HRH 5 - Kapitola 4: Svatá přichází 5/7

„Soumo?“ zeptala se Liscia. „...Eek!”

Vstal jsem od stolu, došel k Liscii a pevně objal její štíhlé tělo. Moje náhlá akce způsobila, že Aisha, Juna a Roroa zůstaly v němém úžasu.

„Cože?!”

„Ach, božínku.”

„Páni, velká sestro Cio, to není fér.”

Když na nás všechny tři zíraly, Liscia zrudla a rychle těkala očima. „U-Um... Soumo? Mohla bych tě požádat, abys mě pustil? To je trochu trapné ... Všichni se dívají...”

Liscia to řekla, ale já si jí nevšímal a pořád jsem ji objímal. Pokud se jí to opravdu nelíbilo, věděl jsem, že Liscia je víc než schopná mě odstrčit.

Držel jsem se Liscie, když jsem řekl Hakuyovi, „Svatým králem se nestanu. Ani nedovolím pravoslavnému papežskému státu, aby dosáhl svého. Mám na mysli politiku, která jde stranou plánu ortodoxního papežského států, ale... pravděpodobně je to jen dost dobré na to, aby to zastavilo čas. Pokud máme přijít se zásadnějším řešením problému, všichni stoupenci lunárního pravoslaví v zemi budou problém. Doufám, že je to zbaví moci, nebo je to učiní neškodnými...”

„Počkej, proč mluvíš o vážných věcech, když mě takhle držíš?!“ vykřikla Liscia.

„Hm... V tom případě mě nechte, ať se postarám o protiopatření,“ řekl Hakuya. „Mám své vlastní nápady. Pro své účely si půjčím Kagetoru a pár členů Černých Koček.”

„Ty taky, Hakuyo! Proč vedeš obyčejný rozhovor?!”

„Mám to,“ řekl jsem. „Pojďme od sebe odrazit nápady a zapracovat na zítřejších plánech.”

„Z vaší vůle.”

„Ignorována?! Ignorují mě?!”

„Díky, budu na tebe spoléhat. Tak tedy...”

Poškrábal jsem se na tváři, obrátil jsem se k Aishe, Juně a Roroe.

„Promiňte, ale mohly byste nás s Liscií nechat dnes večer o samotě?”

„„„?!”””

V okamžiku, kdy pochopily, co ta slova znamenají, Aisha, Juna a Roroa překvapeně vyvalily oči. A co se týče Liscie, která už nějakou dobu protestovala…

„Uh... Uh...”

Zdálo se, že ani neumí správně formulovat slova, a právě otevírala a zavírala ústa jako zlatá rybka. Liscia byla obvykle tak důstojná, ale když jsem si pomyslel, Hele, taky dělá takovéhle ksichty, bylo to docela vtipné.

„M-Miláčku, znamená to, že vy dva budete...”

Roroa se vzpamatovala a pokusila se ze mě dostat nějaké odpovědi, ale Juna jí položila ruku na rameno a zarazila ji.

„Roroo.”

Pak něco šeptem řekla Roroe a Aishe, než se otočila a hluboce se mi uklonila.

„Tak tedy, princezno, Vaše Veličenstvo, teď se s vámi rozloučíme.”

S tím, Juna tiše odešla.

„Ehm... dobrou noc Vaše Veličenstvo, princezno,“ řekla Aisha.

„Murgh... Velká sestro Cio! Řekni mi, jak si vedl později. Kay?”

Aisha a Roroa vyšly za Junou z místnosti.

„Tak tedy do zítřka,“ řekl Hakuya. „Dobře odpočívejte.”

„Já-já budu hlídat před místností... Prosím, uklidněte se, pane.”

S tím, že Hakuya a Carla odcházejí jako poslední, Liscia a já jsme zůstali v pokoji sami.

Vyzvedl jsem Liscii, která byla úplně ztuhlá.

Hej, byla docela lehká. Měla na sobě trochu svalů, ale celkově měla štíhlou postavu, takže váhový rozdíl mezi námi mi usnadnil ji zvednout. Když jsem ji posadil na prostou postel, která byla v rohu místnosti jako vždy, Liscia se konečně vzpamatovala.

Ve světle svíčky jsme seděli vedle sebe na posteli a dívali se jeden druhému do očí.

„U-Um, Soumo? To znamená... to, co si myslím, že to dělá, že?“ zeptala se s tváří rudou jako řepa.

Také mi začalo být horko ve tvářích. „Ehm... jo. To byl... tak trochu záměr...”

„O-Oh, aha...”

„...Nemůžeme?”

„Ne! Ne že bychom nemohli! Chci říct, na tohle jsem čekala...“ Liscia spěšně zavrtěla hlavou. Její slova se však vytrácela a slábla. „A-a-ale proč teď, z ničeho nic? Tak dlouho jsi mi to zatajoval.”

„Aha... Jo, no... Říkal jsem si, že bych měl počkat, až bude království stabilnější, dokud za něj nebudu schopen převzít zodpovědnost, dokud neprojdeme všemi kroky, ale...”

Bože, to bylo fakt trapný! Poškrábal jsem se vzadu na hlavě.

„Ale... Když jsem viděl Mary, a přemýšlel o tom, jak chci být člověkem... Prostě jsem se už nemohl držet zpátky. Chtěl jsem... jednat z lidského popudu, a abys mě za to přijala.”

„Chápu...”

To a Mariina slova, „Chci zůstat člověkem a být milována jako člověk,“ pravděpodobně mělo vliv i na mě.

Chtěl jsem být člověkem a chtěl jsem milovat Liscii a ostatní jako člověk.

Chtěl jsem, aby mě Liscia a ostatní milovali jako člověka.

Cítil jsem to tak silně a už jsem se nemohl držet zpátky.

...No, v době, jako je tato, jsem jí ale nehodlal říct, že slova jiné ženy na mě tak hluboce zapůsobila.

„Ehm, ale... když jsme poprvé v úřadu pro vládní záležitosti, určitě to není moc sexy,“ Liscia zakopla o slova, když složila vršek, který si svlékla, a odložila ho stranou, aby se nezmačkal.

Sundala jsem si i košili a přitáhl si k sobě Liscii, která teď byla jen ve spodním prádle.

Chvěl jsem se já, nebo to byla ona...? Mohli jsme to být oba. Ani jeden z nás na to nebyl zvyklý a nešikovně jsme se objali. Políbili jsme se jednou a pak....

„Tak co, chceš to vzít někam jinam?“ šeptal jsem Liscii do ucha.

Když jsem to udělal, Liscia se zazubila a tiše zavrtěla hlavou. „Ne. Tady je to dobré. Chci říct, tohle je...”

...místo, kde jsme se my dva poprvé potkali.



„Nngh... Hm?” zamumlal jsem.

Když světlo prosvítalo oknem dovnitř a probudilo mě, Lisciin obličej byl přímo před mým.

Sdíleli jsme jeden polštář, takže to bylo docela blízko. Klidně spala.

S každým mělkým nadechnutím se Liscia zvedala a klesala pod peřinu. Už jen takový pohled na ni ve mně zanechal nepopsatelnou směs radosti, rozpaků a lásky a natáhl jsem ruku, abych se dotkl její tváře.

Když jsem to udělal, „Murgh...“ Liscia se zkroutila, jako by ji něco lechtalo, a pak pomalu otevřela oči.

Nejspíš ještě napůl snila. Zdálo se, že neví, kde je, a začala se neklidně rozhlížet. Pak si všimla mého obličeje hned vedle jejího.

„Oh... Soumo. Ráno.“ řekla s úsměvem. Byl to úsměv jemný jako ranní světlo, které svítilo dovnitř.

Její reakce byla nesnesitelně roztomilá, tak jsem ji pevně objal a políbil na její přivřené levé víčko. Stále grogy ze spánku, se Liscia lechtivě zasmála.

„Bože, Soumo, co si myslíš, že děláš?”

„Hmm, Rád bych se na tebe takhle díval, ale... promiň Liscio, vstávej, prosím.”

„...Cože?“ zeptala se.

Když jsem s ní jemně zatřásl, Lisciiny oči se tentokrát otevřely naplno. V okamžiku, kdy prudce otevřela oči, Lisciin obličej zrudl tak rychle, že jsem při tom skoro slyšel komediální explodující zvukový efekt. S největší pravděpodobností, když se vypořádala se současnou situací, všechny její rozpaky okamžitě vzplály. To samozřejmě zahrnovalo i dost na včerejšek.

Tiše jsem poplácal Liscii po hlavě. „Dobré ráno, Liscio.”

„Dobré ráno. Ohh... Nedívej se na mě tak často.”

„Nedívat se na tebe? Viděl jsem hodně naposledy... Mmph!”

Liscia mi vrazila polštář do obličeje.

„To neznamená, že je to o nic méně trapné!“ zvolala.

Liscia přitiskla přikrývku k sobě a trochu rozmrzele se na mě zamračila.

Jo, byla roztomilá. Skoro jsem na ni chtěl skočit. Ale místo toho jsem jen odstrčil polštář a protáhl se.

„Jo... Myslím, že už to nikdy nechci dělat v kanceláři pro vládní záležitosti.”

„...Proč ne?“ zeptala se.

„Protože tohle je naše pracoviště, takže je budu muset požádat, aby po nás hned uklidili. Chci s tebou víc flirtovat a je to otrava vstávat.“

„C-Chápu...”

Vstal jsem z postele a navlékl si šaty, které jsem měla na sobě včera. Nepřinesl jsem si oblečení na převlečení, takže jsem se pro něj musel vrátit do svého pokoje.

Po rychlém obléknutí, jsem se zeptal Liscie, „Takže... cítíš se dobře?”

„J-Jo... Cítím se trochu lenivě, ačkoli...”

„Dobře. Nech mě být tím, kdo požádá služebné, aby uklidily.”

„Jo,“ řekla. „Mohl bys to pro mě udělat?”

Uštědřil jsem Liscii polibek na čelo a pak jsem odešel z úřadu pro vládní záležitosti.

Když jsem odešel dveřmi, setkal jsem se se zarudlou Carlou, která odvracela oči, a jemně se usmívající Serinou. Pochopil jsem, proč tam je Carla, když hlídala, ale proč Serina?

Serina ukázala lehký, lhostejný úsměv a řekla, „Vy dva jste se včera večer bavili.”

Ty jó... Ta věta, když vám ji někdo řekne ve skutečném životě, je opravdu frustrující.

„...Vstala jsi brzy, hlavní služebná,“ řekl jsem.

„Jsem přece princeznina osobní služebná.” S tou odpovědí, o které jsem si nebyl jistý, že je to jedna z nich, se mi Serina elegantně uklonila.

Říkal jsem si, Jo, určitě se tím baví... ale věděl jsem, že když něco řeknu, přijde ke mně třikrát tolik slovních dýk, tak jsem mlčel. Bylo lepší nechat spící sadisty ležet. Kdybyste mohli zavírat oči nad jejím zlozvykem šikanovat roztomilé dívky, byla ve své práci mimořádně schopná.

„Serino, Carlo... Postarejte se pro mě o Liscii a pokoj,“ řekl jsem.

„Rozumím,“ řekla Serina. „Pojďme na to, Carlo.”

„A-ano, madam!”

Serina a Carla se mi uklonily a vešly do místnosti. O chvíli později, zevnitř...

„S-Serino?! Jsem tu pořád nahá!“ křičela Liscia.

„Musíme uklidit, tak prosím, už vylez z postele. Pokud ne, nechám Carlu, aby tě vynesla z tohoto pokoje postel a tak.”

„Vydrž, Carlo! Nezvedej tu postel!”

„...Promiň,“ řekla Carla. „Když se vzepřu hlavní služce, později se poníží...”

„Eeeek!”

...No, slyšel jsem ty hlasy a spoustu bouchání.

Dobře Liscio. Žij silně, myslel jsem.

„Tak tedy...“ Plácl jsem se do tváří. Nastal čas na změnu myšlení. Když se můj vztah s Liscií prohloubil, cítil jsem, že musím být stále odhodlanější.

Abych ochránil svou milovanou rodinu, chystal jsem se připravit na teokracii.

„Nuže, jdeme s Hakuyou plánovat, asi jo.“

Vykročil jsem chodbou.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂

4 komentáře:

  1. 🤣👍 děkuji takový vývoj jsem nečekal.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, prvý "zárez" je tu, ktorá a kedy je ďalšia na rade?
    Ak sa pamätám dobre, tak ich (manželiek) má byť až osem - na každý deň jedna.

    OdpovědětVymazat