HRH 6 - Epilog 1: Tanec s tebou 4/4

„Hale, víš, že jsi tupec?”

„Cože? Jo, jsem si toho vědom, ale když to řekneš takhle na rovinu, tak mě to štve.” Jistě, vypadal naštvaně.

Povzdechl jsem si a řekla mu, „Chudák myšlenka se nepodobá myšlence. S tvým mozkem nepřijdeš na nic slušného, tak neztrácej čas přemýšlením. Také jedna věc je jasná, zatímco jsi nerozhodný, co dělat, neděláš o nic šťastnější ani Kaeda, ani Ruby.”

„Urkh...”

„Kromě toho jsi spíš dříč než myslitel, že? Pokud máš čas se starat o to, jestli jsi neupřímný, použij to k tomu, abys jim ukázal upřímnost.”

„Neboj se a ukaž jim můj postoj, hm... Máš pravdu.” S tím, Hal vstal a vzal Kaeda do náruče.

„Eek!”

„To se mi nepodobá ztrácet čas přemýšlením,“ řekl. „Možná jsem se s tím ještě úplně nevyrovnal, ale udělám všechno pro to, aby byly Kaede i Ruby šťastné.”

To byl pro tebe ten jednodušší ... ehm, upřímný Hal. Jakmile se rozhodl, že nebude příliš přemýšlet, našel své odhodlání. Bylo super, že ji mohl vzít do náruče a za střízliva říct takovouhle vášnivou větu. Tvář Kaede byla také jasně rudá.

„Dobře... tak. Prosím, snaž se, víš, Hale...”

S tím, jak se styděla, se zdálo, že to bylo vše, co Kaede dokázala vypustit.

Haha, vypadá to, že jí to Hal vrátil, myslel jsem a usmíval se, ale pak....

„Když už jsi to řekl, tak se taky snaž, Soumo.“ zazubila se Liscia.

„Oh! Oh! Sire! Princezna a já bychom se taky rády nechaly nést!“ dodala Aisha.

Získat to z obou stran, scvrkl jsem se do sebe.

Tehdy…

Najednou se objevila dračí kněžka a řekla nám, „Sire Soumo, Sire Halberte, přípravy jsou dokončeny.”

„Soumo, tohle je její velký den, tak se drž pohromadě, ano?“ řekla Liscia.

„Jděte do toho, pane!“ vykřikla Aisha a poslala mě pryč.

„Ty taky, Hale,“ dodala Kaede. „Nedělej ostudu rodu Magna.”

„Cože, pro mě žádná vlídná slova?!”

Kaede poslala pryč i Hala. Byla jako manželka v období Edo, poslala svého muže pryč tím, že narazila na ohnivý kámen, takže jiskry dopadly na jeho záda.

Tak tedy... byl čas jít. Naden a Ruby čekaly.

 

Měl jsem dva důvody, proč jsem přišel do pohoří Hvězdná Dračí Hora.

První byla žádost madam Tiamat, abych pomohl vypořádat se s bouří, která se žene na pohoří Hvězdná Dračí Hora. Druhým bylo vytvořit smlouvu dračího rytíře, která by svázala Naden, tu, která by mohla letět v té bouři, a mě dohromady. Z toho důvodu, jsem byl požádán, abych se zúčastnil obřadu smlouvy, který se konal mezi dračími rytíři Nothungského Království Dračích Rytířů a draky pohoří Hvězdná Dračí Hora.

Protože se však události vyvíjely tak rychle, pořadí událostí se pomíchalo, a vzhledem k tomu, že předchozí bouře způsobila v Draculu škody, kvůli záplavám byl mimo jiné zrušen obřad smlouvy, na který by byli pozváni rytíři Království Dračích Rytířů Nothung. I tak, Naden a já a Ruby a Halbert jsme už v podstatě uzavřeli smlouvy. Proto bylo rozhodnuto, že se dnes bude konat slavnostní vyhlášení smlouvy s našimi dvěma páry.

Když jsme byli s Halem přeneseni do velké síně, madam Tiamat už tam byla v dračí podobě a my jsme byli obklopeni draky v lidských podobách. Nadenina přítelkyně Pai a Rubyini bývalí poskoci, Sapphire a Emerada tam byly také.

Když jsme byli ještě nervózní, protože jsme byli vrženi do středu pozornosti, objevily se Naden a Ruby v černých a červených šatech.

Ruby byla ze začátku krásná dívka, ale Liscia Naden předělala, takže zářila stejně jasně. Šaty vypadaly, jako by byly protkané kovovým vláknem, a kontrast mezi Nadeninou černou a Rubyinou červenou byl ohromující.

Zatímco Hal a já jsme byli v obvyklých vojenských uniformách. Moje byla černá a Halova byla zelena.

Přistoupily k nám, poklekly a položily si levé ruce na prsa, zatímco se k nám natahovaly pravýma rukama.

Ruby otevřela ústa jako první.

„Můj rytíři, můj partnere. Chtěla bych s tebou uzavřít jezdeckou smlouvu.”

Hal se prudce nadechl. „Přijímám!“ Vzal ji za ruku a vytáhl na nohy.

Dozvěděl jsem se to později od Naden, ale o tom, jak se řadově budou uzavírat smlouvy, rozhodlo postavení lidí, kteří se stanou dračími rytíři. Nejvýše postavený rytíř byl nechán na konec a potom šel v pořadí podle hodnosti. Proto šla Naden poslední, ale když byly přítomny jen dva páry, necítil jsem, že by na tom bylo něco zvláštního.

No, kromě toho, další, otevřela ústa Naden.

„Můj králi, můj partnere. Chtěl bych s tebou uzavřít jezdeckou smlouvu.”

„Přijímám.“ Vzal jsem Naden za ruku a zvedl ji na nohy.

Překvapilo mě, když mě nazvala svým králem, ale měla pravdu, já jsem nebyl rytíř, byl jsem králem národa.

Jakmile stála, s Naden jsme sepjali obě ruce. Byli jsme v perfektní póze pro vysoký společenský tanec. Ve stejném okamžiku začala ve velkém sále hrát hudba. Zpočátku tiše, ale postupně sílila. Dračí kněžky před madam Tiamat začaly hrát na hudební nástroje. Byl to pomalý rytmus, uvolněná melodie.

„Cože?!“ zvolal jsem. „Tenhle kousek...”

„Co je to, Soumo?“ zeptala se Naden.

„...Ne, nic.”

Začali jsem chodit v rytmu hudby.

Tančil jsem s Naden, ladil s melodií. Hal a Ruby také začali tancovat.

Když jsme tančili, naklonil jsem se a zašeptal Naden do ucha, „Vždy používají tuto skladbu pro tanec na slavnostním ceremoniálu smlouvy?”

„Myslím, že ne. Tuhle skladbu jsem ještě neslyšela.”

„Chápu...”

V tom případě, to možná zařídila madam Tiamat. Ta skladba, kterou hrály, pocházela z mého světa. Bylo to hlavní téma z filmu, kde kráska tančila se zvířetem. Tančili jsme s Naden na slavnou skladbu, která hrála během taneční scény, která byla vrcholem filmu.

Když jsem viděl Nadeninu tvář zblízka, napadlo mě: Kdo z nás byl ta kráska a kdo z nás byl ta bestie? Kdybyste to chápali jako manželský příběh mezi člověkem a zvířetem, jako ryuu, udělalo by to z Naden zvíře, ale také by si zasloužila být nazývána kráskou. Ta dívka před mýma očima byla opravdu nádherné zvíře.

„Jakého mám nóbl tanečního partnera ...“ zamumlal jsem.

„Hm? Říkal jsi něco?”

„Ne, nic. Jen jsem přemýšlel, jaké mám štěstí.”

Když jsme tancovali, podíval jsem se na Hala a Ruby. Hal na takové věci asi nebyl zvyklý, protože jeho pohyby byly trochu trapné, ale Ruby ho dobře vedla.

„Vlastně umíš tancovat, Soumo,“ Naden mi to řekla. „Myslela jsem, že v takových věcech budeš špatný.”

„Byl jsem, ale zoufale jsem pracoval, abych se naučil, jak se zlepšit. Přece jen jsem byl povolán ke spoustě společenských funkcí.”

„Ahaha! Máš to těžký, co?”

„Jo, tak trochu. Přes všechen trénink, který jsi vynechala, si vedeš docela dobře, Naden.”

„Já – já jsem začala vynechávat teprve nedávno. Trénovala jsem, jak jsem měla.“

S láskou jsem se díval na Naden, jak se vymlouvá, když...

„Naden.“ Náhle se mi v hlavě ozval hlas madam Tiamat.

„Lady Tiamat?“ zdálo se, že Naden ten hlas slyší také.

Jo. Volala Naden, takže samozřejmě mohla.

Zatímco jsme pokračovali v tanci, vlídný hlas madam Tiamat se rozléhal v našich hlavách „Naden. Musím se ti za něco omluvit.”

„Cože? Omluvit se.”

„Když tě trápilo, že vypadáš jinak než ostatní draci, nebyla jsem schopná ti to říct, „Ty jsi ryuu.“ Že ses narodila v této době, znamenalo, že se objeví ten, kdo ví, jakou máš cenu. Schovala jsem tvou přirozenost, abych tomu setkání nepřekážela, a za to se omlouvám.”

„Nedělejte to!”

Když ještě tancovala, Naden jen otočila tvář k madam Tiamat. Ta hudba už byla za středním bodem a stoupala. Naše emoce vzrostly spolu s melodií.

Naden vykřikla se slzami v očích, „Vždycky jste tu byla, abyste mě povzbudila, lady Tiamat! „Nakonec se objeví ten, kdo zná tvou hodnotu,“ říkala jste! Když jsem to slyšela, věřila jsem tomu jen napůl… Ne, skoro jsem tomu nevěřila... Ale opravdu jsem potkala Soumu!”

Po Nadenině tváři stékaly velké slzy.

„Takže... Jsem vám vděčná. Děkuji …“Mami“.“

Bylo to, jako by se madam Tiamat usmála, když uslyšela Nadenina vděčná slova. „Dávej na sebe pozor, má milovaná dcero.”

Hudba byla blízko konci. Držel jsem Naden, jejíž tvář byla plná slz, blízko u sebe.

„Naden, vím, že nejsem nejspolehlivější chlap, ale od teď pracujme spolu.”

Naden vzlykala. „Ano. Ano”

Tady, dnes, Naden a já jsme uzavřeli smlouvu jako partneři.

3 komentáře:

  1. Děkuji:)

    Jesrli se nepletu, první obřad má Souma za sebou, teď ještě si oficiálně vzít ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, tak kolotoč svadieb sa naštartoval.

    OdpovědětVymazat