HRH 6 - Kapitola 7: Bouře 1/8

Kapitola 7: Bouře


„Hmm hmm-hmm hmm-hmm!” Naden plavala oblohou ve své ryuu formě a cestou si pro sebe broukala.

Já, který jsem jí jel na zádech, jsem ji poškrábal a zeptal se, „Naden, jsi v pořádku? Není to moc těžké?”

„Hm? Jsem úplně v pohodě, proč se ptáš?“ Naden odpověděla, jako by to pro ni opravdu nic nebylo.

Byl důvod, proč jsem jel Naden na zádech. Protože se Aisha připojila k ostatním, kteří jeli v gondole, byla přeplněná. Gondola byla velká jako hausbót a normálně by poskytla místo deseti dospělým, ale připravovali jsme se na bouři, takže dobrých sedm z těch deseti míst bylo přecpaných věcmi, které jsme si přivezli z království.

Říkal jsem si, že gondola teď musí být pěkně těžká. Když tato gondola ztěžkla, normálně se k sobě přivázaly dvě až čtyři wyverny, aby ji unesly, ale Naden dala snadno přenést přes rameno (i bez ramen?) břemeno zcela sama. Naden ve své ryuu formě byla mnohem větší než wyvern, ale nebylo to pro ni opravdu těžké?

„Jsou všichni draci tak silní?“ zeptal jsem se jí.

„Nevím, jak ostatní draci, ale mně to tak těžké nepřipadá. Je to jako bych tlačila dřevěnou desku do vody, asi jo?”

„Hmm...”

Znamená to, že nevědomky manipulovala s gravitací? No, ona dělala své vlastní masivní tělo plovoucí, takže tam může být nějaký magický efekt v práci.

„Hmm hmm-hmm hmm-hmm!” Naden si začala znovu broukat.

„Máš strašně dobrou náladu.”

„Hmm hmm-hmm! Samozřejmě, že mám. Tentokrát mi jedeš na zádech.”

„Je to nějak jiné, než když jsem v gondole?”

„Oh ano. Úplně jiný. Ale... může být těžké to vysvětlit někomu z jiné rasy. Nevím, připadá mi to správné. Když jsem ve formě ryuu, mám pocit, že něco sedí tam, kam patří, nebo tak něco? Jako by to škrábalo svědění, dalo by se říct. Nějak mě to uklidňuje.”

„Hmm...”

Pokud to Naden říkala, měla nejspíš pravdu. Lisciin oblíbený kůň přece vždycky vypadal tak živě, když byla Liscia na jeho zádech. Opravdu bych neměl srovnávat svou snoubenku s koněm, ačkoli...

„Ale...“ Naden starostlivým tónem dodala, „Je to v pořádku? Přivést Liscii a ostatní bez ptaní?”

Zřejmě přemýšlela o tom, jak madam Tiamat řekla, že mé společníky pozve později.

„No, ještě nevíme, co je to za bouři, takže bych rád měl po boku své přátele, až se něco stane,“ řekl jsem. „Bude nám muset odpustit, že jsme jí to neřekli předem.”

„Asi máš pravdu. Ale v tom případě je škoda, že jsme nemohli vzít i Tomoe.”

„Jo... Kéž bychom jí mohli ukázat krajinu v Draculu.”

Velký vodopád... Velký strom Ladon... bylo tam hodně působivých památek. Velmi rád bych je ukázal Tomoe, která byla zvědavá na svět.

Naden náhle řekla, „Cože? Soumo, Liscia a ostatní něco říkají.”

Jel jsem Naden na zádech, takže jsem nemohl zaslechnout jejich rozhovor v gondole. Kdybych s nimi chtěl mluvit, musel jsem použít Naden s její telepatickou schopností jako relé.

„Co říká?“ zeptal jsem se.

„Podíváme se... „Podívejte se k pohoří Hvězdná Dračí Hora“... říkají. Dělají kolem něčeho povyk.”

„Pohoří Hvězdná Dračí Hora?“

Naden letěla k pohoří Hvězdná Dračí Hora, takže jsem ho vždycky viděl přímo před námi. Ještě před chvílí tu nebylo nic neobvyklého, ale...

„„Cože?!““ vytřeštili jsme oči.

Pohoří Hvězdná Dračí Hora byl řetěz hor o velikosti hory Mt. Fuji. Uprostřed oblohy nad nimi byl jediný, velký kupovitý mrak.

„Není to nad Draculem?!“ Naden zpanikařila.

Mluvila o plošině, kde žili draci. Když jsem poprvé přijel, madam Tiamat mě teleportovala, takže jsem to neviděl, ale bylo to opravdu přímo uprostřed pohoří Hvězdná Dračí Hora. Kumulové mraky plovoucí nad hlavou a bouře, kterou Madam Tiamat prorokovala.... Měl jsem z toho špatný pocit.

„Ve tvé předpovědi nebylo ani stopy po blížící se bouři, že?“ zeptal jsem se.

„Jo. To a je zvláštní, že nad Draculem visí jen ten jediný mrak.”

„...Nejspíš to není jen mrak. Prozatím se zkusme dostat trochu blíž. Jsme příliš daleko a nedá se říct, jak to vypadá v Draculu.”

„Mám to.“ Naden plavala k tomu mraku. Bylo to vidět i z dálky, ale když jsme se přiblížili, jeho plný rozsah se ukázal.

Byl jsem v šoku. „Co to sakra je...?”

Kumulové mračno bylo kuželosečné, s rozmačkaným, kupolovitým vrškem. A co víc, při bližším pohledu se shromáždilo mnoho mraků, které se pohybovaly zleva doprava po povrchu mraku cumulus. Bylo možné... že mraky vytvářely vířící vír?

„Ještě nikdy jsem takový mrak neviděla,“ řekla Naden.

„Jo. Takový mrak jsem viděl jen ve filmu.”

„Fiiilmuuuu?“ Zopakovala to neznámé slovo.

„Jen si povídám sám se sebou. Každopádně to vypadá, že je to dost velké, aby to pokrylo Dracul.”

Při pohledu na Dracul tento mrak jen zakryl náhorní plošinu, takže blokoval světlo a nechával ho tmavý. Vypadalo to, že padá i nějaký intenzivní déšť. Vítr zněl divoce, takže počasí v Draculu muselo být opravdu drsné. I když venku za mrakem bylo dobré a jasné počasí. Byl to jeden zvláštní mrak.

„Je to trochu moc soustředěné na jednom místě, než aby to byl jen lokální přívalový liják,“ komentoval jsem to.

„Proč jsi tak klidný?! Není možné, aby zrovna nad Draculem pršelo!”

„Spěch dělá odpad, říkají. Nejprve musíme pozorně sledovat.“

Při tření Nadeniných zad, jsem si prohlédl mrak. Hodně pršelo. Tímto tempem hrozilo, že i zde dojde k tak rozsáhlé katastrofě, jako se stala v Bohem Chráněném Lese. Příčinou byl déšť, který trval dlouhou dobu, ale tolik deště na jediném místě by mohlo mít stejný účinek za kratší dobu, kdyby to pokračovalo.

Ale kdybychom měli přijít s protiopatřeními.... Jo, nebyli bychom schopni zjistit dost zvenčí.

„Naden, podařilo se ti plavat ve vodopádu, takže déšť a vítr by měly být v pořádku, ne?“ zeptal jsem se.

„J-Jo.”

„Dobrá tedy... Nejsem do toho tak nadšený, ale ponoříš se doprostřed mraku?”

„Cožeeee?!”

Naden to překvapilo, ale nezdálo se, že bychom se někam dostali jen při pohledu zvenčí. Naštěstí tam nebyly žádné blesky, takže bylo asi nejlepší podívat se dovnitř.

„Je těžké pochopit situaci zvenčí,“ vysvětlil jsem jí. „Půjdeme to prozkoumat do mraku a zároveň se vydáme směrem ke Krystalovému hradu. Samozřejmě, pokud máš pocit, že je to nebezpečné, okamžitě zmiz. Řekni Liscii a ostatním v gondole, ať se připraví.”

„D-Dobře.”

Naden se pomalu vydala k vířícím mrakům. Když na okamžik zaváhala přímo před nimi, zdálo se, že se rozhodla a pomalu vplula dovnitř.

Ze začátku to bylo jako v mlze, ale jak jsme postupovali, postupně se setmělo. Vítr a déšť dopadající na mé tělo rychle zesílily. Ani ne minutu po vstupu do mraku do mého těla bušil přívalový déšť a boční větry. Kdyby nebylo Nadeniny ochrany, už dávno bych se na to vykašlal.

„Naden! Jsi v pořádku?!“ Ozval jsem se a snažil se zůstat neporažen tváří v tvář větru a dešti.

„Jo! Nevím proč, ale vidím něco jako proud!“ odpověděla Naden.

Pravda, Naden plavala oblohou, nelišila se od toho, jaká byla předtím. Od ryuu bych nic menšího nečekal, říkalo se o nich, že dokážou cestovat větrem, mraky, blesky a deštěm. Ani tento prudký vítr a déšť ji ani v nejmenším nezastrašily.

Naproti tomu normální draci nebo wyvernové by v tomhle nemohli létat. To proto, že jejich velká křídla byla ovlivněna silným větrem.

Mohlo by to být... proč to musela být Naden? divil jsem se.

Naden musel být asi jediná, kdo v tom mohl létat. Madam Tiamat řekla, že jsem “klíč“. Pak řekla, že existuje bytost, která mě ponese, a zařídila mi setkání s Naden.

Je tedy tento déšť a vítr tou “bouří“, které se madam Tiamat koneckonců obávala? divil jsem se.

Snažil jsem se rozhlédnout, ale byla tma, a když se déšť snášel dolů, jako by mi někdo nad hlavou vyprázdnil kbelík, dostával se mi do očí a znemožňoval vidět skoro nic.

„Naden! Vidíš něco?!“ volal jsem.

„Ne! Je moc tma!”

Vypadalo to, že Naden je na stejné lodi.

Pak Naden vykřikla, „Soumo! Jsem v pořádku, ale Liscia a ostatní v gondole mohou být v nebezpečí!”

Ten vítr do nás bušil. Ozval se rachot a Liscia a ostatní uvnitř gondoly se museli děsivě bavit. Obdélníková gondola by nedokázala prorazit vítr, a kdyby se rozbila ve vzduchu, měli bychom na krku obrovskou tragédii.

„Budeme to muset zkusit později... Přistaneme prozatím v Krystalovém hradu!”

„Mám to!“ Naden začala hladce sestupovat.

Když to udělala ...

 

„...n’t...”

 

Huh?!

Byl jsem si jistý, že jsem právě něco zaslechl.

„Vydrž, Naden! Neslyšela jsi něco?!”

„Cože? Nic jsem neslyšela.”

 

„Co ... ty budeš ... dělat ... dělat ... o ... tom ...“

 

„Tam! Slyšela jsi to, ne?!”

„Máš pravdu...“ Vypadalo to, že to Naden tentokrát slyšela. Tohle byl... možná hlas? Některá slova jsem slyšel jasně.

Zdálo se, že pro Nadena to tak není. „Jo, ale.... Nevím, co říká.”

Co? Ona to neví? I když to slyší?

„Bylo tam ty... Neslyšela jsi to?”

„Tak to říkalo? Nemohla jsem tomu vůbec rozumět.”

Co se to tu dělo? Je možné, že já to slyším, zatímco Naden ne?

Něco bylo špatně. Kromě toho, tenhle hlas... Něco mi na tom vadilo. Bylo to příliš vysoko na to, aby to byl muž, ale pokud to byl ženský hlas, něco mi na něm nesedělo…

 

„Pokud je to stále ... ne ... dost ...“

 

Slyšel jsem to znovu. Tenhle hlas... Přišlo to shora?

Pohlédl jsem vzhůru, i když jen slabě jsem mezerou v mracích zahlédl černý stín. S mraky v cestě jsem měl jen mlhavý výhled, ale ten stín vypadal velký na to, jak daleko musel být. Musel být poměrně masivní.


„Já ... budu ... zničit ... to ...“

 

Zničit co?!

Zničit. To nebezpečné znějící slovo jsem slyšel velmi jasně.

Ten černý stín byl zakryt mraky. Naden se z nich musela dostat, protože jsem viděl, jak se pod námi rozprostírá deštěm zmáčená náhorní plošina Draculu. Na uších mi zaskřípal zvuk deště připomínající statiku.

Zatímco jsem byl bičován deštěm, vzhlédl jsem k mrakům, které jsme právě opustili. Zvenčí vypadal Dracul čistě bíle, ale přímo zdola se cítil temný a těžký.

Ten hlas, který jsem slyšel, mluvil tím, co jsem poznal jako jazyk... Nedalo se o tom pochybovat.

V těch mracích něco bylo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

A máme tu očekávanou bouři. Copak se v ní asi skrývá? 🤔🤔

3 komentáře:

  1. Děkuji :-)

    dle velikosti bych řekl nějaký druh draka nebo démon i když schopnosti to má podobné jako Naden jen mocnější.

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, tak sa záčina "zmrákať" aj v slnku zaliatom príbehu.

    OdpovědětVymazat