IwS 3 - Kapitola 2: Babylonské dědictví 9/11

„C-chceme. abys s námi zacházel stejně jako s Yuminou a Linze!"

„...Co?“ Vrátil jsem se ke smyslům, a protože jsem prohrál, připravil jsem se na jakoukoli jejich žádost, ale ani sebevětší příprava nemohla stačit na to, čím mě udeřily.

„No, jistě chápeš, že my.... My ano... Ohh... Měla bys to říct ty, Elze-dono!“

„H-Huh?! A-Ale já...! Ohh... N-No, ne-nejprve, uh... Já-já-já tě také miluji, Touyo!“

„Já-to je pro mě to samé, t-to je!" Podívaly se dolů a jejich tváře zčervenaly.

...Co to sakra? Nebojovali jsme před chvílí? Teď se mi vyznávají? Dokonce dvě dívky najednou. Co to přesně je? 

„Chovat se jako k Yumině a Linze ...? Co tím myslíte?"

„T-Taky se chceme stát tvými... manželkami... my ano.“

„M-M-Musíš s tím souhlasit, víš?! P-Prohrál jsi boj, spravedlivý a čestný!“ Štípl jsem se do tváře.

No, to bolelo. Takže se mi to nezdálo. Asi mám čtyři příchozí nevěsty, co? Počkejte! Ne, ne, ne, ne! Není to trochu moc?! Ale počkej, Tokugawa Ienari měl více než čtyřicet konkubín a přes padesát dětí... Ve srovnání s tím, myslím, že ... Počkat! Srovnávat se s ním je šílené! Vážně, ten chlap sklízel... ty-víš-co... z tuleňů, měnil je v prach a pil je pro sexuální vitalitu! Kvůli tomu mu dokonce přezdívali „generál Fur Seal“. Nechci být ve skupině s chlapem, jako je on! Sakra, Touyo, přestaň. Odjíždíš na pitomý tečně.

„Vy dvě... vám to opravdu nevadí?“

„Mně to nevadí. Nic nezmění mé city k tobě, a pokud mohu být šťastná a ostatní mohou být šťastní, když milují stejného člověka, pak je to všechno dobré, ne?“ Vzpomněl jsem si, že Linze den předtím řekla něco podobného. Ty holky byly opravdu dvojčata. Jejich myšlenkové vzorce se občas shodovaly.

„Miluju je všechny asi tak, jako miluju tebe, Touya-dono. Pokud se všechny můžeme stát tvými ženami, pak je vše v pořádku.“

Člověče, dívky tohoto světa mají jistě nízkou touhu monopolizovat si svého muže. Hmm ... vyrostly takhle, protože polygamie je normou? Nebo počkejte, možná jsou tyto dívky prostě podivné? Normálně by to bylo ideální prostředí pro kočičí zápas..., ale nezdá se, že by projevovaly velkou žárlivost, takže je to trochu divné. No, ne že by neexistovala. Jak se včera ukázalo, došlo k mírné závisti. Když o tom tak přemýšlím, Linze je mezi nimi možná ta nejžárlivější osoba.

„T-Takže? A co ty...?“

„Huh?”

„P-Ptám se, co si o nás myslíš!“

Ah, tohle. Nedávná záplava romantických událostí ve mně vyvolala pocit, že jsem trochu otupělý, a to nebylo dobré.

Musel jsem jim přesně říci, jak se cítím.

„Kdybych byl nucen říct, jestli se mi líbíte nebo nelíbíte, tak jistě, mám vás rád. Obě jste roztomilé a máte dobré osobnosti. Ale i tak, nejsem si jistý, jestli můžu říct, že vás miluju. Jak už jsem řekl, totéž platí pro Yuminu a Linze. Jsem šťastný, že jste mi vyznaly svou lásku, ale nejsem si jistý, jestli vás mohu přijmout s čistým svědomím, když mé pocity jsou tak neurčité.“

„Ale přijal jsi Yumina-dono a Linze-dono, ne?“

„Nelhal jsem, když jsem říkal, že se mi líbí, a není pochyb o tom, že jsou pro mě důležité. Říkaly, že jim to taky nevadí.“

Upřímně, pojem manželství je pro mě stále dost nereálný. Sakra, vždyť spolu ani nechodíme, takže na manželství bychom ani neměli myslet. Můj bratranec přeskočil celý proces randění a oženil se, protože tu dívku zbouchnul. Teď mám bližší pohled na situaci toho chudáka.

„Takže to znamená, že Yumina a Linze jsou s námi taky v pohodě, ne? Pak je všechno v pořádku.“

„Ale netuším, co na to řeknou...“

„S tím si nemusíš dělat starosti, Touya-dono. Ta, která nás pozvala, abychom se staly tvými manželkami, byla Yumina-dono.“

...Promiňte?

„Hned, když ti král dal sídlo, Yumina k nám tajně přistoupila. Zeptala se nás všech, co k tobě cítíme, potvrdila naše pocity a pak navrhla, abychom se všechny staly tvými ženami. Tehdy jsme si tím ale nebyly tak jisté. Ale, uhm... kousek po kousku... jsme si začaly myslet, že by to bylo hezké. Když pak Linze včera ztratila klid, konečně jsem se rozhodla! Chci být po tvém boku, Touyo.“ Elze se na mě podívala zpříma. V jejích očích nebylo žádné zaváhání. Tvář však měla ještě trochu rudou.

„Začala jsem si myslet, že by bylo skvělé, kdybychom mohli žít všichni jako rodina, s tebou ve středu, ano. Upřímně řečeno, stále nejsem zvyklá na shovívavost
Yumina-dono, ale nepochybuji o tom, že chci žít po tvém boku, opravdu.“

Yumina byla ta, která řekla, že by jí nevadilo, kdybych měl deset nebo dvacet milenek… Byla ta “shovívavost“ jen projevem její důvěry jako první manželky?

„T-Takže?"

„...Dobře, chápu, jak se obě cítíte. Taky vás mám obě rád. Elze, jsi živá a veselá, i když trochu tvrdohlavá, ale mně to taky připadá roztomilé. Yae, jsi pilná, důstojná a velmi ohleduplná ke své rodině. Také si uvědomuji, že jsi jemná a dobrá k dětem. Vy dvě byste byly výborné manželky, jsem si jistý.“

„Takže –“ než Elze stačila promluvit, zvedl jsem ruku, abych ji zastavil.

„Nicméně, potřebuji nějaký čas na rozmyšlenou. Svou odpověď vám dám večer. Nejdřív si musím něco promyslet.“

„... Dobře."

„...Chápu, ano.“ Zamířili jsme zpátky domů. Šel jsem do svého pokoje, zatímco Elze a Yae si šly promluvit s Yuminou.

Posadil jsem se na postel, vydechl dlouhý povzdech a vzal si myslící pózu, rovnou na záda.

Co teď? No, odpověď na tuto otázku je již zřejmá. Linze jsem už přijal, takže odmítnout ty dvě nepřipadá v úvahu. Mám je rád všechny stejně. Všechny jsou pro mě důležité. Nechci, ani si nemyslím, že bych byl schopen udělat něco, co by jim ublížilo. Ale to je přesně to, co mě nutí ptát se, jestli jsem pro ně ten pravý. Bojím se, že by je tahle situace nakonec mohla rozesmutnit. Nebo se možná bojím jen o sebe... Manželství je koneckonců velká věc. Není to jen můj vlastní problém. Musím nést životy jiných lidí. Být opatrný je přirozené, že? Nejen to, ale břemeno na mě je čtyřikrát těžší. Opravdu unesu tu váhu?

„Hmmm... Možná bych se měl s někým poradit.“

Leim... by se určitě postavil na stranu Yuminy. Lapis, Cecile, Crea... Trochu se zdráhám o tom diskutovat se ženami. Renne ani nepřipadá v úvahu. Julio... je trochu nespolehlivý... Asi je jen jeden člověk, na kterého se můžu spolehnout.

To, co jsem udělal potom, jsem chtěl už chvíli zkusit. Jen jsem nedostal příležitost. Nechci s ním jen mluvit, měl bych za ním zajít osobně.

Šel jsem do kuchyně a vzal si nějaké pečené sladkosti, abych mu je přinesl jako laskavé gesto. Poté, co jsem skončil se shromažďováním kousků, držel jsem věci pod paží.

„[Gate].” Prošel jsem svým zářícím portálem a okamžitě mě přivítalo stále se rozšiřující, zářící moře mraků. Mezi mraky byl starý čajový stolek, úhledně položený na malém kousku tatami rohoží. Ah, teď je to nostalgické.

Vedle stolu seděl starý muž. Otočil se ke mně, jako by ztuhl překvapením, když se zakousl do rýžové sušenky.

„...O-Oh. Oh můj. Zdá se, že mám návštěvu. Hoho, jestli ses chtěl stavit, měl jsi mě předem informovat. Ale budu k tobě upřímný. Netušil jsem, že se sem vůbec můžeš vrátit z vlastní vůle.“

„Už je to docela dlouho, Bože." Už jsem tam byl, tak mě napadlo, že bych mohl použít [bránu] k návratu. Ale nečekal jsem, že to bude fungovat.

„Tato říše je koneckonců plná magie. To je pravděpodobně důvod, proč jsi se mohl vrátit. Je to také důvod, proč by ses nemohl vrátit do svého předchozího světa. Magie v atmosféře na tvé Zemi je velmi řídká, musím ti dát vědět.“

„To je pro tebe. Přinesl jsem sušenky a tak.“

„Oho, děkuji mnohokrát. Myslím, že si to zaslouží šálek dobrého čaje.“ Začal plnit čajový šálek horkou vodou. A samozřejmě se proměnila v čaj ve chvíli, kdy se vylila z hubice. Ale co jiného jsem čekal? Byl to Bůh.

Tiše jsem se napil teplého čaje.

Ah, výborné. Už je to nějaký čas, co jsem měl naposledy zelený čaj...

„Tak co tě přivádí do mého skromného příbytku?“

„Ah, chtěl bych se s tebou o něčem poradit…“

„Hmm? No, povídej.“ Začal jsem mu vysvětlovat svou situaci. Chtěl jsem vědět, co musím udělat se svými okolnostmi a jak mám komunikovat s dívkami, které se posouvají kupředu... Ujistil jsem se, že pokryju všechny potřebné detaily.

„Hmm... Nepřemýšlíš prostě moc nad věcmi? Říkaly, že tě milují, tak proč nebýt šťastný?“

„No, jsem, ale nemůžu si pomoct, ale zvažuji všechny věci, které s tím souvisí."

Sdílení starostí s bohem ve mně vyvolává pocit, že jsem u zpovědnice. Ale ne jako bych zhřešil nebo tak něco...

„Tak dobře. Dovol mi zavolat odborníka.“

„Huh?“ Bůh sáhl po černém telefonu po svém boku a vytočil číslo.

O několik okamžiků později se z moře mraků zvedla žena. Vypadalo to, jako by jí bylo něco přes dvacet. Vlasy měla stejně růžové a nadýchané jako tenké bílé hedvábí, které měla na sobě. Vznášela se vzduchem ke mně. Zápěstí a kotníky měla zdobené zlatými prsteny a kolem krku měla zlatý límec. Také jsem si všiml, že nemá boty.

„Nechala jsem tě čekat, co?“ Po hravém pozdravu se posadila k čajovému stolku.

„Ehm ... a tohle je?"

„Tato půvabná dáma je bohyně lásky. Myslel jsem, že bude perfektní osobou pro tvé problémy.“

Bůh lásky?! Ona?!

„Ale, ale. Ráda tě poznávám! Musím říct, tu a tam jsem tě sledovala! Jsi velmi zajímavý mladý muž.“ Teď, když se o tom zmiňuje, Bůh se o něčem takovém už jednou zmínil… Něco o bohu lásky, který se o mě zajímal, pokud si vzpomínám. Takže tohle je ta žena? 

„Takže titul "bůh lásky" znamená přesně to, co se říká, že?"

„Ano, to ano. Ale není to tak, že bych ovládala city lidí, chápeš? Dělám jen něco z tohohle a něco z toho... věci, které nastavují náladu a vytvářejí ty standardní klišé související s láskou. Dalo by se říct, že jsem původcem takových situací!“

„Klišé...?“ Oh, Myslím, že chápu, co tím myslí. Nejspíš má na mysli ty případy, kdy holky přijdou pozdě do školy, pospíchají s topinkou v puse a narazí na skvělého chlapa, který náhodou zajde za roh.

„Jo! Klišé! Všechny ty zamilované holubice. Pokud potřebuješ konkrétní příklad, já jsem ta, kdo vyhledává chlapy, kteří chodí na „Miláčku, Přísahám ti... až se vrátím z bojiště, konečně se vezmeme. A pak se ujistím, že nikdy nedojdou k oltáři!“

„To je tvoje chyba?" Tím, že „nikdy nedosáhne oltáře,“ jasně znamená, že je nutí zemřít, že?! Počkejte, to je vlajka smrti, ne vlajka lásky!

„Tak co se děje?“ Měl jsem výhrady k tomu, abych se s ní poradil, ale opravdu jsem neměl jinou možnost. Náhodou to byla bohyně lásky, tak jsem si řekl, že by mohla mít nějakou dobrou radu. V každém případě, spěšně jsem vysvětlil svou současnou situaci.

„Hmm... vypadá to, že to začíná být super zajímavé.“ Bohyně lásky se usmála, sáhla po sušence na stole a nacpala si jí do úst. Očividně není z těch, co se chovají slušně.

„Ale pořád v tom nevidím tvůj problém. Je fajn, když se máte rádi, ne?“

„Ale ... čtyři dívky najednou?"

„To je zaprvé tvoje chyba! Musíš zahodit zdravý rozum světa, ve kterém jsi žil! Pokud miluješ jen jednu z nich a ostatní považujete za doplňky, děláš to nejen ubohým, ale také krutým! Ale pokud je všechny miluješ a opravdu se snažíš udělat je šťastnými, pak je to jen další forma opravdové lásky, chápeš?“

Láska … Ale cítím to k nim vůbec?

„Proč se do mě vůbec zamilovaly...?“

„To nevím! Někdy dostanete ty, kteří se zamilují na první pohled, a jindy jsou ti, kteří si neuvědomují své pocity, protože cíl jejich náklonnosti je jim příliš blízký. Každý člověk má svůj vlastní život a je tam velký prostor pro variace! Láska nelétá rovně jako šíp! Je k tomu mnoho cest, chápeš?“ Částečně jsem rozuměl jejímu vysvětlení, ale jiná část ne. Přesto jsem alespoň pochopil, že láska nemá žádnou pravou podobu.

„Zajímá tě, co si myslím? Zdá se mi, že ti chybí sebedůvěra. Bojíš se, jestli jsi hoden reagovat na jejich pocity. Ale jde o tohle, mladý muži! Ty nejsi ten, kdo rozhoduje, jestli jsi toho hoden. Ony jsou!"

Sakra ... Připadá mi to, jako by uhodila hřebík na hlavičku. Cítil jsem se divně, protože jsem měl pocit, že si mě dívky idealizují. Nevěřil jsem, že se hodím k představě, kterou měly v hlavě.

„Měl bys být k sobě upřímnější a zjistit, kam tyto pocity vedou. Jistě, je důležité být ohleduplný k tomu, jak se cítí ostatní, ale nemůžeš jen tak jít a jednat proti svým vlastním zájmům. Nebylo by to slušné jen na tebe, ale i na dívky, které se přiznaly, chápeš?“

„Chápu... Takže je mi dovoleno být trochu sobecký?“

„To už je lepší! Láska není o jednostranném štěstí! Je to zbytečné, pokud se také nestaneš šťastným.“

...To je pravda. Mám věci, kterých se nikdy nezbavím. Musím si o tom promluvit a usmířit se s dívkami. Tyto výhrady by mohly být se mnou po zbytek mého života, ale musím je přimět, aby s tím souhlasily.

„Našel jsi odpověď?“ Bůh promluvil, jako by mi právě četl myšlenky.

„Nejsem si jistý, ale myslím, že je alespoň na dohled.“

„Tak dobře. To je docela dobré vědět.“

„Eheh, ráda vidím, že klišé, které jsem ti udělila, nepřišlo nazmar!“

...Hm? Právě teď řekla něco divného... Klišé? Jedna z věcí, které vyrábí, že?

„Co tím přesně myslíš? Klišé, které jsi mi udělila, myslím.“

„Ach, před časem, jsem vytvořila situaci, ve které jsi vešel dovnitř, když se převlékaly, a pak jsi byl opravdu překvapen. Měl bys mi děkovat, chápeš?“

„To jsi byla ty?!“ Zdá se, že tento bůh lásky je fanouškem obecných scénářů.

 

Večer jsem nechal dívky shromáždit se v obývacím pokoji. Laim, Lapis a ostatní nebyli s námi. Byli jsme jen já a čtyři děvčata, která se přiznala.

Čtveřice seděla na pohovce přede mnou a trpělivě čekala na má slova.

Všechny ty dívky jsem pro mě považoval za příliš dobré. To je přesně důvod, proč jsem jim nechtěl lhát a chtěl jsem jim dát najevo své skutečné pocity.

„Dobrá, no, abych začal, tak mi dovolte, abych řekl.... Nemám v plánu se ženit.“

„COOOŽŽEEEEE?!!“ Všechny čtyři najednou seskočily z gauče. Jejich překvapení nabylo slovní podoby a rozléhalo se po celém obývacím pokoji.


  

2 komentáře: