IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 9/10

 Po několika zkušebních testech a laděních mého programu, jsem vyzkoušel trvanlivost Brunhildova režimu čepele.

I když byla vyrobena z mnoha částí, celá část, která nebyla proměnou ovlivněna, byla téměř dokonale sloučena s čepelí a celý předmět měl houževnatost dračího rohu. Snadno bych mohl pokácet poměrně silný strom. Ostrost byla nesrovnatelná s mým předchozím mečem.

Brzy nato jsme se vrátili do města kolem paláce a koupili tři kožené pochvy na dýky a jednu na něco trochu většího. Všechny jsem je svým kouzlem [modelováním] proměnil v pouzdra na naše zbraně. Koneckonců, opravdu vyčnívaly.

Když už jsem byl u toho, také jsem využil příležitosti a koupil si tři váčky k pasu na náboje. Od té doby, co jsme byli ve městě, jsme se nemuseli bát, že nás napadnou příšery, a tak jsem dívkám dával jen gumové kulky prodchnuté [Paralyze]. Ale pořád jsem měl s sebou hromadu opravdových kulek. Najednou mi došlo, že je tu možnost, že budou stát vedle mě, zatímco budou znovu nabíjet a omylem dostanou mé skutečné kulky do svých zbraní…

Aby se zabránilo takové katastrofě, přeprogramoval jsem jejich zbraně. Zbraně by teď nabíjely jen náboje, které chtěl uživatel. To bylo dokonale proveditelné díky [Apport].

To znamenalo, že jsme museli brát v úvahu pouze kouzla, která se dala na kulky. Protože Linze použila [explozi] zpět v troskách starého hlavního města, byl jsem si plně vědom toho, že má palebnou sílu, aby vystřelila celé množství ruin, ale chyběla v tom užitečnost. Možná tedy [Ignis Fire]? Jeden výstřel a byli by pohlceni plameny ... Ne, to také dost přehnané.

No, dokud je protivník člověk, [paralýza] by měla fungovat dobře. I když je chrání amulety, gumové kulky budou pořád hodně bolet. Hm... asi si to budu muset promyslet později.

„Nechceš si dát něco k jídlu, když jsme ve městě?"

„Skvělý nápad. Rád bych vyzkoušel místní kuchyni.“

„A-ano, já taky. Hodně jsem slyšela o místním jídle zvaném „Cully“."

Cully...? Hmm... to vzbudilo můj zájem. Asi to zkusím taky. Prodávali ho v nedalekém stánku s jídlem, tak jsme se do toho pustili. Mezi dalšími variantami bylo menu s vepřovou šunkou. Ten zápach je mi docela povědomý...

Ta barva, a ta vůně... Já to věděl! Je to kari. Ale ne rýžové kari, protože tam nebyla rýže.

„Uh, lidi? Jen abyste to věděly ... “ Chtěl jsem je varovat před možnou pikantností, ale už si část daly do úst.

„Ack!" „Gah ?!" Zakrývaly si ústa, když se jim v očích tvořily slzy.

Aha. Tak to je asi pikantní. Škoda, že to není ten sladký druh. Soudě podle toho, jak se ty dvě chovají, to musí být super ostré...

Sáhly po džbánu s vodou na stole a málem se o něj praly, když si nalévaly trochu vody do šálků a rychle ji hltaly. Jak jsem je pozoroval, sám jsem ochutnal kari a páni, bylo to ostré. Toto hodnocení vycházelo od někoho, kdo ochutnal pěknou řádku kořeněných kari, takže jsem si mohl jen představovat, jak moc to dívky zasáhlo.

„Jaká silná chuť."… Ow, to je jako by mi hořel jazyk...Tak žhavé, že jsme ani nemohli pořádně mluvit... Jakmile jsme opustili cully, šli jsme pro ovocný džus od jiného prodejce. Několik rychlých doušků zneškodnilo smrtící koření.

„Není to tak špatné, jakmile si na to zvyknete."

„Už jsi měl předtím šanci jíst khullay, Touyo?"

„No, aspoň něco podobného.“ Dal jsem Yumině, která měla stále potíže s mluvením, nejednoznačnou odpověď. Linze vzala led, který byl součástí šťávy, a pohybovala jím v ústech. Když o tom tak přemýšlím, od té doby, co jsem přišel na tento svět, jsem neměl nic pikantního. V mé mysli byl Belfast téměř zpevněn jako království sladkých jídel.

... Huh? Když mi hlavou kroužily myšlenky na večeři, cítil jsem, jak se na mě někdo dívá. Tenhle pocit je mi povědomý...

«Pane. Někdo nás pozoruje. Věřím, že jsou to stejní lidé jako dříve» Kohaku ke mně telepaticky promluvil. Věděl jsem to.

«Ti, kteří nás sledovali v Langley? Dobře. Pozdravíme je. Kde se nacházejí?»

«Nahoře na nejvyšší budově vpravo.» Předstíral jsem, že jsem si nebyl vědom jejich přítomnosti, Vzhlédl jsem k místu, na které mě Kohaku upozornil. Viděl jsem je na střeše třípatrové budovy. Byli dost daleko.

„Myslím, že bych se měl připravit ... Dobít." Naplnil jsem pouzdro pistole, Brunhild, gumovými střelami naplněnými [paralýzou].

„Touyo. Při mém náhlém dobíjení se na mě dívky dívaly se zjevným zmatkem, ale nebyl čas na vysvětlování.

«Dávej pozor na dívky, Kohaku.»

«Buďte opatrný.»  Je čas.

„[Boost]." Zvýšil jsem své fyzické schopnosti a vyskočil nahoru. Poté, co jsem přistál na jedné z budov po mém boku, jsem udělal další skok ke střeše přede mnou. Střechu za střechou jsem šel rovnou k budově, na které jsem viděl tajemné pozorovatele.

„Yo.”

„Gh?!” „Hm?!” Můj náhlý příchod a nonšalantní pozdrav je ohromil.

Alespoň jsem si myslel, že ano. Neviděl jsem jejich tváře. Měli na sobě podobně vypadající černé róby a od toho mála, co jsem viděl, byly i šaty pod róbami černé. Obličeje pod hlavami s kapucí byly skryty bílými maskami. Nebyly však úplně bílé, protože na čele byly zvláštní symboly. Na okamžik jsem si myslel, že jsou stejné na obou, ale pak jsem si všiml, že jedna má šestiúhelník, zatímco druhá má vertikálně protažený ovál.

„Ehm, hej... můžete mluvit? Rád bych věděl, kdo jste a co …–“ Najednou ten s šestiúhelníkem vytáhl předmět podobný zkumavce a hodil ho na zem. V mžiku bylo okolí zalito intenzivním světlem.

„Khh...!“ Záblesk mě na okamžik oslepil, a jakmile jsem znovu viděl, pozorovatelé zmizeli. Utekli? Ha, to těžko! Vytáhl jsem svůj smartphone a pátral po maskovaných podivínech. A byli tam. Ti dva běželi zadní uličkou na sever. Dobře, ještě je čas je dohnat.

„[Accel Boost]!" Zrychlil jsem se magií a znovu jsem přeběhl přes střechy. Pohled kolem mě šel šílenou rychlostí a o chvilku později jsem viděl, jak ti dva utíkají zadní uličkou.

Šel jsem před nimi a zastavil se v jejich stopách.

„Mmph?!“ „Gh!“ Stále jsem přes masky neviděl jejich tváře, ale byl jsem si téměř jistý, že jsou překvapeni. Nicméně, šestiúhelníková maska rychle sáhla po další z těch zkumavek. Tentokrát ne!

Bez váhání jsem vzal Brunhild a vystřelil na toho, který se mě snažil oslepit.

Když se ozval výstřel šestiúhelníková maska dopadla na zem. Žádné ochranné amulety, co? Škoda. Oválná maska, která ztratila spojence, se podívala na mě, pak zpátky na masku na zemi a zdálo se, že neví, co dál. To je moje šance. Zadní uličkou se ozval další výstřel.

 

„Správně! Co teď?“ I když byli stále ochrnutí, svázal jsem je cívkami, které jsem vyrobil pomocí [modelování] a položil je ke zdi uličky. Mohl jsem jim sundat masky a podívat se jim do tváře, ale když byla [paralýza] aktivní, byli stále při vědomí. Bylo by dost zlé, kdyby měli nějaké divné, kultovní zákony, které by je donutily spáchat sebevraždu nebo mě zabít, kdybych viděl jejich tváře.

„Odstraním paralýzu, tak se neperte, ano?“ Díval jsem se jim do očí a soustředil svou magii.

„[Recovery]." Oba je objalo jemné světlo. To by se mělo postarat o ochrnutí. Nyní bychom si mohli pořádně promluvit.

„Takže, kdo jste vy dva? Proč jste mě pozorovali?“

.....Hmm... využívají svého práva nevypovídat, co?

O chvíli později, jsem si všiml, že šestiúhelníková maska dělá lehké pohyby. Uvázal jsem ten drát moc pevně? Ne, pravděpodobně se snaží utéct... Byla by to docela otrava, kdyby použili nějaký divný nástroj, podobný té bleskové bombě, aby roztavili drát nebo tak něco. Pro jistotu jsem se rozhod odstranit jejich přístroje a kdovíco ještě.

Položil jsem ruku na hruď šestiúhelníkové masky.

„Hyah?!“ Šestiúhelníková maska uvolnila roztomilý hlas a já začal cítit v ruce něco měkkého. Jakmile jsem si uvědomil, co to je, začal jsem se potit po celém těle.

„T-T-Ty jsi holka?!“ Šestiúhelníková maska lehce přikývla. Rychle jsem ruku stáhl, ale stále jsem cítil měkkost, kterou jsem ještě před chvílí svíral. Bože. Obličej jsem měl asi červený jako rajče. Počkej... nebyl ti ten hlas povědomý?

Jak jsem couval rukou, omylem jsem ji udeřil a způsobil, že bílá maska s šestiúhelníkem s rachotem spadla na zem. Obličej pod ní patřil ženě, kterou jsem znal.

„Co to -?! Lapis...?“ S rudým obličejem mi moje služebná, která měla být u mě doma v hlavním městě Belfastu, znovu přikývla.


  


„My jsme Espion. Zpravodajští agenti jednající přímo pod velením Jeho Veličenstva, krále Belfastu.“

„Král?"

„Ano. Naším současným posláním je chránit princeznu.“ Lapisinino vysvětlení bylo snadné zpracovat. S tím, jak mi ji právě předal, jsem si vždycky myslel, že královo chování k Yumině je trochu moc uvolněné, a tohle to všechno vysvětlovalo. Staral se o ni ze stínu.

Počkej, vzpomínám si, jak jsem tehdy zaslechl něco přes strop ve Stříbrném Měsíci... Myslel jsem, že je to hlodavec nebo tak něco, ale mohli to být tihle lidé. Tato skupina Espion zní jako směs tradičních ninjů a moderních špionů.

„Jste jediné, kdo chrání Yuminu?“

„Neeee, je jich ještě několik. Všechny jsou také dívky.“ Moje druhá služebná odpověděla svou obvyklou zbytečně napjatou výslovností. Cecile, která si dobrovolně sundala masku, se na mě usmívala naprosto beze strachu.

Jsou to všechno holky, co? No, protože její ochranka vyžadovala ukrytí ve stropě a na podobných místech, dívky byly pravděpodobně lepší volbou, pokud šlo o Yuminino soukromí.

„Počkejte, jak dlouho nás sledujete? Když jsme ještě byli v Belfastu?“

„To byla naše mise, ano," odpověděla Lapis.

„Když o tom tak přemýšlím, ani jedna z vás nebyla doma, když jsem použil [bránu], abych se tam vrátil. Předpokládám, že Laim v tom jede taky?“

„Ano, hee je.“ No, určitě mě oklamali. Položil jsem jim ještě pár otázek a zřejmě nelhaly o tom, že jsou součástí cechu služebných. Služební dovednosti byly nezbytné pro infiltrační mise, takže skoro každá agentka Espionu byla také členkou cechu.

 „Ach, počkejte. Takže ten, kdo hodil nůž na černého draka, byl....“

„To byla Cecile, ano. Je to expertka na házení nožů. “

„Eheheheeh. Oh, nejsem tak dobrá. “ Když se začervenala, Cecilininy tváře se mírně začervenaly. Takže ten nůž byl hoden touto ... nafouklou dívkou? Myslím, že nikdy neposuzuji knihu podle obalu.

Najednou začala být Cecile trochu skleslá a ustrašeně ke mně vzhlédla.

„Takže, uhmm ... dostáváme padáka?"

„Hm? Proč byste měly být vyhozeny?“

„No, pane, jsme vaše služebné, a místo toho, abychom plnili své povinnosti, jsme tu kvůli úplně jiné práci…“ Oh, tohle. Takže se cítila špatně, když pracovala pro krále, zatímco byla mnou najata.

„Ne, nemám v plánu vyhodit ani jednu z vás. Král vydal rozkaz jen proto, že se bál o svou dceru. A taky, kdybych vás vyhodil, taky bych se musel zbavit Laima. Myslíte si, děvčata, že jsem tak malicherný...?“ Byl jsem si docela jistý, že mám citovou hloubku, abych soucítil s otcem, který se stará o svou holčičku.

Obě si s úlevou oddechly.

„Tak co teď budete dělat?“

„Budeme dál tajně chránit princeznu Yuminu... ale ještě předtím vás musíme o něco požádat, pane.“ Tentokrát Lapis byla ta, která ke mně vzhlédla a chystala se říct něco obtížného. Člověče, prostě si nemůžu zvyknout, že mi říkají pane...

„Byl byste tak laskav a utajil nás před princeznou?“ Ah, protože je to tajná mise, odhalení je očividně obrovský problém.

„Kdyby se dozvěděla o naší ochraně, princezna by se na Jeho Veličenstvo znovu rozzlobila.“ Ach, nevadí. Skutečný důvod je mnohem jednodušší. No, choval se, jako by ji poslal pryč samotnou, protože v ni věřil, takže podle pravdy by to vypadalo, že v ni vůbec nevěří. Musí být těžké být tátou, co? Nevadí mi udržet to tajemství, takže je to v pořádku. Nechal jsem je, aby se řídily jejich rozkazy, odešel jsem od nich a vrátil se k Yumině.

Řekl jsem o tom Kohaku prostřednictvím našeho telepatického spojení. Yumině a Linze, jsem lhal, když jsem říkal, že utekli. No, nebyla to úplná lež, protože ve skutečnosti jednou utekly poté, co mě oslepily. Vrhly na mě podivné pohledy, ale dokázal jsem je oklamat a všichni jsme se vrátili do paláce.

 

Následujícího dne měli králové Belfastu a Mismede vést diskusi o podrobnostech spojenectví mezi královstvími.

Byla to řádná vrcholná schůzka, ale trochu jsme se dohadovali, která strana přejde na druhou. Nakonec bylo rozhodnuto, že Belfast přijde do Mismede, a tak jsem zrcadlo určené pro teleportaci (alespoň oficiálně) umístil do konferenční místnosti.

Kromě mě, byli další přítomní Lyon, ostatní Belfastští rytíři, Jeho Bestie, kancléř Glatz a parta Mismedských vojáků vedená známou vlčí bestií, kapitánem Garmem.

Otevřel jsem před zrcadlem [bránu] a dovolil Jeho Veličenstvu a jeho mladšímu bratrovi, vévodovi Ortlinde, projít.

Skutečnost, že člověk skutečně vyšel ze zrcadla, mnohé z přítomných překvapila, ale netrvalo to dlouho, protože nastal čas náležitě přivítat krále.

„Vítejte v Mismede, králi Belfastu.“

„Děkuji za pozvání, Šelmo Mismede.“ Vyměnili si potřesení rukou. Nastal čas pro státní záležitosti. Jako outsider jsem se rozhodl odejít.

Vyšel jsem z konferenční místnosti na chodbu. Jediné, co jsem mohl dělat, bylo doufat, že spolu oba králové budou vycházet.

Najednou jsem z jednoho konce chodby uviděl vycpaného medvěda Paulu, kráčejícího spolu se svým pánem, Leen. Byla stále oděna do stejného gotického lolitového úboru, jako když jsme se viděli naposledy.

„Zdá se, že tě přišel pozdravit Belfastský král."

„Jo, právě teď. Mají tam konferenci. Odpověděl jsem jí, když jsem ukazoval na blízké dveře, jediné dveře, u nichž stáli dva strážní.

„No, už se chceš stát mým žákem?“

„Kolikrát musím říct ne, než to pochopíš? Odmítnutím se vzdát po svém prvním odmítnutí, mě Leen žádala, abych byl jejím žákem skoro pokaždé, když jsme se od té doby potkali.

Naposledy řekla, že bych mohl být prozatímním žákem. To mi připadá jako prozatímní zápis do klubu. Počkatj, není to nižší pozice než normální starý učedník?! Paula stála po jejím boku a mávla na mě malým gestem.

„Člověče, na plyšovou hračku, je Paula určitě živá... Skoro jako by byla naživu.“

„To jen ukazuje, kolikrát jsem na ni použila [programu], že? Už skoro dvě stě let ji seznamuji s činy a reakcemi na různé situace. V této chvíli by klidně mohla být samostatná. Vy lidé pláčete bolestí a vztekáte se, když si z vás někdo dělá legraci, že? Stejný princip.“ Dvě stě let ...? Takže chování Pauly je přirozené díky nespočetnému použití [programu] po dlouhou dobu, co?

Najednou jsem uvažoval o možnosti vytvořit panenku podobnou člověku pomocí [modelování] a poté pomocí [programu] vyrobit pseudo-androida, ale pak jsem si vzpomněl, že Leen trvalo dvě stě let jen pro Paulu. Zajímalo by mě, jestli bychom mohli zkopírovat a vložit její programování ...

V reakci na můj upřený pohled, se zdálo, že Paula je trochu nesvá. Trochu ustoupila. Oho, takže i taková reakce je naprogramovaná?

„Řekla jsi, že má přes dvě stě, ale Paula na to určitě nevypadá. Opravuješ ji pravidelně nebo tak něco? “

„Tak to není, to ne. Je pod vlivem mého nulového kouzla, ochrana [Protection]. Jak praví název, je to kouzlo, které, no, chrání před určitými věcmi. Paula je chráněna mimo jiné proti ušpinění, zhoršení stavu a ohlodání brouky.“

Ochranná magie, co? Nebudu lhát, je docela působivé, že Paula pořád vypadá tak dobře. Použití na oblečení by odstranilo potřebu praní, že? Sakra, vrhnout to na tělo by mohlo odstranit potřebu koupat se... I když se mi to nezdá úplně správné. I když chrání před vnější špínou, pravděpodobně nemůže udělat nic s hromaděním špíny v důsledku metabolických procesů.

„Počkej, kolik nulových kouzel můžeš použít, Leen? Je tu [ochrana], [program], a ten [přenos], o kterém mi řekla Charlotte.“

„Víly mají vysoké schopnosti pro nulovou magii. Ve skutečnosti víl, které ke svému jménu nemají jediné nulové kouzlo, je málo a jsou daleko od sebe. V současné době však mám jen čtyři.“

Čtyři nepolapitelná nulová kouzla, co? To je docela úžasné. Ale myslím, že to opravdu nemohu říct, vzhledem k mé vlastní spřízněnosti. Už chápu, proč jsou víly považovány za druh stvořený pro magii. Teď mě zajímá, jaké je Leenino čtvrté nulové kouzlo.

„Pane Touyo? Jeho Veličenstvo, král Belfastu si vás přeje vidět. Prosím, pojďte dovnitř.“

Kancléř Glatz otevřel dveře do konferenční místnosti a vykoukl ven. Jelikož jsem neměl důvod odmítnout, vešel jsem dovnitř, což přimělo oba krále, aby se na mě podívali.

„Hej, Touyo, můj chlapče. Rozhovory probíhaly velmi hladce. Děkuji za veškerou pomoc.“

„No, to rád slyším.“ Slova Belfastského krále ve mně vyvolala úlevný povzdech. Moje práce byla hotová.

„Velmi dobře. Nyní se vrátíme do Belfastu. Zbytek necháme na vás. Děkuji za váš čas, Králi Mismede.“

Jakmile skončili se svým loučením, tajně jsem před zrcadlem otevřel [bránu] a nechal krále a jeho bratra odejít. Když byli pryč, začal jsem realizovat náš plán. Když se všichni dívali, vytáhl jsem kladivo a roztříštil zrcadlo na malé kousky.

„Sire Touyo?! Co to...?!“

„Ach, není třeba se rozčilovat. Dejte mi chvilku. Ignorujíc na chvíli rozčileného Glatze, odvrátila jsem od něj zrak a zaměřila svou magii na úlomky zrcadla.

„[Modeling]“ Rozbité zrcadlo a dřevěný rám ztratily svůj původní tvar a proměnily se v řadu malých podlouhlých zrcadel. v podstatě jsem vytvořil malá zarámovaná zrcadla přibližně dva centimetry vysoká a patnáct centimetrů široká. Jedno jsem zvedl a tiše ho okouzlil [bránou].

„Tato zrcadla jsou spojena s Belfastem. Když tam chcete někomu říct něco důležitého, stačí dát do zrcadla dopis. I když obě strany budou muset stále používat úřední dokumenty, aby potvrdily jejich pravost.“

„Chápu.... Takže zprávy, které normálně trvají dvacet dní zpáteční cesty, se k nim dostanou v mžiku? To je nejpohodlnější! Ujistím se, že ho využiji k podpoře našich přátelských vztahů.“ Podal jsem malé zrcátko Šelmě a on se pousmál. S tím byla moje práce hotová.

Konečně je čas vyrazit domů... I když mám tak pěkné místo, ještě jsem neměl možnost tam pořádně žít. Cítím se připraven na dlouhý odpočinek.


  

2 komentáře: