IwS 6 - Kapitola II: Dva princové 9/9

„Tohle... Ale ne!“ Snažil jsem se použít [bránu], abych se okamžitě dostal k Belfastské lavici, ale ve spěchu jsem zapomněl, že jsem v kabině anuloval magii. Vyrazil jsem na normální tribunu, zkusil jsem to znovu a okamžitě jsem se tam přesunul.

Jako manažer týmu, bok po boku se svým bratrem, stálo Jeho Veličenstvo, král Belfastu. Intenzivně se soustředil na hru, ale rychle překvapeně vybuchl, když viděl, že jsem se z ničeho nic objevil.

„Páni, Touyo? Děje se něco? Přišel jsi opravit zápas?”

„N-Ne, to ne! Porodní bolesti, Vaše Veličenstvo!! Porodní bolesti!"

„Cože? Porodní bolesti, myslíš jako v práci?”

Ne, sakra! Zatímco Jeho Veličenstvo král nechápal, o čem mluvím, vévoda Ortlinde to hned jasně pochopil.

„T-Tvá žena rodí, to se ti snažím říct, Vaše Veličenstvo! Právě přišla zpráva z Belfastu! Vaše dítě přichází!”

„Aha, chápu. POČKAT. CO?!” Mluvte o pomalé reakci! Myslela jsem, že se dítě brzy narodí, ale tohle načasování je špatné!

Poslal jsem nervózního krále skrz [bránu] do Belfastu a pak jsem řekl vévodovi, aby pokračoval ve hře. Hra skončí tak, jak jsem očekával po dalších dvou outech, ale to nebylo důležité.

Vzhledem k tomu, že královna už byla ponořena do porodu, nesměli jsme dovnitř. Pochopil jsem, proč mi to zakázali, ale nakonec mě dost překvapilo, že král také nemůže jít dovnitř. Držet manžela venku bylo něco, co mi přišlo matoucí. Zajímalo mě, jestli je to královský zvyk nebo pověra nebo tak něco. Tak či onak, moje přítomnost by ničemu nepomohla.

Prozatím jsme čekali v pokoji vedle vedlejšího pokoje. Zůstali jsme tak daleko z ohleduplnosti ke královnině hlasu, ale tu a tam se její křik šířil oběma místnostmi a doléhal k našim uším…

Král začal přecházet sem a tam, tak jsem ho nakrátko opustil a otevřel [bránu], abych zavolal Yuminu a ostatní. Koneckonců to bylo narození jejího mladšího sourozence.

Yumina okamžitě prošla za královnou, stejně jako zbytek mých budoucích žen, takže po tom všem jsme byli zase jen já a král.

Nemohl jsem nijak pomoci, a tak jsem pro případ nouze opustil Kohaku a nakrátko se vrátil do Brunhildu.

Jak se ukázalo, Mismede vyhrálo zápas tři ku dvěma. Poslal jsem zpět každého hráče a světového lídra do jejich zemí. Měla jsem strach o porod, tak jsem se rozhodla, že se hned vrátím do Belfastu. Slíbil jsem, že pošlu dopis skrz zrcadlo brány, až se dítě narodí.

Vrátil jsem se s vévodou Ortlindem a Sue, ale zjistil jsem, že král stále přechází sem a tam.

„Chvíli to trvá, co...?”

„Vlastně, Yumina se narodila poměrně rychle. Je to případ od případu, myslím.“ Neuplynula ani hodina, ale připadalo mi to jako věčnost. Pokaždé, když jsme slyšeli bolestné zasténání královny, zamračil jsem se. My muži jsme byli bezmocní, abychom zabránili jejímu utrpení. Bylo to upřímně trochu skličující.

Nebyl jsem si tak jistý, jestli vydržím poslouchat, když se narodí mé vlastní dítě.

Počkej, vydrž... Pokud je to, co řekla doktorka Babylon, pravda, znamená to, že tento druh úzkosti budu muset zažít nejméně devětkrát?!

„Nemůžu tomu uvěřit...“ Jeho Veličenstvo král přecházel sem a tam s malým rýmem nebo rozumem. Sledoval jsem ho očima a přemýšlel, jestli budu zanedlouho na jeho místě.

Zajímalo by mě, jak dlouho trvá porod v průměru, ale než jsem to mohla prohledat na svém smartphonu, nedaleko jsem slyšel dětský pláč.

Pro začátek, Jeho Veličenstvo vyrazilo z místnosti. Spěšně jsem ho následoval.

Stejně jako předtím však králi stále nebyl povolen vstup do porodního pokoje. Čekali jsme, až někdo přijde a řekne nám tu novinu. Po chvíli, Linze vykoukla hlavu.

„Narodilo se dítě. Je to zdravý chlapeček. Matka i dítě jsou v pořádku.”

„C-cože?! Chlapeček?! A oba jsou v pořádku?!“ Jeho Veličenstvo vesele přešlo ke dveřím. Vévoda Ortlinde a já jsme si mysleli, že by nebylo vhodné jít za královnou hned po porodu, tak jsme počkali venku.

„Malý chlapec... to z něj dělá prince. To znamená, že už nebudeš kandidovat, aby ses stal králem Belfastu, Touyo... Jaká škoda.”

„No tak, v takové chvíli si s tím nedělej starosti.“ Vtipkovat nebo ne, to, co vévoda řekl, mě skutečně ulevilo. S princovým narozením bylo vše vyřešeno.

Po chvíli se otevřely dveře a z nich vyšel král s drahocenným malým dítětem zachumlaným do bílé látky.

„Je tady! Dědic Belfastského trůnu!”

„Blahopřeji, velký bratře!”

„Gratuluju.“ Novorozené dítě bylo vrásčité, trochu jako opice. Byl maličký, to bylo jisté. Vypadal dost křehce, aby se zlomil při jediném silném doteku. Yumina mě vtipně nazvala velkým bratrem, protože ten malý byl v podstatě můj mladší švagr. Bylo trochu divné o tom uvažovat.

„Mimochodem, Touyo. Byli bychom moc rádi, kdyby ses stal kmotrem toho chlapce, takže... můžeš pro něj vymyslet nějaké dobré jméno?”

„Co, já?!” Zvláštní věc, kterou mě osedlat, ale myslím, že mohu vyhovět ... Hm... Pokud se jeho starší sestra jmenuje Yumina, pak...

„Yamato... Myslím, že by to bylo dobré.”

„Yamato... Hm, ano. Yamato. Yamato Urnes Belfast. Vskutku silné jméno. Líbí se mi to! Dobrá, chlapec je Yamato. Princ Yamato.“ Yumina byla jen řetězec tří základních slabik, tak jsem si říkal, že Yamato bude fungovat stejně dobře. Bylo to docela solidní jméno. No... kdybychom vzali bitevní loď stejného jména, možná by to bylo spíš zlé znamení, ale... tohle je jiný svět, takže je lepší se netrápit.

Jeho Veličenstvo král zvedl syna vysoko a celou dobu se usmíval.

„Whoosh... Woooooh...”

„Waaah!!!“ Princ začal plakat, což krále vyděsilo a vběhl zpátky do porodního pokoje. Rozhodně to přehání... Ale bylo to docela roztomilé. Takhle se lidé stávají, když mají děti? Děti jsou určitě úžasné ...

Princovo narození bylo formálně oznámeno krátce poté.

Zpráva se během chvilky rozšířila po hradním městě a lidé zaplavili ulice a oslavovali. Na oslavu jsem taky směl zapálit pyrotechniku. Technicky vzato jsme ji shazovali z Babylonu, ale to jsem odbočil. Spolu s tímto oznámením, Yuminino zasnoubení bylo také formálně oznámeno. Její snoubenec byla oznámen jako nastávající velkovévoda. Jinými slovy, já. Netrvalo dlouho, než se o tom začaly šířit drby.

Ten příběh se stal v cechu dost populární. Nějaký úspěšný příběh o nízkém dobrodruhovi, který se vypracoval, stal se monarchou a zasnoubil se s krásnou princeznou.

Ani Yuminino zasnoubení nebylo jediné oznámené. V Regulusu, se o zásnubách princezny Lucie také dozvěděla veřejnost. Představoval jsem si, že tam budou lidé klábosit podobně.

Díky oznámení jsem si představoval, že občané budou mnohem více přesvědčeni o pevném sjednocení Belfastu a Regulusu.

Ostatní dívky nedostaly oficiální oznámení o zásnubách, ale nebyly kvůli tomu nijak rozpolcené. Dobře, Sue byla trochu podrážděná.

Sue byla přijata za mou snoubenku, ale neměl jsem to srdce ji vzít s sebou do Brunhildu. Představoval jsem si, že vévoda Ortlinde a Ellen budou osamělí.

Jako kompromis jsem vytvořil stálou [bránu] v jejím pokoji na usedlosti Ortlinde, která navazovala na její vlastní ložnici v mém hradě. Řekla jsem jí, že se může kdykoliv zastavit.

„Ah... Jsem ráda, že se ten kluk narodil v pořádku.”

„Opravdu. Její odhodlání na mě udělalo největší dojem, ano.“ Dívky, které tam byly u narození prince Yamata, seděly vyčerpaně na pohovce. Všichni jsme byli v pokoji pro hosty, který nám byl přidělen. Yumina a Sue nebyly přítomny, opustily mě, takže jen Elze, Linze, Yae a Lu. Vypadaly víc než uvolněně, že to mají všechno za sebou.

„...My... nakonec budeme mít vlastní děti, že...?“ Linze tiše promluvila, až ostatní zrudly a zamumlaly mezi sebou.

C-co na to říct... Dokonce i já zčervenám!

Večer se v ulicích konaly slavnosti. Královský palác rozdával chlast zdarma a všichni oslavovali princovo narození.

Zrcadla brány, která jsem nastavil, vyvíjela veškerou aktivitu, přání všeho dobrého z různých národů přicházela hromadně. Král se jemně usmál, což mě upřímně trochu znervózňovalo… Nebyl jsem si jistý, jestli jsem na to připravený..

Problémy v Lihnee byly vyřešeny a princ Yamato se konečně narodil… Byl čas na tolik potřebný odpočinek... nebo jsem si to aspoň myslel.

„Dobrý den, jmenuji se Fleur. Velkovévodo, díky moc, že jsi mě zachránil.”

„Ah... O nic nejde...“ Stála přede mnou mladá žena se světle hnědými vlasy. Zdálo se, že jí je kolem dvaceti nebo tak nějak. Byla to otrokyně, kterou jsem osvobodil od Zabuneho. Ve vší upřímnosti, tak nějak jsem na ni zapomněl.

Hodně se toho dělo, takže to vlastně nebyla moje chyba. Fleur zřejmě žila na mém hradě od té doby, co jsem ji přivedl zpět... A teprve teď se se mnou mohla setkat. Nebo spíš, až teď jsem si vzpomněl, že existuje.

„Zabune byl poslán na vykopávky v Sandoře, takže jsi volná. Jestli chceš, abych tě vzal domů, stačí říct.”

„Ah, ne... Chtěla bych se zeptat, jestli tu můžu pracovat. Nechci se vrátit do Lihney a vím, že můj domov je beze mě v pořádku, takže...”

No, byla tam otrokyní, asi... I když je teď místo jiné, je pravděpodobně stále plné špatných vzpomínek.

„Ehm... jistě. Můj přítel vede v hradním městě hostinec, nechtěla bys tam pracovat?”

„Ano! Moc ráda!” A tak jsem poslal Fleur pracovat do Stříbrného Měsíce. Micah nabídku ochotně přijala, takže to bylo štěstí.

Dal jsem jí různé vysoce kvalitní lektvary vyrobené v alchymistické laboratoři. Bylo by užitečné mít takové věci v hostinci, jen pro případ, že by se tam někdo zranil.

„Jak se daří zákazníkům? Vydělává na tom hostinec dobře?”

„Řekla bych, že určitě vykazujeme zisk, to ano! Pokoje jsou dnes málokdy prázdné. Vlastně tudy prochází spousta dobrodruhů a cestovatelů z Belfastu a Regulusu. To mi připomíná... často si vyměňují příběhy a nedávno jsem slyšela jeden zajímavý.”

„Hm? Co to bylo?“ Burhildská pobočka Stříbrného Měsíce byla údajně hotelem, ale zároveň vyhledávaným místem. Téměř všechen personál tam byli ninjové dříve spojeni s domem Takeda. Jejich úkolem bylo pozorovat podezřelá individua a naslouchat zvědavým historkám. Koneckonců to byly moje pasti na drby.

„Na jih od Roadmare unie je malá vesnice. Zřejmě se tam nedávno objevilo krystalické monstrum. Mělo být velké jako medvěd s tělem ve tvaru kudlanky.”

„...Cože!“ Musela to být fráze. Pravděpodobně jeden z těch slabších, vzhledem k velikosti ... Pravděpodobně na stejné úrovni jako cvrččí fráze, se kterou jsme se setkali tak dávno.

„Tak co se stalo s tím monstrem?”

„Cech v Roadmare si dal práci, aby to vyhladil, a vytvořila se skupina, která ho měla zabít. Ale... byly tam obrovské ztráty. Vesnice byla zcela vyhlazena a skupina málem zanikla.” Wow, oni to zabili? Jsem ohromen... ale stejně, tolik škody i proti slabému...

Přesto jsem v poslední době slyšel více pozorování frází... Objevovali se stále častěji, kousek po kousku. Uvažoval jsem, jestli se hranice světa nestává ještě napjatější.

Ende se neukázal, což pravděpodobně znamenalo, že slabou frázi nepovažoval za dost důležitou.

„Asi bych si měl pospíšit...“ Požádal jsem Micah, aby jednala s Fleur, a pak jsem rychle otevřel [bránu] do Babylonu.


3 komentáře: