DM 10 - Kapitola 267: Přestávka: Bušení mochi

Kapitola 267: Přestávka: Bušení mochi

Satou je tady. Když už mluvíme o Novém roce, je to všechno o novoročním jídle, mochi a novoročních dárcích. Návštěva svatyně a novoroční přání jsou také standardem nového roku. Jako dítě jsem běhal nakupovat hračky a hry a přitom jsem pevně svírala novoroční dárek, ale také si pamatuji, že jsem lenošil se saké, když jsem se stal dospělým. Práce? Na Nový rok není práce, víte?

„Arisiny tváře se určitě dokážou roztáhnout jako mochi.“

„Au, zrušhyt, mfee...“

Zajímalo by mě, jak je možné, že jsou tak pružné, i když jsou tenké.

„Co je mochi nanodesu?“

„Roztáhnout ~?“

Pochi a Tama, které si všimly slova mochi, se přišly zeptat.

„Mochi, jak vidíš, je...“

„Ehm, pane, prosím, Arisin trest je...“

Lulu se zdrženlivě přimlouvala, když jsem se chystal vysvětlit mochi. Když jsem se podíval dolů, Arisa vzhlížela se slzami v očích. Omlouvám se, zapomněl jsem.

Okamžitě připravuji dřevěnou paličku a tradiční hmoždíř na výrobu mochi. Bohužel lepkavá rýže se musí na jednu noc namočit do vody, takže mochi nemůžeme hned vyrobit.

I když existují kouzla dozrávání, neexistuje žádná magie, která by urychlila namáčení mochi, myslím, že kouzelníci jsou nedbalí.

Pravděpodobně je to vodní magie, dnes večer zkusím experimentovat s některými věcmi.

Zdá se, že Mia váhá, protože se nerada učí nazpaměť, ale když ji nechám sníst nějaké lahodné mochi, určitě mi pomůže s výrobou kouzla kvůli snadnější výrobě mochi.

Fazole azuki a černé sójové boby pro mochi náplně musí být také namočeny na noc do vody. Už dřív jsem masově vyráběl džem z červených fazolí na muno rolku, ale nemůžu ho použít, leda na mochi daifuku.

Pokračuji v přípravě ingrediencí a přemýšlím o dalších nápadech.

Přidání věcí, jako je sýr nebo jahoda, zní dobře jinak než tradiční japonské.

Přesně tak, pro tuto příležitost bych měl zkusit připravit různé zvláštní.

Protože nevím, které ingredience by byly nakonec dobře přijaty.

„Ploché~“

„Ploché nanodesu!“

Když jsem dělal mochi, Pochi a Tama to chtěly dělat taky, tak jsem se s nimi vyměnil.

Nana má na starosti přehazování mochi vedle nich.

„Já taky! Taky to chci otočit!“

„Dobře, můžeš se vyměnit se mnou, tak použij tyhle.“

Vzhledem k tomu, že Arisa a Mia vypadaly, že by to chtěly zkusit, dala jsem jim tenké rukavice.

„Hm? Co je s těmi rukavicemi?“

„Zlomilo by se ti zápěstí, kdyby se Pochi a Tama rozmáchly kolem palicí a trefily tě, víš? Tyhle rukavice jsou ty samé věci, které Lulu používala v labyrintu, takže by se z nich dal vyrobit malý magický štít, který by chránil před zásahem."

Je to hlavně proto, aby se mochi nelepilo, ale asi si nebudou dávat pozor, abych nedělal takovou hrozbu.

Dokážu je okamžitě vyléčit, i když se vážně zraní, ale to růžové krvavé mochi bychom přece nemohli sníst.

Zatímco sledujeme Arisu a Miu, které nervózně obracejí mochi, Lulu a já děláme mochi do kulatých tvarů. Během tohoto procesu vložíme náplně, které byly předem připraveny.

Malé dívky ze sídla také pomáhají zaoblovat mochi.

„Achichi, je úžasné, že Lulu-sama a pán-sama vypadají dobře.“

„Ufufu, bude to v pohodě, když si předtím namočíš ruce do studené vody, víš.“

„Ehm, mám ulepené ruce.“

„Pokud si tuto mouku dáte na ruku předem, nebude se lepit.“

No, je horko, ale to není nic ve srovnání s tím, když strčím ruku do kovárny.

Pokračuji v práci a hřeje mě u srdce, když vidím, jak Lulu pomáhá malým děvčátkům.

„Pochi-!“

„Tama~“

„Achichi, mochi je mochi jeee.“

„Ariso.“

Když se podívám na hlasité výkřiky, zdá se, že Pochi něco selhalo kvůli podivné akci, kterou udělala během výroby mochi. Zdá se, že mochi na paličce se jí stočilo na tělo.

Vedle ní vypadá Arisa, která je od hlavy dolů pokrytá mochi, hrozně.

Lulu tam jde, aby měla situaci pod kontrolou, a přitom říká něco jako manželka: „Ara ara, můj můj.“

Jejich popáleniny jsou vyléčeny Miinou vodní magií a špína je vyčištěna Luluinou životní magií, ale Pochi, která dělala neopatrné věci s jídlem, a Arisa, která ji podněcovala, jsou nuceny dělat seizu a jsou vyhubovány Lizou.

Velké množství mochi ve čtyřech typech, obyčejné, sladké, základní a barevné, je seřazeno v plné výši.

Možná jsem udělal trochu moc.

Myslím, že přebytek můžu dát sirotčinci a učilišti.

„Lahůdky. Čerstvě udělané mochi je koneckonců nejlepší.“

„Natahovací ~?“

„Mo, mochi člověk je tvrdý nodesu. Lepí se mi to na ústa~“

„Vynikající.“

Mládežnický soubor si pochutnává na čerstvě připraveném obyčejném mochi.

„Přesně tak! Mochi se musí pražit!“

„Liza už ten nástroj přináší.“

Uklidňuji Arisu, která se stresuje s mochi na jedné straně.

„V tomhle mochi je guga.“

„Je to hladké anko tady nodesu!“

„Fazole jsou také vynikající~?“

„Nn, medové mochi, dobrý.“

„Ah, jsem plná, než přišel gril - miláčku?!“

Arisa se na mě při pojídání mochi dívá a vypadá, že má co říct.

Medové mochi je mochi, které při žvýkání vydává hustý med. Pokud jej budete žvýkat dále, med smíchaný s mochi chutná nečekaně dobře. Je to trochu moc sladké, takže mám pocit, že už toho mám dost.

„Tohle má v sobě kostky masa nodesu!“

„Tady je teriyaki kuře ~“

„Nn, pudink.“

Zdá se, že většina z nich je populární.

Ah? Arisa padá na zem jako orz.

Pálila ji žáha?

„Co se děje?“

„J, japonská kultura se změnila.“

Přehání.

Jídlo je něco, co se neustále vyvíjí.

„Tady je jedno pro konzervativní Arisu.“

Ukážu na Lizu, která přišla s kouzelným nástrojem na falešné ohniště a drátěným pletivem.

Arisa, která se probudila, okamžitě položí mochi na pletivo a začne pražit.

Vzhledem k tomu, že mochi nebobtnalo dobře, zkoušel jsem dělat různé věci, jako je sušení povrchu nebo přidání řezu na povrch.

„Mochi je naživu nodesu!“

„Pukupuku~?“

„Sliz?“

Mládežnický soubor nemůže odtrhnout oči od bobtnajícího mochi na povrchu síťoviny. Ano, stojí to za to strádání.

I když předstírá, že je klidná, Liziny oči už nějakou dobu pátrají po mochi.

Hádám, že už bylo na čase?

Podám talíř s nalitou sójovou omáčkou Arise.

„Kuh~ opravdu, jíst mochi musí být koneckonců takhle~“

Zdá se však, že jediní lidé, kteří si pochutnávají na konzervativním praženém mochi se sójovou omáčkou, jsme Arisa a já, ostatní členové jsou vnímavější k ostatním mochi, které jsem připravil v žertu.

„Sýr~ Vidíš dovnitř~?“

„Tohle mochi skrývá hambur sensei nodesu!“

„Karamelová chuť.“

„Tohle teriyakimayo chutná báječně. Chuť teriyaki se mísí s mochi, když žvýkám, je to, jako bych jedla jiný druh textury masa..."

No, je to v pohodě, dokud se jim to líbí.

Zakusuju mochi obalené sójovou moukou a koukám na všechny, kteří vypadají šťastně.

Dobře, příště si dám výzvu a udělám mochi z pelyňku a zelených fazolí. Mochi z třešňových listů během jarní konference království zní také dobře.

„Oh, vypadá to, že zenzai je kompletní.“

Hrnec se zenzai uvnitř vynáší Lulu z kuchyně.

Jednotka služebných v sídle jde za ní a nese nádobí.

„Ah, kombinace slano-sladkého mochi se zenzai je nebezpečná! Lze je spojovat, i když jsou horké, a vytvářet tak nekonečné kombo! Jsem tak šťastná, že je to děsivé!“

„Mochi děsivé~“

„Zenzai je také děsivý nodesu!“

Děkuji Lulu a jednotce pokojských a přidávám další nové mochi pro dívky.

Zatímco jedí zenzai, paní Miteruna, se kterou se pořád potýkám, a princezna Mitia se svou komornou, jsou ohromeny sladkým mochi, které Mia doporučila, a ubíhají si tak příjemný čas.

Když večírek skončil, Nana odnesla kufřík se spoustou sladkých mochi a šla se o ně podělit do sirotčince. Musí právě teď dohlížet na mladé organismy a mochi.

V budoucnu jsem musel rozdávat mochi svým známým z labyrintového města, kteří o této mochi párty věděli.

Děvčátka a učitelé sirotčince, kteří věděli o ceně lepkavé rýže v labyrintovém města, vypadali, že omdlí. Jsou však levné?

Po snědení mochi mě Arisa otravovala, že chce jíst jídlo podávané na Nový rok, ale bohužel jsem recept vůbec neznal, takže jsem ho nemohl reprodukovat.

Byl jsem dobrý v ochutnávání novoročního jídla, které připravovala moje matka a babička.

3 komentáře: