DM 10 - Kapitola 263: Pán démonů s psí hlavou (1)

Kapitola 263: Pán démonů s psí hlavou (1)


Satou je tady. Existuje toto slovo, ekvivalentní výměna. Přijetí věci stejné hodnoty jako kompenzace za jinou věc, která je vám předložena, je akt, který existuje od nepaměti. Ze starověké japonštiny pocházejí legendy o lidech, kteří prosili o déšť nebo bohatou úrodu tím, že posílali modlitby a oběti bohům. Bohové v jiném světě věští o katastrofách a pomáhají vyvolávat hrdiny, ale zajímalo by mě, co za to dostanou. Trochu mě to zajímá.

Jsou dvě věci, na které se musím pána démonů zeptat.

Nejdůležitější je o fragmentu boha. Řekl, že spouštěčem k tomu, aby se stal pánem démonů, bylo zoufalství a strach. Vzhledem k tomu, že Arisa je člověk s extrémními výkyvy nálad, rád bych znal způsob, jak se zbavit fragmentu boha, pokud nějaký existuje.

--Gigantické monstrum se lvím tělem a tváří starce na mě zaútočí, patřičně ho rozdrtím ohebnými meči.

Druhým je pravá identita toho, koho pán démonů nazývá “on“. Dokážu zhruba odhadnout jeho cíl, ale rád bych znal jeho charaktery, techniky a nástroje, které používá. Pokud je to možné, raději si ho neznepřátelím, ale pokud si nepřipravím možná protiopatření, bude zlé, když nedokážu ochránit všechny, když dojde na lámání chleba.

--Tentokrát na mě z obou stran útočí obr z plamene a další obr z tornáda, používám magii [Imploze], abych je rozdrtil.

Pak už jen musím toho pána démonů pořádně zmlátit a pokusit se ho přimět k přísaze, že na kněze nevztáhne ruce. Kdyby to byl ďábel, mohl bych s ním uzavřít smlouvu, aby ji neporušil, ale nevím, jak je to s pánem démonů.

Kdyby byl jako antagonisté ze shounen mang, bylo by snadné, aby naše přátelství po bitvě vyklíčilo. Kdyby to začalo být nebezpečné, řekl bych to jako „Já jsem ten, kdo tě porazí!“ a pak by přišla pomoc.

--Vypadá to, že si myslel, že to, že jsou příšery jen silné, nemá smysl, teď na poušti vyvolává téměř 100 karmínových škorpionů. Červených bodů na mém radaru přibývá jeden po druhém.

Myslel jsem, že jejich žihadla poletí směrem ke mně, protože byli přivoláni k tomu, aby mě obklíčili, ale místo toho začali střílet ohnivé koule z nůžek jako z kulometu. Navíc se objevila jiná vlna, která se skládala z velkých šarlatových škorpionů, kůra na jejich zádech se otevřela jako SLBM modul ponorky a vystřelila naváděné ohnivé koule. Jsou jako rakety.

Zachycuji ohnivé koule pomocí [vzdáleného omráčení] a samotné škorpióny ničím pomocí [kondenzace] a [laseru]. Oboje zasáhne své cíle, takže je to snadný boj.

Přesto, pokud by se stejně chystal bezhlavě vyvolávat takové příšery, bylo by hezké, kdyby to byly nějaké obří krávy nebo obří prasečí monstra. Následujte prosím příkladu démona se žlutou kůží, který přivolal velryby. Ah, ale nepotřebuju něco jako minotaury.

Pán démonů však i po tolika vyvolání spotřeboval pouze 10 % svého MP, co to znamená. Možná má blbé množství MP jako 100.0000 nebo tak něco.

„Dobrý smutek, dokonce i neporazitelná armáda vyvolaná “Legií“ před tebou vypadá jako goblini.“

Pán démonů vypadá unaveně a zírá na hromadu mrtvol poražených mou magií.

Byl jsem nezávazně hrubý a protlačoval jsem se skrz ně, protože jsem byl hluboce zamyšlený, ale vypadá to, že se mu to nelíbí.

Un, udělejme to vážně. 

„O něčem jsem přemýšlel. Promiň.“

Snažil jsem se být povýšený, abych udržel jeho nedorozumění.

„Promiň, hm, další vzácný okamžik. Myslel jsem, že jsi někdo, kdo nemyslí na nic jiného než na malé holčičky?“

Bože, neříkej mi, že je to lolicon!

Když o tom tak přemýšlím, Aze-san mi řekla, že páni démonů nikdy nezaútočili na elfí les. Myslel jsem si, že se bojí elfích válečných sil, ale to, že je strůjcem lolicon, je daleko za mým očekáváním.

Jejda, proč mě to ruší. Musím nasměrovat příběh k záležitosti týkající se Arisy.

„Nemyslel jsem si, že bys té dívce s fialovými vlasy z dřívějška dal docela milou radu.“

„Reinkarnovaný člověk není nic neobvyklého, ale je mi líto té dívky, se kterou si zahráváš.“

„Můžeš jí prostě vzít její úlomek, když ji lituješ.“

„Myslíš zabít tu holku? Už jsi si měl být vědom toho, že úlomek nelze vyndat, jakmile člověk byť jen šlápne byť jen jednou nohou na boží sedadlo.“

Tsk, vyndat to je nemožné, co. Hlavní miko říkala něco o zbožné modlitební magii, když jsem se s ní radil o geassu, možná bych se jí měl příště zeptat, jestli to může být odstraněno.

„Tak co, zahájíme druhé kolo? Dovol mi, abych ti ukázal, jak to dopadlo, když mi to umožnilo obnovit mou magickou moc.“

Pán démonů zatočí svou holí a ta se promění ve 3 metry dlouhou tyčovou paži, která vypadá jako gléva. Na rozdíl od glévy, kterou znám, je hrot čepele velký jako velký meč.

Také vytahuji ze skladu svatý meč. Bylo by nepříjemné, kdyby se Claiomh Solais zlomil, takže jsem vytáhl meč se stabilním výkonem - Durandal. Před nějakým časem jsem ho půjčil Arise, ale vrátil se, když jsem ho vyměnil za svatý meč z orichalcumu. Už jsem to říkal mnohokrát, ale tohle má dobrou rovnováhu a snadno se používá. Navíc, i když je čepel otupělá, bude obnovena, když ji vložíte do pochvy, takže údržba je snadná.

Tento nezávislý svatý meč není úplně na stejné úrovni jako legendární božský svatý meč, ale stále se cítím nesvůj, když ho používám v boji proti pánovi démonů.

„Co máš za lubem? Už nějakou dobu používáš zbraně hrdinů, příliš si s nimi hraješ. Myslíš, že nestojím za to, abys použil tvůj pyšný dimenzionální meč a nihilistický meč?“

To jsou velmi nebezpečné zbraně. Absolutně se nechci setkat s géniem, se kterým si mě pán démonů plete. Prosím, udělej to 1000 let, než s ním budu muset bojovat. Ne, říká se, že 1000 let je špatný výpočet, takže bude hezké, když se to stane po Velkém krachu.

„Dovol mi tedy, abych ti ukázal některé techniky, které chci použít.“

Pán démonů kolem sebe vytváří sedm barevných světelných koulí. Působí podobně jako zakázané kouzlo, které se hrdinovi společníci chystali použít. Myslím, že bych ho měl rozdrtit magickou destrukcí, než ho stihne vystřelit.

„Za prvé, plamenný meč.“

Po vražení své glévy na červenou kouli se čepel glévy roztaví a vytvoří se na ní metr dlouhý mihotající se plamen.

Chystal jsem se zablokovat pána démonů, který zaútočil za pohybu, jako když Pochi použila blikající pohyb s Durandalem, na kterém byla nasazena magicky poháněná svatá čepel, ale v souladu s vnímáním krize jsem se rozhodl se mu vyhnout, místo abych ho přijal.

Ohebný štít a ohebný meč, které jsem použil k zablokování jeho čepele, hoří.

Hoří štít a meče vytvořené z magické síly?

„Upravil jsem tuto čepel tak, aby byl uspořádán koncept "Spalování", ale pomyslet na to, že spálí vaše božské tančící brnění a meč trhající draky!“

Vypadá to, že Mastermind-shi používá vyšší verzi mého Ohebného meče a štítu. Nelíbí se mi, když je náš způsob myšlení podobný. Možná dokonce dokončil kouzla, která jsem se snažil rozvinout, ale zastavil jsem se během fáze plánování.

Jejda, nedělejme ukvapené závěry.

„Za “všechny věci ve stvoření (knihovna)", jedinečnou dovednost, kterou jsem sebral trollímu pánu démonů, je to úžasné, jak příjemně se přepočítal.“

Ukradl jedinečné schopnosti ostatním pánům démonů, co?

Soudě podle toho, co se o Arise mluvilo dříve, ji pravděpodobně sebral pánům démonů, kteří byli zabiti.

Huh? Proč nevytrhl Arisu z jejích jedinečných schopností?

Zkusme se zeptat lehce provokativním tónem.

„Zábava, vypůjčit si věci od jiných pánů démonů, co? Nemohl bys ho té dívce dřív vytrhnout?“

„Znám dobře svou loď, víš.“

Zatímco odpovídá na mou otázku, pán démonů bodne svou glévu, která ztratila účinek [spalování] směrem k bílé kouli.

Vypadá to, že bílá koule má efekt [anihilace].

„Sedm jedinečných dovedností, které nyní mám, by mělo být limitem pro toto tělo. Mám-li získat víc než toto, úlomky boha sežerou mé ego a zdegenerují mě v šíleného pána démonů.“

Chápu, takže si jich nemůžeš nechat tolik, kolik chceš, hm. Má však sedm jedinečných dovedností? Král divočáků měl tři, Arisa dvě a Zen pronesl jeden, ale soudě podle obsahu rozhovoru by měl mít alespoň 2-3. Dokonce i ve srovnání se mnou, který má čtyři, má tento pán démonů daleko víc.

Rozhodl jsem se, že zničím všechny jeho koule pomocí [explozivní] magie, když zablokuji jeho glévu ohebným mečem a pružným štítem.

Naskládám ohebné meče a štíty a zablokuji blížící se bílou čepel - Ne, to je nemožné, co. Ohebné meče a štíty zmizí, jakmile se dostanou do kontaktu s bílým světlem. I když jsou dost silné na to, aby na chvíli odolaly dechovému útoku černého draka Heirona, nestačí to.

V tu chvíli jsem dovolil pánu démonů, aby se stal terčem explozivní magie.

Zdálo se, že si to pán démonů přečetl, bránil se proti magii výbuchu černou oponou, kterou vytvořil.

Černá opona je [absolutní magická obrana (anti-magie)] v indikaci AR.

Oy, oy, nebude neporazitelný, když to navrší na [absolutní fyzickou obranu (anti-fyzickou)] z dřívějška? Dokonce i zlatý král divočáků má pouze 99% snížení fyzického poškození a 90% snížení magického poškození. Chcete-li být více než to, jako jsou tyto, existuje limit i pro cheat.

Zatímco očekávám, že pán démonů nebude moci použít obě obrany současně, vytáhnu ze skladu brokovnici a zastřelím ho. Tento brok je vyroben stejnou metodou jako svatá šipka, tím, že ji přeplníte magickou silou. Asi bych to měl pojmenovat svatý brok.

Zatímco jsou svaté broky rozptylovány několika šupinatými malými štíty, které se objevily kolem pána démonů, provrtávají se spodní polovinou těla pána démonů a vytvářejí na něm díry.

Zdá se, že antimagie a antifyzika nemohou být použity současně.

I když pán démonů přišel o spodní polovinu svého těla při útoku svatých broků, zhoupne se svou bílou světelnou glévou směrem ke mně. Zasáhl jsem hmotnou část glévy dlouhým kopím z adamanitu, které jsem vytáhl ze skladiště, a dostal jsem se z potíží.

Dokonce i u adamantitového kopí ta část, která se dotýká bílého světla, nádherně zmizela.

Mohlo by to být trochu nebezpečné, kdyby měl techniku, jak toto světlo vystřelit. Jsem rád, že se jeho účinek nerozšířil do podstatné části.

„Fufufu, když si pomyslím, že vůbec používáš tak starožitnou věc, jako je pistole! Opravdu jako vaše rozmarné já.“

Fumu, poslední Boss-shi je rozmarná osoba.

Zbylé koule bych měl zničit svatým brokem, protože jsou nepříjemné.

„Ale nemyslel jsem to vážně, víš? Něco takového dokážu, když použiji dohromady "Legii", "Knihovnu" a také “zničené šílenství mysli (Berserker)“.

Pouštní písek se s velkou setrvačností mění v démony. Proměnil písek v semeniště démonů pomocí Knihovny? Cheatů je příliš mnoho.

Všichni obři, kteří jsou stvořeni z písku, mají úroveň střední třídy démonů a jejich stav berserk zvyšuje útočnou sílu o 300 %. V jejich blízkosti plave písek podobný sklu. S největší pravděpodobností je to protiopatření proti mému laseru.

Vzhledem k tomu, že to vypadá, že to bude problematické, když budu čekat, až soupeři dokončí přípravu, a nezdá se, že bych od obrů dostal materiál z písku, rozhodnu se je všechny najednou vyhladit.

Na chvíli se posunu výš na obloze. Píseční obři házejí ze země oštěpy vyrobené ze spirálovitě se valícího písku, ale flexibilní štít útok bez problémů blokuje. Jeden flexibilní štít zmizí po získání pěti kopí, bude nepříjemné, pokud se jejich počet zvýší.

Na obloze jsem vypustil mořskou vodu ze skladiště.

Používám [tsunami (přílivová vlna)] tak, že používám mořskou vodu, která je více než 100 školních budov. I když magie pokročilé úrovně [vyvolat tsunami (vyvolat přilivovou vlnu)] může být použita kdekoli, středně pokročilá může být použita pouze na moři nebo jezeře, někde poblíž vodního zdroje.

Určité množství vody se odpaří, když se dotkne horkého písku, ale drtivá hmota rozdrtí písečné obry.

Vypadá to, že je nelze porazit pouhým poškozením.

„Ah, jak se dá očekávat od Toho, kdo vládne magii! Udělat tsunami na poušti! Není to něco, co bych dokázal vymyslet!“

Mám pocit, že ze mě nenápadně dělají hlupáka.

Pokračuji dál, používám [zmrazit vodu] a [pole rampouchů] směrem k vodě, zmrazuji vodu, měním písečné obry na rampouchy a rozbíjím je. Myslel jsem, že to nebude účinné, protože jsou vyrobeni z písku, ale vypadá to, že byli bez problémů poraženi.

Kvůli dalšímu kouzlu vypařím led pomocí plamenné bouře.

Odpařená voda vytváří na obloze hustý mrak. Z mezery vířícího temného mraku na obloze unikají blesky, vypadá to jako poslední bitva o Tenmu.

Informací je asi dost, ale zeptám se, jestli má zájem změnit stranu.

„Zeptám se tě ještě jednou, naposledy, nemáš v úmyslu nechat chrámy jít?“

„Ne. Ničení chrámů, zabíjení kněží a miko a uchvacování věřících je nezbytné k oslabení moci bohů. Musím rozbít oddané následovníky a mylnou představu, že bohové jsou absolutní dobro, abych mohl bojovat s bohy.“

Zajímalo by mě, jestli jsou zdejší bohové jako řečtí a severští bohové, kteří dělají aférové a iracionální věci?

„Proč tak nenávidíš bohy?“

„Na co se ptáš tak pozdě? Myslí si, že lidé na této planetě jsou jen polem, kde mohou pozvednout svou vlastní moc a vyšplhat se na úroveň bohů. Je-li civilizace rozvinuta do té míry, že je bude trápit, podněcují vnitřní i vnější problémy a rozbíjejí je, a pak způsobují těžkou pohromu, aby si lidé přáli bohy. I když říkáš, že to zacházím do extrému, není přirozené, že chcete zlikvidovat neschopné všemohoucí?“

Věřit slovům pána démonů je nebezpečné, ale je tu příliš mnoho známek toho, že tomu tak je.

Věda a růst by měly být rozvinutější, kdyby v minulosti existovali hrdinové a reinkarnovaní lidé. Přinejmenším je příliš nepřirozené, že se netiskne, i když je papír opravdu rozšířený. Pokud není dostatek vzducholodí, pak by lidé měli být schopni vytvářet balóny nebo vzducholodě, horkovzdušný balón můžete nechat létat pouze s jedním ohnivým kouzelníkem.

Kvůli náhlému vetřelci tím však můj rozhovor s pánem démonů s psí hlavou skončil.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jsem rád že zveřejnění předešlé kapitoly jako úvodu pokračování překladu Pochodu smrti vyvolalo takovou pozitivní reakci. Takže Satou pokračuje a kdo asi bude náhlý vetřelec?😁

4 komentáře: