INN - Kapitola 10: Pes?

Kapitola 10: Pes?

 

Třicet dní po narození štěňat.

Štěňátka značně vyrostla a vypadala jako Kuro a Yuki.

A nový objev.

Z čela štěňat začaly růst rohy.

.......

Když se podívám na Kura a Yuki, vidím, že mají na čele zlomené rohy.

To je pravděpodobně důvod, proč mě Kuro a Yuki nechali hladit po zádech, ale ne po hlavě.

Zhruba od doby, kdy se začaly objevovat rohy štěňátek, mě nechaly poplácat po hlavě, ale...

Jejich zlomený roh je bolestivý.

Bude znovu růst?

Jsou to opravdu psi?

No, nijak zvlášť se nestarám o to, aby rohy rostly.

Tohle je jiný svět.

Nevadí mi, když jim rostou rohy.

Možná snášejí bolest s úsměvem.

Hahaha

Vzhledem k tomu, že máš rohy, které mají tvar kovového nože, chci, aby ses na mě přestal vrhat po hlavě.

Plodiny na poli rostou rychle a zdravě.

Většina z nich je ovoce. Jahody a rajčata se již červenají a zdá se, že je již možné sklízet.

Mrkev a brambory jsou listnaté, což je něco dobrého.

Brzy bude moci sklízet.

To jsou pole, o která jsem se staral, když rozděluji pole.....

To, že rychle vyrůstají, může být výsledkem toho, že se o ně starám.

Jinými slovy, bude lepší dát jim vodu a hnojivo.

Další by byla pole s plodinami, kterým jsem dal hnojivo.

Pak pole s plodinami, které zalévám.

A pole s plodinami, kde jsem neudělal vůbec nic.

Na polích jsou však stále plodiny, se kterými jsem nic neudělal.

Takhle tento svět funguje? Nebo je to všechno díky univerzálnímu zemědělskému nástroji?

Každopádně, když jsem přemýšlel o sklizni, myslel jsem na znepokojivou situaci.

Je jich příliš mnoho ke sklizni.

Přeměnil jsem univerzální zemědělský nástroj na nůž nebo nůžky a sklízel. I když mě sklizeň neunavovala, jen když si na to vzpomenu, mám závratě.

Kurové mi nepomohli sklízet.

Tak jsem sklízel sám.

Nenávidím to.

Nelíbí se mi to ......

Musím to udělat.

Dělal jsem, co jsem mohl.

Podařilo se mi to nějak dokončit, ale trvalo mi šest dní, než jsem sklidil 12 polí.

Chtěl jsem, aby kmen stromu byl skladištěm potravin, ale protože se nevešly, začal jsem je dávat do svého vlastního domu.

 

Problém číslo 1.

Vzhledem k tomu, že rajčata jsou již zralá, měla by být konzumována ve spěchu.

Kuros je naštěstí šťastně snědli.

 

Problém číslo 2.

Jahody jsou také již zralé, takže by měly být konzumovány ve spěchu.

Ne všem kuros se líbily.

Kurosan a Yuki je jedly s potěšením.

Samice je mají rády, ale zdá se, že samci ne.

Jedly je šťastně.

 

Problém číslo 3.

Musíme je jíst brzy, než se zkazí.

 

Problém číslo 4.

Neexistuje žádné koření.

 

Problém číslo 5.

Neexistuje žádné kuchyňské náčiní.

 

Fufufu....

Můj život se nezlepší jen s farmařením.

Bez soli je i vařená kukuřice bez chuti.

A chci příště udělat rýžové pole.

Ano, pokud je to rýže, mohu ji jíst jen tím, že ji uvařím... kuchyňské náčiní... Kuh.

Problémy se hromadí.

Po sklizni a konzumaci sklizně jsem začal vyrábět kuchyňské náčiní.

Pokud jde o dýně, je to těžké, když je syrová.

Vyrobil jsem kamennou desku na grilování.

Univerzálním zemědělským nástrojem vyříznu velký kámen, zavěsím ho a odnesu, pak ho naaranžuji tak, abych pod ním mohl rozdělat oheň.

Při pohledu na něj vypadá jako stůl z kamene.

Je možné, aby univerzální zemědělský nástroj řezal skálu tence, ale bude obtížné určit limit, protože skála může prasknout vlastní vahou.

Byla dokončena, ale myslím, že by byla k ničemu, pokud by kamenná deska nebyla dlouho zahřívána.

To by mohl být prozatím limit.

Dále kuchyňský nůž.

Mohu řezat plodiny s univerzálním zemědělským nástrojem, ale chci vyrobit kuchyňský nůž, který může řezat maso.

Bude také z kamene.

Oholil jsem kámen střední velikosti do kuchyňského nože a nabrousil část čepele.

Králičí maso krájí s lehkostí, aby to stačilo.

Přemýšlel jsem o výrobě náhradních dílů, a tak jsem vyrobil tři z nich.

A hrnec.

Začínám ho tím, že vyškrábu velký kámen.

Bude hořet, pokud je vyroben ze dřeva.

Snadno jsem ho vyrobil pomocí univerzálního zemědělského nástroje, ale je těžký.

Kdybych jednou objevil hlínu, udělám hrnec.

V každém případě byl hrnec dokončen.

Také jsem vyrobil odpovídající víko z kamene, ale představoval jsem si, že ho použiji, když je horké, a opustil jsem ho.

Rozhodl jsem se udělat víko ze dřeva.

Začalo to být trochu problematické, protože kuros byli nadšeni, když si mysleli, že je to nový létající disk.

2 komentáře:

  1. ďakujem, zelenina im celkom chutná, samozrejme iba ako doplnok stravy.
    PS:lietajúci disk určite bude hitom, hlavne pre štvornohé osadenstvo.

    OdpovědětVymazat