INN - Kapitola 8: Život se psy

Kapitola 8: Život se psy     


Ráno.

Ve skladišti se zrodily čtyři nové životy.

Existují čtyři černá štěňata podobná psovi a feně.

Fenka to mohla mít těžké, ale cítil jsem, že je to jednoduchý porod.

Jsem příliš ovlivněn televizí?

Tomu se nedá pomoci.

Protože jsem se mohl jen dívat na televizi, když jsem byl zavřený v nemocnici.

V každém případě se zdá, že fena je v bezpečí. To je dobré.

No, je tu snídaně.

Každopádně jako oslava narození štěňat.

Velkou část kančího masa, které jsem včera zajistil, dám psům.

Zavolám psa a předám maso. Pak ho odnesl fence.

V žádném případě, je ovládán?

Ne, myslím, že je normální, aby se muž staral o svou ženu.

Kromě toho je to jen správný akt, protože žena právě porodila.

Přidávám dřevo do ohně a doplňuji pitnou vodu ve skladu.

Přemýšlím, jestli mám oheň uhasit, ale pokud je to trápí, myslím, že psi podniknou nějaké kroky.

Vzhledem k tomu, že dnes ráno nic neudělali, usoudil jsem, že není žádný problém.

Ale pokud se novorozené štěně spálí, bude mi to líto.

Měl bych udělat plot kolem ohně.

Zvýší dojem z krbu.

Měl bych také snídat.

WC.

Když už o tom mluvíme, těla těch dvou byla ošklivě pohmožděná, budou v pořádku?

Když se podívám na tělo psa, je určitě plné jizev, ale hojí se.

Když vidím jejich včerejší stav, mají vysokou schopnost hojení?

Každopádně, protože jim to nevadí, myslím, že není problém.

„Jdu hledat jídlo. Nechám toto místo na tobě.“

Řekl jsem to psovi a rozhodl se zamířit do lesa.

Rozdělil jsem kančí maso na dvě, aby měli co jíst.

Stále existuje králičí maso, ale konzervoval jsem ho pečením, takže je nespolehlivé.

Dokážu se s tím vypořádat pomocí univerzálního zemědělského nástroje, ale tihle dva nemohou.

No, žili ještě předtím, než přišli ke mně, takže by s tím mohli něco udělat...

Počkat.

Ti dva... Mám v plánu si těch šest včetně jejich novorozených štěňat nechat, ale jaký mají plán?

Přišli ke mně jen porodit a plánují odejít, až štěňata vyrostou?

Pokud ano, cítím se poněkud osamělý.

Chci, aby mi nechali alespoň jedno štěně, protože to bylo roztomilé.

Myslím, že to nebude možné.

Ne, ne, počkejte, počkejte.

Zatím není jisté, že odejdou.

Prozatím ať si myslí, že moje místo je dobré.

A pokud je to možné, chci, aby mi pomohli chránit mé pole.

Proto... potřebuji zajistit jídlo. Musím jim ukázat, že jsem vynalézavý mistr.

 

Od narození štěňat uplynulo deset dní.

O dva psy a štěňata bylo kompletně postaráno a byli mi zavázáni hledat jiné místo.

Doufám, že mi pomohou s mou prací.

 

Překvapení číslo 1.

Dva psí rodičů jsou schopni lehce přeskočit dřevěný plot a příkop, který jsem udělal.

Mohou skákat ve výšce asi dvou až tří metrů a vzdálenosti pět až šest metrů.

Tak proč nepřeskočili, když sem přišli poprvé? Je to kvůli jejich zraněním? Nebo je to proto, že fenka byla březí?

No, rodiče psi se pohybují bez povolení a přicházejí do lesa a loví králíky atd.

Zajímalo by mě, proč to nesnědli tak, jak to je, a přinesli to přede mě. Uznávají mě jako svého pána?

Nebo mi nařizují, abych odstranil srst?

No, jsem zachráněn, protože zajišťují jídlo.

Také, protože jsem trochu neklidný, rozšířil jsem šířku a hloubku příkopu.

Přesto psí rodičů skáčou, aniž by jim to vadilo......

 

Překvapení číslo 2.

Rychlost růstu štěňat.

Těla štěňat jsou opravdu velká.

Jsou malá a roztomilá v prvních dnech, ale za pouhých 7 dní přestaly pít mléko a začaly jíst maso jako jejich rodiče.

Pokud se podíváte pozorně, jejich zuby začínají růst a tesáky se také ukazují.

Stále však mají tu roztomilou atmosféru.

 

Překvapení číslo 3.

Psi, rodiče i štěňata, hlídají mé pole.

Přesněji řečeno, odháněli ptáky, kteří se blíží k poli.

Navíc, když našli podezřelé chyby, štěkají a volají mě.

Spolehliví.

Také jsem se chvíli obával vylučování psů, ale byl jsem vděčný, že to dělají na určeném místě.

Tito psi mohou být vysoce inteligentní.

Mimochodem, posledních deset dní jsem se soustředil na zajištění potravin a stavbu nového skladu.

Důvodem je více tlam, které je třeba nakrmit, a psi zacházejí s předchozím skladištěm jako se svým domovem.

Neměl jsem problém zajistit si jídlo díky univerzálnímu zemědělskému nástroji.

Vzhledem k tomu, že už mám zkušenosti se stavbou jednoho, je nový sklad stabilnější.

........

Je to tam pohodlnější?

Moje postýlka je postavena tak, že se v kmeni stromu udělala díra.

Protože je to ve stromě, nemohu tam použít oheň.

Mám si z postýlky udělat skladiště a udělat z ní svůj nový přístřešek?

Po zvážení ... Udělal jsem podlahu uspořádáním dřevěných desek na zemi nového skladu a rozhodl jsem se tam žít.

 

Potom, když jsem se díval na stav pole, zajistil jsem nějaké dřevo a začal vyrábět drobné předměty.

Konkrétně talíře a šálky.

Talíře a šálky, které jsem dosud používal, se stanou psí.

Ve srovnání s dobou, kdy jsem je poprvé vytvořil, jsem byl schopen udělat nové pozoruhodně dobře.

Myslím, že je to úroveň, kterou mohu prodat.

S tím však nejsem spokojen a nyní vyzývám ke spojení dřeva.

Až dosud jsem mohl dělat jen řezání z velkého dřeva a jeho nevýhodou je, že je to trochu příliš těžké.

Ačkoli talíře a sklenice jsou v pořádku, věci jako kbelíky, které mohou ukládat vodu, jsou těžké a těžko použitelné.

Mám univerzální zemědělský nástroj, takže je mohu zvednout pomocí háku, ale nechci se na něj spoléhat na všechno.

Pokud mohu něco vyrobit spojením různých dřevěných částí, mohu udělat něco lehčího.

Konečným cílem je vana. Zkusím zatím udělat kbelík.

Jak mohu zabránit úniku vody?

Také zabezpečuji listí.

Jeho hlavní použití je jako ubrousky na toaletu.

 

Další je postel.

Našel jsem trávu a sbíral ji za účelem použití jako toaletní ubrousky, ale po použití jsem pochopil, že bych to neměl mít, takže jsem to nechal tak, jak to je.

Pokud vstoupíte do lesa, je těžké něco hledat, protože to do určité míry roste.

Začal jsem ji tedy sbírat, abych ji mohl použít jako postel, i když jsem překvapen, že jsem jí nasbíral víc, než jsem čekal.

Není těžká, ale je to docela práce vzít trávu, kterou jsem posekal z toho místa, jen abych ustlal postel.

Ale výsledek této tvrdé práce je úžasný.

Mimochodem, štěňata jsou první, kdo dostane postel.

Bylo děsivé mít travnatou postel u otevřeného ohně, takže jsem nejprve uklidil psí boudu.

Dal jsem travní postel kvůli porodu, ale alespoň to teď nebude studené.

Zajímalo by mě, jak dlouho toto travnaté lůžko vydrží.

Je to trochu depresivní myšlení, že je nutné znovu sbírat, když uschne.

Nemůžu s tím nic dělat?

 

Je to opravdu brzy, ale růst rostlin na poli je dobrý.

Mimochodem, začal jsem předvídat, co vyrůstá.

Mrkev, brambory, zelí, rajčata, dýně, okurka, lilek, ředkvička, špenát, kukuřice, meloun, jahoda.

To jsou plodiny, které jsem si představoval, když jsem dělal řádky.

Takže plodiny, za které se modlím, když dělám řádky, porostou?

Chci experimentovat, ale zatím nechci dělat něco znovu, dokud se nebudou moci sklízet plodiny před očima.

Každopádně jsem dosud nezvýšil úrodu.

Ani nevím, kolik vody je dobře nebo špatně.

Navíc plodiny, o kterých vím, nekvetou tak rychle.

Jinými slovy, mohou to být rostliny jedinečné pro tento svět.

Takže rozděluji jednu stranu pole. Na jedné straně jsem oral po obvodu řádků pomocí motyky univerzálního zemědělského nástroje, na druhou jsem dal nějaké hnojivo a vodu a na druhou stranu jsem nic neudělal.

Předpovězme, jak to ovlivní sklizeň.

 

Jedna věc, která je společná všem plodinám, je hubení hmyzu.

Protože jsem nevěděl, jak vyrábět zemědělské chemikálie, přemýšlel jsem o použití ohně, ale přemýšlel jsem o tom, jak to ovlivní plodiny, a neudělal jsem to.

Když o tom přemýšlím, hmyz nemá rád vodu, takže jsem změnil formu univerzálního zemědělského nástroje na konev a pokropil je vodu.

Zjistil jsem, že hmyz nenávidí vodu, když jsem zaléval plodiny.

Poté, když jsem našel hmyz podobný škůdcům, přeměnil univerzální zemědělský nástroj na konev a zaléval ho, abych ho odstranil.

Mimochodem, psi se vůbec nesnažili jíst hmyz.

Zdá se, že jsou dobří s masem zvířat.

2 komentáře: