HRH 6 - Kapitola 7: Bouře 7/8

Zatímco Naden a Aisha pokračovaly v zachycování padajících předmětů, dal jsem Halovi a Ruby rychlý přehled situace.

Tato krychle způsobuje bouři, předměty, které shazuje jsou bomby a bylo by nebezpečné nechat je spadnout na povrch. Nezmínil jsem se, že se ta věc zjevně snaží zničit Dracul, aby byla sama zničena. Neměl jsem žádný důkaz a nechtěl jsem si udělat čas, abych to vysvětlil.

Když slyšeli mé vysvětlení, Hal a Ruby jednohlasně přikývli.

„Mám to,“ řekl Hal. „Postaráme se o spojení se zemí.”

„Ostatní draci mohou bojovat i ze země.“ Ruby natáhla krk a přiblížila tvář k Naden. „Takže, Naden, nestarej se o věci dole. Zamiř přímo k té věci.”

„Můžu ti věřit, že to zvládneš?“ zeptala se Naden.

„Tvým úkolem je nést Soumu, že? Jako drak z pohoří Hvězdná Dračí Hora, možná vám neuvolním cestu, ale budu vám krýt záda.”

„...Dobře.”

Naden se odvinula a pustila Ruby. V okamžiku, kdy byli propuštěni, Hal a Ruby ponechali gravitaci volný průběh a spadli přímo dolů.

Křičel jsem za nimi, „Hale! Postarej se o Liscii a ostatní!”

„S tím počítej! Ty si taky dělej svoje!”

Opakem cesty, kterou přišli, Hal a Ruby padli střemhlav k zemi. I když padali, Hal hodil kopí, které držel, a sundal jeden z padajících předmětů. Vypadalo to, že se mu výcvik  dratrooperů vyplatil. Rudý Halbert, jede na červeném drakovi a hází kopím...co.

„Celou tu věc s dračím rytířem dělají pořádně, co...”

„Můžeš to zopakovat,“ řekla Naden. „Zatím jsme všichni divní.”

„No tak, sire,“ řekla Aisha. „Oni jsou oni a my jsme my. Proč to prostě nemůžeme nechat tak?”

„„Pfft!”” Když to Aisha takhle shrnula, s Naden jsme se rozesmáli. Když to tak bezstarostně odmítla, i kdyby byl Dracul v nebezpečí, připadalo jí, že o nic nejde.

Jo, začínal jsem mít pocit, že bychom s tím mohli něco udělat.

„Haha... Nyní, nechme padající předměty těm na zemi, a pojďme se sami podívat na tu kostku,“ řekl jsem.

„Jo. Jdeme na to, Soumo, Aisho.”

„Dobře!“ vykřikla Aisha.

S prudkým zrychlením, Naden začala stoupat.



Když se Halbert a Ruby vrátili na zem, draci se všichni shromáždili před Krystalovým hradem. Viděli Kaede, Liscii, a Carlu stát u nohou těch obrovských tvorů, takže Halbert a Ruby přistáli vedle nich.

„Hale, jak to šlo na obloze?“ zeptala se Kaede.

Halbert ukázal nahoru a řekl, „Nahoře byl nějakej divnej hranatej chlap. Souma a ostatní míří navázat kontakt. Ale důležitější je, budou tu padat bombové věci. Musíme je zadržet.”

„Mluvíš o tom, že je zadržíš, ale se vším tím deštěm budou plameny jen z poloviny tak silné,“ zdůraznila Carla, která také používala ohnivou magii.

Plameny, které draci mohli chrlit, byly mocné, ale pravděpodobně budou zesláblé a odvátý v tom větru a dešti.

Liscia trpce přikývla. „Můj led taky není něco, co bych mohla vystřelit do nebe.”

„Existuje způsob, víte,“ řekla Kaede, pak se přikrčila a přejela dlaní nad zemí. „Ale budete mi muset odpustit malou změnu v topografii.”

S tím se země začala zvětšovat a všude kolem se valily masy kamení a písku asi metr napříč. Kaede použila svou zemní magii. I na první pohled jich muselo být kolem stovky. Muselo to vyžadovat značné množství magické síly.

Jak se dalo očekávat, Kaede klopýtla, protože se přetěžovala, a Liscia spěchala ji chytit.

„J-Jsi v pořádku?”

„Omlouvám se. Trochu jsem to přehnala.”

Když ji Liscia podporovala, Kaede všem vysvětlila strategii.

„Chci, aby draci házeli tyto masy hlíny na padající předměty. S dračí silou byste měli být schopni hodit je poměrně vysoko. Pokud jde o všechny ostatní, ráda bych, abyste používali luky okouzlené magií. Prioritou je chránit Krystalový hrad a dračí vejce ležící pod ním. I když ty ostatní musíte ignorovat, prosím upřednostněte zachycení padajících předmětů směrem ke Krystalovému hradu.”

„Mám to... Slyšeli jste ji všichni!“ Liscia pomohla Kaede vstát, pak křičela na své společníky a draky. Protože to byla princezna národa, ona přirozeně skončila tak, že tady dávala příkazy. „Chystáme se odsud podpořit Naden a Soumu!”

„„„Yeahhhh!””” 

„„„Roaaaaaaaaaaar!”””

Její společníci vydali válečný pokřik a draci všichni najednou zařvali.

„Ruby, vracíme se, abychom je zastavili na obloze,“ řekl Halbert.

„Ano. Jdeme na to, Hale.”

Halbert a Ruby letěli zpátky s malým Susumu Mark V Light.

Každý se teď ze všech sil snažil udělat, co mohl. Zatímco sledovala, jak se ta scéna vyvíjí, Liscia nasadila šíp.

Uděláme, co bude v našich silách, abychom to tu ochránili.

Když natáhla tětivu, Liscia myslela na Soumu a ostatní nahoře na obloze.

Takže, všichni... Ujistěte se, že se vrátíte v pořádku domů.

Nechat ho nést ty pocity, Liscia vypustila šíp k nebi hustých mraků.



„Páni,“ řekla náhle Aisha.

„Jsi v pořádku, Aisho?“ zeptal jsem se s obavami.

„A-ano!”

Když jsme vystoupali, zapomněli jsme, že Aisha odvázala provazy, které ji udržovaly na místě. Chytil jsem ji, když ztratila rovnováhu, a uvázal provaz kolem mě, aby nás zafixoval na pozici. Už když jsem to dělal, Naden pokračovala, vyhýbaje se padajícím předmětům a přibližujíc se ke krychli. Mimo rozptylující se bomby, krychle neudělala nic, čím by nás zastavila, a my jsme mohli snadno vylézt vedle ní.

To nás ta kostka ignoruje?

Znamená to snad, že jejím jediným cílem, nebo jedinou věcí, která ji zajímá, je madam Tiamat? Nebo to mělo absolutní důvěru, že nikdo kromě madam Tiamat by ji nemohl zničit? Ať už to bylo jakkoliv, dostali jsme se dost blízko, abychom mohli na ní přeskočit, takže jsme mohli pozorovat kostku zblízka.

Byla to, jak jsem předpokládal, krychle s deseti metry na stranu.

Povrch, který z dálky vypadal šedý, byl vyroben z vrstev lesklého kamene jako broušený obsidián a byly na něm zvýšené geometrické obrazce. Bylo to zjevně umělé, ale některé části byly pokryty mechem. Jiné části byly těžko určitelné, zda jsou staré nebo nové. Po vrtuli nebo tryskovém motoru nebylo ani stopy, byla opravdu plovoucí.

Hm... Slyšel jsem hlas, tak jsem očekával nějaké stvoření, nebo nějaký typ vozidla...

Ať jsem se na to díval jakkoliv, tohle byla jen kostka. Ani auto, ani nic jiného. Takhle.

Přesto nebylo možné, aby se vysoko na obloze vznášela obyčejná krychle bez pohonu. Možná, na rozdíl od prostého zevnějšku, byl vnitřek té věci opravdu složitý.

Nevím, jestli to byl důkaz, ale na horní přední straně bylo nespočet děr a ty chrlili ty bombám podobné předměty. Obraz, jak v pravidelných intervalech plive bomby, byl velmi systematický a mechanický.

Pokud tomu tak bylo, pak to možná byl příklad toho, co Genia nazvala přetechnologie, jako klenoty hlasového vysílání, nebo Lunalith, který byl údajně v pravoslavném papežském státě Lunaria.

„Při pohledu na povrch... Nemyslím si, že je nemožné to říznout,“ řekla Aisha. „Vadilo by vám, kdybych to zkusila?”

„...Můžeš mířit do rohu? Když se zlomí a spadne, nedá se říct, jaký účinek by to mohlo mít.”

„Ano, pane.... hah!”

Aisha máchla velkým mečem a vyrazila ten ostrý závan větru. Závan větru zasadil čtvercový úder do rohu krychle... Nebo měl. Krychle však nevykazovala žádné známky změny.

Aisha sklonila svůj velký meč a zasténala. „Hrm... Tento povrch je o hodně tvrdší než ocel.”

Znamenalo to, že se mohla prosekat ocelí?

Aisha vytáhla z kapsy nůž a hodila ho po kostce. Nůž letěl přímo na ní, pak se ozval podivný vysoký zvuk a spadl.

„Podívejte. Na povrchu není ani malý škrábanec.”

„Znamená to, že je to strašně tvrdé?”

„Ne, neznělo to, že by navázal kontakt. Vypadalo to, jako by byl odkloněn než se dotkl povrchu.”

„Hmm... Má to nějaké silové pole?”

„Silové pole? Co je to?“ zeptala se Aisha a vypadala zmateně.

„Je to vědecký druh bariéry. I v mém starém světě existovali jen v beletrii.”

Byl to sci-fi druh schopnosti, ale cítil jsem, že by to bylo možné s přehnanou vědou, která překračovala hranice lidského chápání.

Napadlo mě něco, co bychom mohli zkusit.

„Naden, mohla bys do toho praštit elektrickým šokem?“ zeptal jsem se.

„Dobře, ale... jsi si jistý, že chceš, abych šla na plný výkon?”

„Jo. Dej do toho všechno, co máš.”

„Tak dobře... hah!”

Zap, crackle!

Nadenina hříva se zastavila, když do kostky vypustila elektrický šok.

Vzduchem se prohnal fialový blesk a v okamžiku, kdy měl dopadnout na kostku, se prostorem rozlehl další nepopsatelný zvuk, mnohem hlasitější než ten předchozí. Bylo to, jako by někdo zesílil zvuk hřebíků na tabuli a pak ho protáhl filtrem. Byl to zvuk, který takhle skřípal v uších.

Avšak i když byl hluk dost hlasitý, aby vyvolával bolest, na kostce se nic nezměnilo. Jak tvrdá ta věc byla...?

Poškrábal jsem se na hlavě. „Fyzické útoky, magie a elektřina, všechno neúčinné, že? Říká tu, že chce být zničen, ale ta věc je příliš tvrdá.”

„Není to důvod, proč chce, aby ho lady Tiamat rozbila?“ zeptala se Naden.

„Jo, to bude asi ono...”

Zatímco jsem přemýšlel, co mám dělat, zase jsem slyšel ten hlas.

 

3 komentáře: