HRH 6 - Kapitola 7: Bouře 2/8

V dešti jsme přistáli před Krystalovým hradem.

I když ve světle musel být krásný, když bylo takovéhle šero, hrad vypadal nudně.

Když Naden začala nabývat lidské podoby, seskočil jsem z jejích zad a spěchal ke gondole. Když jsem otevřel dveře a přemýšlel, jestli jsou Liscia a ostatní v pořádku, Liscia, Aisha a Kaede vylezly ven, tváře bledé. Hal a Carla je následovali. Oba vypadali dobře.

Přispěchal jsem k nim. „J-Jste v pořádku?”

Liscia a Aisha se o mně opřely.

„Blech... Soumo, jsi příliš lehkomyslný,” zamumlala Liscia.

„Vítr s námi tak otřásl, je mi špatně ... Blech.”

„Aha... ehm… promiňte.”

Promnul jsem jim záda, abych je uklidnil, když zvracely. Kaede nechala Hala a Carlu, aby se o ni starali.

Na rozdíl od těch tří, Hal a Carla se zdáli být v pořádku jako déšť.

„Vy dva jste v pořádku?“ zeptal jsem se.

„Byla jsem u letectva a často jsem létala na wyvernech,“ řekla Carla.

„Je to lepší než se nechat shodit ze vzduchu,“ řekl Hal.

Carliny zkušenosti s letectvem a Halův výcvik dratooperů je na takové věci musely nechat zvyknout.

Vadilo mi, že Hal jako by se díval do dálky, ale... V každém případě bylo asi lepší jít někam dovnitř pod střechu než se nechat bušit deštěm.

„Hale a Carlo, svažte gondolu tak, aby se neodfoukla!“ volal jsem. „Všichni ostatní, jdeme dovnitř! Naden, veď nás!”

„Rozumím!”

Šli jsme do Krystalového hradu. Jakmile se Liscia a ostatní uklidnily a Hal a Carla se vrátili, zeptal jsem se Naden, „Chci se setkat s madam Tiamat. Kam mám jít, abych to udělal?”

„Velký sál, myslím. Když je v Draculu krize, draci se mají shromáždit ve velkém sále Krystalového hradu.”

„Dobře,“ řekl jsem. „Tak se tam vydáme.”

Rozhodli jsme se, že nás Naden zavede do této velké síně. Trvalo to jen okamžik, než mě madam Tiamat teleportovala, ale pohybovat se v tomto směšně obrovském hradu byl opravdu problém. Všichni jsme utíkali, ale chvíli trvalo, než jsme se dostali k cíli.

Když jsme po pěti minutách běhu dorazili do velkého sálu, čekala na nás dvě překvapení. Jedním z nich bylo, že sál byl tak mohutný, že slovo “velký“ pro něj prostě nestačilo. Druhým bylo, že při bližším ohledání byla velká síň ve skutečnosti prostorem, do kterého jsem byl teleportován, když jsem poprvé přišel do pohoří Hvězdná Dračí Hora. Zdálo se, že velký sál je místem, kde jsem potkal hornatou madam Tiamat.

Když jsme vstoupili do velkého sálu, bylo v centru asi sto lidí. Všichni měli rohy a ocasy, takže to nejspíš byli draci v lidské podobě.

Podle toho, co mi Naden řekla, tam bylo jen asi tři sta lidí (draků?) žijících v pohoří Hvězdná Dračí Hora, nanejvýš.

I vzhledem k jejich obrovské velikosti to byla na zemi neuvěřitelně nízká hustota obyvatelstva.

Protože těch tři sta také zahrnovalo mladé draky a kněžky ve službách madam Tiamat, znamenalo to, že asi stovka zde zahrnovala všechny dospělé draky, kteří se skutečně mohli pohybovat.

Ve chvíli, kdy jsme vstoupili do velkého sálu, jsme ve vzduchu vycítili něco hrozivého. V prostoru, kam by se vešly desetitisíce lidí, byli z nějakého důvodu všichni draci shromážděni v jedné kompaktní oblasti.

Znělo to hlučně a nikdo si nevšímal lidí, kteří právě vstoupili do místnosti. Vypadalo to, že madam Tiamat už tu není, tak co se mohlo stát?

Ať to bylo cokoliv, oslovili jsme skupinu. Když jsme to udělali ...

„Naden!“ Ze skupiny vyskočila dívka v bílém jednodílném obleku. To byla... Nadenina přítelkyně... Pai, že?

Naden přistihla svou přítelkyni, která ji pevně objala. „Pai! Díky bohu. Jsi v bezpečí.”

Naden měla ve tváři úlevný výraz, ale zoufalství na tváři Pai bylo nezmenšené.

„Naden, kde jsi byla?! Bála jsem se!”

„Ach, promiň. Udělala jsem si malý výlet do Soumovy země...”

„Soumovy země? Koho?”

Oh! Pravda! Řekl jsem Pai jen své falešné jméno, co? Vypadalo to, že si to uvědomila i Naden.

„Možná pochopíš, když to nazvu Kazumovou zemí. Království Friedonia.”

„Friedonie?! Tak daleko?! Jak…”

„Ahaha, to je dlouhý příběh, ale...”

„Počkej, na tohle nemáme čas!”

Naden se zatím snažila celou historku vysvětlit, ale Pai ji okamžitě přerušila. Pai se vážně zatvářila, když se držela nespokojené Naden.

„Prosím, Naden! Zastavte všechny! Tímhle tempem, Ruby se chystá...”

Ruby? Ruby byla... ten červený drak, co se pořád hádal s Naden, že?

Pai nám vysvětlila současnou situaci.

Tady se příběh trochu vrací.

Ukázalo se, že dnes ráno se na obloze nad Draculem náhle objevil záhadný mrak.

I když byla obloha do té doby jasná, náhle se objevil mrak a přinesl Draculu prudký vítr a déšť. Silné srážky způsobily, že jezera přetékala a porážela stromy.

V reakci na to se draci shromáždili v Krystalovém hradu.

Zdálo se, že vítr a déšť ovlivňuje jen Dracul, takže bych si myslel, že se prostě evakuují někam jinam, ale byl důvod, proč nemohli.

Bylo to proto, že dračí vejce byla pod Krystalovým hradem.

Už jsem slyšel, že když drak, který uzavřel smlouvu s rytířem, snesl vejce, bylo ponecháno v péči pohoří Hvězdná Dračí Hora. Jednoduché plynutí času zřejmě nestačilo k tomu, aby se vylíhli.

Nechali je na místě zvaném Kolébka pod Krystalovým hradem a čekali tam, až se probudí. Ten čas přijde teprve tehdy, až se budou moci setkat s tím, s nímž měli uzavřít smlouvu. Byly případy, kdy se vajíčko vylíhlo téměř po sto letech, a to byl jeden z důvodů, proč je rodiče nemohli vychovávat.

Protože vejce se z Kolébky odstranit nedala, museli draci bránit tento Krystalový hrad, ať se dělo cokoliv.

Právě to vedlo draky k prozkoumání tohoto bizarního mraku, ale okřídlení draci byli zmítáni silným větrem a žádný z nich nebyl schopen se k mrakům dostat.

V reakci na tuto situaci se draci obrátili k madam Tiamat o radu.

Madam Tiamat odpověděla, „Drak bez křídel by mohl letět tímto větrem a deštěm.” Dále, dodala, „Tahle už klíč drží. Dokud se nevrátí, budu chránit své děti, vajíčka, která čekají na svůj čas probuzení.”

Pak s sebou vzala dračí kněžky a sešla do Kolébky.

Draci, kteří zůstali, se dostali do vřavy. Bylo děsivé, že jim bylo řečeno, že pro nápravu situace nemohou nic udělat. Uvažovali, co by mohl být drak bez křídel, a rychle si vzpomněli na Naden Delal. Bylo dobře známo, že Naden byla jedinečný jedinec, který neměl křídla.

Nicméně, když se chystali zavolat Naden, Pai jim řekla, aby přestali. Řekla jim, že v jeskyni, kterou Naden používala jako své doupě, posledních pár dní nikdo nebyl.

Když se šli podívat, Naden ve své jeskyni opravdu nebyla.

Přirozeně. Naden se mnou odjela do Friedonského království a dnes ráno jsme byli ve vesnici u hranic, kde čekala Aisha a ostatní.

A tak byli draci udivení. Naden, o které madam Tiamat ujistila, že dokáže tuto situaci vyřešit, chyběla.

„Zpočátku se ozývaly nespokojené hlasy, které říkaly, „Kam v takové chvíli odešla?“ vysvětlila mi Pai. „Ale protože tady nebyla, tak na tom vlastně nezáleželo. Nakonec se otázka změnila na, „Proč není Naden v Draculu?“ Odtud je napadlo, že je to kvůli jejich vlastním citům k Naden. Jejich srdce se jí vysmívala, že je drak bez křídel, červ. „Možná ji přestalo bavit nechat si říkat červ, a proto opustila pohoří Hvězdní Dračí Hora?“ začali přemýšlet. A pak se obrátili proti Ruby a jejím přátelům.”

Všichni věděli, že si Ruby s Naden často zahrávala a často to vedlo k hádkám mezi nimi. Takže všichni draci odsoudili Ruby a její přátele. To bylo příčinou současného rozruchu.

Pai se přitiskla k Naden a řekla, „Ruby je ten emocionální typ, který věci nepromýšlí dost dobře, a je pyšná, takže řekla, že převezme zodpovědnost i za činy Sapphire a Emerady. Byla jsem taky naštvaná kvůli všem těm věcem, které předtím řekla, ale když jsem viděla, jak se na ní všichni takhle spolčili...

„Nedávej mi to,“ řekla Naden bolestným hlasem.

Když jsem se na ni podíval, Nadeniny vlasy se třpytily elektřinou, jak stály na hlavě. Bylo to jako vizualizace Nadenina hněvu a rozhořčení.

Naden nechala vzlykající Pai na mně a pak zamířila k místu, kde se shromáždili draci, s tváří jako maskou hněvu.

„Všichni jsou tak sobečtí!”

„Naden…“ Drak zalapal po dechu.

Na chvíli jsem myslel, že bych ji měl zastavit. Naden teď nebyla tím, kdo byl ukřižován. Když už nic jiného, stala se klíčovou osobou k vyřešení této situace, takže se jí v pohoří Hvězdná Dračí Hora dostane jistého stupně respektu. Nebyl důvod, aby se pustila do boje s draky a zhoršila si postavení. Ale... Nechtěl jsem vidět Naden, jak se tak chytře rozhodla.

Tak jsem jí řekl, „Měla by sis dělat, co chceš. I když se to drakům nelíbí, tvé místo je nyní v království Friedonia... v našem domě.”

„Říkala jsi, že chceš být součástí rodiny, Naden,“ potvrdila to Liscia. „Pak je jen jedno místo, kam se můžeš vrátit.”

„Rodina se přece vždycky vrátí na teplé místo, kterému říkají domov,“ dodala Aisha s okouzlujícím mrknutím.

„Soumo, Liscio, Aisho...”

„Tak jim běž dát co proto, Naden!“ křičel jsem.

„Rozumím!”

Naden si otřela koutky očí, pak na sebe vzal její ryuu podobu, otevřela ústa dokořán a zařvala, jak nejhlasitěji dokázala.

Roaaaaaaaaaaaaaaar!

Nadenin řev byl tak hlasitý, že otřásal velkou síní, až se na ni všechny oči shlukly. Pak, když se všichni draci dívali, Naden vyletěla do vzduchu

„Ani náhodou... Naden letí ...“ Pai si zakryla rozevřená ústa rukama. Ostatní draci také vypadali, jako by nemohli uvěřit tomu, co vidí.

Nadenino tělo se jim elegantně svinulo před očima.

Když Pai v němém šoku vzhlédla, uronila jedinou slzu. „Aha... Proto lady Tiamat... Dobře pro tebe, Naden...”

Když jsem to řekla, Pai si otřela oči a usmála se, když plakala. Musela se o ni celou tu dobu bát. Naden měla dobrou přítelkyni.

Když Naden obsadila prostor nad všemi draky, vykřikla, „Doooooooooost!”

Crackle, crackle!

Sestřelila blesky tam, kde stáli draci. Tu a tam se ozval křik a draci padali jeden za druhým.

...Držela se vůbec zpátky? To byl ošklivý zvuk ... Taky jsem cítil, že se něco pálí. No, to byli draci. Možná by jim takový šok vyhovoval... Alespoň jsem si to myslel, ale napjatý výraz Paiiny tváře mi napovídal, že i na dračí poměry to přehnala. Naden se musela cítit tak neschopná držet se zpátky.

Rozruch se zastavil a Naden přistála uprostřed shromáždění, kde nikdo nezůstal stát, ve své lidské podobě. Pak se Naden podívala na něco, co jí leželo u nohou.

To byla... Ruby? Vlasy měla rozcuchané, koutky úst pořezané a šaty, které měla ze šupin, poškozené. Stručně řečeno, byla zmlácena. Bylo jasné, že byla vystavena silnému lynčování.

Naden se podívala na Ruby, pak se otočila a začala znovu křičet. „Dejte mi pokoj! Nikdy se mi nelíbilo, jak se se mnou Ruby hádala, ale jste vy lidi, co mě za mými zády uráželi, o něco lepší?! Takže co?! Teď, když už se vám to nehodí, hodíte všechnu vinu na Ruby a strčíte ji dopředu?! Jste blbí?!”

Jako by se protrhla hráz. Emoce, které se v Naden po celou tu dobu hromadily, vytryskly. Temné, černé pocity, které v sobě dusila a nedokázala je vyslovit.

„M-my jen...”

Byli draci, kteří se snažili odmlouvat, ale nakonec je umlčela Nadenina tiráda.

„Na to už je trochu pozdě! Celou tu dobu se mi vysmíváte jako červovi, nelétavému drakovi, a teď na mě chcete házet všechny svoje problémy?! Vy máte křídla, že jo?! Jste lepší než já, že?! Tak co kdybyste s tím šli něco udělat sami!“

„Naden...” Se smutným tónem v jejím hlase, Pai vykročila ke své kamarádce, ale já ji zastavil. Nadešel čas, aby to Naden všechno vypustila. Cítil jsem... že je to něco, co Naden musí udělat, aby se v životě posunula dál.

„Dělali jste si ze mě legraci! Teď, když můžu něco udělat jen já, tak se otočíte a požádáte mě o laskavost? To na mě nezkoušejte! Poslouchejte, nesnáším atmosféru tady v pohoří Hvězdná Dračí Hora! S výjimkou Pai a lady Tiamat, taky nesnáším draky! Proč bych pro vás měla něco dělat?! Je mi jedno, jestli to tady ztroskotá!”

Naden se zamračila na draky, kteří neměli slov, a dupla nohama.

„Pořád jste o mně mluvili za mými zády! „Je to červ“, „Měla by se naučit, kde je její místo,“ a víc! Co vám dává právo za mnou pro něco přijít? A kde vlastně bydlím? Možná byste chtěli zkusit dát hlavy dolů na zem a prosit? Možná to změní můj názor?”

Ah... Vychrlila příliš mnoho žluči a teď dostala divnou náladu. Naden si už nejspíš ani neuvědomovala, co říká. Sheesh ...

„Pojď, musíme si pospíšit...“ řekla Pai.

„Dobře, necháme to tak.”

Položil jsem Naden ruku na rameno a zastavil ji.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak o tom všem Tiamat věděla?🤔
Začátek zprdnutí draků ….
Hmm… připálenej drak, to musí být vůně😂

2 komentáře: