HRH 6 - Kapitola 6: Pláně smutku 3/3

„...A tak jsme se dostali tam, kde jsme teď,“ řekla Tomoe.

„Jak moc řádila, když nechala Hala a ostatní v takovém stavu?“ zeptal jsem se.

„Snažili se, aby vesničany neobtěžovali, alespoň tím, že ji vedli do polí u vesnice a tam bojovali. Ale pořád to bylo děsivé, výbuchy jako by byla válka.”

„Cože, to ty jsi nechala všechny ty díry v zemi?“ řekl jsem žertem s pohledem upřeným na Aishu, přestože jsem to neměl v úmyslu. Ale Aisha se schválně dívala jinam a předstírala, že mě neslyší.

Když se Aisha úplně uvolnila, způsobila změny v topografii oblasti? Předtím jsem ji považoval za věrného psa, ale když to dotáhla tak daleko, byla spíš zbraní hromadného ničení.

Spojím se s hradem a nechám je vyplnit zářezy, myslel jsem.

Prozatím jsme čekali, až se Hal a ostatní vzpamatují, a pak jsme šli do pokoje pro čtyři osoby, kde bydleli. Představil jsem Naden všem.

„Tohle je Naden Delal, ryuu z pohoří Hvězdná Dračí Hora, se kterou budu uzavírat smlouvu. Smlouva je taková, která předpokládá, že se vezmeme, takže plánuje, že bude mou druhou sekundární královnou. Naden, tato temná elfí bojovnice je má budoucí druhá hlavní královna, Aisha. Malá mystická vlčí holčička je má čestná sestřička, Tomoe. Další tři jsou mí vazalové, Halbert, Kaede a Carla.”

Carla byla vlastně moje otrokyně, ale vysvětlit všechny detaily, které za tím stály, by bylo příliš časově náročné, takže už jen to, že jsem ji nazval svým vazalem, mi stačilo.

Naden se ke všem otočila a lehce sklonila hlavu. „Já jsem Naden. Ráda vás všechny poznávám.”

„Ohh, madam Naden, že? Jako královny spolupracujme na budování Jeho Veličenstva.“ Aisha přátelsky potřásla Naden rukou.

...Huh?

„Byl jsem si docela jistý, že budeš proti...?“ zeptal jsem se.

„Hm? Proč by to tak mělo být?”

„Ne, jen jsi se málem pokusila zabít vyslance z pohoří Hvězdná Dračí Hora, že?”

„To proto, že prostě odešli a odvedli tě pryč!“ Aisha mi to s odfrknutím vysvětlila. „Měla jsem vztek na pohoří Hvězdná Dračí Hora, protože mi tě vzali. Ale madam Naden mi tě přinesla zpět. Mám všechny důvody k tomu, abych jí byla vděčná, a vůbec žádný, abych se zlobila.“

„Nechápu, co je základem pro tuto úvahu...”

„Lidé, kteří vám berou jídlo, jsou špatní lidé,“ řekla Aisha. „Lidé, kteří vám nosí jídlo, jsou dobří lidé.”

„To je to tak jednoduché?! A, počkej, jsem teď jako jídlo?!”

No, vzhledem k tomu, jak byla Aisha oddaná jídlu, necítil jsem se špatně, když jsem věděl, že mě stejně miluje. Trochu jsem se ale bál, že moje druhá primární královna je čím dál víc jako štěně.

„Takže... nechceš si všechno jídlo přivlastnit?“ zeptala se Liscia Aishi.

Co to bylo za otázku?!

Aisha na ni vrhla prázdný pohled a tázavě naklonila hlavu na stranu. „Hm? Nebude lepší, když budeme jíst všichni společně jako rodina, než abychom si jídlo přivlastňovali?”

Liscia se zasmála. „Ahaha! Jsem ráda, že jsi takový člověk, Aisho.”

„???”

Liscia se usmála, když se nad Aishinou hlavou vznášela hromada otazníků.

Je mi líto, že to říkám, když měli tak harmonickou dohodu, ale bylo trochu mrazivé, že se mnou zacházeli jako s jídlem všech.

...No, bylo to lepší, než kdyby na sebe tasily dýky.

Zatímco jsem přemýšlel, Tomoe se představila Naden. „Jsem velkým bratrem a velkou sestrou adoptovaná mladší sestra, Tomoe. Ráda tě poznávám, Naden.”

„Taky tě ráda poznávám. Vypadáš jako roztomilá holka s dobrou hlavou na ramenou, přesně jak mi říkala Liscia.”

„Hee hee! Opravdu jsem?”

„Jo. Připadá mi to jako opravdová výhoda, mít tak roztomilou sestřičku, jako jsi ty!”

„Eek! To lechtá!”

Naden objala Tomoe. Naden byla drobná, ale stále mnohem větší než jedenáctiletá Tomoe, takže mladší dívka zapadla přímo na její hruď.

Teď, když jsou všechna představování z cesty, vysvětlil jsem tok událostí všem, kteří zůstali v pevnosti. Řekl jsem jim o důvodu, proč mě madam Tiamat zavolala, a o bouři, o kterou (?) měla obavy. To a o tom, že Naden byla zvláštní druh bytosti, které se říká ryuu.

„To je můj pán, vždycky čichá talentované jedince, ať jde kamkoliv!” prohlásila Aisha.

Vybrala si zvláštní věc, která na ni udělala dojem. Co jsem byl? Prase čichající k lanýžům...?

Každopádně, jakmile slyšeli všechno, co jsem chtěl říct, Carla zvedla ruku jako první.

„Chápu, že Liscia teď může jít s námi, ale limit doprovodu, který si s sebou berete do pohoří Hvězdná Dračí Hora, bylo pět lidí, ne? Nezůstává nám jich tedy příliš mnoho?”

„Jo... Ohledně toho, myslel jsem, že nechám Tomoe tady ve vesnici.”

„Co...?“ Tomoe byla ohromená, když se dozvěděla, že zůstane pozadu.

Cítil jsem se provinile, když jsem viděl výraz její tváře, jako výraz dítěte, jehož exkurze byla právě zrušena kvůli dešti, ale její bezpečí opravdu muselo být na prvním místě.

„Teď, když máme neznámý prvek bouře v pohoří Hvězdná Dračí Hora, už tě s sebou nemůžu vzít Tomoe,“ vysvětlil jsem ji. „I když je to ubohé, jsem v pozici, kdy mě musí chránit jiní. Může nastat situace, kdy nás oba nebudou moci ochránit. Nic se mi nesmí stát, ale kdyby se něco stalo Tomoe, nebyl bych schopen udržet si vyrovnanou hlavu.”

„...Chápu,“ Tomoe byla rozumná dívka, ale způsob, jakým svěsila uši a ocas, dával její zklamání najevo až příliš jasně. „Počkám tady, až se ty a všichni ostatní vrátíte.”

Poplácal jsem Tomoe po hlavě. „I když bude záležitost s pohořím Hvězdná Dračí Hora vyřešena, mám v úmyslu cestovat, dokud neutichne počet nabídek k sňatku, které dostanu na hradě. Chci zkusit navštívit i jiné země a určitě tě vezmu s sebou, takže bych byl rád, kdybys byla trpělivá. To ti slibuju.”

„Dobře... Velký bratře.”

Když jsem omotal malíček kolem jejího, abych zpečetil náš slib, Tomoe trochu nastražila uši a ocas.

Jakmile se všem ulevilo, když viděli, že to Tomoe snáší trochu lépe, Liscia se zeptala „Chápu, co říkáš, ale to necháme Tomoe takhle samotnou ve vesnici? Mám trochu obavy.”

„To je v pořádku,“ řekl jsem jí. „I když se ještě neukázali, členové Černých Koček byli vysláni do této vesnice. Takže nebude sama.”

„Vážně?”

„Jo... Inugami.”

Dveře do pokoje pro čtyři osoby se otevřely a vstoupil muž s černou psí maskou. To byl Inugami, člen tajné operační jednotky zvané Černé Kočky a zástupce velitele Kagetory.

Inugami se postavil přede mě a poklekl na jedno koleno. „Přišel jsem na váš příkaz.”

„Vskutku,“ řekl jsem. „Zatímco budeme daleko v pohoří Hvězdná Dračí Hora, chci, aby se Černé Kočky postaraly o Tomoe.”

„Z vaší vůle.”

„Inugami, pokud jde o tebe osobně, místo abys ji pozoroval ze stínu, chci, abys zůstal po boku Tomoe a dal jí někoho, s kým si může promluvit. Tvoji tvář obyčejní lidé moc neznají. Můžeš si tu masku sundat, když jsi v této vesnici.”

„...Rozumím.”

S tím si Inugami sundal černou psí masku, kterou měl na sobě, aby odhalil tvář mužského zvířecího muže s vlčí tváří. Když uviděl tu tvář, Hal se prudce zvedl ze židle.

„T-Ty! Ty jsi Beo...“

„Pozor na jazyk, důstojníku Halberte,“ řekl ostře. „Jsem jenom Inugami.”

„...” Hal se na mě podíval.

Ne, mohl se dívat, jak chtěl, ale já jsem mu nehodlal nic vysvětlovat. Jediní, kdo znali Beowulfa, byli Liscia a Hal, kteří byli koneckonců v armádě.

Když se dívala na Inugamiho, Tomoe naklonila hlavu na stranu. „Ty jsi taky mystický vlk, pane Inugami?”

„Ne, moji lidé si říkají rasa šedých vlků. Protože naše tváře koneckonců nejsou lidské.”

„Ale oba jsme vlčí druhové, ne? Buďme přátelé, prosím.”

„Jste příliš laskavá, sestřičko.“ Inugami sklonil hlavu před Tomoe.

Byli šedý vlk a mystický vlk, dvě rasy s navenek podobným vzhledem, a jejich věk byl dvacet let od sebe, takže každý, kdo se na ně podíval, je viděl jako otce a dceru. Navzdory tomu byli v divné situaci, kdy se otec klaněl své dceři. No, vypadalo to, že spolu budou vycházet, takže by to asi bylo v pořádku.

S tím vším vyřešeno, obrátil jsem se k ostatním. „Naden nás vezme do pohoří Hvězdná Dračí Hora. Kdybychom teď odjeli, dorazili bychom uprostřed noci, takže vyrazíme hned zítra ráno. Podle toho plánujte.”

„Takže zůstaneme dnes v noci v téhle vesnici?“ zeptala se Kaede a já přikývl.

„Ano, přesně to to znamená. Podívejme se, pokud jde o to, jak si rozdělíme pokoje ...”

„Pojďme sehnat jeden pokoj pro dva a dva pro čtyři,“ řekla Liscia, než jsem se dostal dál. „Halbert, Kaede, Carla a Inugami si vezmou jeden pokoj. Naden, Tomoe, a já si vezmeme další. Soumo a Aisho, vy si vezměte pokoj pro dvě osoby.”

„Můžeme?!“ Slyšet, že by se mnou sdílela pokoj, Aisha se usmála na celou tvář.

Nemohl jsem se s tím obličejem přít, tak jsem zašeptal Liscii, „Ehm... Nevadí ti to?”

„Dělal jsi jí starosti, tak buď na ni aspoň pro dnešek hodný.”

„...Dobře.”

Nevěděl jsem, co říct. Z Liscie se stávala půvabná žena, která se hodila do role první hlavní královny.

Nebyla to jen Liscia, asi jo. Juna, Roroa a dokonce i Aisha rostly s každým dalším dnem od chvíle, kdy jsem je potkal, a všechny byly stále přitažlivější. Byl jsem si jistý, že Naden bude pravděpodobně stejná...

Potřeboval jsem také růst, abych se ujistil, že mě neopustí.

 

Tu noc, jsme já a Aisha nakonec spali ve stejném pokoji.

„Dělal jsi jí starosti, tak buď na ni aspoň pro dnešek hodný.“ Vzpomněl jsem si, co mi Liscia pošeptala.

...Má pravdu, myslel jsem. Tentokrát jsem jí způsobil spoustu starostí, takže dnes, budu k Aishe opravdu milý. Udělám pro ni všechno, co bude v mých silách, cokoliv bude chtít.

Byl jsem připraven to udělat, ale...

Aisha měla překvapivou prosbu.

„Tohle je všechno, co chceš? ...Víš to jistě?“ zeptal jsem se.

„Ano! Tohle je nejlepší, pane.”

Takže teď jsem seděl na posteli, zatímco Aisha ležela bokem s hlavou položenou na mém klíně. Jinými slovy, tohle byl polštář na klíně. To, o co Aisha žádala, byl polštář na klíně a poplácání po hlavě. Dokonce i pouhé poplácání po hlavě, jak žádala, a prohrábnutí mých prstů jejími vlasy, které byly právě sklopené, stačilo k tomu, aby se Aisha rozpustila v obličeji. Bylo to docela roztomilé.

S udiveným výrazem ve tváři, se na mě Aisha spokojeně usmála. „Když jsem ti dávala polštářek na klíně, když jsme sem jeli vozem, říkala jsem si, „Ráda bych, aby to Jeho Veličenstvo udělalo i pro mě. Jsem velmi spokojena, že to děláte právě teď.”

„...Vycházím z toho lacině, co?“ Nemohl jsem si pomoct, ale trpce jsem se usmál a napadlo mě, jestli je něco tak jednoduchého dost dobré. „Ale byl jsem připraven udělat pro tebe všechno. Liscia mi dnes řekla, abych na tebe byla milý, takže jestli chceš, Aisho, mohli bychom udělat něco víc... sexy...”

Oh, bože! Bylo trapné to jen tak říct!

Ale vzhledem k tomu, že nás Liscia dala do stejné místnosti... to byl pravděpodobně její záměr.

Kdyby Aisha porodila dřív než Liscia, mohlo by to vyústit v nástupnickou krizi, ale Aisha pocházela z dlouhověké rasy, takže by pro ni nebylo tak snadné počít dítě. I kdybychom to udělali tady, bylo prakticky zaručeno, že nepočne dřív než Liscia.

„Právě proto nás Liscia nakonec dala dohromady o samotě,“ řekl jsem stydlivě.

Aisha se uchechtla. „Hee hee. To je jako lady Liscia. Nejen, že myslí na vás dva, ale také mě považuje, madam Junu, madam Rorou, a... byla to madam Naden? Je to pro mě zvláštní, ale myslím, že je to milá žena.”

„...To teda je.”

„Proto chci být pro ni stejně milá. No, samozřejmě, chtěla bych, aby ses se mnou miloval, ale kdybych se poddala touze tady, jen bych se oddávala laskavosti lady Liscie. To nechci.“ Aisha si odfrkla. „Proto počkám, až budete mít s lady Liscií dítě. V každém souboji, bez ohledu na to, kdo je můj protivník, a i kdyby to byl boj o lásku, chci vyhrát na rovinu ve férovém boji.”

Bojovat poctivě v boji o lásku, co? To bylo jako Aisha.

„Myslím, že ty jsi taky moc milá, Aisho,“ řekl jsem.

„Hee hee... Přivádíte mě do rozpaků.”

Pak se Aisha posadila, otočila se a dívala se na mě očima vytočenýma vzhůru, když říkala, „Ale, pane, pořád přemýšlím o tom, jak chci, aby ses se mnou miloval, víš? Když jsi náhle zmizel, cítila jsem se tak osamělá.”

„D-Dobře...”

„Tak si prosím pospěšte a udělejte dítě. Co nejrychleji to půjde.”

„...Budu se snažit.”

Aisha přitiskla tvář blíž a přitiskla rty na mé.

Když o tom tak přemýšlím... tohle byl můj první polibek s Aishou.

Zatímco mé oči byly stále rozšířené překvapením, Aisha se zazubila a řekla, „Dovol mi alespoň tohle. A... až budeš mít to dítě, určitě se se mnou taky pomiluj, ano? Miláčku.”

Bylo samozřejmé, že mě to roztomilé gesto zanechalo rudého jako vařenou chobotnici.


Druhý den...

„Tak tedy, Vaše Veličenstvo! Vydejme se do pohoří Hvězdná Dračí Hora!”

Aishina tvář se rozzářila, když to prohlásila, plná energie, a tak na mě Liscia a Naden vrhly vědoucí pohled.

Vzpomínáním si na náš rozhovor z předešlého dne, jsem se cítil trapně.

3 komentáře:

  1. ďakujem, tak sa chlapec pomaličky rozbieha. Len aby mu nechali aspoň jeden deň v týždni na oddych.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :)

    Řekl bych že za tak dlouho nebude muset čekat 🤣

    OdpovědětVymazat