INN - Kapitola 20: Kuroichi a partneři gangu

Kapitola 20: Kuroichi a partneři gangu

 

Kuroichiho partnerkou je Aris.

Kuroniho partnerkou je Iris.

Kurosaniným partnerem je Uno.

Kuroyonovou partnerkou je Eris.

Rozhodl jsem se o těch jménech.

Abych se vyhnul chybám, udělal jsem je na objednávku aiuoe.

Kurosanin partner není Uris, protože Uno je muž.

Mimochodem, Uno je ten, kdo se se mnou nejvíce seznámil ve srovnání s ostatními nově příchozími.

Když si hraji s kuros, Kurosan kousne Una do krku, aby ho odtáhla.

Během těchto časů má Uno tvář „Už je mi to jedno“.

Nevzdávej to.

 

Nově příchozí začali po několika dnech žít jako kuros.

Zdá se však, že Kuroichi a partneři gangu nechtějí vstoupit do psí boudy, kde Kuro a Yuki bydlí. Dávají přednost spánku venku.

Proto bylo mým prvním úkolem postavit pro ně kůlnu.

Přemýšlel jsem o rozšíření polí pro budoucí potřeby...

Na opačné straně, kde je řeka, jsem udělal velký prostor, který se vejde na 16 polí, pole čtyři na čtyři, a uzavřel jsem ho dřevěným plotem a příkopem.

Když přemýšlíme o budoucnosti, počet jejich dětí se zvýší, takže tento prostor je nezbytný.

Opustil jsem roubený plot mezi mým a novým domem, ale zasypu příkop na této straně.

Mohli by mít pocit, že jsou izolováni, pokud bych vodní příkop nechal tak, jak je.

Protože používám AFT, údajně tvrdá práce se stala snadnou.

Udělám kůlny pro každý pár, ve kterém budou žít.

Místo, kde kuros v současné době žijí, má být skladištěm. Vzhledem k tomu, že Kuroichi a ostatní mají svá budoucí štěňata, nebudou potřebovat tak velké místo.

I když to řeknu, velikost kuros je velká.

Myslím, že potřebují místnost alespoň čtyři a půl rohože tatami.

Přemýšlím o vstupu... Měl bych zvážit i výšku.

Budu se trápit, kdyby začali bojovat, takže stavba jejich kůlen byla moje priorita.

... Zvýší se v budoucnu počet přístřešků?

Budu o tom přemýšlet, až přijde čas.

Také jsem na tom místě vykopal studnu s ohledem na pitnou vodu Kuroichiho a dalších.

Přestože stavba vodní cesty postupuje, je to stále nedokončená práce a je obtížné přivést vodu do tohoto místa.

Kopu směrem dolů s mírným svahem, aby Kuroichi a ostatní mohli pít sami.

Podobně jako u první studny, voda vyšla po vykopání asi 10 metrů, takže se mi ulevilo.

Pokud jde o jejich toaletu, vykopal jsem to mělce na určitém místě a připravil nějakou dělící desku.

Pokud se nahromadí, prostě to zakopu a připravím další na jiném místě.

Viděl jsem omylem, jak Kuro vybíjí opravdu velkou a atmosféra mezi námi se na chvíli stala nepříjemnou.

Kromě toho v zimě nebo v noci kuros obvykle chodí do lesa dělat své obchody, takže se to nebude snadno hromadit.

Přemýšlel jsem o štěňatech, která se narodí.

Toto místo bude pro ty nové psy, takže jsem se rozhodl nazvat toto psí oblastí.

 

Požádal jsem Kura a Yuki, aby se přesunuli do psího prostoru, ale odmítli.

Maa, jsem rád, protože bych byl osamělý...

Ach ne, zapomněl jsem na Zabuton.

 

Zdálo se, že nově příchozí Aris, Iris, Uno a Eris mají také rádi rajčata.

Je to asi rasová věc.

V určitém okamžiku Eris ztratila trpělivost a omylem snědla cibuli, ale zdálo se, že to není žádný problém.

Slyšel jsem, že cibule je pro psy nebezpečná, ale je to v tomto jiném světě jiné?

Ne, neměl bych být neopatrný.

Varujme je, aby to nejedli co nejvíce.

Když se na to dívám, zdá se, že Eris má ráda cibuli, takže byla trochu znepokojená.

 

Nováčkům se také líbilo frisbee. Jsou z toho blázni.

Ruka se mi unavila.

Piju čaj pro změnu tempa.

Čaj rostl tak rychle, že mě to zaskočilo. Uvařil jsem čaj a sbíral palice.

Navíc jsem zapomněl, že jsem ho musel nejdřív opéct.

Můj první čaj chutná jako lístky v horké vodě.

Pokud jde o pupeny, protože rostou příliš rychle, byl jsem schopen pravidelně sklízet pupeny.

Pokud jde o pražení čaje... protože nevím nic o stavu pražení, mohu použít pouze metodu pokus-omyl.

Výsledkem je, že chuť nemůže být považována za čaj.

Ale pokud ho neporovnáte s čajem mého předchozího světa, je stále pitný.

Alespoň je to lepší než horká voda.

Problémem s čajem je nedostatek nástrojů, jako jsou čajová sítka. Musím dát čaj přímo do šálku, ale nemohu ho pít do poslední kapky.

Udělejme čajový obřad nastavený příští zimu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

aiuoe je slabičný řád kana.
Poznámka autora - Je únavné vždy psát univerzální zemědělský nástroj, takže od nynějška budu používat AFT.
Vlci chtějí také soukromí, když dělají své podnikání.
Cibule obsahuje složku zvanou thiosíran, která je toxická pro kočky a psy. Požití cibule způsobuje stav nazývaný hemolytická anémie, který se vyznačuje poškozením červených krvinek. Toxicita cibule může způsobit, že červené krvinky cirkulující tělem vašeho domácího mazlíčka prasknou.

2 komentáře: