla, které jsem se snažil získat. Tedy kromě té doby, kdy se mi nepodařilo správně použít [Apport]. I tehdy, se mi ale nakonec podařilo přidat kouzlo do mého repertoáru.

„Všechny...?! Pokud je to opravdu pravda, pak by to mohla být významná příležitost...! P-Prosím, omluvte mě na chvilku!“ Charlotte se vyřítila z pokoje, očividně v šílenství... Doufám, že jsem neřekl jen něco, co bych teď neměl...

„Takže ty jsi byl ten, kdo vytvořil tohle shogi, Touyo, můj chlapče? Al to přinesl a velmi to chválil, a když jsem se dostal na palubu, byl jsem tím naprosto nadšený! Je to opravdu zajímavá hra. Takže, co to znamená, že je to zkonstruováno pomocí magie?“

Jo, přesně to, čeho jsem se bál. Král se na to také chytil. Tito bratři jsou opravdu vyříznuti ze stejné látky.

Abych to předvedl, vzal jsem ze stolu sklenici a vrhl na ni [modelování]. Sklo se postupně měnilo, a během třiceti sekund jsem dokončil ztvárnění postavy samotného krále. Byla to deset centimetrová vysoká skleněná plastika, která, pokud jsem to sám řekl, skutečně zachytila jeho majestátní auru.

„No, a to je do značné míry to, jak to funguje.“ Předal jsem postavu králi. Protože model díla seděl přímo přede mnou, dokázal jsem zachytit i ty nejmenší detaily. Jediným skutečným problémem bylo, že pokud je to vyrobeno ze skla, stále by se to rozbilo, kdyby to spadlo.

„T-To je neuvěřitelné ... Zdá se mi, že si vzpomínám, že existuje někdo z Refreese, kdo by mohl použít podobnou magii, ale vidět takovou náklonnost nalitou do něčí tvorby do nejmenšího detailu ..." Refreese... Imperium Refreese, že? Pokud mi paměť sloužila, byli jednou ze sousedních zemí. Neelementární nulová magie byla primárně složena z jedinečných, osobních kouzel. Bylo zcela možné, aby několik lidí sdílelo podobné, ale jemně odlišné formy svých osobních neelementárních kouzel.

Král držel svou postavičku nahoře na slunci a žasl, jak se třpytí. Když jsem to viděl, Cítil jsem, že bych měl opravdu dokončit soubor, protože jen král sám by byl poněkud osamělý, tak jsem vzal do ruky další dvě sklenice a pustil se do práce.

Netrvalo dlouho a dokončil jsem další dvě skleněné postavy: jedna královna a jedna princezna. Dal jsem je jejich příslušným majitelkám. Přijaly postavy s rozzářenými úsměvy a radostně si povídali, když si navzájem srovnávali postavy, než postavili všechny tři na stůl. Jo, věděl jsem, že je dobré věřit svým instinktům. Kompletní sada opravdu vykreslí krásný obrázek s celou rodinou společně na jednom místě.

„To je opravdu nádherný dar.“

„Ne, ty sklenice, které jsem použil pro výrobu, byly vaše. Pokud vůbec něco, omlouvám se za to, že jsem je použil jako materiál pro výrobu, aniž bych se nejprve zeptal.“ Sklonil jsem hlavu ke králi, abych ukázal svou malou omluvu. Když jsem zvedl hlavu, vévodova prosebná tvář okamžitě upoutala mou pozornost. Opravdu to byl ten typ, který se nijak nesnažil skrývat své emoce.

„... Udělám pár postav vévodovy rodiny, až budu příště na návštěvě. Slibuji.“

„Opravdu by ti to nevadilo?! Máš mou vděčnost!“ Kdybych i tak chtěl udělat víc postav, bylo by to mnohem jednodušší se samotnými modely přede mnou, když jsem je vytvářel.

Ironicky jsem se usmál na vévodův vypočítavý útok na mou štědrost, když se v místnosti náhle ozval hlasitý praskavý zvuk, jak se dveře rozlétly, když Charlotte zaútočila a nesla velké množství věcí v náručí. Přistoupila ke mně s nějakým děsivým zjevením a natáhla pergamen s něčím, co na něm bylo napsáno.

„Chlapče... m-můžeš to přečíst?!“ Charlotte se blížila a přibližovala se. Co? Co je to, co se děje? Proč vždycky končím v těchto děsivých situacích?! Poddal jsem se Charlottině náhlému nutkavému chování a přejel jsem očima po pergamenu. Cokoli tam bylo napsáno, bylo to v jazyce, který jsem nikdy předtím neviděl. Nemohl jsem rozeznat jediné slovo.

„... Nemůžu z toho poznat hlavu ani ocas. Co přesně to je?“

„Takže to nemůžeš přečíst, že? Dobře, co takhle neelementární kouzlo? Myslíš si, že to můžeš použít?“ Tentokrát vytáhla objemný tome a obrátila se na konkrétní stránku. Tohle jsem mohl přečíst. Uvidíme ... Nulové kouzlo ... Čtení [Reading]? Podle knihy to bylo kouzlo, které umožňovalo číst řadu různých jazyků. Jedním ustanovením bylo, že sesilatel musel znát alespoň jméno jazyka, ve kterém se kouzlo pokoušel používat. Oh, to dávalo smysl. Bylo možné, že pergamen bych tímto kouzlem dešifroval.

...Počkejte chvíli. Kdybych měl toto kouzlo dříve, nemusel bych se spoléhat na Linze, aby mě naučila číst a psát ...

„Myslím, že to asi teď můžu použít, ale ... víte, v jakém jazyce je ten pergamen napsán?"

„Je to napsáno v antickém duchovním písmu . Na světě není téměř nikdo, kdo by to mohl přečíst. “ Hmm ... No, stálo to za pokus.

„[Reading]: Antické duchovní písmo.” Aktivoval jsem kouzlo... Oči se mi vrátily k pergamenu. Uh... Mm...

„Tohle je..."

„M-Můžeš to přečíst?!“ Charlotte se na mě podívala, když jsem si všiml hvězd v jejích očích. Ve srovnání s ní jsem asi měl něco jako zataženou noční oblohu.

„Promiňte ... teď můžu rozeznat znaky, ale netuším, co je zde vlastně napsáno."

„Můžeš to přečíst... ale nevíš, co se tam píše?! Co tím myslíš?!“

„No, podívejme se... Tím, že si vezmete Degment, kterému chybí jakékoliv smysluplné umění k přístupu k Origin Magic, a představíte to přírodě Soma-Arts metodu blasting Magic, aby způsobil změnu Edos... A no, jsou to takové věci. Nemůžu z toho pochopit hlavu ani patu." Opravdu jsem nerozuměl jedinému slovu. Za prvé, čtení něčeho a porozumění tomu byly dvě různé věci. Ať už na ten pergamen napsali cokoli, bylo pro mě příliš obtížné na to, abych to někdy pochopil.

„Takže si to opravdu můžeš přečíst! Touyo, to je úžasné! Díky tomu náš výzkum začne dělat pokrok mílovými kroky ...! Promiň, mohl by jsi si přečíst i tohle?“

„Počkejte, počkejte, počkejte chvilku!" Přerušil jsem Charlottinu palbu požadavků, když se ke mně ještě jednou vydala s dalšími dokumenty. Evidentně byla tak nadšená, že jsem skoro viděl, jak z jejího nosu vychází pára! Bože, paní! Uklidněte se trochu! „Charlotte, uklidnila by ses na chvíli?" řekl král.

„A--Ano, samozřejmě! Je mi to moc líto! Zdá se, že jsem se v tu chvíli chytila ...!“ Když Charlotte znovu získala smysly, svěsila hlavu, když se jí po tváři rozšířil obrovský ruměnec.

„Jsem si dobře vědom toho, že jste nejdéle vášnivě studovala obor antické duchovní magie, takže to není tak, že bych nerozuměl vašim pocitům v této věci.“

„Přesně tak! Až dosud jsme se snažili to všechno spojit slovo po slovu, někdy to trvalo mnoho měsíců nebo dokonce let, náš výzkum byl prolezlý problémy, jako je občasné špatné chápání překladů nebo kdo ví co ještě... Ale Touya to v mžiku přečetl! Touyo, prosím tě, prosím, pomoz nám s překladem těchto skriptů pro účely našeho výzkumu!“ Huh? Chce, abych pokračoval ve čtení těchto věcí ...? Bez konce, po celou předvídatelnou budoucnost?

„O tom... Zhruba kolik je potřeba překládat?“

„Podívejme se ... No, existuje nespočet dokumentů, které je třeba přeložit ... Pokud bychom měli začít dokumenty vztahujícími se k starověké civilizaci Parthena, pak ..."

„To stačí! Díky, ale ne díky!“ Od chvíle, kdy vyslovila slovo bezpočet, jsem už psychicky hodil ručník do ringu. Nevadilo mi, že bych tu a tam vypomohl, ale měl jsem nulový úmysl udělat z toho kariéru! V dohledné době jsem neměl v plánu pracovat jako překladatel.

Při mém odmítnutí Charlotte udělala tvář, která mohla někoho snadno přesvědčit, že konec světa je blízko. Nemohl bych žít sám se sebou, kdybych to takhle nechal ...

Ach, byl tu nápad ...

„Promiňte, Vaše Veličenstvo. Mohl bych si půjčit ještě jednu skleničku?“

„To mi nevadí, ale co s tím tentokrát plánuješ?" To se postaralo o skleněnou část, teď chyběl pouze kov ... předpokládal jsem, že by stačily nějaké stříbrné mince.

Vzal jsem si stříbrné mince a umístil je vedle sklenice. Vrhl jsem své kouzlo [modelování] a začal upravovat materiály. Vyrobil jsem rám ze stříbrných mincí a vložil dva skleněné disky do otvorů na přední straně. S tím byla moje tvorba kompletní.

I když byly hloupě navržené, právě jsem vymyslel brýle. Čočky byly vyrobeny z běžného skla, takže to byly jen zesměšňovací brýle. Pro teď...

Charlotte byla jediná, kdo byl skutečně ohromen tím, co jsem právě udělal, ale já jsem teprve začínal.

V dalším kroku vrhnu na brýle, okouzlení [Enchant], abych jim vštípil zvláštní

efekt.

„[Enchant]. Naplnit [Čtení]: Antické duchovní písmo. “ Brýle na okamžik slabě zářily, než se světlo postupně rozptýlilo. Vzal jsem hotové brýle a nosil jsem je na tváři, než jsem se ještě jednou podíval na pergamen. Jo, obrovský úspěch. Mohl jsem to znovu přečíst. Po potvrzení této skutečnosti jsem vzal brýle a dal je Charlotte.

„Prosím, zkuste je nosit stejně jako já.“

„Hm? Dobře, v pořádku ... “ Charlotte si nasadila speciální zesměšňovací brýle, jak jsem jí nařídil. Oooh, to je nad moje očekávání! Dokonale se jí hodí! V tento den je tento svět svědkem zrození okázalé krásy!

Nakonec jsem pergamen předal Charlotte.

„Teď si prosím přečtěte přesně to, co zde vidíte napsáno."

„Eh...? Umm... Tím, že si vezme Degment, který postrádá jakékoliv smysluplné umění, aby se dostal k Origin Magic, a zavádí to do povahy Soma-Arts metodou... Dokážu to přečíst! Opravdu to umím číst!" Takže dobře odvedená práce. A tak v ten den byly do světa přeneseny brýle na překládání.

Viděl jsem, že Charlotte je šťastnější a šťastnější, když se rychle rozhlédla po několika dalších dokumentech, vypadala tak rozkošně, že bylo těžké uvěřit, že je dospělá žena.

„Myslím, že účinek by měl být přinejmenším polotrvalý, ale pokud se to vyčerpá, pak neváhejte a přineste je zpět a já je znovu okouzlím."

„To udělám! Chci říct, počkej, znamená to, že mi je dáváš ?!“

„Samozřejmě. Teď jsou jen vaše.“

„Děkuji mnohokrát! Opravdu děkuji! “ Dobrý bože. Přinejmenším se mi podařilo uniknout zlému osudu, že musím projít třídní změnou na překladatele všech věcí.

Charlotte byla v tak silném duchu, že vyhrkla něco jako „Ráda bych je okamžitě uvedla do mého výzkumu!“ a odešla z místnosti jako svěží letní vichřice.

„Omlouvám se za to. Jakmile něco upoutá zájem té dívky, má tendenci nevnímat všechno ostatní kolem sebe... Je to nejtalentovanější magická badatelka, kterou máme, stejně jako pýcha našeho výzkumného týmu, ale i tak...“

„Ach můj, spíš bych řekl, že právě to ji dělá tak přitažlivou, nemyslíte?“

„... No, jsem jen rád, že byla potěšena mým malým dárkem." Král a královna v tom okamžiku udělali zábavný obraz, král zavrtěl hlavou, jako by chtěl říct: "Co mám s tou dívkou dělat?“ a královnino  chichotání po jeho boku kvůli celé výměně. Pohled mě donutil ještě jednou se uvolnit v křesle, což mě zase přimělo přinést vychlazený čaj ke rtům na doušek. I vlažný, chutnal docela výtečně. Předpokládal jsem, že to bylo pravděpodobně součástí toho, co ho dělalo prvotřídní.


Staaare... ( Upřený pohled)

Staaaare...


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tome nebo codex je velká kniha, zejména jeden svazek vícesvazkové vědecké práce

2 komentáře: