HRH 3 - Kapitola 1: Projekt Lorelei 1/6

Kapitola 1: Projekt Lorelei

       

5. den, 10. měsíce, roku 1 546., kontinentálního kalendáře — knížecí hlavní město Van.

Od zahájení nepřátelství s knížectvím Amidonia uplynulo několik dní.

Ve válečné místnosti hradu v nyní okupovaném Van se shromáždilo pět lidí. Byli to: Liscia, kapitán Královské gardy Ludwin, zastupující generál armády Glaive, premiér Hakuya, který přišel po dokončení práce ve Městě Červeného Draka, a já. Stáli jsme kolem stolu s velkou mapou oblasti rozloženou na něm.

Když jsme se na to podívali na mapě, viděli jsme, že jsme obsadili jen hlavní město Van a malou oblast kolem něj, posunující hranici jen nepatrně na severozápad. Všechno za ním bylo stále Amidonským územím.

Zeptal jsem se Ludwina, „Je nějaká známka protiofenzívy z Amidonské strany?”

„Ne, nedělají žádné nápadné kroky.“ Ludwin rozmístil kolem Van pěšáky, aby reprezentovali města knížectví. Naznačoval, jak jsou v současné době rozmístěny síly knížectví. „Jak vidíte, plně se zaměřili na posílení obrany ve městech kolem Van.

S největší pravděpodobností jsou vážně vyčerpaní z té bitvy. Vzdali se znovudobytí města sami, a ...”

„Čekají na příjezd císařské armády, co?“ skončil jsem.

Říše Gran Chaos. Byla to největší říše na tomto kontinentu, vyjma panství Pána démonů. Očekávali jsme, že na žádost Amidonie vstoupí do konfliktu jako prostředník.

Zeptal jsem se Hakuyi, „Pro informaci, jaký je rozdíl v síle mezi naším královstvím a Říší?”

„Říše je nám nadřazena, pokud jde o národní moc, obyvatelstvo, vojsko, techniku a bohatství,“ odpověděl. „Kdybyste se ptal jen na počet vojáků, je nás pět ku jedné. Když vezmete v úvahu vybavení a další věci, které mají vliv na náš válečný potenciál, jejich výhoda je dvojnásobná.”

„Víc než desetkrát větší moc než my, co... Teď se jim nemůžeme rovnat.”

Pokud jsme chtěli jednat s Říší za rovných podmínek, museli jsme zesílit. Dokázali jsme se vyrovnat s věcmi, které jsme měli až dosud, ale od této chvíle budeme muset vytvářet nové věci.

„Je to nešťastné,“ promluvil Glaive hlasem plným lítosti a ramena mu poklesla. „Podle toho, jak se věci mají, bychom byli schopni zmocnit se zbytku Amidonie.”

Nicméně, cítil jsem to jinak.

„Jo? Ve skutečnosti to nechceme,“ řekl jsem, posadil se na židli, opřel lokty o stůl a tváře si položil na dlaně. „Jejich nerostné zdroje jsou přitažlivé, ale země je příliš chudá. Právě jsme se sami dostali z potravinové krize. I když zajistit toto město a oblast kolem něj je jedna věc, nemůžeme si dovolit uživit celou Amidonii. A kdybychom se zmocnili jen výnosných dolů, inspirovali bychom je, aby nás nenáviděli víc.”

„Když to říkáte takhle ...“ řekl Glaive, „Opravdu mě to moc neláká.”

„Já vím, že?”

No, bylo by to všechno stejné, kdyby se objevila Říše. Bez ohledu na to, jak tvrdě jsme pracovali a kolik půdy jsme zabrali, až přijde Říše, budeme nuceni ji vrátit. To se týká i Van.

„Kromě toho, Amidoniané jsou pomstychtiví lidé,“ řekl jsem. „Vypadá to, že byli indoktrinováni po generace. Kdybychom se pokusili udržet okupaci, pochybuji, že bychom zde mohli zavést stabilní vládu.”

„Máš pravdu,“ řekla Liscia. „Jenom s Van jsme zatím v pohodě, protože tu máme obrovskou jednotku, ale kdybychom se pokusili dosadit správce, pochybuji, že by ho lid poslechl.”

Přikývl jsem na souhlas. „Jo. Proto chci “zkrotit“ jejich zášť.”

„Chceš ji zkrotit?“ zeptala se Liscia.

„Jo,“ řekl jsem. „Už jsem na tu práci povolala perfektního člověka.”

Ozvalo se zaklepání na dveře válečné místnosti. Když jsem řekl „Pojď dál,“ dveře se otevřely a vstoupila modrovlasá kráska s úklonou a „Promiňte.”

„Jsem Juna Doma, sloužím pod admirálem námořnictva Excel,“ dodala. „Přišla jsem na váš rozkaz.“ Pak přede mnou stála a nezdravila mě pozdravem, ale elegantní úklonou.

Dnes nebyla v obvyklém oblečení, které nosila jako zpěvačka zpívající kavárny Lorelei, ale v důstojné bílé uniformě námořnictva.

„Děkuji, že jsi přišla,“ řekl jsem. „Vidím, že v uniformě vypadáš taky úžasně.”

„Strašně se stydím, že mě vidíte takhle oblečenou, Vaše Veličenstvo,“ odpověděla mi Juna.

„Neměla bys,“ řekl jsem. „Myslím, že máš elegantní a krásnou postavu jako ...”

„...Soumoooo?“ Liscia se do toho vložila a snažila se nám zabránit v žertování. „Teď máme jednání. Mohl by sis to flirtování nechat na později?“

Liscia měla na tváři úsměv, ale ta slova za sebou měla zvláštní intenzitu. Začínaly z ní vyzařovat mimořádně zneklidňující vibrace, tak jsem se rozhodl, že je načase posunout diskusi dál. Chci říct, nebylo to tak, že bych volal Junu celou cestu od jižní hranice, jen abych s ní mohl takhle žertovat.

Zralá Juna pozorovala Liscii a mě s úsměvem. Každopádně, jdeme dál.

„Ehm.“ Odkašlal jsem si. „Je tu jeden důvod, proč jsem sem Junu zavolal. To by bylo...”

„...protože se ti líbí, že je v očích snadná?“ skončila Liscia.

„...No tak, nebuď taková,“ řekl jsem. „Víš, že to není ten důvod.”

„Hmm.“ Liscia podrážděně otočila hlavu do strany.

Přišlo mi roztomilé, když dělala takové holčičí věci, ale... jak právě řekla sama Liscia, měli jsme schůzku. Když jsem se rozhlédl, všichni ostatní v místnosti kromě Juny měli napjatý úsměv. Rozhodl jsem se, že Lisciu zkusím uchlácholit později, ale zatím, jsem potřeboval jít dál.

„Ehm... Vraťme se do starých kolejí,“ řekl jsem. „Je tu jeden důvod, proč jsem sem Junu zavolal. To je uvést do pohybu plán, který už nějakou dobu zdokonaluji.”

„Plán?“ zeptala se Liscia a tázavě naklonila hlavu na stranu.

Odpověděla jsem jí, překypujíc důvěrou, „Ano. Říkám tomu Projekt Lorelei.”

 

Když jsme se přesunuli z válečného sálu do audienční síně, čekaly tam už tři dívky, rozmístěné před trůnem.

Každá z dívek byla jiné rasy, vzhledu a věku. Jedna byla světlý elf s tmavě hnědými vlasy. Jedna vypadala jako rozkošná školačka základky. Poslední byla štíhlá bestiální dívka s kočičíma ušima. Všechny tři mohly být spravedlivě nazývány kráskami.

Když jsem se posadil na trůn, Juna mi zasalutovala s rukou na prsou. „Přivedla jsem jednotlivce, které jste žádal, Vaše Veličenstvo.”

„Není třeba, aby to bylo formální,“ řekl jsem. „Uvolněte se, všichni.”

Když jsem to řekl, ty tři ženy vstaly a jednohlasně řekly, „Je mi potěšením se s vámi setkat.

Jo, jsou plné energie a jsou synchronizované, pomyslel jsem si. Když jsem spokojeně přikývl, Liscia stála po mém boku a dívala se na mě s dalším “roztomilým úsměvem“ na tváři.

„Heeeej, Soumo?" zeptala se.

„C-co?”

„Doufám, že ses teď, když jsi zajal Van, tak nenabažil, že máš v plánu nechat si ty dívky po boku, aby na tebe čekaly. Máš?”

Jo, její tvář se usmívá, ale rozhodně se v srdci neusmívá, pomyslel jsem si.

„Chápeš to úplně špatně!“ řekl jsem rychle. „Zavolal jsem sem ty dívky, protože jsou důležitou součástí mého plánu!”

„Hmm...“ Liscia mluvila pochybovačně.

„Je to pravda, jasný?“ řekl jsem. „A počkej, neříkala jsi, že mě necháš vzít si až osm žen?”

„No, ano,“ řekla Liscia. „Ale i když to můžu tolerovat s někým, koho znám, třeba s Aishou, nebo pokud jsi k tomu donucen z diplomatických důvodů, nebudu mít radost, když zneužiješ svou moc k tomu, abys pro sebe sehnal nějaké hezké tváře.”

„Říkám ti, že to není ono, jasný?“ řekl jsem mrzutě. „Pamatuješ, jak jsem předtím shromažďoval personál?”

Během mé velké náborové akce, Aisha a ostatní čtyři byli najati s velkou dávkou fanfár, ale já jsem v tichosti najal mnohem víc lidí, nebo jsem je dal přidat na seznam personálu, který dává země dohromady.

Například ti, kteří byli talentovaní na aritmetiku, byli najati jako úředníci, zatímco jeden želví muž (odhadovaný věk: osm set let), který řekl: „Čtu knihy už stovky let. Neprohraju s žádným mladým, když přijde na mé znalosti knih,“ byl jmenován hlavním knihovníkem v novém městě, které bylo ve výstavbě.

Navíc, když soutěžili ti se stejným darem, stále jsem najímal ty, kteří prohráli, pokud jsem si mohl být jistý jejich talentem.

Aisha se stala vítězkou soutěže o Nejlepší v království v bojových umění, ale ti, kteří prohráli s Aishou, byli stále pozváni, aby se připojili k jednotkám, které se mi hlásily přímo v Zakázané armádě, pokud jejich schopnosti budou stačit. I když, mé přímo řízené síly byly v té době považovány za čistě dekorativní sílu, tak jen málo z nich přijalo mou nabídku...

Nyní, pokud jde o dívky, které se zde sešly, mohly s Junou prohrát v soutěži Království talentů, kde soutěžící soutěžili v talentech, jako byl zpěv. A mohli s ní prohrát ve Velká cena krásných dívek Elfriedenu, kde soutěžící soutěžili o krásu. Ale na obou těchto turnajích ještě předvedly svou krásu a pěvecké schopnosti.

„Poté, co skončil nábor, jsem nechal Junu, aby pro mě ty dívky vyhledala.“ Vysvětlil jsem ji. „No tak, už jsem ti říkal, jak jsem chtěl dělat zábavné programy pro vysílací hlasový klenot, že?”

„No jo... Zmínil jsi se o tom,“ řekla Liscia, jako by si náhle vzpomněla.

Pokračoval jsem dál s úlevou, že se trochu uklidnila. „Teď, když přijde na zábavné programy, napadlo mě, že bychom mohli začít pěveckým programem. Koneckonců není nikdo, kdo by nerad slyšel krásný zpívající hlas. Tyto dívky jsou kandidátky na zpěvačky v tomto programu. Ode dne, kdy jsme je prozkoumali, až do dneška trénovali, jak zlepšit svůj zpěv a tanec v Lorelei, zpívající kavárně, kde Juna pracuje.”

I když ve skutečnosti se pořadí věcí trochu pomíchalo.

Opravdu jsem chtěl začít s programem, jako je Nodo Jiman, amatérská pěvecká soutěž, aby si lidé zvykli na myšlenku pěveckého programu, a pak aby tyto dívky debutovaly jako idoly.

Mimochodem, když zde použiji slovo „idol“, myslím to ve smyslu: „Hezká žena, která dobře zpívá“. Takové, jaké byste viděli před několika desetiletími v éře Showa. Kdybych se pokusil představit idolovou skupinu moderního stylu zemi, která ani nemá koncept idolu, nepochopí to.

Pokud bych však šel s jediným zpěváckým formátem, pravděpodobně by v něm poznali rozšíření putovního pěvce, buskera na rohu ulice nebo zpěvačku ve zpívající kavárně nebo baru.

„Chápu, takže to je projekt Lorelei, huh,“ řekla Liscia. „Ale je to něco, co bys teď opravdu měl dělat? Když jsou problémy kvůli tomu, že okupujeme Van?”

Liscia se zatvářila zmateně. Nejspíš neviděla smysl v tom, abych teď, hned poté, co jsme obsadili hlavní město Amidonie, zahajoval zábavný program. Nicméně se mýlila.

„Tohle je přesně ten správný čas,“ řekl jsem. „Tak tedy, Juno, mohla bys nás představit?”

„Ano, pane,“ uklonila se Juna a pak začala představovat děvčata.

----------------------------------------------------------------------------------------

Tak nám tu Souma spouští první TV program ...😂😂😂

4 komentáře: