INN - Kapitola 4: Toaleta

Kapitola 4: Toaleta    

 

Když lidé něco jedí, musí to jít ven.

Přemýšlím, jestli to mám udělat tady. Oral jsem kolem své postýlky, takže se trápím, protože mé vyhlídky jsou dobré.

A myslím, že dělat to na místě, kde jsem oral, bude mít jiný pocit, ale dělat to na místě, kde jsem nebyl, je problematické, pokud budu v budoucnu uvažovat o tom, že tam budu orat.

Výkaly a moč se nakonec stanou hnojivem, ale věc hned po sekreci ještě hnojivem není.

Nejprve se musí fermentovat.

Ne, když to zaorám motykou z univerzálního zemědělského nástroje, určitě se z toho stane hnojivo, ale trochu se zdráhám orat své exkrementy.

Takže mám kde spát, vodu, oheň a jídlo. Další věc, kterou chci získat, je toaleta.

Toaleta…

Zatím se svým stromečkem uprostřed volím opačný směr, než kde je studna.

Je to trochu daleko, protože to bude problematické, pokud zápach vyjde.

Dozvěděl jsem se, že se nemůžu dostat ven, když kopám rovně.

Vnitřní část jsem vydlabal širší, abych zajistil místo.

To bude v pořádku na několik let.

Pravděpodobně.

Nepříjemné bude, když uskladněná špína kontaminuje spodní vodu, takže na podlahu a zeď udeřím kladivem, aby ztvrdly.

Jak jsem si myslel, půda ztuhla jako beton.

To bude v pořádku.

Dále nadzemní část.

Jámu, kterou jsem diagonálně vykopal, nejprve zablokuji dřevěným prkénkem.

Dřevěná deska je věc zpracovaná univerzálním zemědělským nástrojem ve formě pily a dláta.

Necítím rozdíl oproti věcem prodávaným v železářství.

Pokud dřevo nebude vysušeno, později popraská, ale zdá se, že po použití univerzálního zemědělského nástroje ve formě pily a dláta není nutné dřevo sušit.

Univerzální zemědělský nástroj je pohodlný.

Tento průchod bude vchodem k vytažení špíny z toalety.

Dále jsem vykopal díru přímo do odhadovaného středu prostoru, který jsem vytvořil pod zemí.

Univerzální zemědělský nástroj jsem přetvořil do obrovské vývrtky.

Protože délka byla kolem mé výšky, měl jsem obavy, zda se dostane do podzemních prostor. Ale jak jsem otočil obrovskou vývrtku, bezpečně se dostala do podzemí.

Neměl jsem to udělat, když jsem kopal studnu?

V každém případě jsem upravil dřevěnou desku, která zablokovala díru a fungovala jako podlaha.

Pak jsem na podlaze udělal díru. Udělal jsem záchodové prkénko a upravil ho do otvoru na podlaze a na zemi.

Záchodové prkénko bylo vyrobeno řezáním stromu dobré velikosti a jeho vytvořením do válcového tvaru.

Není to japonský styl, ale západní styl.

Jedná se o malý sedací typ.

Aby záchodové prkénko neklouzalo, opracoval jsem dřevěnou podlahu a sedátko tak, aby se spojily.

Další… zeď.

Univerzální zemědělský nástroj jsem přeměnil na kladivo a zatloukl sloupy, které ho obklopovaly ve všech směrech.

Při zatloukání pilíře jsem cítil nedostatek své výšky, ale protože jsem udělal dřevěnou oporu, není problém.

Výška pilířů je asi dva metry.

Vzhledem k tomu, že vzdálenost mezi sloupy je asi dva metry, myslím, že jsem udělal prostor o dvoumetrovém čtverci.

Není to na toaletu příliš široké?

Ne, je to lepší než aby byla úzká.

Úplné otevření je trapné, takže si myslím, že je trochu široké.

Ano, ano.

Do dřevěných sloupků jsem vyřezal drážku a zpracoval dřevěné desky na zeď tak, že jsem je položil do drážek.

Udělal jsem ze všech stran zeď a zajistil dveře odstraněním části zdi.

Dveře jsem nepřipravoval, a tak jsem na nedalekém místě naaranžoval několik kusů vedle sebe jako roletu.

Jo, to se zdá dostačující.

A strop.

Není tam žádný strop.

Mám pocit otevřenosti.

Udělejme to později.

Vodu ze studny jsem zatím čerpal pomocí velkého hrnku, který je menší než kbelík. Sedím na čerstvě udělané toaletě.

Podařilo se mi získat vodu na mytí rukou, ale kde ji mám nechat téci po použití…

Udělal jsem chybu.

Nepřipravoval jsem listy jako náhradu toaletního papíru.

Bylo to nebezpečné.

Utíkal jsem do lesa a hledal listí, které je příjemné, kterým bych si mohl otřít zadek.

Nenašel jsem žádné dobré listy, ale našel jsem trávu, která se cítí dobře, a tak jsem se rozhodl ji použít.

Doufám, že je to dost dobré…

Moje defekace byla tak blízko, že jsem si nemohl dovolit experimentovat.

….

Dostatečně dobrý.

Jaká to úleva.

Poté je vytvoření stropu.

Protože nemám technologii na výrobu šikmé střechy, dal jsem normální plochou střechu.

Výška dvou metrů je nečekaně stísněná.

Když o tom přemýšlím, vyrobit dvoumetrové posuvné dveře je trochu moc vysoko.

Až budu příště stavět budovu, trochu víc zvážím výšku.

Když jsem stavěl strop, byla taková tma a znepokojující, takže jsem na stěnách udělal nespočet malých oken pro osvětlení.

Pro noční osvětlení jsem opracoval dřevo do formy žlabu a na část otvoru nasypal popel.

Vzhledem k tomu, že gril je dřevěný, mám obavy, zda bude hořet... Později udělám nějaké vylepšení.

Chci připravit věc podobnou nádrži na mytí rukou a splachování záchodu... Nemám technologii, abych vytvořil nádrž na vodu jako nádrž na vodu, takže jsem pořezal velký strom.

Díky univerzálnímu zemědělskému nástroji jsem byl unavenější chodit tam a zpět, abych načerpal vodu do nádrže podobné věci, než když jsem ji vyráběl.

Nebýt v civilizaci je těžké.

V každém případě byla toaleta dokončena.

Jsem spokojen.

----------------------------------------------------------------------------------------

Použij lopuch s beruškou 😁


3 komentáře: