INN - Kapitola 44: Víno a host (vyslanec krále démonů)

 

Kapitola 44: Víno a host (vyslanec krále démonů)


Vyrábělo se víno.

Loo a Tier navrhly ochutnávkový test, ale když to bylo oznámeno, stalo se to pitím a nakonec se to stalo párty.

I když jsme vyrobili hodně vína, množství spotřeby obyvatel je obrovské.

V této párty byly vyprázdněny čtyři sudy.

Maa, budu pokračovat ve výrobě vína tolik, kolik sklidím, ale....

Hodnocení bylo příliš dobré.

„Je to poprvé, co ochutnávám víno tak dobré.“

„Ah, vynikající.“

„Mělo být víno tak dobré?“

„Ještě jeden šálek.“

„Piješ příliš mnoho. Ukaž trochu skromnosti... Ale vypiju svůj podíl.“

Není to špatné a opravdu chutná jako víno, ale ... nemyslím si, že je to dost na to, aby to bylo tolik chváleno.

Myslím, že to moc nekvasilo, chutná to sladce...

„Manželi, zvětšeme vinici.“

„Můj pane, jsem nezkušená, ale nech mě udělat, co můžu, abych ti pomohla.“

„Náčelníku vesnice, nechte výrobu sudů na mně.“

Zvýšil se tak počet vinic pro víno.

To je asi dobře....

Mimochodem, víno bylo oblíbené i u kuros.

Ze čtyř sudů vína vypili kuros jeden.

Psi... to je poprvé, co jsem viděl, jak se jeden opíjí a vrávorá při chůzi.

Později jsem si všiml, že kuros se soustředili na hlídání vinic. Chci si myslet, že je to jen moje představivost.

Víno není něco, co by se mělo pravidelně konzumovat, mělo se podávat na nějaké akci nebo tak něco.

I když existovaly určité námitky, nakonec souhlasili.

Pravděpodobně proto, že si všichni mysleli, že zásoba nevydrží, pokud se bude pravidelně spotřebovávat.

Nemám rád víno a netoužím po něm, ale něco ve mně považuje víno za luxusní zboží.

V mém předchozím světě se víno ve středověku konzumovalo pravidelně, protože pitná voda byla těžko dostupná, ale můžeme čerpat čistou vodu ze studny, takže se nemusíme spoléhat na víno.

Maa, požadavky občanů na uvedení vína se zvyšují, protože přemýšleli o několika důvodech, proč o něj žádat, ale to je jiný příběh.


Nyní, když chováme krávy a kuřata, jsou dodávky mléka a vajec zajištěny.

V důsledku toho se zvýšil počet pokrmů, které můžeme vařit.

Potřebuji zvýšit počet kuřat, abych je všechny nepoužil k vaření.

Konzumují se pouze ta vejce, která nejsou položena v kurníku.

Zkoušel jsem s nimi vařit.

První jídlo, které vařím, je obyčejná omeleta ochucená solí a pepřem.

Lahodná.

Nostalgická chuť.

Najednou jsem uviděl Kurovu hlavu ležící na stole.

Nějaké jsem mu dal.

Kuro to snědl s uspokojením.

Další... pudink.

Přísady jsou mléko, vejce a cukr.

Od té doby, co jsem extrahoval cukr z cukrové třtiny, mám dost po ruce.

Uvařil jsem ho a nalil do dřevěné sklenice.

To byl dobrý pocit.

Teď to budu muset někam dát, aby se to ochladilo... Mám to dát do sklepa?

Zatímco jsem čekal, až vychladne, experimentoval jsem s přípravou karamelové omáčky.

Karamelová omáčka se vyrábí zahřátím směsi cukru a vody.

Ale není to tak jednoduché, jak jsem si myslel.

Spálil jsem ho mnohokrát, než se mi to podařilo.

Nicméně všechno, co jsem udělal, bylo marné.

Vůně spálené karamelové omáčky je velmi sladká.

Loo, Tier, Flora a oni, které měly dělat svou práci, nečekaně stojí u dveří.

.......

Kvůli nízké nabídce vajec se mi podařilo udělat pouze pět pudinků, takže došlo k bitvě.

I když se oni postavily proti Floře a Loo, nevycouvaly.

Když jsem to viděl, opustil jsem myšlenku, že bych sám vyhrál pudink.

Poté se elfové a andělé doslechli o pudinku. Výsledkem je, že vejce jsou nyní výhradně pro výrobu pudinků.

Chci urychlit nárůst počtu slepic.


Do vesnice přišel host.

Bylo to poprvé.

Když vidím jeho pěkné šaty, je to pravděpodobně šlechtic.

Ale není dost okázalý, takže je to pravděpodobně byrokrat.

Přišel sem sám, zatímco byl veden Gran Mariinou skupinou.

Host není člověk.

Pokud jsou mé smysly správné, mohl by to být někdo z rasy démonů.

Proto jsem se s ním setkal s mírným počtem lidí, kteří mohou bojovat.

Loo, Tier a Flora. Kuros se skrývají za scénou. Jsou tam také vysocí elfové a ještěří muži, kteří drží své zbraně.

Oni jsou také na tom místě a jsou všechny za mnou.

Gran Maria ho přivedla sama. Kuudel a Corone tu nejsou.

Je to proto, že je nebezpečné, když se všichni shromáždíme na jednom místě.

Kvůli tomu tu není ani Zabuton.

„Jsem vyslanec krále démonů. Rád bych se setkal se zástupcem tohoto místa.“

Vyslanec krále démonů.

Vypadá jako normální člověk, ale koneckonců je to démon.

Každopádně, protože mě hledá, vykročil jsem dopředu.

„To bych byl já.“

„Vy?“

Druhá strana byla na chvíli omráčena, ale po chvíli se dokázala uklidnit.

Asi jsem příliš daleko od toho, jak vypadá legitimní náčelník vesnice.

„Jak nezdvořilé ode mě. Jmenuji se Beezel. Jsem vyslanec krále démonů.“

„Jsem Hiraku.“

Protože druhá strana neřekla své příjmení, neřekl jsem ani své příjmení.

Pravděpodobně se stará jen o křestní jména.

Muž, který se představil jako Beezel, ukázal různé věci jako důkaz, že je skutečně vyslancem krále démonů. Po potvrzení mi dal nějaké dárky.

„Je to projev naší známosti.“

„Děkuji mnohokrát.“

Opravdu nevím, co mi dal, ale když vidím Looin spokojený výraz, jsou to pravděpodobně dobré věci.

Normálně bych měl mít ještě pár zdvořilostí, ale chci přejít k hlavnímu tématu.

„Tak co chce démonický král-sama?“

Při této příležitosti přidávám králi démonů “sama“.

Nechci, aby se věci zhoršovaly a byly v průšvihu.

„Chceme diskutovat o našem vztahu k tomuto místu.“

„To je jediná zpráva?“

„N-ne, mám určitou úroveň autority. Mám dost moci rozhodnout o našem vztahu k tomuto místu.“

„Ah..... Chápu.“

Chce probrat jejich vztah k tomuto místu.

Vzpomněl jsem si na sféru vlivu krále démonů.

Jinými slovy, chtějí, abychom platili daně?

Nebo chtějí, abychom odešli?

Už dříve jsem slyšel, že se nemusím bát o krále démonů, protože nám nikdy s ničím nepomohl.

Mám tuto záležitost konzultovat s Loo a Tier?

Když jsem k nim obrátil pohled, ony mi pohled opětovaly, jako by říkaly, že všechno nechávají na mně.

.....

Chápu.

Svěřily mi to.

Toto jednání.

Základy vyjednávání. Nejprve musíte být rozhodní se svým návrhem.

„Pokud poznáte, že tu žijeme, jsem ochoten zaplatit 10% z naší sklizně jako daň.“

10%.

Zkoušel jsem prezentovat daň, což je v podstatě zisk.

Je nutné nejprve navrhnout levnou daň, protože určitě později navrhne vysokou daň.

A protože jsme se dobrovolně přihlásili k placení daní, je to pro ně dobrý bod.

Tím, že platíme daně, v podstatě říkáme, že uznáváme a nemáme žádný plán vzdorovat králi démonů.

Protože však o ekonomice tohoto světa moc nevím, řekl jsem nejprve býčí procento.

To znamená 10% sklizně.

„Ehm? J-jste si jistý?“

Areh?

Druhá strana je naprosto překvapena.

Znamená to, že daň, kterou jsem navrhoval, není příliš nízká...?

Protože je překvapený, pokračujme.

„Přijďte si pro ní každý rok před zimou.“

Pokud chcete naši daň, pořiďte si ji sami.

„Já-rozumím. Budeme se tímto uspořádáním řídit.“

Areh?

Poté jsme dokončili detaily.

Daň činí 10 procent ze sklizeného zboží.

Je však omezena na polní plodiny.

Mléko, vejce, med a víno nejsou zahrnuty v ceně.

Kromě toho nejsou zahrnuty ani plodiny s nízkým výnosem.

Jsou to plodiny, které neplní jeden velký sud na sklizeň.

Pokud existují věci, které strana krále démonů chce, musíme se nejprve dohodnout a musí to od nás koupit.

Po shrnutí všech těchto věcí a napsání do dokumentu se Beezel vrátil.

I když jsem mu dával suvenýry, přemýšlel jsem. Jak jsem očekával, možná jsem byl příliš agresivní, než aby souhlasil se všemi těmito ustanoveními.

Taky mi dával dárky.

„... Udělal jsem dobře?“

Všichni vypadají ustaraně, když mě slyší.

Pak Loo říká.

„Myslím, že to nebylo vůbec špatné. Tím, že zaplatíme daň, budeme pod ochranou druhé strany.“

„Souhlasím. I tak....fufu, 10%?“

Tier se směje, jako by bylo něco vtipného.

Zdá se, že běžná sazba daně pro sklizené zboží je od 50% do 60%. V závislosti na místě může dokonce vzrůst až na 90%.

„Bylo také hezké nechat ho to získat. Nepřímo tím říkáme, že nechceme, aby se zde usadili.“

Ann přikývne.

Co?

Nemám takový záměr....

„Můžeme sklízet mnohokrát do roka. Vzhledem k tomu, že před zimou přijdou pouze jednou, nebudou schopni přesně změřit objem naší výroby. Získat ochranu armády krále démonů s méně než 10% daní... jak se očekává od náčelníka vesnice.

Ria dává dohromady svůj názor.

Nikdy nic takového neplánuji. Mám v plánu správně vypočítat naši daň a zaplatit náš podíl správnou částkou....

Možná je to zdravý rozum tohoto světa.

V každém případě je případ uzavřen.

Vraťme se všichni do práce.

Mimochodem, suvenýry, které jsme dali Beezelovi, jsou cenné léčivé byliny. Jsou všude kolem léku, který může být vyroben jako lék nebo jako mast.


Hrad krále démonů.

„Beezeli, jaké to bylo? Jaký byl požadavek druhé strany?“

„Řekli, že budou platit daně.“

„Cože? Jsou ochotni být pod námi?“

„Ano.“

„... Ale mají dost síly, aby vyhladili tu wyvernu.“

„Máš pravdu, ale byl to návrh druhé strany.“

„Mohlo by za tím něco být.“

„Také jsem si to myslel, ale .... Nemáme jinou možnost než to přijmout.“

„Proč?“

„Princezna sající krev a anděl zničení jsou tam. A nejen to. Bylo tam nespočet pekelných vlků a vysokých elfů. Ještěrčí muži a oni taky...“

TN: Princezna sající krev = Loo, Anděl zničení = Tier, Andělé holocaustu = Gran Maria, Kuudel a Corone, Odstřelovači lesa smrti = Vysocí elfové. Pravděpodobně máte nyní představu o tom, jak mocní jsou.

„V žádném případě? To není možné.“

„Byl to jeden z andělů holocaustu, který mi dělal průvodce. Tehdy jsem si myslel, že můj život skončí...“

„Neuvěřitelné... ale s tímto válečným potenciálem mohou opravdu vyhladit tu wyvernu.“

„Vím, jak to myslíš. S tímto válečným potenciálem, jak bych mohl nepřijmout jejich návrh? Nelze odmítnout. V okamžiku, kdy odmítnu, se stanou nepřátelskými.“

„Mou, mou... pak, co jsi udělal…“

„Souhlasil jsem, ale musíme něco udělat. Naštěstí je jejich zástupcem někdo, s kým se snadno mluví.“

„Je to tak?“

„Ano, dokonce mi dal suvenýry.“

„Hou, co jsi dostal?“

„Ještě jsem to nezkontroloval.“

„Pojďme se podívat.“

„Ukážu to démonickému králi, jinak to bude vypadat, že jsem dostal nějaký úplatek.“

„Bude to problém, pokud je to něco nebezpečného, dovol mi to zkontrolovat.“

„Mou....máš pravdu. Pojďme se na to trochu podívat.“

„Ah, tohle tohle... tahle látka? Uvnitř je... ovoce? Vypadá to jako appo, ale s lepším tvarem a barvou.

„Ano, ach, nejez to bez povolení.“

„Ochutnávám to na jed. Hnn, vynikající. Ne, je to docela dobré. To je úžasné!“

„Opravdu? Ty opravdu jsi...areh?“

„Co se stalo?“

„Tento pytel, ve kterém je to ovoce…“

„Ah... jaká krásná látka. Děje se něco?“

„Tato... tato tkanina je vyrobena z nitě démonického pavouka. Navíc, soudě podle velikosti této tkaniny, je vyrobena velkým démonickým pavoukem.“

„Démonický pavouk, myslíš dozorce smrti?“

„Ah.“

„Skvělé, ten, který bojoval s králem démonů před 100 lety a skončil remízou.“

„Vzhledem k velikosti tkaniny ... Neexistuje žádná chyba.“

„Dal ti úmyslně něco tak důležitého?“

„Chci si to myslet, ale ....byla použita jako ovocný zábal?“

„Pak to nedal jako dárek. Pak to znamená, že je tam velký démonický pavouk.... Já, dnes rezignuji.“

„Počkej prosím. Jsi vrchol čtyř nebeských králů. Číslo jedna na seznamu. Opravdu se chystáš utéct? Je to... Počkej! Pořád mluvím! Dovol mi, abych šel s tebou!“

1 komentář:

  1. ďakujem, prvé jednanie a ako dobre dopadlo. Len druhá strana je plná strachu.

    OdpovědětVymazat