IwS 5 - Kapitola IV: Zlepšení vévodství 4/8

Vytvořil jsem druhou kasárnu kvůli našemu náhlému nárůstu vojáků. Ani muži a ženy se nemuseli dělit o ubytování. I když jsem jim poskytl kasárny k bydlení, taky by mi nevadilo, kdyby zůstali ve městě, kdyby si to platili sami.

Taky jsem si nechal poradit od starého Baby a postavil podzemní výcvikové zařízení.

„Prozatím jsou tihle tři velitel a zástupci velitele, že? Jak to bude vypadat pro nováčky, když uvidí, jak je s Yamagatou mlátíme?“ Měl pravdu. Všichni tři byli rozhodně silní, ale pořád nebyli tak tvrdí, aby stařečkům drželi svíčku. Kdyby noví rekruti viděli, jak je Yamagata a spol. drtí, mohli by ztratit důvěru v Lain a považovat starce za vhodnější vůdce. To by bylo zlé!

Proto jsme se rozhodli vytvořit pouze pro elitní-členy exkluzivní výcvikové zařízení, hluboko pod zemí. Když se hrnuli na místo, které bylo v podstatě jen tělocvičnou s připevněným tréninkovým polem, všichni se radostně rozhlíželi po vynálezech, které jsem tam umístil. Jako děti přiběhli a použili rotoped, šlapadlo, činky a tak dále. Nakonec by trpěli extrémní svalovou únavou, kdyby to přehnali. Nebyly to hračky!

Ten den jsem měl pár věcí na práci. Vévodství bylo dobře řízeno, tak jsem se rozhodl konečně vyřešit pár věcí v mém osobním životě.

I když už to bylo dávno, rozhodl jsem se, že dnes je ten den ... Říct rodičům dívek, které jsem požádal o ruku, že jsme zasnoubeni.

V případě Yuminy a Lu to už bylo vyřešené, ale neřekl jsem to ani Yaeině rodině, ani rodině Elze a Linze.

Znal jsem se už s Yaeinou matkou a otcem, ale biologičtí rodiče Elze a Linze byli mrtví. Věděl jsem ale, že jejich strýc a teta žijí v Refreese, žili v zemědělské vesnici a vychovali tam dvojčata.

Rozhodl jsem se nejdřív sejít s Yaeinými rodiči. Otevřel jsem portál a my dva jsme se ocitli v Oedu.

„Už je to nějaká doba, co jsem byl v Eashenu.“ Připadalo mi to trochu legrační, protože zhruba polovina obyvatel Brunhildu byli Eashenští domorodci. Prošli jsme branou Kokonoe dojo a Ayane, jejich služebná, nás přišla přivítat.

Přivedli mě za jejími rodiči, Jubeiem a Nanae. Řekl jsem jim na rovinu o našem zasnoubení. K mému překvapení neodpověděli ničím jiným než tichým pohledem mezi sebou.

„Vidíš? Je to tak, jak jsem řekla.”

„Asi jsi měla pravdu. Velmi dobře a děkuji. Prosím, postarej se o naši Yae stejně jako o své ostatní nevěsty, Touya-dono.“ Sklonili před námi hlavy a my jim to gesto oplatili. Docela mě potěšilo, že to šlo tak hladce. Napůl jsem čekal, že se z toho stane „Jestli chceš mou dceru, tak mě přeper v bitvě!” druh situace.

„Ale, musím se přiznat ... Nečekal jsem, že se staneš šlechticem, Touya-dono. Ani jsem nečekal, že se moje Yae vdá do panovnického domu... život je rozhodně plný překvapení!“ Jubei dal najevo své upřímné pocity. Cítila jsem se skoro stejně jako on. Před rokem jsem nemohl předvídat, že se to stane.

„Promiň, Touya-san. Mohl bys nás vzít do Brunhildu? Chci vidět, kde bude moje dcera trávit svůj život.”

„Hm? Nevidím důvod, proč ne, ale mějte na paměti, že ještě nejsme příliš rozvinutí.“ Nevadilo mi, když se Yaeina matka zajímala o dům své dcery, tak jsem jí vyhověl. Čekali jsme, až se Yaein bratr vrátí domů, a já je všechny vzal s sebou. Ayane přišla také, protože nikdy předtím neviděla žádné místo mimo Eashen.

„Vítejte doooma, Vaše Výýýýýýsosti.”

„Vítej doma!“ Cecile a Renne nás přišly přivítat u vchodu do hradu. Yaeina rodina se začala rozhlížet po vnitřku hradu a natahovala hlavy, aby na všechno viděla.

„Tohle je Yaeina rodina. Chvíli se budou rozhlížet, tak se o ně prosím dobře starejte.”

„A jéje, rodina lady Yae ... Tuudy prosím. Ukážu vám to vašeee pokoje.“ Cecile je vedla do jejich pokojů, jednoho po druhém. Rozhodl jsem se, že se zastavíme na oběd v jídelně a pak je vezmeme na prohlídku města. Na druhou stranu, nebylo tam toho moc k vidění. Yaein bratr a její otec by se pravděpodobně raději podívali na naše cvičiště.

Jak jsem čekal, tak udělali! Šel jsem s těma dvěma, zatímco Yae šla do hradního města s Ayane a Nanae.

Čerství rekruti mého rytířského řádu cvičili se smrtelnou horlivostí. Byl jsem docela rád, že to vidím, protože jediné, co jsem předtím viděl na cvičišti, byla Lain a ostatní, jak je starci mlátí na kaši.

Po krátké chvíli pozorování, Jubei a Jutaro řekli, že se chtějí také zúčastnit výcviku. To bylo přirozené, koneckonců to byla přímá rodina Yae a ona byla blázen do mečů.

Zamával jsem na Yamagatu a zavolal jsem ho na předstíranou bitvu s Jubeiem. Myslel jsem si, že souboj mezi bývalým členem elitní čtyřky Takedy a instruktorem šermu z domu Tokugawa bude opravdu k podívání.

Jakmile bitva začala, všichni byli zaujati ohromující ukázkou šermu. Dokonce i Jutaro, který stál hned vedle mě, stál okouzlený tančícími čepelemi.

Chvíli jsem sledoval, jak se ti dva střetávají, než jsem to předčasně ukončil. Pro hrdost obou mužů by stejně bylo lepší nazvat to remízou.

Po skončení bitvy se všichni rytíři dožadovali Jubeie a prosili ho, aby je naučil šermovat. Potěšilo mě, že se všichni tak rádi zdokonalovali.

Yamagata pak upoutal pozornost Jutara, který ho okamžitě vyzval. Chlapec přece jen neodolal příležitosti postavit se bývalému členovi elitní čtyřky klanu Takeda.

Nebyl na úrovni svého otce, ale Yaein bratr rozhodně sváděl neuvěřitelný boj proti starému Yamagatovi. Byl rozhodně silnější než Lain a místopředsedové. Ale byl vychován s čepelí v ruce a zažil i válku. Pokud to nebyl přirozený talent vybroušený zkušenostmi, tak co tedy?

Oba se připojili k rytířským rekrutům a začali cvičit, což mi zanechalo nějaký čas na zabití. Přemýšlel jsem, že je nechám v Yamagatově péči a vrátím se, abych se postaral o nějaké jiné věci, ale měl jsem jisté obavy, že opustím to, co bylo fakticky mým bratrem a tchánem. Rozhodl jsem se, že by to bylo příliš chladné na to, abych hned odešel, a tak jsem chvíli počkal.

Když jsem se posadil na lavičku a díval se, jak se střetávají, Rebecca mě šla pozdravit.

„Máš trochu volného času, Touyo? Oh, er... Chci říct, můj pane, že?“ Mluvila s úsměvem na tváři. Nevadilo mi, jak mě nazvala, ale rozhodně by se měla snažit chovat se ke mně formálně v blízkosti ostatních lidí.

„Vůbec jsem nečekal, že sem přijdeš, Rebecco. Proč jsi přišla?“

„Měla jsem ambice připojit se k řádu královských rytířů. Ale žena nemá téměř žádnou šanci připojit se k řádu bez ušlechtilé krve nebo přátel na vysokých místech. Začala jsem s dobrodružstvím zdokonalovat své dovednosti, ale pak jsem se chopila příležitosti, když jsem uviděla oznámení o nevybíravém zaměstnávání.“ To mi dávalo dost smysl. Mezi uchazeči, které jsem měl, byla spousta žen. Logan se zřejmě přidal, když ho Rebecca pozvala. Ale netušili, že v čele země stojím já.

„Takže Will nepřišel?”

„Uvízl v rytířském řádu Belfastu, myslím. Místovelitel Neil si ho opravdu oblíbil. Navíc, tam bydlí Wendy, takže není možné, aby odešel.” Podle Rebeccy, Wendy stále pracovala v Měsíčním Čtenáři, takže Will tam často bral práci strážného.

Bylo trochu pozdě o tom uvažovat, ale netušil jsem, co se stane s tou kavárnou. Byl by problém, kdyby ji vlastnil vůdce cizí země? No, nepochyboval jsem, že by to Belfastskému králi nevadilo.

Nechal jsem je posílat zprávy o příjmech, výdajích a měsíčních výtěžcích přes zrcadlo brány. Také jsem jim každý měsíc doručoval nové knihy. Všechno se řídilo velmi dobře a zdálo se, že je docela populární. Zajímalo mě, jestli budu muset zvážit zřízení druhé pobočky v Brunhildu.

„A-také... Mám na vás prosbu, Vaše Výsosti...”

„Žádost?”

„Jo, víš... mělo by tu být nějaké vybavení, které by člověku umožnilo poznat nás jako členy královských rytířů, ne? Jako výrazné brnění, štít nebo čepel. Nemyslíš, že bychom měli mít něco takového? Něco ikonického?“ Rebecca vyhrkla svůj návrh a lehce se začervenala. Vznesla bod, o kterém jsem neuvažoval, rozhodně jsme neměli nic jednotného nebo odlišujícího. Brunhildské rytíře by bylo snazší poznat, kdyby měli kus výstroje, který by jim dávala vyniknout.

„Hmm... na tom něco je, Rebecco! Bylo by super pohodlné, kdyby vás občané poznali jako členy rytířského řádu na první pohled.”

„Opravdu, že?!“ Rebecca se zazubila a zatleskala. Vypadá to, že bych to trefil přímo do hlavy. Ale vypadala až moc vzrušeně. Asi ale vždycky snila o tom, že se připojí k rytířskému řádu. Plus stereotypní rytíř vypadal velmi cool a zřetelně, došlo mi, že chce mít takovou image.

„Hmm... tak to zkusíme.”

„Počkej, hned teď?“ Vytáhl jsem z kouzelného skladu kus mithrilu a naprosto jsem přitom ignoroval zmatenou Rebeccu.

Použil jsem další ze svých věrných kouzel, abych ho začal správně formovat. Vyrobil jsem pancéřování typické pro fantasy anime a hry, protože jsem chtěl, aby mělo trochu jiný pocit než pancíře, které se běžně vyskytují na tomto světě.

Udělal jsem kyrys, sadu ramenních chráničů, holenic a nákrčníků. Nechal jsem Rebeccou si to obléct a pak jsem upravil velikost, aby odpovídala jejímu tvaru. Vytvořil jsem to tak, aby měla volný pohyb, ale také jsem dal oblečení ženský pocit. Nakonec jsem udělal helmu s průhledným hledím a širokým zorným polem.

Musel jsem se ujistit, že to nebrání pohybu, a tak jsem Rebeccu přinutil, aby při nošení prošla různými pohyby. Byl to mithril, takže to nemělo mít velkou váhu.

„To je úžasné! Jako bych měla prostěradlo!“ Zatímco Rebecca poskakovala v brnění trochu víc, vytáhl jsem ze skladu úlomek fráze a přetvořil ho do čepele, štítu a pochvy. Pak jsem předměty nabil malým množstvím své magie. Také jsem se ujistil, že část jádra meče je z mithrilu.

Množství magie, které jsem nalil do meče a štítu, je činilo tvrdšími než samotný mithril. Ujistil jsem se však, že není tak ostrý jako Yaeina Touka. Nechtěl jsem, aby to někdo ukradl a způsobil absolutní chaos neskutečně ostrou čepelí.

Dokončil jsem to dalším šikovným kouzlem, abych snížil hmotnost výstroje. A, jen tak, jsem vytvořil křišťálový meč a štít.

Bylo možné vyrobit i brnění pomocí fragmentů fráze, ale pak by bylo průsvitné, tak jsem se rozhodl, že ne. Přidal jsem popruhy, aby štít byl na zádech, a meč u pasu, a pak bylo hotovo.

„Tak jaké to je?”

„Vážně úžasné!“ Rebecca vítězoslavně zvedla štít a vystrčila čepel. Záblesky rychle upoutaly pozornost snad všech ostatních a brzy jsme byli obklíčeni.

Zastihl jsem Logana mezi přihlížejícími a zavolala si ho. Pak jsem ho použil jako základ a vzal si zpětnou vazbu od ostatních rytířů, abych vytvořil mužskou variantu brnění. Potom jsem šel do dílny a sériově jsem vyrobil brnění, aby si ho každý mohl obléct.

Pouze základní tvar byl sériově vyráběn. Musel jsem ty kouzelné efekty aplikovat sám. Naštěstí jsem měl [násobit], abych to udělal najednou.

Nastavil jsem ho tak, aby se brnění inteligentně přizpůsobilo velikosti osoby, která ho nosí. Na štíty jsem přidal i erb Brynhildu, germánskou štítonošku, po které byla pojmenována má zbraň a země.

Vyrobil jsem speciální, jedinečně vypadající zbroje pro velitele, zástupce velitele a kapitány oddílů. Pak jsem musel vytvořit zbroje na míru pro demonkiní členy mé armády. Ten upíří chlapík byl v pohodě, když nosil normální model.

Byla to jejich výstroj ve službě, takže by bylo nejlepší, kdyby ji nepoužívali k tréninku. Jejich čepele byly vyrobeny ze střepů fráze, takže jejich magická síla by se vyčerpala, kdyby ji používali nehospodárně, a to by nebylo dobré...

Vrátil jsem se na cvičiště s brněním v závěsu. Všichni spěchali vpřed a zoufale toužili být první, kdo se k tomu dostane. Všichni se smáli a začali se dotýkat kovu. Když byli všichni navlečeni do stejné zbroje, rozhodně vyvolávali pocit správné skupiny královských rytířů.

V pozdějších letech, díky jejich mečům a štítům, se Brunhildským rytířům začne říkat „Řád křišťálové čepele“. Ale to je příběh na jindy.


3 komentáře: