IwS 6 - Kapitola II: Dva princové 6/9

S jedinou věcí, která ho držela zpátky, princ Cloud opustil královský palác.

Markýz Koupe ukrýval Clouda i jeho matku, ale naštěstí nebyli odhaleni ani pronásledováni. Ne že by na tom záleželo. Kdyby po nich někdo šmejdil, bylo by dost triviální vyhladit je nebo použít [bránu] k útěku.

Náhlé zmizení druhého prince vyvolalo mezi královskou rodinou mohutný rozruch. Použil jsem své malé špehy, aby poslouchali stav věcí.

„Co tím myslíš, že Eryu unesli z Gallii?! Chcete říct, že ji princ Cloud ukradl?! A co vojáci, zdřímli si?!”

„A-aha dobře... Ve zprávě v poštovním holubovi stálo, že všichni byli náhle znehybněni. Nemohli nic dělat!“ Premiér Wardack udeřil pěstí do stolu, zatímco posel líčil jeho příběh. Třesoucí se muž rychle sklonil hlavu a vyběhl z místnosti.

„Neříkal jsem ti to, princi Zabune? Bylo by mnohem moudřejší... odstranit toho chlapce z obrazu.”

„C-Cloude, ty bastarde! Jak se opovažuješ vzbouřit proti svým pánům ...“ Idiotský princ nevypadal, že by byl příliš zaujatý svým hněvem, ale královna Dacia mluvila hystericky.

Ve stínu závěsu se schovávala malá myška. Ta roztomilá věcička byla moje perfektní špionážní kamera.

Pomocí magie se mi podařilo synchronizovat svůj zrak a sluch s myším, což mi umožnilo nahlédnout do toho, co se děje.

„Kdyby princ Cloud a markýz Koupe spojili své síly, mohlo by nám to způsobit oprávněné potíže... Prozatím bychom se měli zaměřit na to, aby Jeho Veličenstvo král předal trůn princi Zabunovi. Potom necháme Clouda zadržet a uvěznit. Konkrétní obvinění je irelevantní, pokud ho přijmeme.”

„Ale co válka s Paloufem, Wardacku?”

„...Bohužel to musíme odložit. Teď je důležité zabránit tomu, aby se semínka revoluce uchytila.”

„Tch... Těšil jsem se, že ochutnám i princeznu Paloufu... Dobře, mně to nevadí. Na to bude dost času, až budu králem Lihney.“ Zabune se usmál, nejspíš při představě, že nastoupí na trůn, a pak vesele vyskočil z místnosti.

Hm... Co dělat. Možná by bylo lepší počkat a nechat toho idiotského prince stát se králem, pak by veřejné mínění nebylo tak kruté, kdybychom ho sesadili...

Ne, to nemůžeme. Čím déle budeme čekat, tím více obětí bude... Rozhodl jsem se pro další postup.

„Nejznepokojivější na tom všem je Eryin únos. Pokud se zpráva dostane k uším toho pošetilého krále, no... Bylo by lepší, kdyby se vzdal trůnu Zabunemu, než se to stane.” Co? Wardack změnil tón... Zbavil se všech zdvořilostí vůči králi a ani Zabunemu neříká jeho formálním titulem... To jsou tedy jeho pravé barvy? Přesto je s královnou Dacií... Je v pořádku, že mluví takhle blízko ní, protože je to jeho sestřenice?

„Po tom všem, co se stalo, potřebujeme, aby chlapec vystoupil. Přesto však požadujeme královo schválení k uvalení sankcí na markýze Koupeho… Curses! Stejně asi netuší, že nám Eryu vzali, přesto... Pokud ho budeme držet v nevědomosti, měli bychom být v pořádku. I když budete muset použít sílu, zajistíme, aby král prohlásil Koupeho za nepřítele. I kdyby nesouhlasil, dokud si bude myslet, že máme Eryu, poslechne.”

Hej, počkej chvilku... Nevzali Eryu jako rukojmí, aby měli Clouda pod palcem? Znamená to, že král byl vlastně celou dobu také rukojmím? Pokud mu na Erye tolik záleželo, tak to v podstatě znamená, že se změnil v muže za ano s hrozbou její smrti... Přesto je to pro mě dobrá příležitost ... Chytím ty chlapy přímo při činu. Použil jsem [bránu] a poslat svůj smartphone myši, a pak to začala nahrávat.

„Kdyby se Erya a Cloud vrátili na královu stranu, způsobilo by nám to problém. Musíme okamžitě zablokovat královský palác. Nikdo nevstoupí, nikdo neodejde. Prvním úkolem je, aby král před šlechtou předal svůj trůn Zabuneovi.”

„A co se stane s králem, až ho předá?”

„Bude zlikvidován. Normálně bych to nechtěl dělat tak rychle, ale tahle záležitost s Cloudem znamená, že brzy můžeme mít nespokojence nebo povstání. Musíme zajistit, aby trůn byl nezpochybnitelný.”

No, to by stačilo. Totálně se tady spikli, aby zavraždili krále přímo. A co víc, královna Dacia je stejně vinná jako Wardack! Tyto důkazy by měly pomoci zabránit tomu, aby byl Prince Cloud považován za podezřelého rebela. Teď je tu vlastně důkaz a důvod povstat.

„Potom necháme Clouda za určitých okolností zabít… Nemůžeme dovolit, aby žil někdo s královskou pokrevní linií.”

Huh? Co to bylo? To nedává smysl ... I kdyby Cloud a král zemřeli, Zabune by byl stále ... Á. Ale ne. Ne... neříkej mi to... To by vysvětlovalo, proč bylo se Zabunem vždy zacházeno mnohem lépe než.... s Cloudem…

„Naše rodina si konečně učiní nárok na královský trůn. Nikdo nám nebude stát v cestě.”

„Ano, po všech těch promarněných letech náš syn povstane jako král....”

„Ahaha! Je to zrození úplně nové královské linie, jsem tak nadšená...“ Oba lidé se spolu hihňali a na tvářích měli namalované křivé úsměvy.

 

„Naše rodina si konečně učiní nárok na královský trůn. Nikdo nám nebude stát v cestě.”

„Ano, po všech těch promarněných letech náš syn povstane jako král....”

„Ahaha! Je to zrození úplně nové královské linie, jsem tak nadšená ...”

Přehrávání videa skončilo. Rozhlédl jsem se po místnosti. Všichni tam seděli v ohromeném tichu.

„Takže.... Princ Zabune je synem Wardacka a královny Dacie?! Nedělá to z toho převrat? Pokus získat kontrolu nad královskou rodinou?“ Markýz Koupe vstal ze židle se zaťatými pěstmi. Znělo to zuřivě. Těžko bych mu to mohl mít za zlé. Bylo to, jak řekl, pokus uzurpovat si trůn. Kdybych byl na jeho místě, nemohl bych zůstat klidný. Wardack udržoval lest o Zabuneho dědickém právu přes třicet let. Převzal kontrolu nad politickým klimatem země a pak vyhrožoval králi. Díky tomu se před deseti lety ujal funkce premiéra a jeho hniloba se jen prohlubovala.

Faktem bylo, že Wardack pravděpodobně zosnoval Koupeho sesazení z funkce premiéra, stejně jako zosnoval všechno ostatní.

„Bylo to překvapivé.... Přesto, důkaz je v pudinku.”

„Souhlasím, já ano. Cloud-dono a ten mizerný pes nesdílejí žádné fyzické rysy, ne. Nemají ani společného jediného rodiče. Nejsou to vůbec bratři, nejsou.”

Elze a Yae se ozvaly rozumně. Byla pravda, že mezi Cloudem a Zabunem vlastně žádná podobnost nebyla, ale Zabune měl rozhodně zkažené oči Wardacka i Dacie.

Ve zvířecí říši existuje něco, čemu se říká „parazit na plodech“. Některé ptačí druhy, například kukačky, kladou vajíčka do hnízd zcela jiných ptáků. Ti ptáci by pak nevědomky vychovali kukačky jako své vlastní, čímž by zbavili skutečné rodiče zodpovědnosti. Tahle situace mě donutila o tom přemýšlet.

Podíval jsem se na prince Clouda, který se lehce třásl na sedadle. Princ propletl prsty a opřel si lokty o kolena. Pak se náhle ozval.

„Můj bra – tedy, Zabune... se mnou tedy opravdu není příbuzný. Už nemám důvod váhat. V zájmu mé matky, v zájmu mého otce... v zájmu mé země, která byla tak obludně zparchantělá a zhrzená, budu bojovat. Postavím se proti zrádcům, kteří se pokoušejí uzurpovat můj národ.”

„Dobře řečeno, princi Cloude! Koneckonců, jste pravý dědic. Ta ubohá rodina si nikdy nevezme to, co je vaše, podle práva!“ Markýz Koupe měl pravdu. Byli jsme na straně spravedlnosti. Zachránili jsme královnu Eryu, jejíž život byl používán jako vyjednávací trumf, aby se král podřídil. Protivník už neměl k dispozici žádné trumfové karty. Vše, co jsme museli udělat, bylo vynutit jim pravdu z úst. Ale nejdřív jsem se rozhodl, že to trochu přesvědčivě vyšetřím.

Použil jsem [neviditelný], sklouzl jsem zpátky, abych získal vlas od Wardacka i Zabuneho, a pak jsem ho vzal zpátky k Floře do alchymistické laboratoře. Udělala test DNA a my jsme zjistili, že to byli určitě otec a syn. Měli jsme tedy nezvratné důkazy, že Zabune nebyl královým potomkem. Vůbec spolu nesouviseli.

Musel jsem to udělat, jen pro jistotu. Bylo to pro můj klid.

„Fufufu... Určitě ten test udělám znovu, až se ti narodí děti, víš?”

„...Co to má znamenat?” Proč najednou vytahovala děti...? Ale nemyslel jsem si, že se budu muset starat o to, jestli budu otcem, nebo ne.

Začal jsem chápat, proč šógun bránil mužům v přístupu do vnitřního paláce v období Edo…

„Budeš mít hodně dětí, víš? Doktorka říkala, že ano, víš?”

„Doktor Babylon říkala, co...? Neříkej mi, že se dívala tak daleko dopředu…“ Použila zase ten zatracený artefakt, co hledá budoucnost? Jak daleko se dívala? Asi budu mít děti, až mi bude osmnáct, co...? Opravdu se tak snadno poddám touze?!

Nech mě přemýšlet... Bude to další rok a půl... Ah, počkat. Na těhotenství je devět měsíců, takže... Nejdříve by se to mohlo stát za dva roky... Ale v tomto světě není rok tři sta šedesát pět dní... Ve skutečnosti je to o dost déle než rok na Zemi. Takže s tímto vědomím, možná budu mít víc času.

„Bude tam devět nevěst, z nichž každá ti porodí děti, víš? Budeš velký monarcha s mnoha dědici.”

Co? Devět dětí nebo víc... To zní, jako by to mohl být problém.. Počkej chvilku. Devět? Říkala devět?

„Co přesně myslíš tou devítkou?! O devíti si nic nepamatuju!”

„Teď se neboj, víš?”

Vážně budu mít tolik žen...? Co je to za budoucnost?! P-Počkej, vydrž... Elze, Yumina, Linze, Yae, a Lu... Rovných pět. Když k tomu předběžně přidám Sue, je to pořád jen šest. Znamená to, že jsou tu ještě další tři dívky? Co k tomu povede?

„...Řekla jsi to někomu?”

„Já ne, víš?”

„Nikomu to neříkej. Mohla bys způsobit zbytečnou škodu.” Poškození mě, to jest ... Co to sakra děláš, moje budoucí já?

„Oho. Pak tvou nabídku přijmu, víš? Jsem šťastná, že jsem jednou z tvých potenciálních manželek.“

„Cože? Ne. Mlč! Neříkala jsi mi už, že nemůžeš mít děti?”

„Když zkombinujeme výzkumnou laboratoř a zařízení alchymistické laboratoře, mělo by být možné vytvořit z tebe klon, pane. To by bylo jako mít dítě, víš?”

„Absolutně ne!“ Necítil bych se dobře, když by tu pobíhal dokonalý klon „syn“. Po varování Flóry, aby zbytečně neblábolila, jsem zamířil zpátky k markýzi Koupemu..

Řekl jsem Elze a ostatním zprávu, kterou jsem dostal. S tím nebylo pochyb o tom, že Zabune je falešný dědic. Už jsme neměli důvod váhat.

„Tak to mám ještě jednu poslední věc, co musím udělat, jasný?”

„Někam jdeš, Touya-dono?“ Yae naklonila hlavu na stranu. Ovšem, už jsem se rozhodl, kam půjdu.

„Jdu za první obětí toho všeho. Zaslouží si pravdu.” Jak jsem mluvil, otevřel jsem svou [bránu].

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kam Touya asi šel?

3 komentáře: