INN - Kapitola 36: Stavební ruch a okolní okolnosti?

Kapitola 36: Stavební ruch a okolní okolnosti?


Stavba pokračovala i po dokončení mého domu.

Byla vyrobena dílna, sušárna a udírna.

Podle elfů jsou tato místa na zpracování potravin nezbytná.

Zvláště kabina pro vykouření potravin.

Uzením masa ho budeme moci dlouhodobě uchovat.

Pokud jde o plodiny.

Kromě běžných plodin, jako jsou rajčata a brambory, jsem zasadil hodně koření.

Byl jsem schopen sklízet pepř.

Momentálně je suším.

Citroník ještě nepřinesl ovoce.

Wasabi potřebuje rýžové pole, takže zatím není možné jej zasadit.

Sezamy byly sklizeny.

Byly sklizeny červené papriky.

Zázvor byl sklizen.

Olivovník ještě nepřinesl ovoce.

Příští rok zasadím skořici, hřebíček, muškátový oříšek, kmín, vavřín atd. V budoucnu chci vařit kari.

V současné době jsem stále ve fázi testování koření, takže objem výroby je stále malý. Stále se snažím zasadit různé typy.

Vše pro chutné jídlo.

Pokud jde o pravidelné plodiny, sklizeň byla dobrá jako obvykle.

Sušení a zpracování plodin, které to vyžadují, jako je pšenice a rýže, je vyvíjeno elfy.

Jsem zachráněn.

Po dokončení vodní cesty a vany přemýšlím, že chci bambus jako materiál na ploty, ale....

Vzhledem k tomu, že bambus zvyšoval jejich počet vlivem pole, jistě by to ovlivnilo, kdybych je vychoval na chudém místě, takže jsem je vychoval ve vzdáleném koutě lesa.

Místo je asi 10 x 10 metrů.

V současné době na tom experimentuji.

Začal jsem před chvílí, těsně předtím, než se objevila Rafaina skupina.

Když jsem se na to snažil podívat před zimou, bambus už roste.

Ale jen na 10 x 10 metrů půdy, kterou jsem zoral.

Nevyrostl mimo ni.

Přesto, proč jen na místě, kde jsem oral?

No, tempo růstu v místech, která jsem oral, je úžasné.

Myslím, že to stačí.

Prozatím jsem se rozhodl, že si vezmu domů bambus, abych vyrobil věci, které používají bambusový materiál.

Bambusový pohár, který jsem vyrobil pouze řezáním, byl lehký, takže se stal populárním.

Přišla zima.

Komfort bydlení v novém domě nebyl špatný.

Někdy si kuros přijdou zahrát, protože místo je obrovské.

Baví je hrát šachy kolem ohniště, které bylo instalováno uprostřed haly.

Jsou elegantnější než já.

Elfové během této zimy vyrábějí železné výrobky.

Na výrobě a zpracování železa jsem se nijak nepodílel.

Pozoroval jsem je a všiml jsem si, že i když mě to bolí, nemohu jim pomoci.

Tak jsem se hodně snažil vařit.

Síla koření je skvělá.

Bez ohledu na to, jak jsou zaneprázdněni, kromě těch elfů, kteří přišli na řadu, aby použili pec, jsme se všichni sešli během jídla v kuchyni.

Chci miso a sójovou omáčku.

Chci také mléčné výrobky a vejce.

Musím přemýšlet o metodě, jak je získat... ale existuje jen jeden způsob, jak to udělat.

Musím to koupit na nějakém jiném místě.

Až dosud jsem se nikdy nezajímal o místo venku, ale teď, když jsem o tom přemýšlel, Loo, Tier a elfky přišly zvenčí.

Existují i jiní lidé.

Mohou existovat i města a vesnice.

Existuje vysoká pravděpodobnost, že tam jsou krávy a kuřata.

Může být dobrý nápad koupit od nich krávy a kuřata.

Přemýšlím o tom ještě ......

........

Udělal jsem zde farmu bez povolení... Je to něčí teritorium?

Budou se na mě zlobit?

....

„Loo.“

„Nani? (Co?)“

„Toto místo... Je to něčí území?“

„Toto místo... Myslíš tuhle zemi?“

„Ano.“

„Nemyslím si, že je to něčí teritorium... Ale pokud mluvíme o sféře moci okolí, jsme ve sféře vlivu krále démonů.“

„Král démonů?“

„Yup.“

„........................Král démonů, jako král démonů?“

„Správně...je něco špatně?“

„Etto... Nebude si král démonů stěžovat, že jsem tu sobecky vytvořil farmu bez dovolení?“

„Děláš si s tím starosti? To je v pořádku. Toto místo je pod jeho sférou vlivu, ale on tuto půdu nevlastní, takže nemůže vybírat daně. Také ti nepodali pomocnou ruku, když manžel dělal toto místo, že?“

„Ne, vůbec ne.“

„Pak je to určitě v pořádku. Manžel udělal toto místo sám, takže je to manželovo území.“

„Takhle to funguje?“

„Tak to funguje.“

Chápu.

Ale přesto, král démonů.

...... Musí to být děsivá existence.

Myslel jsem, že se cítím neklidně … Úplně jsem na to zapomněl, když jsem vařil.

Nemá smysl bát se krále démonů, kterého jsem nikdy nepotkal.

Prostě se vypořádám s problémem přede mnou.

Populace se zvýšila přidáním pěti elfích samic.

.......

Rafaina skupina je podobná skupině Riy, vypadají jako vysokoškolačky, nebo možná středoškolačky?

Každá z nich je krásná.

I když by mohlo být špatné si stěžovat, ale....

Musím chránit svou cudnost.

Věci, které jsou důležité... vložil jsem je do svého srdce.

Připravil jsem si srdce o několik kroků dopředu.

Dělej, co můžeš, já.

2 komentáře: