INN - Kapitola 45: Dračí host

Kapitola 45: Dračí host


Když jsem si myslel, že se náš obvyklý každodenní život vrátil poté, co host odešel, přišel další host.

Podobně jako předtím, občané mé vesnice se shromáždili u vchodu do vesnice.

„Jmenuji se Doraim. Jsem vznešený drak.“

Hostem byl drak.

Je to západní drak, kterého obvykle vidíte ve fantasy, manze a anime.

Je asi 30 metrů dlouhý, mnohem větší než wyvern předtím.

Vypadá velmi mocně.

Pokud správně stojí.

Drak, který se představil jako Doraim, je v ukloněné pozici.

„Tady je náš dárek. Prosím, přijměte to.“

Je to Doraimův následovník? Muž v obleku komorníka mi uctivě předal velkou krabici.

„Děkuji mnohokrát.“

Každopádně, když jsem se ho chystal přijmout.... Daga předstoupil a přijal, ale ukázal to Ann místo mě.

Poté Ann zkontrolovala obsah a přinesla krabici přede mě.

Je to krásně zdobený meč a jeho pochva.

„J-jaký úžasný dárek.“

„Ne, ne.“

Tento dárek, je to znamení přátelství?

Můžu mu dát jen jídlo na oplátku.

„Mimochodem, co je tady vaše podnikání?“

„Správně, můj pán, Doraim-sama, má hnízdo na té hoře jižně odtud.“

„Je to tak?“

„I když je to trochu vzdálené... můžete nás považovat za svého souseda. Možná jsme byli pomalí, ale chceme pozdravit naše sousedy.“

„Jsi velmi zdvořilý... ale jaký je důvod, proč tvůj pán vypadá, že se omlouvá?“

„Ah, promiňte. Mistře, prosím, zvedněte hlavu.“

„A-ano.“

Kdyby se nepředstavili dříve, asi bych si myslel, že komorník je pán.

„Můj pán není dobrý v rozhovorech s lidmi, které potkal poprvé, takže se za něj omlouvám. Pokud jsme vás nějakým způsobem urazili, upřímně se omlouvám.“

„Ne, nevadí mi to. Ah... protože jste přišli, rád bych vás přivítal, ale... je to trochu nepříjemné s vaší velikostí.“

„Rozumím. Mistře, prosím, zmenšete se.“

„Umu.“

Když drak odpověděl, vyskočil kouř a objevil se slabě vypadající vysoký muž středního věku.

Vypadá jako šlechtic.

„Omluvte nás, prosím. Mistře, prosím, představte se ještě jednou.“

„Jmenuji se Doraim. Jsem vznešený drak.“

Mohl by tuto linii praktikovat, aby se vyhnul chybám?

V každém případě, i když je vysoký, je teď v lidské velikosti.

Pozval jsem ho k nám domů na banket.

„Toto víno je vynikající. Toto jídlo je také vynikající. Nepůjdu domů. Budu žít tady.“

„To není dobré. Pokud se nevrátíte do hnízda, abyste ho ochránil, budou na mě křičet různí lidé.“

„Bude to v pořádku. Můžu to zachytit, i když jsem tady.“

„Ano, můžete, ale budete tu dělat nepříjemnosti.“

„Mou mou....nepříjemnosti?“

„Ano, nepříjemnosti. Pokud bitva začne tady, v podstatě nemůžete dělat nic.“

„Jak hrubé. Jsem ušlechtilý drak.“

„Byl jsem nezdvořilý. Přeformuluji. Tady nemůžete dělat nic produktivního.“

„Mou.“

„Vraťme se, dokud se s vámi stále zachází jako s hostem. Také pro nás zabalili různé suvenýry.“

„Apple! Je součástí balení jablko?“

„Ulevte si prosím. Dostal jsem ho velké množství.“

„Rozumím. Vraťme se.“

„Ano. Ah, prosím, vraťte se k původní velikosti.“

A drak odešel.

I když odešli s velkým množstvím úrody, myslím, že je to stále nedostatečné ve srovnání s hodnotou meče.

V každém případě jsem přemýšlel o mnoha věcech.

Tato vesnice není připravena bavit hosty.

Nikdy jsem neuvažoval o tom, že bych přivítal hosty, takže to nemůže pomoci, protože jsem příliš nespolečenský.

Myslím, že to není dobré.

Není to opravdu dobré, že?

Za prvé, i když potřebujeme nějaký čas, abychom se připravili na přijetí hostů, nemohu je nechat stát na zemi venku.

Nemohu je však okamžitě pozvat do domu, protože budou přesně vědět, co jsme dělali.

Měl bych udělat pěknou čekárnu pro hosty.

Dobře, postavme dům pro hosty.

Dále uvítací ceremoniál.

Není dobré, aby se téměř každý shromáždil pokaždé, když je tu host.

I když je důležité přijímat hosty, každý má svou vlastní práci.

Náš současný systém: jakmile Gran Maria, Kuudel nebo Corone objeví hosta, přivedou ho sem...

Vzhledem k tomu, že je budou přímo vést, neobdržíme žádnou zprávu o jejich prvním kontaktu.

Poté si Zabuton všimne, že se k vesnici blíží někdo neznámý a spustí poplach.

Kvůli Zabutonině poplachu se všichni shromáždí.

Proto jsem se rozhodl mít pro Zabuton nový signalizační systém.

Alarmy nebezpečí budou stejné jako dříve.

Novým signálem pro návštěvníky je zvonění na zvon.

Tento zvon je osobně vyroben elfy.

I když jsem si myslel, že bít železo je už dobrý nápad, ale zdá se, že tomu tak není.

Zvuk úderu do železa je hrozný, takže byl vyroben zvon.

To se nyní stalo standardem.

Role vítání hostů se ujmou pouze tří lidí, já, Loo a Tier.

Ann, Ria a Daga se však postavili proti mému návrhu.

Takže kromě nás tří nás bude doprovázet několik vysokých elfů, oni a ještěřích mužů.

Flora se toho chtěla zúčastnit, a tak jsem ji požádal, aby se v noci podívala na hosty, když zůstanou přes noc.

Stejně jako Loo a Tier, Ria a Ann jsou také v pohodě, když dělají celonoční hlídku, pokud je host, ale chci, aby se pořádně vyspaly, takže jsem požádal Floru, aby to udělala.

Toto uspořádání je nyní pravděpodobně v pořádku.

No, možná později v některých věcech selžeme, ale využijme to jako příležitost učit se a zlepšovat se.

Nemyslím si, že budeme mít hosty tak často.

Právě jsem vztyčil vlajku.

A objevil se host.

2 komentáře: