INN - Kapitola 12: Opětovné potvrzení

Kapitola 12: Opětovné potvrzení

 

Je příliš mnoho nedostatečných věcí.

Už to vím, ale zase jsem si to uvědomoval.

V současné době chci alespoň koření. Sůl.

I když jsou plodiny chutné tak, jak jsou, chci slanost.

Kromě toho je sůl nezbytná, pokud uvažujete o vaření a konzervaci.

Kolem však není žádné moře.

Oral jsem okolí svého bydliště, ale v dálce vidím jen hory na všechny strany.

Zdá se, že místo, kde jsem, je podobné pánvi.

Z tohoto důvodu je hledání moře beznadějné.

Moje jediná naděje je najít kamennou sůl.

Ale budu schopen jednu najít?

....

Bylo by zbytečné, kdybych ji nehledal.

Ale předtím musím po dokončení sklizně znovu zorat pole a zvýšit další plodiny.

Svou vytouženou plodinu mohu vyprodukovat, pokud přemýšlím o tom, jakou plodinu chci pěstovat při výrobě řádků pomocí univerzálního zemědělského nástroje.

Vzhledem k tomu, že existuje limit skladování plodin, nebudu tentokrát dělat mnoho.

Chtěl bych udělat experiment, abych pochopil, co mohu dělat a co nemůžu.

Proto jsem zkusil vyčlenit část pole pro ovocné plodiny.

Je snazší uchovat ovoce a nemusím panikařit ani při sklizni.

Prozatím to budou jablka, hrušky, mandarinka, pomeranč, rajčata a broskev.

Ovocné plodiny pocházejí ze stromů, takže nepotřebují řádky. Snažil jsem se vytvořit předpoklad, jestli jsem zde zasadil sazenice.

I když jsem měl v úmyslu zasadit je na jedno pole, trochu jsem byl nesvůj, takže jsem dal čtyři na jedno pole.

Použil jsem pro ně dvě pole.

Pokud plody rostou dobře, zasadím více.

Dále kuros měli rádi rajčata, tak jsem je zasadil na dvě pole.

A také jsem zkusil zasadit rýži na jedné straně.

Zdá se, že rýže roste ze sazenic a pak se zasadí do rýžového pole... Nevím o tom podrobnosti.

Musím zkoušet různé experimenty.

Kromě toho se obávám, zda dokážu vyrobit rýžová pole pomocí univerzálního zemědělského nástroje.

V současné době, pokud se pro to pokusím použít vodu ze studny, moje fyzická síla bude zbytečná.

Ale chci jíst rýži.

Sazenice rýže je jen první fáze.

Pojďme experimentovat s vytvořením rýžového pole.

Potom chci olej, takže budu sázet i řepku.

Pokud to půjde dobře, budu muset vymyslet způsob, jak ji zmáčknout...

Mohu přeměnit univerzální zemědělský nástroj na mačkačku?

Existuje vůbec takový nástroj?

Budu později v pořádku?

Z nápadu mačkání jsem na jednu stranu zasadil cukrovou třtinu.

Kromě soli, pokud to půjde dobře, mohu vyrábět cukr.

Kromě toho jsem také vyzkoušel plátování sóji a pšenice.

Přes toto prázdné pole si myslím, že zde budu experimentovat s rýžovým polem.

To mě stálo dva dny.

Cítím se omlazený.

Mířím do lesa hledat nové věci.

Když jdu do lesa, doprovází mě alespoň jeden z kuros.

V některých případech se můj doprovod zvyšuje.

Mám radost, ale chci, aby hlídali pole...

Snažil jsem se postupovat různými směry, ale za 10 dní se nic zvláštního nestalo.

Bez ohledu na to, kam jdu, nic se nezměnilo, pořád je to les.

Setkali jsme se s obvyklými králíky s tesáky, velkými krysami a velkými divočáky.

Poměr střetnutí je 30:8:1.

Zdá se, že v tomto lese je mnoho králíků.

Viděl jsem vysoké lasičkovité zvíře, ale uteklo, jakmile nás uvidělo, takže nevím, jak přesně vypadá.

Když o tom tak přemýšlím, kuros jsou agresivní, takže se k nám zvířata nepřibližují.

Je však škoda, že jsem nenašel nic nového.

Možná není dobré, že jsem postoupil jen do takové míry, že jsem se mohl do soumraku vrátit do svého bydliště.

I když směry, kterými jsem se vydal, lze považovat za zmapované, nemyslím si, že půda bude brzy opět plochá...

Pokud v tom budu pokračovat, les kolem mého bydliště bude vyřízen a bude těžší zajistit stromy.

Zajímalo by mě, jestli přijde den, kdy budu muset zajistit stromy někde jinde.

Přemýšlel jsem o tom, když jsem jedl vařený špenát, ředkvičky a mrkev.

Chci sůl nebo jiné alternativní koření.

Budu hledat ještě 10 dní, ale pokud nic nenajdu, budu tvrdě pracovat na bezpečnosti dřeva.

Mimochodem, za 10 dní, kdy jsem zkoumal, rýže a pšenice vyklíčily a malé sazenice se objevily z ovocných plodin.

Doufám, že budu schopen sklízet ovoce bez problémů.

Orba při hledání.

Něco mě napadlo.

Opravdu bych měl orat s myšlenkou, že potřebuji zajistit stromy?

Jinými slovy, měl bych zkusit použít jiný univerzální zemědělský nástroj než motyku.

Nástroj, se kterým se snáze pohybuje jinak než s motykou... trakařem?

Je to možné?

To je.

Ah, pokud je místo, kam může tento trakař postoupit, půjdu tam.

Vzhledem k tomu, že potřebuji pouze tlačit tuto věc a nemusím orat, zvyšuje se i rychlost mého pohybu.

Něco mě ale napadlo.

Nikdy jsem se v lese neztratil, protože se pohybuji při orbě.

Když nebudu orat, ztratím se.

...

Mám se vzdát myšlenky trakaře?

Když jsem o tom přemýšlel, Kuroyon, který mě dnes doprovázel, přišel do trakaře.

Není to těžké.

Jak se očekává od univerzálního zemědělského nástroje.

Kuroyon vrtí ocasem, jako by dostal novou hračku.

To je pravda, pokud jsem s kuros, neztratím se.

Proč? Kuros vždy vstupují do lesa sami a vracejí se s lovenými králíky.

Ohh.

Je to opravdu skvělý nápad.

Pojďme s tím.

Mimochodem, protože se může přeměnit na trakař, snažil jsem se ho přeměnit na kolo nebo horské kolo, ale nebylo to možné.

4 komentáře: