HRH 4 - Bonus: Asociace pro oběti pánů: Nyní hledáme nové členy

Asociace pro oběti pánů: Nyní hledáme nové členy


— Jeden den ve 12. měsíci, roku 1 546., kontinentálního kalendáře —

Byla zimní noc tak chladná, že bez ohně v krbu by váš dech zbělel i uvnitř.

V místnosti vysílacího hlasového klenotu v hradě Parnam, předseda vlády Elfriedenu,

Hakuya, a malá generální sestra Říše Gran Chaos, Jeanne, pořádali jednu z jejich pravidelných schůzek přes vysílací hlasový klenot.

Když došlo na konec týdne, dostali se do kontaktu mezi sebou pomocí velvyslance umístěného v Říši, Piltoryho, jako prostředníka. Budou tlumočit jemnější detaily jednání, která nevyžadují pozornost císařovny Marie a krále Soumy, a budou si navzájem vyprávět o událostech, které se staly v jejich vlastních zemích, aby si mohli vyměňovat informace. Pak, až to bude hotové, budou se dohadovat o svých vládcích u čaje. Bylo to jejich tajné potěšení.

Obvykle to byl čas jen pro ně dva, ale dnes, nezvykle, měli jednoho hosta navíc.

„Hm, sire Hakuyo? Kdo je ta osoba, kterou máš s sebou?” zeptala se Jeanne.

Když jejich rutinní schůzka skončila a ona si konečně pomyslela, že je čas, aby začalo jejich stěžování, Hakuya pozval do místnosti další osobu, což Jeanne zmátlo.

Hakuya nechal osobu, kterou pozval do pokoje, stát před klenotem.

„Dovolte, abych vás představil,“ řekl Hakuya. „Toto je sir Colbert, který byl ministrem financí bývalého knížectví Amidonie a nyní zastává stejné postavení v našem království.”

„Zdravím, madam Jeanne.“ Muž sklonil hlavu. „Jsem Gatsby Colbert.”

Jeanne se na oplátku spěšně uklonila. „Oh! Proč, zdravím... Mám vám říkat sire Gatsby?”

„Ale ne. Z nějakého důvodu, jak Jeho Veličenstvo, tak princezna trvají na tom, že mi budou říkat jménem mé rodiny místo křestním jménem, takže, prosím, madam Jeanne, říkejte mi také Colbert.”

„Ehm... Dobře tedy, sire Colberte. Je mi potěšením se s vámi seznámit.“ Jeanne muže pozdravila a pak se podívala na Hakuyu. „A, sire Hakuyo? Proč jste mi představil sira Colberta?”

„Pravda je... že Jeho Veličenstvo nás začalo nazývat „Asociací pro oběti pánů“,“ řekl Hakuya.

„Hm... To je přesně to, co jsme, ale... Kdyby nám tak říkala moje sestra, musela bych říct, „Kdo jsi, že si stěžuješ?“

Místo přímého útoku na Soumu, Jeanne vytáhla svou starší sestru Marii a kritizovala ji. Bez ohledu na to, jak hluboce s Hakuyou soucítila, věděla, že nemůže urazit vládce jiné země.

Hakuya odpověděl, „Nemohu než souhlasit,“ s přikývnutím. „Bylo by ideální, kdybychom takovou asociaci nepotřebovali, ale.... Skutečnost je taková, že jsme řízeni našimi pány. Vytvořením sdružení můžeme sdílet naše boje a případně přijít na způsob, jak se s tím vyrovnat. Proto jsem chtěl představit Colberta, který má všechny předpoklady pro nového člena.”

„Aha... Takže, stručně řečeno, sir Colbert je také řízen svým pánem?“ Jeanne přikývla, zřejmě spokojená s touto odpovědí. „Sire Colberte, je váš pán také sir Souma?”

„Ne... Ah! Dalo by se říct, že je, ale ten, kdo mě oškubal, je bývalá princezna z Amidonie, která je nyní kandidátkou na třetí hlavní královnu Jeho Veličenstva Soumy, princezna Roroa.”

„Říkáte princezna Roroa?“ zeptala se Jeanne. „Myslíte tu, která donutila sira Soumu, aby si ji po válce vzal za svou snoubenku a vzala s sebou svou zemi? Ta, která ho donutila zrušit válečné reparace a pak na něj ještě k tomu shodila zodpovědnost za péči o lid její země?”

Dívka plně využila obchodní informační sítě a přelstila Soumu, moudrého Hakuyu, a dokonce i vlastního bratra, aby si vzala všechny nejlepší části pro sebe. Souma ten zážitek popsal jako: „Používal jsem krevety jako návnadu na chytání mořské pražmy, ale místo toho jsem chytil žraloka.”

„Ale slyšela jsem, že je to chytrá princezna, ne?“ zeptala se Jeanne.

„To je ten případ... S její osobností jsou však i drobné problémy,“ řekl Colbert.

„Její osobnost? Jak to?”

„Má v sobě bezmeznou zvědavost a lásku k okázalým projevům. Kdybych se měl omezit na ekonomiku, mohl bych říct, že má dobrou osobnost na to, aby dobře využívala peníze, ale když se tato osobnost rozšíří do jejího osobního života, lidé jako já jsou otrhaní. Onehdy, když se poprvé setkala s Jeho Veličenstvem, jen den předtím mi řekla, že najednou chce, abych obstaral velké množství koberců…”

Večer před audiencí u Soumy, Roroa najednou řekla, „Půjdu se zapřáhnout se Soumou, ale první dojem je důležitý, víš? Myslím, že jsem docela roztomilá, pokud jde o dívky, ale Souma má kolem sebe asi spoustu krásek. Chci mít první setkání, které zanechá dopad.”

To, s čím přišla, bylo, že se přestrojila za jeden z koberců, který měl být předán jako dárek, a pak vyskočila a překvapila Soumu, když se k ní přiblížil. I když naneštěstí pro ni existovala žena, která v Soumově světě udělala něco podobného, takže její plán až příliš snadno prohlédl …

Když si vzpomněl na ten okamžik, Colbertovi poklesla ramena. „Noc předtím, jsem spěšně pobíhal a hledala kvalitní koberce, ale pak se to důležité překvapení tak snadno prokouklo. Na co jsem se vůbec snažil?”

„N-No... Upřímnou soustrast...“ Jeanne se neubránila soucitu.

Hakuya, který je poslouchal, se zeptal, „Musel jsi ty koberce taky platit z vlastní peněženky?”

„Oh, ne, když přijde na takové věci, dává se dohromady,“ řekl Colbert rychle. „Šlo to z princeznina kapesného... Mám pocit, že částka, kterou měla, byla příliš velká na to, abych o tom takhle mluvila, ale vzal jsem si peníze odtamtud.”

„Aha. Takže má takový druh zdravého rozumu,“ řekla Jeanne.

„Ano. Ale taky by se dalo říct, že to má pohromadě, jen když jde o peníze. Řekl jsem vám, jak jsem všechny ty koberce shromáždil, ale protože jsem tak spěchal, bylo jich dost, které se nehodily k tomu, aby se daly jako dary. Nemohli jsme ty koberce nabídnout Jeho Veličenstvu, tak si je stále držím. Srolované koberce vypadají jako polena, která divoce vyrostla po celém mém domě.”

„To je hrozné ...“ řekla Jeanne.

Colbertovo panství se nacházelo v Amidonii. Bydlel v malém domku v královském hlavním městě, zatímco tam pracoval. Ten malý domek byl plný koberců. Nebylo pochyb o tom, že musely vyvíjet vážný tlak na jeho životní prostor.

„Bylo mi řečeno, že sir Sebastian nakonec přijde sundat je z mých rukou a prodat je, ale do té doby musím žít obklopen koberci. Těžko je místo na stání ... Myslel jsem, že koberce jsou určeny k rozložení, takže si na ně můžete sednout, ale teď jsem se dozvěděl, že když jsou srolované, můžete na nich také sedět. “

„Děláš divné objevy!“ zvolala Jeanne. „Vidím, že sis toho hodně prožil.”

„Ahaha... No, sloužit princezně není samo o sobě tak špatné,“ připustil Colbert. „Roroa mohla ty sobecké žádosti předkládat jen někomu, komu důvěřuje, takže ji beru jako malou sestřičku.”

Když Colbert promluvil s tak vzdáleným pohledem v očích, Jeanne vycítila, že i tento muž je jedním z jejich druhů. „Přesto, stejně jako s mou sestrou nebo se Soumou, mají ti, kdo stojí nad ostatními, na sobě něco vadného? Jako... aby se věci vyvážily?”

„Mohl bys tam na něco přijít...“ souhlasil Hakuya s trpkým úsměvem. „Tak tedy, madam Jeanne. Přemýšlel jsem o přijetí sira Colberta do naší Asociace pro oběti pánů. Co si o tom myslíš?”

„Neměla bych to jinak. Vítej, soudruhu Colberte.“

„A-Aha ha... Děkuji za pozvání,” řekl Colbert

Sdružení pro oběti pánů tak získalo nového člena.

Nový rekrut, Colbert, se podíval na Hakuyu a řekl, „Přesto, tohle jsem nečekal. Když si pomyslím, že by prohnaný Hakuya vedl takovéto hravě zlomyslné shromáždění... Oh promiňte, bylo ode mě neslušné to říct?”

„Hee hee, máš pravdu,“ zahihňala se Jeanne. „Možná na to nevypadá, ale Hakuya umí být docela vtipný.”

„...Prosím vás, takhle si mě nedobírejte. Hakuya se zatvářil kysele. „Sloužím Jeho Veličenstvu, které je nepředvídatelné a má sklony zacházet se špatným vtipem příliš daleko. Nebylo by dobré, kdybych se taky pořád uvolňoval.”

„Máš naprostou pravdu. Přála bych si, aby se moje sestra taky dala trochu víc dohromady.“ řekla Jeanne.

„Mohu s vámi opravdu soucítit,“ souhlasil Colbert. „No, zrovna nedávno...”

V tento den se říká, že všichni tři zůstali dlouho do noci vzhůru a stěžovali si na své pány.

Žádné komentáře:

Okomentovat