IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 8/10

Včera mi matriarcha víl, Leen, řekla, abych se stal jejím žákem, ale já zdvořile odmítl. Vážně, kdo by dobrovolně pracoval pod někým tak neúnavným? Nejsem masochista nebo tak něco, víte? Přesto vypadala, že ji moje odmítnutí dost štve.

Později párty dospěla ke klidnému konci. Vrátili jsme se do pokojů, které jsme dostali, a šli spát na svých měkkých postelích. Už je to nějaký čas, co jsem spal na něčem pěkném, takže mi chvíli trvalo, než jsem usnul. Než jsem si to však uvědomil, bylo už ráno a já si dobře odpočinul.

Dobře, je tu něco, co chci dnes vyzkoušet! Procházel jsem několik stránek na svém telefonu a pomocí [kreslení] jsem získal přepisy a fotky téměř všeho, co vypadalo užitečně. Myslím, že by to mělo být skoro všechno...

Jakmile jsem skončil s lehkou snídaní, kterou mi přinesli, shromáždil jsem svazek papírů, které jsem připravil, a přiměl Kohaku, aby se ke mně připojil a šel za kancléřem Glatzem.

Řekl jsem mu, že chci na chvíli odejít, tak mi dal medaili, která sloužila jako povolení k překročení hradní brány. Také se mě zeptal, jestli bych mohl použít [kreslení] k vytvoření jeho portrétu. Upřímně řečeno, byl to jediný člověk, od kterého jsem nečekal, že o to požádá.

Poté jsem se setkal s Lyonem a dal jsem mu set shogi. Cítil jsem malou příležitost a také jsem mu řekl, že Reflet plánuje stát se oficiálním městem shogi.

„Ale? Jdeš ven?“ Jakmile jsme s Kohaku skončili s naší prací v paláci, vyrazili jsme do hlavního města. Ale ne dřív, než jsme narazili na Yuminu a Linze. Zdálo se, že právě snídaly a chystají se na procházku po nádvoří.

„Jo, Kohaku a já jsme chtěli jít nakupovat. Chcete se vy dvě přidat?“

„Samozřejmě,“ odpověděla Yumina okamžitě.

„Já-já půjdu taky,“ váhavě odpověděla Linze. Přemýšlel jsem, že pozvu i Elze a Yae, ale Linze řekla, že cvičí v aréně po boku Mismedských vojáků. Mohl jsem jen doufat, že tam není i Jeho bestie.

My čtyři jsme překročili bránu paláce a vydali se do města. Dobře, teď... počkat.

„Kde si mohu koupit kov?"

„K-Kov?"

„Jo. Železo, měď, mosaz. Takové věci. V ideálním případě, kdyby byly stlačeny do ingotů.“

„Nejsem si úplně jistá, co znamená ingot, ale myslím, že u kováře možná najdeš, co chceš,“ odpověděla Yumina.

No, to dává smysl. Vytáhl jsem telefon a začal hledat kovárny. Tu a tam se objevily nějaké body. Došlo mi, že se to nemůžu pokazit, když si vyberu tu nejbližší.

Vydali jsme se ulicí směrem na východ a našli to místo na rohu u křižovatky. Slyšel jsem bušení, ještě než jsme se tam dostali.

„Dobré ráno. Vítejte všichni. Jste tu kvůli opravě? Nebo možná tvoje čepel potřebuje nabrousit?“ S úsměvem nás přivítal rohatý zaměstnanec. Byli více než šťastní, že mi prodali lisované kovy, tak jsem si koupil železo, mosaz a olovo. Několik ingotů asi tak tlustých jako dvě malé brožované knihy, abych byl přesný. Přímo před kovárnou byl obchod s nástroji, takže jsem využil příležitosti ke koupi dřeva a gumy. Takové, jaká se používá na podrážky bot.

„A teď střelný prach...“ Provedl jsem pátrání a snadno jsem dostal zásah. Vypadá to, že je v obchodě s magickým zbožím .... Dobře, myslím, že střelný prach je tak trochu kouzelný.

Šel jsem tam a koupil tři středně velké láhve práškové hmoty. Myslím, že to je všechno, co potřebuji!

„...Co plánuješ udělat?“ Linze se podívala na všechno zboží, které jsem koupil, a nemohla si pomoci a zeptala se.

„Udělám si zbraň.“

„Zbraň...? Poté, co zmateně naklonily hlavy, jsem je vzal do nedaleké zadní uličky a pomocí [brány] jsme se vrátili do mého pokoje v paláci. Popadl jsem metr dlouhý dračí roh, který jsem tam předtím nechal, a použil další [bránu], abychom šli do lesa, který jsme překročili, než jsme se dostali do hlavního města Mismede.

Dobře, tady nás nikdo neuvidí.

Položil jsem papíry na nedaleký pařez a dal na ně ingoty, aby je vítr neodfoukl.

„Teď si jen musím vzít ten dračí roh a....“ Do háje. Teď ten roh nemůžu použít, že ne? Je to trochu moc dlouhé. Ah dobře, nejdřív ho trochu upravím... Počkej, bylo to příliš tvrdé na to, abych to rozřízl nějakou svou výstrojí, že?

„Linze, můžeš použít magii, abys to rozřízla? Někde tady, prosím.“

„Ž-žádný problém!" Ukázal jsem jí, kde má řezat, a ona se k tomu dostala docela rychle.

„Vystup, vodo! Pociť mé čepele, studené a jasné: vodní kráječ [Aqua Cutter]!“ Dračí roh byl s vodnatým zvukem zkrácen na vhodnější velikost. Ještě že jsem vzal Linze s sebou. Vzal jsem výsledek do ruky a byl mnohem lehčí, než vypadal. Měl jsem pocit, jako bych držel plast. Lehkost mě nutila pochybovat o jeho síle, ale byla to chladná skutečnost, že byl mnohem tvrdší než železo. Dost mě to všechno udivilo.

Počkejte, nepřišel jsem sem jen proto, abych tu věc obdivoval. Mám tu práci!

Prohlížel jsem si papíry, které jsem přinesl, a zapamatoval si všechny důležité části. I kdyby vyšly špatně, hodilo by se mi to trochu doladit, abych to napravil. Dobře. Je čas.

„[Modeling].“ Roh začal pomalu měnit tvar. Hlaveň, válec, kladívko, spoušť... Dělal jsem součástky, jednu po druhé. Potom, jsem použil dřevo, které jsem koupil, abych vytvořil úchop a dal je všechny dohromady.

O deset minut později, jsem v ruce držel hladký černý revolver.

Vycházel jsem z pistole známé jako Remington New Model Army, ale ukázalo se, že je to trochu krátké. Nebylo to příliš odlišné, takže mi to opravdu nevadilo.

Protože jsem chtěl něco, co by mohlo rychle vystřelit, proměnil jsem jednoakční pistoli v dvouakční a pohrával si s válcem, takže vnitřky této pistole skončily naprosto nepodobné originálu. Použil jsem to pouze jako základ, protože jsem si myslel, že design vypadal skvěle. Když jsem to vzal do ruky, zkoumal jsem, jaké to je.

Abych byl upřímný, není moc špatný. Možná je to trochu lehké? Vlastně to asi není negativní.

„Teď ke kulkám.“ Pomocí ingotů a střelného prachu jsem vyrobil hlavice, pouzdra, prášky, ráfky a primery, stejně jako vypadaly na internetu.

Než jsem skončil, měl jsem padesát kulek několika druhů. To prozatím stačí, říkal jsem si.

Dobře, čas nabít všech šest komor revolveru... Oh počkat, před tím...

„[Enchant]: [Apport].“ Okouzlil jsem zbraň svým teleportačním kouzlem. A teď...

„Zahájit [Program]/ Počáteční podmínka: Uživatel říká nabít/ Akce po spuštění: Rychle vysuňte prázdné nábojnice, a pomocí [Apport] naplňte prázdné komory pomocí kulek umístěných v dosahu jednoho metru Ukončit[Program].“ A s tím, jsem byl hotov. Ruční dobíjení je koneckonců otrava. Mohl jsem místo toho vyrobit automatickou zbraň, ale můj vkus byl důležitější. Revolvery jsem považoval za nejlepší zbraň, nic víc v tom nebylo.

Naplnil jsem komory, zamířil na nedaleký strom a zmáčkl spoušť. Kulka vyletěla s výbušným zvukem. Hou! Zpětný ráz je silnější, než jsem si myslel. Linze a Yumina si zakryly uši. Navzdory velkolepé prezentaci se zdálo, že jsem svůj cíl minul.

Sledoval jsem to dvěma dalšími kulkami a všiml jsem si, že mám dost nízkou přesnost. Jsem jen špatný střelec? Kulky nestřílejí přímo na....

Pravda, zapomněl jsem udělat drážkování. Drážkování se vztahuje ke spirálovým drážkám uvnitř hlavně pistole. Četl jsem, že gyroskopicky stabilizovaly kulku tím, že ji donutily točit se, takže se pohybovala rovně.

A tak, s dalším [modelovacím] kouzlem, jsem vyrobil drážkování pro svou zbraň. Vystřelil jsem ještě pár kulek a rozdíl v přesnosti byl jasný jako facka.

Jakmile jsem vyprázdnil celý válec, rozhodl jsem se vyzkoušet nabíjecí mechanismus, který jsem předtím naprogramoval.

„Nabít!“ V okamžiku, kdy jsem to řekl, byly prázdné náboje okamžitě vymrštěny a spadly na zem. Pak šest kulek, které jsem položil na pařez, zmizelo a znovu se objevilo uvnitř pistole. Znovu jsem zmáčkl spoušť. Vystřelila další kulka. Jo, funguje to jako kouzlo.

„Skončil jsi?"

„Jo, řekl bych, že ano. Tomuhle se říká pistole. Je to zbraň vyrobená k útoku na velké vzdálenosti. Můžete ji použít jednou rukou a je silnější než luky a šípy.“

„...Úžasné. Je to jako malé dělo.“ Linze tiše promluvila a zadívala se na můj výtvor. Byla pravda, že na tomto světě existovala i nepříliš štíhlá děla, ale protože každý čaroděj, který věděl, že kouzlo výbuchu [Explosion] je mnohem účinnější, neviděl v tom mnoho užitku.

„Dokončil jsem výrobu pistole, ale je tu ještě jedna věc, kterou chci zkusit.“ Po odstranění všech kulek z válce, jsem vzal jednu do ruky.

„[Enchant]: [Explosion]." Naplnil jsem ji výbušnou magií. Podívejme se ...

„Zahájit [Program]/ Počáteční podmínka: Kulka unikne z hlavně pistole a něco zasáhne/ Akce po spištění: Aktivovat [Výbuch] kolem kulky/ Ukončit [Program].“ Vložil jsem kouzelnou kulku do válce a střelil do stejného stromu prolezlého otvory.

Strom, který jsem střelil, a ty, které měly tu smůlu, že byly poblíž, se s prudkým řevem roztříštily na tisíce roztříštěných kousků. Test [Exploze] fungoval.

„Co ...?"

„W-Whoa!“ Linze a Yumina padly na zem, zřejmě příliš šokované, než aby zůstaly vzpřímené. Dobře. Tím je vyřešena moje otázka použití útočné magie bez zaklínadla. Ale zase, muset použít [okouzlení] a [program] na všechny je taky trochu bolest... Počkat. Mohl bych to udělat s více kulkami najednou, takže to není tak zlé.

Asi bych mohl okouzlit nějaké gumové náboje [paralýzou] pro nesmrtící sejmutí. Zbraní, této šikovnosti které jsou po ruce je málo a jsou opravdu daleko od sebe! Oh počkat, [paralýza] by nefungovala, kdyby na sobě měli nějaké kouzelné amulety.

„Touyo, můžu mít také jednu z těchto ... zbraní, že?"

„Já-já bych taky ráda ..."

„Huh?" Náhlá žádost Yuminy a Linze mě nutila trochu přemýšlet. Dokázal jsem pochopit, proč by jako zadního voje chtěly takovou zbraň, ale nemohl jsem si pomoct, ale bál jsem se. Jsem jen příliš ochranitelský?

Yumina má luk, který je sám o sobě dost nebezpečnou věcí, a Linze má schopnost uříznout drakovi křídla, takže starost o to, aby s pistolí zacházely bezpečně, je trochu hloupá.

Rovněž by bylo výhodné používat magii bez jakékoli péče o spřízněnost. S pistolí mohla dokonce i Yumina, bez jakékoli spřízněnosti k ohni, použít [explozi].

„Jasně, proč ne? Vyberte si design, který se vám líbí.“Provedl jsem vyhledávání obrázků pro různé zbraně a dal je na papír pomocí [kreslení]. Po dlouhé chvíli zírání na možnosti, si nakonec Yumina vybrala Colt Army Model 1860, zatímco Linze si zvolila revolver s tupým nosem známý jako Smithův a Wessonův model 36.

Linze byla v pořádku, ale trochu jsem se obával, jak se Yuminina volba vejde do její ruky. Pak jsem si vzpomněl, že je to jen návrh a že si s tou velikostí poradím sám. Moje zbraň byla také vyrobena tak, aby mi vyhovovala. Až po specifikaci a kalibraci.

Upřímně, moje práce se zbraněmi byla drsná. Byl jsem si jistý, že každý blázen do pistole mi dá pořádně zabrat. Kdybych potřeboval něco vystřelit, BB pistole by fungovala skvěle. I tak tu byly věci, u kterých si člověk nemohl pomoct, ale byly vybíravé. v podstatě jsem vždycky chtěl vystřelit z opravdové zbraně.

Nechal jsem Linze znovu uříznout dračí roh a použil ho k tomu, abych pro ně vytvořil zbraně. Jen pro jistotu jsem naprogramoval jejich zbraně tak, aby nikdo jiný kromě nich nemohl stisknout spoušť.

Vytvořil jsem asi stovku gumových kulek, rozdělil je mezi dívky a nechal je, aby se naučily ovládat a střílet ze svých zbraní.

Protože byly vyrobeny z dračího rohu, byly lehčí než standardní střelné zbraně a pro dívky nebylo příliš těžké je použít.

Dobře, teď je čas na hlavní událost. Ta zbraň vlastně nebyla nic jiného než základ pro vytvoření mé skutečné zbraně.

„[Modeling].“ Vzal jsem víc z dračího rohu a znovu jsem mu začal dávat podobu pistole. Na rozdíl od těch ostatních se však tahle vytvářela tak, že byla trochu divná.

Z chrániče spouště se vysunula čepel a sledovala spodní část hlavně. Sevření se trochu zakřivilo a dalo celému předmětu poněkud rovný tvar. Celkově to byla méně zbraň a více krátký meč.

Bezbožné splynutí pistole a nože! I když “nůž“ také nebylo příliš výstižné, uvážíme-li, že čepel byla třicet centimetrů dlouhá a pěkně široká. Tato široká povaha však měla svůj důvod.

„Zahájit [Program]/ Počáteční podmínka: Držitel říká „Zbraňový mód“ nebo „Čepelový mód“/ Akce po spuštění: Použit [Modeling] pro rychlou transformaci kusu čepele z krátkého meče na dlouhý meč v případě režimu čepele ,„nebo od dlouhého meče ke krátkému meči v případě „zbraňového módu“/ Ukončit [Program].“ Také jsem ji naprogramoval stejným dobíjecím mechanismem, jaký jsem zkoušel předtím. Rychle jsem znovu nabil, připravil si zbraň a zmáčkl spoušť. Ozval se výstřel a kulka snadno zničila větev. Výborně, zbraň funguje skvěle!

„Režim čepele.“ V reakci na má slova se třiceticentimetrový nůž okamžitě změnil v osmdesáticentimetrový meč. Široká čepel ztratila asi dvě třetiny své tloušťky a místo toho trochu nabrala na délce.

Otočil jsem protáhlou čepel. Nepřipadala mi ani trochu těžká.

„Režim zbraně.“ Čepel se opět zkrátila a rozšířila. Dobře, transformační funkce funguje v pořádku.

„Úžasné. Takže to může být jak zbraň, tak čepel?“

„Elze a Yae jsou čistě předvojoví bojovníci, zatímco vy dvě jste čistě záložní, tak jsem se rozhodl být ve svém přístupu trochu pružnější.“ Abych byl upřímný, chtěl jsem to udělat už nějakou dobu. Souboj s Jeho Bestií mě přiměl uvažovat o tom, že nastanou situace, kdy nebudu moci účinně používat magii. Odpověď na tento problém? Zbraň.

„... Takže, jak pojmenuješ svou zbraň?"

„No ... Brunhild zní dobře, myslím." Odpověděl jsem Linze s úsměvem na tváři. Místo toho, abych použil jméno nějaké legendární zbraně jako „Excalibr“ nebo „Balmung“, jsem si vybral jméno nejsilnější zbraně v jedné z mých oblíbených retro her. Člověče, bavilo mě hrát tu hru... Ačkoli to bylo opravdu staré. Ve skutečnosti byla součástí sbírky mého dědečka.

Když jsem se díval na svou novou zbraň, Brunhild, uvědomil jsem si, že jsem vlastně součástí těch fantazijních světů, po kterých jsem toužil ve svých mladších letech, díky čemuž jsem si uvědomil, jak moc se můj život změnil.


  

3 komentáře: