INN - Kapitola 54: Studium geografie v zimě

Kapitola 54: Studium geografie v zimě


Přišla zima.

Letos nemáme žádný problém s jídlem.

Z tohoto důvodu se soustředím buď na svou vedlejší práci, nebo na studium.

Mým vedlejším úkolem je vyrábět malé věci ze dřeva a kamene.

Pokud jde o studium, je to většinou o magii nebo geografii okolí.

Kromě magie mě opravdu zajímá geografie tohoto místa.

Po rozhovoru s vyslancem krále démonů Beezelem a Gulfem z Vyjící vesnice se cítím trapně, že nevím nic o okolních místech.

V současné době je naše vesnice jako uprostřed obrovské kotliny.

Les, který se táhne celou touto kotlinou, se nazývá Les Smrti.

Velikost Lesa Smrti... ostatní si také nejsou příliš jistí, ale vysocí elfové říkají, že jim bude trvat měsíc, než přejdou z jednoho konce na druhý.

Pokud je jejich cílem jen ho překročit a nic nenesou, řekli, že ho mohou překročit za půl měsíce.

Když však přemýšleli o skupině šelem s Gulfem, trvalo jim měsíc, než přišli do této vesnice z úpatí západní hory. Co bych měl považovat za standard?

Mimochodem, zdá se, že andělé mohou přejít přes něj na obloze během půl dne.

Zdá se, že Doraimovo hnízdo je v pohoří na jihu lesa smrti. Říká se tomu Hora Draků.

Protože tam žijí draci, je to klidné místo, takže tam jsou ti, kteří se rozhodli použít toto místo jako průchod.

Za horou draků je další les zvaný Železný Les.

Za Železným Lesem, dále na jihu, Doraim řekl, že je moře.

Slyšel jsem, že v blízkosti moře je lidské město, tak bych tam chtěl jít na nějaké nákupy.

Zdá se, že hrad a hradní město krále démonů je za západní horou Lesa Smrti.

Zdá se, že je to živé místo. Mám si promluvit s Beezelem o tom, že bych to místo navštívil?

Vypadá to, jako by se území krále démonů rozprostíralo kolem hradu jako kruh. Lidské město na jihu a lidské město na východě jsou součástí území krále démonů.

Při pohledu na to, jak se území krále démonů rozprostírá až k hradu na západě k městu na východě, je zřejmé, že les smrti je pod sférou vlivu krále démonů.

Nechal ho bez dozoru, protože na tomto místě dosud nikdo nežil?

V současné době jsou ve válce s lidským královstvím na západní straně sféry vlivu krále démonů. Bojují proti království Plného Srdce.

Vzhledem k tomu, že se nacházejí na západní straně hradu krále démonů, myslím, že možnost, že by tato vesnice byla zapojena do této války, je nízká.

Mimochodem, území krále démonů je královstvím krále démonů. Je pojmenováno po současném králi démonů, proto se nazývá Země Krále Démonů Gullgald.

Z pohledu vesnice je Vyjící vesnice na hoře na východě.

Na druhé straně této hory je lidská vesnice zvaná vesnice Tarotte.

Obě tyto vesnice jsou součástí území krále démonů, ale zdá se, že obě vesnice démony nemají.

Zdá se, že kolem Vyjící vesnice a Tarotte jsou také malé vesnice, ale nikdo nezná podrobnosti.

I když šelma Senna slyšela o těchto vesnicích od vesničanů z Vyjící vesnice, pouze s nimi obchodují, takže nezná žádné podrobnosti.

Zdá se, že v hoře na severu a v hoře za ní je něco nápadného.

Říká se, že v zimě na toto místo nikdo nemůže cestovat a bude obtížné se k němu dostat i v létě.

Existují pověsti, že na tomto místě je něco nebezpečného zapečetěno od starověku, ale nikdo nezná pravdu.

Prosím, zůstaň jako fáma.

Mimochodem, pokud by někdo chtěl jít do Vyjící vesnice na východě od hradu krále démonů, musel by zamířit na jih, cestovat podél pobřeží a pak jít na sever.

Myslel jsem, že je to sakra zajížďka, ale zdá se, že nikdo by nechtěl projít Lesem Smrti, Horou Draků nebo dokonce Železným Lesem.

Na co si dávají pozor?

Loo, Tier a Flora sem přišly samy. Dokonce i oni a ještěrčí muži sem úspěšně přišli.

„Kde se nacházela vesnice Rii?“

„Nachází se na místě za horou severozápadně odtud. Nachází se v lese severně od hradu krále démonů.

„Odkud přišla Loo?“

„Království Galbart. Je to země severně od království Plného Srdce Full Heart.“

„Hee.“

„Předtím jsem tam žila sama, dokud nepřišel člověk.“

„Nebudu se ptát na tvůj věk.“

„To je od tebe velmi moudré. Tier a ostatní andělé přišli ze severu království Galbart.“

„Přesně tak. Andělé však obvykle pracují nezávisle. Toto místo používáme pouze k vzájemné komunikaci.“

„Andělé jsou slavní a je to tajemná rasa.“

„Byly doby, kdy se stali předmětem uctívání.“

„Tito lidé nás uctívají sami. Nežádali jsme je, aby to udělali.“

„Také jsem slyšela, že vybíráte dary.“

„To je... musíme mít také pořádný život.“

Zdá se, že to mají těžké.

„Každopádně, teď mám hrubé pochopení. Jmen míst…“

„Správně. Prosím, snaž se je zapamatovat.“

Přes zimu jsem studoval nepřetržitě.


V zimě se stalo něco zvláštního.

I když je zima, přišel trpaslík.

Myslím, že je přehnané nazývat toto místo Lesem Smrti.

Člověk může přicházet a odcházet, jak se mu zlíbí.

„Slyšel jsem, že je tu dobré víno. Necháš mě trochu pít?“

„Pokud za to zaplatíte.“

Byla to Ria, kdo ho přijal.

„To je špatné, nemám peníze. Nicméně mám znalosti.“

„Vy jste kovář?“

„Ne, jsem sládek vína.“

„Takže kompenzace pití vína je způsob výroby vína?“

„Z toho, co jsem slyšel, je víno, které zde vyrábíte, vyrobeno z hroznů. Znám způsob, jak vyrobit víno z něčeho jiného než z hroznů.“

Trpaslík se ušklíbl.

„Pokud je zdejší víno vynikající, zvážím i to, že se zde usadím.“

„Dobře. Přijímám vaši výzvu. Dejte této osobě víno!“

Počet obyvatel se zvýšil o jednoho.

„Areh? Nemůžu najít správná slova, která bych řekl.“

„Není to dobré?“

„Ne, to není ono…“

„Pak není problém. Zůstaňte prosím tuto zimu v tomto hostinci. Dnes večer se bude konat uvítací večírek. Přípravy stále probíhají. Prosím, pozdravte náčelníka vesnice ihned, jak to začne.“

„....R-Rozumím.“

Během zimy je zde jen málo akcí, takže obyvatelé si nenechali ujít tuto příležitost k pití.

Věci, které začaly letos v zimě.

Uvnitř je teplo, ale venku zima, takže nechci chodit ven co nejvíce.

Ostatní si to myslí také, takže každý dělá něco uvnitř.

Ticho

Jak se dalo očekávat, je těžké po celou dobu pokračovat jen v hrách.

Všichni hrají to, co jsem dělal předtím, šachy a reversi.

Ale teď se všichni účastní nového mini bowlingu, který jsem vyrobil.

„Není snadné to srovnat.“

„Proč nemůžu trefit ten kolík?“

„Kuh...zbyli tři.“

Neznám ani velikost pruhu, ani velikost kuželky. Udělal jsem je menší, než si pamatuji, protože vnitřní prostor pro hraní je omezený.

Udělal jsem dřevěnou dráhu o šířce 1 metr a délce 10 metrů. Kuželky jsou také vyrobeny ze dřeva. Vyrobil jsem je z větví stromů.

„Jaký má smysl je srazit dolů?“

S touto jednoduchou otázkou jsem vyřezal tváře na špendlíky a udělal je aby vypadaly jako zlí lidé.

Nebude dobré, když budou všechny vypadat stejně, takže jsem je změnil a dal nějakou identitu.

Koule je zabroušená kamenná koule.

Protože je těžké udělat díru, do které by člověk mohl dát prsty, udělal jsem ji do velikosti softballu, aby se snadněji kutálela.

I když je mým cílem nechat je dělat nějaké lehké cvičení, je dobré, že to vesničané milují.

„Nemůžu srazit toho vraha napravo, ať dělám, co dělám!“

„Myslím, že zasáhnout pyromana vlevo je obtížnější.“

„Ah, málem jsem je všechny trefila, nebýt toho podvodníka.“

Bylo to tak populární, že jsem tuto zimu udělal šest pruhů.

„Měli bychom pro to vytvořit vyhrazenou budovu.“

Bylo rozhodnuto, že až přijde jaro, vznikne pod záminkou rekreační haly nová budova.

Mimochodem, mini bowling není jediná věc, kterou jsem vyrobil.

První věc, kterou jsem udělal, jsou šipky.

Dal jsem si cíl, pak jsem přemýšlel o věcech, které je třeba hodit.

Poté, co jsem o tom přemýšlel, jsem vyrobil nože.

Myslím, že spíše než šipky bychom tomu měli říkat hod nožem.

Snažil jsem se to hodit, ale jen škrábe zeď.

Rozpálil jsem se a pokračoval, ale bylo to zbytečné.

Trochu jsem si odpočinul a během té doby vysocí elfové řekli, že to chtějí zkusit. Neustále do něj mlátili.

„Není problém, i když je vzdálenost větší.“

No, žily v lese, takže si myslím, že nebudou moci žít tak dlouho, když toho nebudou moci tolik dělat.

Oni se také snažily a také to neustále trefovaly.

„Proč z cíle neudělat humanoida? Bude to dobrá praxe.“

...

Ještěrčí muži ho také neustále mlátili.

„Používáme oštěpy lépe než nůž... Málem jsem netrefil střed.“

......

Srdce se mi zlomilo, když jsem viděl, jak ho udeřil opilý trpaslík.

Kvůli této události jsem udělal mini bowling, ale nebyl jsem schopen vyniknout.

Moje skóre v mini bowlingu je nízké.

„Náčelníku vesnice, udělej víc míčů.“

„Vytvořte novou banditskou kuželku, prosím.“

„Eh, nejdřív udělej sérii příšer.“

V současné době se věnuji výrobě nástrojů.

Možná je to můj útěk.

1 komentář:

  1. ďakujem, výroba alkoholu je na vzostupe a zábava v plnom prúde. Jediný pracujúci je "chudák" starosta.

    OdpovědětVymazat