HRH 5 - Kapitola 3.5: Po svatebním kurzu (Soumův den) 1/2

Kapitola 3.5: Po svatebním kurzu (Soumův den)

 

Poslední dobou se Liscia a ostatní chovaly divně. Liscia, Aisha, Juna, a Roroa... Všechny se chovaly trochu divně.

Kdybyste mě požádali, abych řekl, co přesně na tom nesedí, bylo by pro mě těžké odpovědět, ale z nějakého důvodu zrůžověly, kdykoli jsme se setkali, otočily se a okamžitě odešly opačným směrem, jako by se styděly. Nebylo to tak, že by mě záměrně ignorovaly, ale bylo to trochu depresivní, když se mi takhle vyhýbaly.

...Udělal jsem něco, co je urazilo? Přemýšlel jsem o tom, ale nic mě nenapadlo.

V poslední době jsme prožívali jen klidné dny a já si nemyslel, že jsem udělal něco, co by je zneklidňovalo. Bál jsem se, že jsem mohl něco udělat neúmyslně, tak jsem se rozhodl, že to proberu přímo s těmi čtyřmi. Když jsem to udělal ...

„T – ty za to nemůžeš, Soumo. Neboj se,“ ujistila mě Liscia.

„Um... Dalo by se říct, že se vám stydím podívat do očí, pane, nebo tak nějak,“ řekla Aisha.

„Omlouvám se,“ řekla mi Juna. „To je problém absolutně na naší straně. Nemusíš se tím vůbec trápit.”

„No, řekněme, že je to mezi námi děvčaty tajemství, a nechme to tak, dobře?“ dodala Roroa.

...To byly odpovědi, které jsem dostal. Upřímně, nedávalo to žádný smysl.

Oh, jasně. A když už mluvíme o divných věcech, byly tam další věci o tom, co dělaly a říkaly, které byly trochu mimo.

První se stala ráno, když jsem seděl naproti Roroe na pohovce v kanceláři pro vládní záležitosti a měli jsme schůzi o rozpočtu. Když jsme domluvili o státních odvětvích, konverzace se přesunula na mé osobní obchody, které bude Roroina společnost sponzorovat. Šlo hlavně o výrobu v programu tokusatsu.

„Takže, co se týče Overmana Silvana, myslíš, že bychom mohli trochu zvýšit rozpočet?“ zeptal jsem se. „Nemůžeme použít stejné příšery pokaždé, a pokud se chystáme je znovu použít, potřebujeme trochu více rozmanitosti...”

„...Uh-huh...”

Hm? Ona jen přikyvovala? V tu chvíli jsem si všiml, že na mě Roroa zírá a myslí je někde jinde.

„Roroo?”

„Cože?! Oh, yeah, já poslouchám, poslouchám tě.”

...Zřejmě neposlouchala. Co ji přimělo takhle zírat do prázdna?

„Máš něco na srdci?“ zeptal jsem se. „Jestli ti můžu nějak pomoct, udělám to.”

„Ne, to není ono, ale.... Jistě. Uvidíme, jestli budeš hrát s náma.“ Roroa přistoupila ke mně, dost blízko na to, aby se naše ramena dotýkala.

Hm... Chce, abych ji zbožňoval? začal jsem přemýšlet.

Pak se mi Roroa podívala zpříma do očí a řekla: „Hej... Velký bratře Soumo?”

„Whuh?!”

Když mi to tak říkala obrácenýma očima, moje hlava překvapeně vystřelila zpět. Co to bylo, z ničeho nic?!

„Vážně, co se děje, Roroo?!“ křičel jsem.

Bál jsem se, že přijde s horečkou nebo tak něco, tak jsem jí zkusil položit ruku na čelo, ale nezdála se mi nijak zvlášť horečnatá nebo tak něco.

Roroa začala kopat nohama a bezmocně máchala rukama. „Aww... Takovou reakci jsem nečekaal. Říkal jsi, že jsi šťastný z toho, jak se chovám k velké sestře Cie jako k sestře. Tak jsem si říkala, že máš rád sestřičky, ne?”

„Sestřičky? zeptal jsem se zmateně. „O čem to vůbec mluvíš?”

A co tím myslela, že jsem to řekl? Nevzpomínám si, že bych to říkal... Ne, počkat, možná jo. Co to bylo za divný pocit?

„Hmm! Už je mi to jedno!“ Roroa našpulila rty a podívala se jinam.

Vlastně jsem nechápal jak, ale zdálo se, že jsem ji rozčílil.

Hm, co mám dělat ... Divil jsem se a pak jsem Roroe položil ruku na hlavu.

„Jsi moje milovaná snoubenka, takže nechci, aby ses kvůli mně proměnila v sestřičku.”

„... Ano?“ Roroa měla stále odvrácenou hlavu ode mě, ale nakoukla zpět, když se mě na to zeptala.

Pořádně jsem na ni kývl, abych ji uklidnil, a pak jsem ji poplácal po hlavě. „Samozřejmě. To, jak sis hrála na sestřičku, bylo roztomilé, ale raději bych měl za ženu tebe. To, že jsi po mém boku, mě nakonec vždycky rozveselí.”

Když jsem jí na rovinu řekl, co k ní cítím, Roroa zrudla v obličeji. Musel jsem ji ztrapnit. Když jsem viděl její reakci, taky jsem se cítil trapně.

„Tak mi prosím přestaň říkat velký bratře,“ řekl jsem. „Jestli ne...”

„C-co když ne?”

„Bylo by to, jako bych schválně nechal svou vlastní snoubenku, aby mi říkala velký bratře,“ řekl jsem škádlivě. „To by mi připadalo trochu zvrácené.”

Roroa vyprskla smíchy. „Ha ha! Možná máš pravdu. Jo, už ti nebudu říkat velký bratře. Nedostala jsem reakci, kterou jsem doufala, ale necítím se špatně ani z toho, jak to dopadlo.”

Když to řekla, Roroa mě objala za ruku. Vypadalo to, že má teď lepší náladu.

Dobře, ale myslel jsem to vážně, když jsem řekl, že je roztomilá jako malá sestra…

Když mě rozkošná Roroa nazvala velkým bratrem s očima obrácenýma vzhůru, srdce mi přece jen přeskočilo. Ale nechci si vypěstovat nějaké divné fetiše, takže jsem byl opravdu rád, že přestala.

 

Další divná věc se stala odpoledne. Bylo kolem druhé hodiny, když jsem se trochu opozdil s obědem.

Pracoval jsem od rána, takže jsem si dával krátkou přestávku u stolu kotatsu ve svém pokoji. Aisha, která by normálně stála u dveří, aby mě hlídala, vešla a sedla si naproti mně do kotatsu.

Když jsem se podíval na Aishin obličej... Neměl jsem slov. Aisha měla z nějakého důvodu na sobě kočičí uši.

...Co tady to mňau dělalo?

Aisha se proměnila v temného elfa s kočičíma ušima, což mi absolutně nedávalo smysl.

I když jsem stále nebyl schopen najít slova pro tento bizarní zvrat událostí, Aisha zaťala obě ruce v pěsti a zvedla je jako vábící kočka. „M-Meow...”

Ona mňouká?!

Úplně prostě vypustila mňouknutí. Ne, vážně, co se to tu proboha dělo?

Očividně neschopná snést ticho, Aisha si zakryla obličej rukama. „Ah... Tohle je opravdu trapné.”

„To říkáš, když jsi to sama udělala?! Čeho jsi chtěla dosáhnout?!“ křičel jsem.

„Cože, ptáš se? Chtěla jsem, abys mě zbožňoval, Vaše Veličenstvo,“ řekla Aisha. „Jako bych byla mazlíček.”

„Jako domácí mazlíček?! Není to člověk?!”

„Chtěla jsem si půjčit princeznin náhrdelník místo límce, ale odmítla, protože to byl důležitý dar od vás, pane. Odstranit obojek pro otroky by bylo těžké, takže...”

„Snažíš se ze mě udělat nějakého sexuálního devianta?!”

Nechci, aby ženy nosily obojky! Zvolal jsem tiše. ... Jo, já ne alespoň si myslím

Zatímco jsem se strachoval sám o sebe, Aisha se slzami v očích řekla, „Ohh... Slyšela jsem, že si o mně myslíš, že jsem mazlíček, tak jsem doufala, že se nade mnou budeš alespoň lísat.“

„Já ... myslím si to, ano, ale mohla bys mě alespoň nechat lísat nad tebou jako člověk?!“ brečel jsem.

„...Jak bych tě mohla přimět, aby ses nade mnou lísal?”

Když se na mě Aisha podívala těma prosebnýma očima, můj mozek začal střílet na všechny válce, jak jsem se snažil najít pro ni odpověď. Kdybych jí tady nedal plán, Aisha by byla zase sklíčená. Rozhlédl jsem se a zahlédla kufřík s příslušenstvím, kde jsem měl nůžky na nehty a další denní potřeby.

Vím!

„Co kdybych ti vyčistil uši?“ zeptal jsem se.

„Prosím,“ odpověděla okamžitě.

Vyndal jsem si čistič na uši a vedle mě seděla Aisha.

„Víš, při pohledu na ty tvoje dlouhé uši, vždycky jsem si je chtěl aspoň jednou zkusit vyčistit,“ řekl jsem.

„U-Um, sire? To je hezké, ale... když někomu čistíte uši, není normální, aby měl hlavu položenou na klíně?“ zeptala se váhavě.

„Ušní maz ti může spadnout k bubínku, když to uděláš takhle, tak babička vždycky říkala, ať to nedělám. Správný způsob, jak to udělat, je přímo vedle osoby, takhle.”

„Já – je to tak?“ Aisha se zeptala a pak zašeptala, „Oh, taky jsem si dělala naděje.”

Odhrnul jsem Aishiny vlasy za špičaté uši a strčil do nich čistič uší.

„Eek!“ Aishino tělo se otřáslo.

„Je nebezpečné se hýbat, víš,“ řekl jsem jí. „Zůstaň na místě.”

„A-ano... Ahhh!” Zatímco jsem se hrabal uvnitř, Aisha se najednou začala kroutit. „Ach...! Oh... Hahh...”

Z nějakého důvodu sténala neuvěřitelně sladkým hlasem. Začal jsem mít pocit, že jí dělám něco nemravného.

„N-nevydávej divné sténání,“ řekl jsem.

„A-ale... Jsem tam citlivá ... Ahhhhh!”

Vyčistil jsem jí protější ucho, zatímco jsem poslouchal její sladké vzdechy, a pak bylo čištění uší dokončeno. Ke konci, Aishin obličej úplně roztál, ale vypadala spokojeně, takže to bylo dobré.

...Možná to pro ni někdy udělám znovu, myslel jsem.

Mimochodem, zatímco jsme to dělali, zaslechli venku Aishin hlas, takže jedna ze služebných, které v tu chvíli procházely kolem, spustila zvěst, že „Jeho Veličenstvo a madam Aisha byly cenzurováni v jeho pokoji.” Když to uslyšel komorník Marx prohlásil, „Konečně budeme mít dědice,“ a tančil radostí.

Na druhou stranu, když Liscia, Juna a Roroa slyšely tu zvěst, vynadaly mi a řekly, „Hej, to není správné pořadí!” (Kdybych na ně měl začít sahat, Liscia, jako kandidátka na mou první královnu, měla být první.)

Naštěstí Aisha vysvětlila situaci, takže jsem byl ušetřen jejich hněvu, ale byl to incident, který mi ukázal, že pokud zanedbám některou ze svých budoucích královen, rozzlobí se i ostatní.

Přirozeně jsem neměl v úmyslu nikoho z nich týrat, ale... měl jsem to na paměti.

3 komentáře:

  1. Ďakujem za príjemný štart víkendu a 5 dňovej dovolenky.
    Chudák, nič si nepamätá z "výsluchu" Exel-san (Alkohol ho premohol - okno ako výklad), tak je zo správania "budúcich manželiek" úplne v šoku .
    Zato "budúce" majú Soumov výsluch vrytý do pamäte (patrične upravený / okorenený), tak je postarané o zábavu.

    OdpovědětVymazat