HRH 7 - Kapitola 5: Bojujeme společně 2/4

Ve voze na cestě tam, jsem vysvětlil své kouzlo Kuuovi a Leporině.

Je jasné, že kdybych mu řekl o omezeních nebo oblasti účinku podrobněji, trvalo by to dlouho, takže jsem mu řekl jen to, co potřeboval vědět.

„Moje magie přenáší mé vlastní vědomí do objektů vytvořených podle živých tvorů, jako jsou figuríny, a umožňuje mi je svobodně ovládat. Například, když přenesu své vědomí do této dřevěné myši, mám výhled nad hlavou... no, předpokládejme, že vidím to, co myš.“

„Wow, to je teda síla!“ Kuua ohromilo, jak se mi ta dřevěná myš pohybuje po ruce, skoro jako by to byla pravá. „Oookyakyo, kdybych měl takovou schopnost, mohl bych nakukovat na ženskou vanu, jak se mi zachce!“

„Musel jsi tam jít okamžitě?!“ zvolal jsem.

„Mladý pane, ztrapňuješ mě jako svého podřízeného, tak se prosím trochu sebeovládej,“ protestovala Leporina se slzami v očích.

Na rozdíl od zamyšleného výrazu jeho tváře, když spěchal do hostince, Kuu už byl zase jako obvykle.

Nevšímal jsem si jich a pokračoval. „Proto, když pošlu tuhle dřevěnou myš na průzkum, mohu získat přesný obraz situace, aniž by o tom druhá strana věděla. Problém je, že když nevím, jakým směrem se nepřítel ubírá, můžu je poslat jen hlídat oblast kolem nás.“

Možná by to dokázala Aisha, ale já bych nedokázal udělat něco jako vycítit přítomnost nepřítele. Kdybych věděl, jakým směrem se nepřítel ubírá, mohl bych je poslat okamžitě, ale do té doby. Musel bych je rozmístit v okolí, aby nás hlídaly.

To znamená, že jakmile se objevila pozorování od Černých Koček, které jsme poslali napřed, okamžitě bych znal správný směr. Nicméně, nemohl jsem dát vědět Kuuovi a Leporině, že tajná jednotka pracuje pod mým velením.

„V tom případě můžeme Leporinu nechat, aby se podívala,“ řekl Kuu, jako by o nic nešlo. „Leporina a její bližní bílí králíci mají dobré uši. Dokonce i v lesích se špatnou viditelností dokáže podle zvuků vycítit, jakým směrem se věci pohybují.“

To se dobře snoubilo s mými schopnostmi. Leporina mohla zúžit směr a pak jsem prostě musel poslat myš.

Pak jsem dostal zprávu.

„Hlásí se Inugami. Cíl spatřen.“

Zpráva od Inugamiho a jeho mužů mi přišla na mysl oddělenou částí mého vědomí.

„Odsud máme vizuální potvrzení o pěti. Cílem jsou ogrové. Nicméně, Vaše Výsosti... jejich forma je poněkud zdeformovaná.“

Zdeformovaní? Viděl jsem panenky, které jsem ovládal, ze stropního pohledu, ale to také znamenalo, že jsem viděl jen okolí. Protože Černé Kočky sledovaly cíle z dálky, sám jsem je neviděl, takže jsem si to na základě zprávy mohl jen představovat.

„Jejich tváře a velikost odpovídají ogrům, ale jejich paže jsou masivní a dotýkají se země, což vede k tomu, že chodí po čtyřech,“ řekl Inugami. „Slyšel jsem, že mnoho příšer má ve srovnání s těmi, o nichž se vypráví v legendách, bizarní formu. S největší pravděpodobností se jedná o jednu takovou podrasu.“

Podrasa ogrů... huh. Třásl jsem myší, kterou nesl, abych dal najevo, že rozumím.

Dohoda zněla, že Inugami a jeho lidé budou prozatím hlídat žalář, ze kterého se ogrové objevili. To proto, abych se připravil na situaci, kdy se odtamtud vyplíží další příšery, a protože jsem nemohl mít jednotku špehů, která by dělala něco, co by příliš vyčnívalo.

I tak... upoutalo mou pozornost, že mnoho příšer, které sídlily v žalářích, mělo bizarní tvary.

Velké množství příšer a démonů, které se objevily po objevení se panství Pána démonů. Odlišovaly se od mnoha podivně tvarovaných příšer, které obývaly žaláře tohoto kontinentu. Jaký je mezi nimi rozdíl? Existoval vůbec nějaký?

Abych získal úplný obraz o tomto světě, možná se na to budu muset taky podívat.

Byl to neurčitý pocit, ale přesně takový jsem měl pocit.

Zatímco jsem o tom přemýšlel, dorazili jsme do horské vesnice, která prý byla napadena příšerami.

Byla to vesnička s asi deseti budovami, ale vypadalo to, že ji zasáhl tajfun. Žádná z budov neshořela, ale téměř všechny byly zhroucené nebo měly díry ve zdech. Pokud existoval nějaký rozdíl oproti tajfunu, byly to stříkance krve, které byly tu a tam vidět.

Obzvlášť znepokojivé byly krvavé čáry, které vypadaly, jako by někdo byl vláčen.

„Sakra.... Nejdřív prohledáme, jestli tu někdo není!“ Kuu zaskřípal zuby.

Rozhlédli jsme se, jestli někdo přežil. Nemohli jsme však najít ani těla.

Ti, kdo mohli uniknout, uprchli a ti, kdo nemohli, museli být sežráni nebo odvlečeni.

Když jsme si potvrdili, že v této vesnici nikdo nezůstal, sešli jsme se a začali pátrat.

„Leporino,“ řekl jsem. „Můžeš říct, jakým směrem se ta monstra ubírají?“

„Pokusím se.“ Leporina zvedla králičí uši a zaškubala jimi. O několik vteřin později dodala, „Ve dvě je jich pět, ve tři sedm a zvuky naznačují přítomnost několika dalších.“

„Slyšela jsem, že ogrové se pohybují ve skupinách,“ Aisha mi to vysvětlila. „Pět a sedm jsou pravděpodobně ogrové.“

Několik dalších byli pravděpodobně členové Černých Koček rozmístění po lese.

Poslal jsem dřevěné myši směrem, který Leporina naznačila. Pak, když ušli asi osm set metrů od vesnice, potvrdil jsem pět ogrů a o další kilometr dál jich bylo sedm.

Stejně jako ve zprávě, kterou jsem dostal od Černých Koček, měli ogrové skutečně bizarní podobu. Jejich paže byly bizarně tlusté a velké, takže jejich těla byla extrémně nevyrovnaná.

Z mangy a her, představoval jsem si ogry jako tlusté machy s rohy, kteří nosí slaměné sukně a houpací hole, ale i když tihle ogrové měli rozhodně obrovité hlavy, nenosili žádné oblečení, nenosili žádné zbraně a jejich těla byla pokryta dlouhými chlupy. Byly jako to, co byste dostali, kdybyste zkřížili oni s gorilou, a podobaly se ijuu, které jsem viděl v youkai encyklopedii, kterou jsem četl jako dítě.

Dřevěné myši se připlížily blíž a potvrdily, že obě skupiny sedí v kruhu a na něčem hodují. Měl jsem špatný pocit, tak jsem se rozhodl nedívat, ale zahlédl jsem jednoho z těch vesni... Ne, nejlepší bude na to nemyslet.

Gorilí ogrové s krví podlitýma očima hltali potravu s lehkomyslnou lhostejností. Jediné, co jsem od nich dostal, byl silný hlad.

Dobře, že jsme nepřivedli Tomoe…

Kdybych jen zvažoval svůj cíl, naučit se o příšerách, Tomoeina schopnost by byla užitečná. Ale poznal jsem to už při pohledu. Na těch chlápcích bylo něco jiného. Mysleli jen na jídlo.

Když přišlo na lidi a zvířata, jakmile měli žaludek plný jídla, uklidnili se. Tito ogrové se však najedli, ale nevykazovali vůbec žádné známky uspokojení. Byli jako hladovějící ghúlové z pekla. Kdyby Tomoe rozuměla tomu, co říkají, nejspíš by v šoku omdlela. Byl to dost drsný pohled.

Při potlačování nevolnosti, všechny jsem informoval o tom, co jsem právě viděl.

Když slyšel mou zprávu, Kuu praštil pěstí do země, jako by si na ní chtěl vybít svou frustraci. „Ti parchanti! Nikdy jim to neodpustím!“

Hal zkřížil ruce na prsou a řekl, „Je mezi těmi dvěma skupinami nějaká vzdálenost? Byla by to otrava, kdyby se spojili.“

„Porážka rozdělených sil je základní strategie, víte,“ řekla Kaede, která byla Ludwinovým štábním důstojníkem v Národních obraných silách, souhlasně. „Pokud je to možné, ráda bych se té menší skupiny rychle zbavila.“

Kaede položila na zem pět a sedm kamenů a klackem mezi ně vykopala příkop.

„Ráda bych mezi tyto dvě skupiny nastražila past. Jednu, která nám umožní zdržet sedm, pokud si všimnou, že něco není v pořádku s pěti a přispěchají jim na pomoc, a to je možná zraní, pokud budeme mít štěstí.“

„Máme čas na kladení pastí?“ zeptal jsem se.

„Mohu snadno použít svou magii k nástrahám, když už nic jiného, víte. Proto bych ráda zápas s pětkou proseděla a místo toho se soustředila na to, abych je udržela oddělené. Je-li to možné, rád bych měla lučištníka, který by je mohl zranit a oslabit...“

„Pak může Leporina jít s tebou,“ řekl Kuu. „Chová se jako pitomec, ale je to schopná lučištnice.“

„Nemusel jsi mě nazývat pitomcem,“ protestovala Leporina, ale stále plnila rozkaz.

To nám víceméně dalo náš bojový plán. Zatímco Kaede a Leporina zdržovaly příchod sedmičky, Aisha, Hal a Kuu vyhladí pětici s jejich plným bojovým potenciálem. Já sám bych jim jen překážel, takže bych je podporoval na dostřel pomocí Malého Musashiba (Malého) s bowgunem, který jsem si přivezl.

Juna měla být v pohotovosti jako můj bodyguard a úderné komando.

Když byla operace zahájena, Kuu vydal rozkaz. „Je mi líto, že vás lidi z jiné země zatahuji do problému mé země. Ale teď nám, prosím, propůjčte svou sílu! Rozjedeme tu improvizovanou kombinovanou sílu!“

„„„Jo!“““

I když jsme byli malý, narychlo složený tým, začala první společná bitva s Friedonským královstvím a republikou Turgis.

Abychom je všechny porazily, než jich sedm dorazí odjinud, rozhodli jsme se, že je nejprve zasáhneme překvapivým útokem s největší možnou silou. Cílem bylo zajistit, aby alespoň jeden padl při úvodním úderu.

A mezi námi, ten s největší mocí byl... Aisha.

3 komentáře: