IwS 6 - Kapitola III: Pokud jste připraveni, není se čeho bát! 11/11

I když se jí říkalo věž, byla jen šest nebo sedm pater vysoká. Ve skutečnosti neměla moc oken a po stranách se táhl podivný obrazec v různých geometrických tvarech. Křídově bílé stěny intenzivně odrážely sluneční záři.

NechTe mě vysvětlit. VěŽ je... Zzz...“

„Prosím, probuď se.” ...Ty už spíš? Právě jsi jedla! Ztloustneš, idiote!

Noel zavřela oči a začala zhluboka dřímat, takže Liora pokračovala tam, kde skončila.

„Věž skutečně sbírá manu z atmosféry a zesiluje nahromaděné množství. V jistém smyslu to prosím ber jako funkční kouzelný reaktor. Je skutečně pravda, že každý z Babylonských ostrovů má něco podobného, co ho pohání, ale ani všechny ostatní dohromady se nemohou rovnat výstupu věže. Věž by se skutečně dala považovat za srdce Babylonu jako celku.“ Takže kdyby byl Babylon loď, věž by byla motorem. Pokud se spojí se zbytkem Babylonů, bude mít tunu energie.

Podle Liory, Babylon bude schopen letět mnohem rychleji, když bude věž přistavena. Ale co je důležitější, dodatečný výkon by zvýšil účinnost ostatních dílů. Byli bychom schopni zvýšit rychlost výroby Frame Gearů a etherové kapaliny. Tohle byl vlastně docela cenný nález.

„VĚž je jedinečná taKÉ tím, že vyžaduje velMI malou údržbu. Jen musíM tu věc tU a Tam doladit, aby to bylo snadné... Proto je dobré, když si dáM dlouhého šlofíka... DobROu...“ Noel, která se teď opírala o strom, otevřela oči, aby to dodala, a pak zase usnula. Hej, teď... Bude Babylon v pořádku, když bude mít na starosti jeho motor? Nebo... Heh... Noel asi velí věži kvůli tomu, jak je nenáročná na údržbu. Neprobudila by se, ani kdybych s ní trochu zatřásl, a tak jsem použil [levitaci] a odnesl ji s námi.

„Páni... Zzz... To je nové... Zzz... Příjemný pocit... Zzz.“  Ztichni... Když říkáš, že spíš, tak spi!

Liora mě vedla jinam a nakonec jsme došli k bílému hradu. Ležel na opačné straně ostrova než věž. Byl o něco menší než můj hrad v Brunhildu, ale přesto to byl hrad.

Vypadá to trochu jako zámek v Tokiu Disneylandu... Který, když o tom tak přemýšlím, by se neměl jmenovat Tokijský Disneyland. Je to v Chibe. No co... Vypadá to jako hrad Neuschwanstein z Německa.

„Tohle je skutečně moje hradba. Je to centrální obranný systém Babylonu. Dokáže odrazit fyzické i magické útoky nasazením štítu. Funkce jako regulace teploty, stínění neviditelnosti, regulace přístupu, detekce nepřítele a pilotování Babylonu jako celku jsou zde také přítomny.” Hoho... Takže, z lodního hlediska... Kdyby ta věž byla motor, tahle věc by byl můstek.

Nicméně... Štít, který se může bránit proti fyzickým útokům? Trochu mi to připomíná Blockbracer, který byl nakonec použit během převratu v Regulusu.

„Opravdu. Blockbracer byl vytvořen na podobném principu jako hradba.” Takže byli příbuzní ... To je vlastně docela děsivé. Přesto, pokud se mi podaří odvést energii z věže na hradbu, budu schopen postavit dost silný štít. To je skvělé všude kolem.

Oh, když o tom tak přemýšlím... Byla tam ta manta fráze, se kterou jsme se před časem setkali. Zajímalo by mě, jestli máme nějaká protiopatření na takové věci. „Máš něco, co by mohlo zadržet létající nepřátele?”

„Opravdu. Satelitní orby by měly stačit.”

„Uh... Satelitní orby?”

„Opravdu. Satelitní orb je kulovitá zbraň o průměru kolem dvaceti centimetrů. Jsou vyrobeny z orichalcumu a mají automatické letové funkce, automatické sledování, proměnlivou hustotu a miniaturní štíty.” ...Huh, to je docela velké. Něco jako kulky o velikosti bowlingové koule... Asi jo?

Zkrátka, satelitní orby byly kulovité zbraně, které zachycovaly vzdušné nepřátele tak, že do nich vrážely neuvěřitelnou rychlostí. Byl to rozhodně účinný způsob, jak vymazat frázi.

Celkem existovalo čtyřiadvacet satelitních orbů a všechny obíhaly kolem hradby v nečinném stavu. V naléhavých případech se napájely a bez rozmyslu vrážely do blížících se nepřátel.

Trochu mi připomněli něco ze starého mecha anime. Ale funkce byla trochu jiná.

Šel jsem za Liorou a vešel do hradu. Vstupní hala byla přímo nádherná. Byla neuvěřitelně udržovaná a vypadala královsky. Kdybych nevěděl, odkud Babylóny pocházejí, nemohl bych uvěřit, že jsou asi pět tisíc let staré. Hádám, řekl bych, že to místo bylo okouzleno něčím jako [ochrana], aby se přestalo opotřebovávat.

Přesto to vypadalo jako normální hrad.

To bylo docela pěkné. Ale co mě zaujalo, byly drobné věci, které se pohybovaly po zemi.

Měly kulaté hlavy a válcová těla. Měly malé kulaté ruce a nohy s končetinami, které připomínaly měchy. Co je to za věci? Dobře, tak nějak jsem věděl, co jsou zač. Očividně to byli roboti. Asi dvě hlavy vysocí. Viděl jsem něco podobného ve starém anime, které se jednou znovu vysílalo. Byl to pomocný robot založený na těch starých karakuri loutkových panenkách z období Edo. Tihle malí roboti se trochu podobali tomu.... Neměli však svršky.

Myslím, že ani nebyly dost velcí. Ale není to tak, že bych měl toho robota s sebou kvůli měřítku nebo tak.

Kolem se jich potloukalo skoro deset a starali se o své záležitosti. Vypadali asi na třicet centimetrů. V rukou drželi péřové prachovky, košťata a žínky. Oni... uklízejí? „Shromážděte se.“ Liora vydala rozkaz a všichni roboti se připotáceli a lehce zasalutovali. Celkem jich bylo devět.

„Od této chvíle bude naším pánem ctihodný Mochizuki Touya. Nebuďte na něj hrubí.“ Miniroboti se podívali mým směrem a znovu zasalutovali. Napadlo mě, jestli to nejsou ti malí roboti, o kterých mi předtím vyprávěla Rosetta. Myslel jsem, že jsou všichni ve skladišti, ačkoli... Ale napadlo mě, že je možné, že někteří byli také umístěni na hradbě.

„Hej... Mohou tyto věci pomoci udržovat Frame Geary?”

„To ano, ale jen pro jednoduché věci. Nejsou schopni provést příliš složitý nebo specializovaný úkol.”

„To jsou všichni?”

„To tedy ne. Na hradě by jich mělo být dalších šest. Včetně těch, co tu stojí, je to celkem patnáct.” Patnáct, huh... No, to by mohlo pomoct Monice a Rosettě. Ptal jsem se, jestli by se dali reprodukovat v dílně, ale zřejmě to bylo ne-ne. Byli okouzleni zvláštní magií exkluzivní pro doktorku Babylon a naprogramováni její osobní sekvencí. To byla škoda. Očividně byli také ve správné velikosti. Ještě větší a jejich autonomní funkce by se mohly zvrtnout.

Nařídil jsem jim, aby prozatím pokračovali v čištění, a malí trubci pokračovali ve své práci.

Odnesl jsem Noel, která se stále vznášela po mém boku, do jedné z hradních místností. Pak jsem ji položil na postel.

Věž i hradba se vydaly směrem k Brunhildu a já otevřel [bránu], abych se se všemi doma setkal.

 

„To je... naprosto neskutečné. Trvalo mi asi dvě stě let, než jsem Paulu naprogramovala s takovou složitostí…“ Leen se zadívala na minibota, zvedla ho v podpaží a celou dobu si něco mumlala

Paula zoufale rozhodila ruce, padla na kolena a udělala pózu, jako by chtěla říct, „Byla jsem poražena!“ Pak začala napodobovat křik k nebesům, ale očividně v tom nebyly žádné slzy. Zatraceně, Paulo... Ty sama opravdu nejsi tak špatná, neboj se.

Babylon, který jsem našel, nebyla knihovna, kterou Leen tak zoufale chtěla najít, ale nezdála se příliš smutná, protože obsahoval něco, co ji zaujalo.

„...Pak jsi nejstarší ze sester, Lioro?”

„Nepřikládala bych moc důležitost tomu, abychom byly sestrami, ale.... jistě. Pokud jde o číslování Babylonu, byla jsem první.“ Liora úsečně odpověděla na Linzeinu otázku. Noel podřimovala sama uvnitř hradu hradby, takže bylo na Lioře, aby mi vysvětlila jemnější body o dvou nových Babylonech. Po chvíli, se Liora začala vyptávat sama sebe a připadalo jí to spíš jako vzájemná diskuse než jako výslech.

Bylo mi docela příjemné poflakovat se na hradbě. To místo mělo spoustu nábytku, který mi připomínal můj vlastní hrad v Brunhildu. Podle Liory, doktorka Babylon skutečně nakoukla do budoucnosti, podívala se na můj hrad a zkopírovala moje estetické volby dřív, než jsem je udělal.

„Tak tedy ... Yumina, Lucia, Yae, Elze, Linze... Jste opravdu manželky mého pána, že?”

„M-Manželky, ahah... No, nakonec ano...“ Elze ostýchavě odpověděla na Liořinu otázku. Proč se na to ptala...?

„Napočítala jsem jich vskutku pět. Kde jsou ostatní?”

„...Ostatní? Aha! Musíš myslet Sue-dono, musíš. V současné době žije v Belfastu.”

„To skutečně znamená šest. Ale co ty další tři?”

„GAAAAH!!” Můj hlas mě zradil a já vyhrkl nesmysly. Sklapni. Drž hubu, sakra! Už nic neříkej! Všechny dívky na mě najednou zíraly.

„...Proč jsi teď křičel?!”

„Ž-ŽÁDNÝ DŮVOD? JEN JSEM... CÍTIL JSEM JAKO KŘIČ. TO JE... HAHA... TO NENÍ NIC, LINZE. SLIBUJI!“ NEBEZPEČÍ. NEBEZPEČÍ. I já jsem věděl, že to vůbec nezní přesvědčivě. Cítil jsem, jak se jejich pohledy mění ze zmatku v ledově chladné pohrdání. Vyrazil ze mě studený pot. Věci se náhle staly děsivě napjaté.

Yumina se otočila a začala mluvit s Liorou.

„Lioro... Jak jsi to myslela, když jste řekla další tři?“

„Ah. To je něco, co jsem slyšela od doktorky, ale mistr bude...“

„Ne! Nope. Neee! Oddechový čas, Lioro! Myslím, že je čas, aby sis šla zdřímnout s Noel! Nemluvme o delikátních věcech tak narychlo a bez dobrého důvodu, ano?!”

„Yae. Udělej to.”

„Dobře.“ Yuminin vyslovený rozkaz byl snadno vyslyšen Yae, která mi pevně svázala ruce za zády. Proč jste sakra tak synchronizované?! A proč nejlépe spolupracujete, když je to v zájmu zneužívat mě?!

„Tak co jsi říkala?”

„Ah ano, vskutku. Doktorčin pohled do budoucna odhalil, že pán bude mít celkem devět žen. To je koneckonců důvod, proč je Babylón roztříštěný na devět kusů.”

„DEVĚT?!“ Všech pět najednou zaječelo. Bylo to venku. Tajemství bylo venku. Všechny kromě Leen a Liory křičely. Dokonce i Paula. Proč tak vyšilovala?! „Já – jestli je Sue šestá, tak.... To znamená, že budou další tři?”

„Já – já ani nevím, co na to říct.... Prostě nemám slov...“ Elze a Lu mluvily pomalu, jako by byly v šoku. Počkat, kvůli čemu jste naštvané?! Ještě jsem nic neudělal! „...Touyo.”

„E-Eek!”

„Kleknout.”Linzein chladný hlas mi pronikl srdcem. Nemohl jsem dělat nic jiného, než co mi řekly. Vstal jsem ze židle, přikrčil se k zemi a mocně se uklonil. Navzdory mým myšlenkám mě už všichni označili za hříšníka.

Vůbec jsem s tím nesouhlasil. Nebyl jsem to já, kdo něco udělal, ale budoucí já! „Nehýbej se, pse.”

„Cože?“ Dívky se schoulily k sobě, přešly do vzdáleného rohu místnosti a něco si mumlaly. Hej teď... Cítím se tu trochu opuštěný...

„Heheh... Zajímalo by mě, jaký trest pro tebe rozhodují ...”

„T-to neříkej!“ Leen mi něco zašeptala a lehce se zasmála. Ta zatracená víla prostě sledovala všechno, co se odvíjelo, se zlým úsměvem na tváři. Naprosto se jí to líbilo. Paula mě jemně poplácala po rameni, jako by mě chtěla utěšit. A-Aspoň ty jsi dobrá, Paulo...

Když se můj sociální vztah s plyšovým medvědem zvýšil, všechny se vrátily.

„Tak co? Je vynesen rozsudek? Heheh... Jaký je jeho rozsudek?”

„T-to neříkej, sakra!“ Když jsem se snažil ignorovat Leenina krutá slova, trpělivě jsem čekal na svůj osud. Dokonce i já jsem v této chvíli přijal trest.

Yumina si lehce povzdechla a začala mi říkat, k jakému závěru došly.

„...V konečném důsledku není velký rozdíl mezi šesti a devíti. Už jsme došli tak daleko. Říkala jsem ti, že je mi jedno, kolik máš milenek nebo konkubín. Nemluvě o tom, že se to ještě nestalo. Obviňování tě nic nevyřeší, takže... To je v pořádku.” Oh... Oh bože... Oh bože, díky!

Skoro se mi zdálo, že slyším boží hlas, jak říká,  „To se mnou nemá nic společného!“ ale mně se ulevilo natolik, že mi to bylo jedno.

„...Nicméně.“ Lu pokračoval tam, kde Yumina skončila. Co? Jsem nevinný, nebo ne? Propusťte mě! Propusťte mě! Linze pak zvedla řeč a pokračovala.

„...Uvědomily jsme si, že už o tom nějakou dobu víš a mlčel jsi, Touyo. Uchovávat taková tajemství... Je to jistě problém mezi mužem a jeho ženami, že?”

„Proto tě prohlašujeme za ...”

„Vinen.” Co? Ne! Bože, pomozte mi! Pomozte mi, bože. Vezmi mě s sebou, bože. Skoro se mi zdálo, že slyším boží hlas, jak říká, „Říkal jsem ti, že to se mnou nemá nic společného!” Bože, ty bastarde! Pomoz mi, já tě zabiju! Cítil jsem se, jako by se moje osobní moc zmenšovala s každou novou ženou, kterou jsem získal... Že jejich spojená moc stačí, aby se mnou skoncovala úplně. V té chvíli jsem začal přemýšlet o výhodách monogamie. Který bastard říkal, že mít harém je sen každého muže?! Přál jsem si ho sem přivést a ukázat mu brutální realitu.

„T-tak... Co ode mě chcete...?”

„Odpustíme ti... Když každé z nás dáš pusu, jedné po druhé. Tvé činy nás znejistily v našem vztahu s tebou, Touyo... Máš zodpovědnost za to, abychom se cítily lépe.” Oh... Bože. Políbil jsem Yuminu a Linze, ale... další tři ne.

Ohlédl jsem se a uviděl, jak se Yumina usmívá, Linze se červená, Lu drží ruku u svého rychle bijícího srdce, Yae si pohrává s hakamou a Elze si pohrává s rukama.

Ve vší upřímnosti, bylo mi hrozně trapně. Myslel jsem, že tohle bude nejlepší chvíle na útěk a na to, abych jejich žádost nesplnil, ale neměl jsem kam utéct.

Takže, když se mi Leen a Paula posmívaly a křičely na mě... Dokázal jsem to. Políbil jsem je jednu po druhé. Bylo to divné.

Ale... Poté, co jsem políbil každou z nich ... Lu se zbarvila do šarlatu a utekla, Yae mě popadla za ruku a hodila přes pokoj, zatímco křičela.... Elze odtáhla paži a praštila mě do prsou, až jsem se rozletěl dozadu. Ghah-!! I když jste v rozpacích, není třeba vytrhnout ránu! Začal jsem se bát, že by můj život mohl skončit v nebezpečí, kdybych nedělal romantické věci trochu pravidelnější a nenuceněji s mými dívkami.

Jak jsem se vytrácel z vědomí, položil jsem si v hlavě malou, hlubokou otázku. Je to utrpení, nebo radost?

2 komentáře:

  1. Děkuji za vánoční dárek 😀

    Chudák takhle ho tyrat za něco za co nemůže 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem:
    1 za bohatú sviatočnú nádielku
    2 za príjemné čítanie
    3 že konečne dostal "nakladačku" aj napriek svojim Super hodnotám
    PS: muž je hlava, ale manželka je krk(9 krkov), ktorý s tou hlavou pohybuje

    OdpovědětVymazat