INN - Kapitola 53: Rušení v lese

Kapitola 53: Rušení v lese


Když jsem se dozvěděl o bestiích chlapcích, byl jsem ohromen skutečností, že jsem jediný, kdo neumí používat magii.

„Ehm? Vážně?“

„Ehh.“

Pro mě jsou bestií chlapci normální školáci.

Jsou ve věku učení a stále nejsou schopni kouzlit.

Zvířecí ženy jsou schopny používat magii, takže ji určitě budou moci používat také, až vyrostou.

Jsem jediný, kdo to nemůže použít, co.

„Budeš taky studovat magii?“

„Ugh....“

Loo mi už řekla, že nemám talent na magii.

Předtím řekla, že abych mohl rozdělat malý oheň, musím se deset let snažit…

„Je normální, aby někdo uměl používat magii?“

„Tak nějak. Všichni andělé a upíři mohou používat magii.“

Tier odpovídá na mou otázku.

„Téměř všichni vysocí elfové také umí kouzlit. Pokud ji člověk nemůže použít, život v lese bude obtížnější.“

Přikývnu, když slyším Riinu odpověď.

Jistě, bez magie bude jistě těžké žít v lese.

„Mnoho oni je dobrých s ohnivou a vodní magií.“

„My ještěrčí muži jsme dobří ve vodní magii. Naopak, závidíme oni, které ovládají jak ohnivou, tak vodní magii.“

„Ne ne, nejsme váš soupeři, pokud jde o vodní magii, a také si myslím, že specializace jednoho umění je lepší.“

Ann a Daga si navzájem chválí své magické schopnosti.

Mou.

Takže je normální, že někdo dokáže kouzlit.

„A-ano, slyšela jsem, že mezi bestiemi je jen málo těch, kteří jsou dobří v magii.“

„Ale vy všichni, co jste sem přišli, můžete používat magii, že?“

„Vzhledem k prostředí vesnice bude obtížné, pokud nemůžeme, protože to bude znamenat hodně, pokud můžeme nebo nemůžeme použít kovárnu.“

„Vidím. Jste podobní vysokým elfům.“

Jste nuceni se to naučit?

........

Maa, mám AFT.

To je podobné magii.

Není dobré toužit po něčem, čeho nejste schopni.

Udělejme to nejlepší ve věcech, které můžeme udělat.

Později jsem viděl, jak Kuro a Zabuton používají magii.

......

Včely taky.

.....

Sliz... ty taky?

Mými spojenci jsou krávy a kuřata.

Přece mě nezradíte, že?

Prosím vás.

Žádám vás.

Ve volném čase jsem se rozhodl trochu studovat magii.

Později jsem se doslechl, že mezi lidmi může magii používat jen jeden ze sta. Cítil jsem se trochu uvolněný.

Neměl jsem se dívat shora. Ulevilo se mi, když jsem se díval odspodu.

Udělám, co bude v mých silách, abych studoval magii.


Těsně před zimou došlo v lese k velké katastrofě.

Z místa kousek dál od vesnice se ozval velký řev.

Je to nějaký výbuch plynu?

Zdálo se, že poté došlo k několika nepřetržitým výbuchům.

Otřesy lze cítit i v naší vesnici.

Viděl jsem, že někdo panikaří jako já, takže se mi trochu ulevilo.

„Co je to za vibraci?“

„Medvěd drapák?“

Medvěd drapák?

Takže je to monstrum, které vypadá jako medvěd.

Když jsem sem přišel poprvé, už jsem si myslel, že tam budou medvědi, ale zapomněl jsem na to, protože jsem se s nimi nikdy nesetkal.

Můžeme zde však cítit třes, i když se to jen pohybuje?

„Může to být boj proti někomu.“

„Boj? S kým?“

„Jediný, kdo má schopnost bojovat s medvědem drapákem, je krvavá zmije. Je skoro zima, takže pravděpodobně bojují o potravu před hibernací.“

„Chápu.“

Zmije, had.

Oba vážně bojují.

.......

„Jak velký je medvěd a krvavá zmije?“

„Medvěd drapák je asi pět až šest metrů, zatímco krvavá zmije má asi 1 metr v průměru a má průměrnou délku 20 metrů.

Když Ria odpovídala na mé otázky, dorazila Gran Maria.

„Na severu bojuje medvěd drapák a krvavá zmije. Co bychom měli dělat?“

I když se mě na to zeptáte...

„Medvěd drapák a krvavá zmije, jsou jedlí?“

„Eh?....Ještě jsem žádného z nich neochutnala.“

Poté, co Gran Maria odpověděla na mou otázku, podíval jsem se na Riu.

„Taky jsem je neochutnala, ale... vzhledem k tomu, že se k sobě chovají jako k jídlu, myslím, že jsou jedlí.“

Když slyším Riu, přikývnu.

„Skutečně. Pravděpodobně jsou jedlí. Pak je pojďme lovit. Bude to problém, pokud přijdou do této vesnice a něco poškodí.“

Vytáhl jsem AFT a podíval se směrem, kde se bitva odehrávala.

Daleko.

„Gran Mario, můžeš mě odnést na místo, kde jsou ti dva?“

„Můžu, ale... Půjdeme jen mi dva?“

„Ano... Je nějaký problém?“

„N-nic. Rozumím. Udělám pro toto úsilí vše, co bude v mých silách.“

„Rio, můžeš zavolat někoho, aby nás následovali pěšky?“

„Rozumím. Udělám to hned.“

„Nemusíte spěchat. Ponesou pouze mrtvolu.“

„Pouze pro přepravu mrtvoly?“

„Ano, nemá smysl je lovit, když je nemůžeme odnést zpět. Sám jedno unesu, ale bude obtížné nést dvě.“

„Je to tak?“

„Jo, Gran Mario, pojďme.“

„Ano.“

Gran Maria mě popadla zezadu a zvedla mě k obloze. Zamířili jsme směrem, kde je rozruch.

I když to vypadá na rozhodující bitvu příšer, okamžitě skončila poté, co jsem jim hodil AFT na krk.

AFT je opravdu užitečné.

„Les je zde zničen.“

„Ano.“

„Mělo by to zůstat lesem.“

Příroda je důležitá.

Oral jsem půdu, dokud nedorazila Riina skupina.

Zajímalo by mě, jestli se moje rychlost orby zvýšila.

Jsem hotov ještě předtím, než dorazila Riina skupina.

„Jo, nejdřív vezmu velkého medvěda. Řekni Rie a ostatním, aby vzali domů hada.“

„A-ano. Rozumím.“

Požádal jsem Gran Marii, aby hada hlídala, a rozhodl jsem se pokračovat.

Takže, kudy je cesta zpět… dobře, že jsem viděl přicházet kuros a Kuudel.

Nechal jsem se vést kuros a nechal Kuudel s Gran Marií.


„Kuudel, medvěd drapák a krvavá zmije, jsou to slabé příšery?“

„Podle mých vzpomínek ne.“

„Pravda.“

„Byli snadno poraženi?“

„V okamžiku.“

„... Jak se očekávalo od manžela Tier-sama.“

„Pokud takový není, Lulushi se na něj pravděpodobně ani nepodívá.“


AFT otáčím do tvaru háku, abych se neunavil, i když vzdálenost je poměrně velká. Trvalo mi dva dny, než jsem se vrátil do vesnice.

Mohl jsem se zeptat Riiny skupiny na něco neomluvitelného.

Po příchodu do vesnice jsem se vrátil, abych pomohl Riině skupině.

Když o tom přemýšlím, nebylo by lepší, kdybych je jemně rozřezala, než aby je andělé dopravili?

Medvědí maso.

Zkusil jsem to.

Není to špatné.

Není to špatné... ale páchnoucí.

I když je jedlý, spotřebuje hodně koření.

Hadí maso.

Potřebuji nejprve trochu odvahy, než to ochutnám, ale není to špatné.

Má lehkou chuť.

Pokud nevíte, že je to had, pravděpodobně by jste si ho spletli s kuřetem.

Protože chutná jako kuře, zkusil jsem ho uvařit na karaage.

Vesničané se o to perou.

„Příště vezmeme hada samotného.“

„Neříkej to, Zabuton-dono byla spokojena s kožešinou medvěda.“

„Maso je také oblíbené u kuros.“

Z nějakého důvodu jsem byl vyzván, abych lovil medvědy.

Maa, budu ho lovit, pokud ho potkám.


Ještěří vejce se vylíhla.

Čerstvě vylíhnutá mláďata energicky plavou.

.......

Opravdu se vylíhnou před zimou?

Znamená to, že ještěří muži nehibernují?

Pravděpodobně.

Zdá se, že důvodem, proč se vylíhnou před zimou, je to, že silné příšery během tohoto období hibernují.

I když je obtížné získat jídlo během této doby, je to rasa, která žila v nebezpečném prostředí, a která se rozhodla utéct před nepřítelem?

V každém případě chci, aby vyrůstali energicky, protože se narodili v této vesnici.

1 komentář:

  1. ďakujem, tak jedálniček sa rozšíril o ďalšie delikatesy a osadenstvo rozrástlo.

    OdpovědětVymazat