DM 10 - Kapitola 273: Přestávka: Dobrodružství ninji Tamy

Kapitola 273: Přestávka: Dobrodružství ninji Tamy


Před zrcadlem si prohlížím růžové ninjovské oblečení, které pro mě pán ušil.

Un, roztomilé~

Chtěla jsem se Pochi pochlubit, ale nikde jsem ji nenašla.

Zdá se, že si hned po ránu hraje ~

„Tama-chan, tady máš krabičku s obědem a svačinu na dnešek.“

„Sankyu~ Vary ma~“

Jsem tak šťastná, držím nad sebou krabičku s obědem, kterou Lulu vymyslela, a vesele se točím.

Dnešek musí být také dobrý den.

Dnes opět hlídkuji ve městě.

Protože ninjové jsou předurčeni k životu ve stínu, budu na klid města dohlížet z pozadí.

Ah, to jsou vážky!

Pronásleduji vážky poletující po potůčku ze strany, pyon pyon.

Mávám rukama směrem k oba-chan, které perou prádlo, a k tomu~sanovi s dítětem v náručí.

Všichni mi radostně zamávali.

Huh? Ninjové neměli být viděni.

No, je to v pořádku~

Ah, starý muž je šikanován!

Počkej na mě ~ Ninja Tama, půjde teď ~

„Prosím, počkejte! Nemůžu pokračovat ve svém podnikání, když si je vezmete!“

„Můžeme ji prodat obchodníkovi s otroky, ne?“

„Otče! Pomoc!“

„Ah, prosím, odpusť mé dceři!“

Ehm~mm, tihle chuligáni jsou špatní lidé?

Složitý~?

„Hah! Dneska tě pustím s těmi kuchyňskými náčiními a tvou dcerou!“

„Vždyť můj dluh by měl být jen jedna stříbrná mince!“

„Existuje věc, které se říká úrok! Teď je to 100 zlatých!“

„Kdepak, i lichva má své meze!“

Zlaté mince? Nyu~n?

Dnes ráno jsem dostala jednu zlatou minci od Mistra, ale to nestačí.

Ah, oni začali mlátit toho starce holemi.

Onee-san pláče!

Pláč není dobrý!

„Tenshil! Chisil! Miracurun! Objeví se tajemný ninja Tama!“

Ah jo, použiju ninjutsu!

„Ninja umění, Uchisemi no Jutsu~“

Vyměnila jsem omdlelé chuligány za oblečené klády na jejich místech.

Nechávám klády spolu s chuligány na střeše, ju~mp.

Ehm, rychle svážu chuligány a pak je vyhodím do zadní uličky.

Spinspin ~ rotace a poi.

„Cože? Lidé z Lakomé lišky jsou pryč?“

Tajně přistávám vedle překvapené onee-san.

„Aku, soku, zazan!“

Triumfuji a zaujímám vítěznou pózu.

Onee-san otevře ústa a ztvrdne. Hmyz by se dostal dovnitř, víš?

„Vyhladila jsem je~ degozaru.“

„D, děkuju.“

„Nemáš zač~, nin nin.“

Necháš toho starce za sebou?

Když nakloním hlavu a podívám se na starce, onee-san si toho konečně všimne.

„Přesně tak! Otče, vydrž!“

„Ať vypije tohle~ degozaru.“

Lektvar je nejlepší na zranění, víte?

Byli překvapeni, když vypil lektvar od pána.

V parku poblíž Břečťanové vily obědvám.

U~n, je tu spousta zeleně, moc se mi to líbí.

Je to další nejlepší po mistrově klíně.

Kdyby tam byl králík s krátkým uchem, honila bych ho a hrála si s ním.

Huh? Někdo přichází.

Tama nechá na zemi panenku a vyšplhá na vrchol stromu.

Protože jsem ninja.

„Našel jsem tě! Máš pravdu! Ten, kdo zmlátil třetího.“

„Hej, hej, co se děje? Není tak vyděšená, že se nemůže ani otočit?“

„Gyahahaha~, My jsme gang Lakomé lišky, který nutí děti utíkat s pláčem!“

Ehm, tlustá vlajka? Dieta je těžká, víte?

Chuligáni probodávají panenku svými meči a hlasitě mluví.

Brzy si toho všimnou?

Když takhle nezatáčím, je to trochu iritující.

„Co to sakra je? Je to panenka!“

„Sakra, ona utekla!“

Ah, rozhlížejí se kolem.

Dívají se také na vrcholky stromů, ale Tamu si nevšimnou. Protože ninjové nejsou vidět.

Je na čase, aby se objevil větrný mlýn!

Vytáhnu z váčku větrný mlýn a hodím ho chuligánům dole.

Eyy.

„Uwahh, brácho! Aniki iii!“

Huh?

Chuligáni se mačkali pod větrným mlýnem.

Zvláštní~, Arisa říkala, že to byl větrný mlýn pro čas, jako je tento.

„Proč je větrný mlýn na takovém místě?“

„Oj, ty jsi naživu?“

Liší se větrné mlýny a větrníky?

Zničení důkazů~?

Sbírám větrný mlýn s mečem a dávám ho do váčku.

„Ah, ten růžový chlapík je na takovém místě!“

„Oj, rameno aniki, pojďme běžet.“

Ah, utekli.

Musím je pronásledovat! Protože utíkají!

Skáču ze stínu do stínu, zatímco jím bramboru a honím chuligány.

Tato brambora je vynikající. Polovinu dám Pochi.

Vzhledem k tomu, že je pravděpodobně všechny sním, zabalím zbývající bramboru a vložím ji do sáčku.

„Šéfe! Růžová příšera útočí!“

„Co jsi říkal! Přiveď sem sensei.“

„Ey.“

Chuligáni drží sekery a kostěné kyje, já jim to beru z rukou a biju je, sundávám a biju je.

Držet se zpátky, aby je to nebolelo, je těžké.

„Je příliš silná.“

„Sensei tu ještě není?“

Odešli dva lidé.

Vousatý stařec a hubený stařík, kteří už nějakou dobu jen hlasitě poroučeli, aniž by cokoli dělali.

„Mou, pořád jsem byla uprostřed jedení masových špízů nodesu! Slovní hříčka nanodesu!“

Zezadu vyšel samuraj v haori hakama!

Samurajové jsou rivalové ninjů!

Její obličej viděný z kápě vypadá podobně jako Pochi, ale Pochi se nejmenuje sensei, takže je to jiný člověk.

„Osobní strážce spravedlnosti, Kin-san, vandrák nanodesu!“

„Tajemný ninja~?“

Její skutečná povaha je záhadou.

Kin-san vytáhne japonskou katanu a připraví ji.

„Cesta úplňku nanodesu!“

„Padající listí~?“

Sekla jsem blížící se rudou svatozář kanůnu magického ostří ninjovskými katanami na obou rukách. Vyhnula jsem se dvěma ze tří, oni letěly a rozbily zeď za námi. Budou se na vás zlobit, víte?

Aby mohl používat kanón magického ostří jako Pochi a Liza, je Kin-san silný.

„Jsem na řadě~?“

Pomocí Bunshin no Jutsu jsem se rozdělila na tři části a zaútočila třemi směry.

„Úžasný nodesu! Jak se od ninjů nanodesu očekává!“

Mumwu, pohybuje se rychle jako Pochi mihotavý pohyb a útočí na bunshiny.

Nepoctivé jednání~?

„Pokud jsou to tři lidé, pak musím zaútočit trojnásobnou rychlostí!“

„Je to skutečné tělo, tentokrát tvrdé~?“

Ze stropu náhodně střílím shurikeny.

Občas se chytnu stropu a udělám fintu.

„Nic se neděje, když to nezasáhne nodesu!“

Všichni jsou ovládáni jejím japonským mečem.

Úžasné, úžasné! Takhle silná je i jiná holka než Pochi.

Pochi o tom povím později.

„Řeším to dalším tahem nodesu!“

„Já taky, jistá technika zabíjení~?“

Jisté zabití se píše hissatsu (必殺).

Určitě ne zabít je 必生 (hitsunama?). To mi řekla Arisa.

„Magické ostří (Vorpálové kopí)!“

„Dvojité tesáky magického ostří (přemožitelský tesák).“

Samuraj, jehož celé tělo září rudě, křičí jméno zabijácké techniky.

Dobře rozuměla slibu~

„Dobře, přestaň.“

Huh?

Byla jsem chycena a lehce zvednuta.

Vzhlédnu a tam je mistr.

„Mistr~?“

„Mistře nanodesu!“

Huhuh?

Sundám si kápi z ninjovského kostýmu a podívám se na Kin-san.

Také si sundala kapuci jako já.

„Pochii!“

„Tama nanodesu!“

A teď se divu, že je silná, nyan.

Lidé, kteří přišli zezadu od mistra, svazují chuligány.

„Tak tedy, kapitáne, spoléhám na vás, že se s těmi lidmi vypořádáte.“

„Ano, Chevalier-sama.“

Je to strážní kapitán!

Tento člověk mě často dopřává spoustě masa ze stánků s občerstvením.

Zatímco mě mistr zvedá, zdravím ho pózou “šupin“.

„Proč mě zatýkáte?“

„Všechny vaše činy byly vyšetřeny rozvědkou markýze-sama. Navíc, protože jste pašovali potřebné ingredience pro výrobu ďábelské drogy, jste obviněni z vlastizrady. Nemyslete si, že to můžete obhájit.“

Komplikované~ Zkraťte vysvětlení!

Zatímco podávám brambory z dřívějška Pochi, vyprávím mistrovi a Pochi o svých dnešních pozoruhodných aktivitách.

Žádné komentáře:

Okomentovat