INN - Kapitola 35: Můj domov

 Kapitola 35: Můj domov


Byl to velký pevný dům.

Zajímalo by mě proč.

Toto.

Zdá se, že je to můj nový dům.

..........

Co?

Proč tak velký?

„Protože chci vlastní pokoj.“

„Dlouho jsem si myslela, že náš předchozí dům je malý.“

„Je to dům náčelníka vesnice, takže to má být takhle.“

Už je to hotové, takže si myslím, že se tomu nedá pomoct.

I když je velký, je podobný srubu, protože byl postaven bez použití hřebíků.

Myslím, že to je limit velikosti.

Má také základní obdélníkový tvar.

I když je to velký dům, je prosvětlený a centrální prostor je prázdné.

Domy ve středověku jsou obvykle ve tvaru písmene U nebo R.

Naopak, můj dům je dlouhý dům, kde se dlouhá strana rozprostírá na východ a západ.

Pouze část dveří se trochu vyboulí.

Vyboulená část je vstup.

Hned po vstupu je velká hala.

Šířka je zhruba 10 metrů.

Délka místnosti.... je asi trojnásobek, asi 30 metrů.

Výška je asi sedm až osm metrů, protože jde až do druhého patra.

Je zde několik pilířů, které jsou nezbytné jako podpora střechy, ale ty také dodávají luxusní atmosféru.

„Mohli bychom to použít jako místo setkání.“

Rafa vystrčí hruď a řekne to.

V hlubinách haly jsou velké dveře a nejsou to dveře ložnice, ale na něco jako nádvoří.

Samozřejmě je tam velký strom, kde žije Zabuton.

Když se nad tím zamyslíte, mám pocit, že můj nový dům je něco jako brána, která chrání strom.

Stejně jako v Riině srubu jsou zde dveře a schody, které vedou do druhého patra vlevo a vpravo od haly.

Koncové dveře na levé straně prvního patra se zdají být mým soukromým pokojem.

Říkal jsem si, že bych chtěl, aby to na pravé straně bylo blíž k toaletě venku, ale má vlastní toaletu.

„Pod ní je sliz, tak ho dobře používejte.“

V prvním patře jsou tři toalety.

Dvě jsou umístěny vedle schodů a jedna je v mém soukromém pokoji.

Můj soukromý pokoj se skládá z toalety, ložnice a skladu.

Každý z pokojů, kromě toalety, v mém soukromém prostoru je mnohem větší než kůlna, kterou jsme žili předtím.

„Závěsy a prostěradla připravuje Zabuton.“

Když jsem se podíval z okna své ložnice, uviděl jsem, jak Zabuton mává nohou, tak jsem jí zamával.

Kuchyň a jídelna je na pravé straně haly. Nyní můžeme snadno vařit uvnitř.

V kuchyni jsou výstupní dveře k venkovní kuchyni.

Venkovní kuchyně má střechu, takže ji můžeme používat i v případě, že prší.

Kromě toho je v kuchyni vybudováno schodiště pro podzemní sklad potravin.

Stoupám po schodech na levé straně haly. Jsou zde seřazeny soukromé pokoje.

Zdá se, že Tier a Loo mají každá jeden.

Ale proč jsou stále prázdné?

Nepřemýšlejme o tom.

Na druhé straně jejich pokojů jsou pokoje o něco větší než jejich vlastní pokoje.

Vypadá to, že je budou používat buď jako dílnu nebo sklad.

Všechny pokoje mají stejnou velikost okna, které poskytuje dostatek světla.

To je velmi dobrý dům.

„Stravte tu zimu a řekněte cokoliv, s čím jste nespokojeni, můžeme to později vylepšit.“

Maa, byl jsem překvapen, jak velký je dům a myšlenka, že jsem požadoval něco jako sklep a velké sloupy, mě přiměla cítit se provinile.

Nepřemýšlejme o tom.

Mimochodem, roubený plot mezi tímto novým domem a předchozím domem byl odstraněn a příkop byl také zasypán.

Kuros je mohou bez námahy přeskočit, takže chápu, že nejsou příliš užitečné, ale přesto, když zmizí, jsem osamělý.

Z tohoto důvodu se z předchozího příkopu stal záhon.

Kromě toho, co je třeba jíst, je to jako experiment toho, co víc mohu získat.

Nejsem si jistý, co vypěstovávat, a tak jsem prozatím zasadil zahradní růži.

Velký dům byl dokončen, ale elfové nebyli jediní, kteří na něm aktivně pracovali.

Ten, kdo má největší přínos, je pravděpodobně Tier.

Tier vytvořila s magií golema, která výrazně přispěl ke stavbě.

Ten zemský golem, kterého stvořila, se může rozdělit na 30.

Pokud je potřeba síla, změní je na menší číslo. Čím méně jich je, tím silnější a mocnější jsou.

Pokud je práce jednoduchá, rozdělí je na větší počet.

Mimochodem, zdá se, že když sem poprvé přišla, použila ho proti kuros, ale byl zničen dříve, než jsem přišel.

Zjistil jsem, nebo můžete říct, že jsem si nebyl vědom jedné věci.

Je to síla stromů kolem tohoto lesa.

Jsou značně tvrdé.

Jsou to velmi vynikající stavební materiál, ale nevýhodou je, že těžba dřeva a zpracování je velmi obtížné.

S použitím mého AFT je však mohu snadno řezat a zpracovávat.

Myslel jsem, že Ria mě nechala udělat to pro účely příspěvku, ale nevěděl jsem, že moje existence je důvodem, proč byl dům dokončen brzy.

Je dobře, že jsem byl užitečný.

Komfort bydlení v tom domě nebyl špatný, tak jsem se okamžitě přestěhoval.

Můj předchozí dům nebyl rozebrán. V budoucnu bude sloužit jako sklad.

Na stropě haly domu bylo instalováno naruko.

Na naruko byla připevněna nit, která sahá až k vrcholu velkého stromu, kde žije Zabuton.

To bude Zabutonino signalizační zařízení.

Od této chvíle, místo bití dřeva, bude signál naruko.

Jsem za to vděčný.

 

Štěňátka se letos hodně zvýšila.

Až do té míry, že je nemožné je spočítat.

Dvě z nich jsou čistě bílá štěňátka jako Fubuki.

Existuje určitá pravděpodobnost, že se zrodí genetická divergence?

Vzhledem k tomu, že tyto dva lze snadno rozlišit, dám jim jméno.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Naruko, dřevěné klapačky, které drží tanečníci Yosakoi v Japonsku - Yosakoi – Wikipedie (wikipedia.org)



2 komentáře: