IwS 1 - Kapitola 3: Křišťálová stvoření 5/5

Kkkrrreeeeee...

Blíží se to.

Sssskkkkrrrrreeeeeeeeeee!!! S náhlým zvukem dělící se země se tvor prodral zemí a objevil se před námi.

Tělo ve tvaru mandle se šesti protáhlýma nohama vyčnívajícími z rámu. Křišťálové tělo, krásně třpytící se a zářící jako voda pod sluncem. Tato průsvitná bytost byla živá, jakési křišťálové stvoření.

Tvor stáhl nohy a začal se plazit do strany. Stěny zříceniny se při pohybu zhroutily a řezaly se jako nůž přes tofu. No tak, to je hloupě ostré!

„Vystup, ohni! Karmínový duet: Ohnivý šíp [Fire Arrow]!“

Linze zaútočila na kriketovou věc opakovanou palbou hořících šípů. Ale stvoření se ani nepokusilo vyhnout, rozhodlo se místo toho jen stoicky pokrčit.

Ne, počkej... pohlcuje je to. Ohnivé šípy byly vtahovány do té kriketové věci, jeden za druhým!

„Pohlcuje magické útoky ?!"

„Sakra ... V tom případě...!“ Yae vyrazila vpřed a smrtící silou zasáhla cvrčka. Nicméně to, co mělo být výstřelem na jistotu, nebylo na něm nic víc než škrábnutí.

„Je to nesmírně tvrdé, je to tak!“

„Vezmi si tohle...!" Elze následovala útok Yae mohutným úderem do boku kriketu. Nicméně, i když se to trochu zapotácelo, její úder neměl žádný skutečný efekt.




Zdálo se, že jedna z křišťálových nohou toho stvoření míří na Elze. Vyhnula se tomu. Dobrá věc, protože by ji to probodlo.

„Jak to zastavíme?!" Pohltilo to magii... čepele to nemohly poškodit. Co mám dělat?! Počkat... pokud přímá útočná magie nic neudělá, tak... možná bychom mohli zkusit nepřímý přístup.

 

„[Slip]!"Ve chvíli, kdy jsem seslal kouzlo, cílené pod nohy kriketu, klopýtlo to a zřítilo se na zem. Dobře!

„Linze! Neházej na to kouzla, používej nepřímé vlivy na životní prostředí, abys to poškodila!“

„Vidím ... Rozumím! Vystup, lede! Velká zamrzlá hmota: Ledová skála [Ice Rock]!“ Linze se rozhodla seslat kouzlo ledu. Nad stvořením se objevila obrovská hromada ledu a ... padla přímo na něj. Ouch. Musí to bolet. Dokázalo absorbovat útoky přímo vyrobené z magické energie, ale nemělo takové štěstí absorbovat objekty vytvořené z magie.

Skree! Bytost křičela zvukem děsivě podobným rezavému dveřnímu závěsu a byla jasně rozzuřená. Ale zdálo se, že i magicky vytvořené objekty mohou přinejlepším způsobit jen drobné škody, ta zatracená věc byla postavena příliš solidně!

Elze využila jeho krátké indispozice a vyskočila rychlostí kulky.

„[Boost] ...! Plná smršť." Elze pomocí [Boost], nulového magického kouzla, které zvyšuje fyzickou schopnost, uštědřila ničivý kop jedné z jeho nohou.

Noha byla zničena, doprovázena zvukem roztříštěného skla.

„Úžasné!" Samozřejmě, že ta věc může být poškozena. I kdyby to byla jen malá škoda najednou, tak to znamená, že bychom dokázali vyhrát!

Skkrrrr... Sssskkkrreeeeee! Kriketová věc vypustila další pronikavý výkřik a červená koule uvnitř jeho hlavy začala jemně žhnout. Téměř, jako by reagovala na záři, se roztříštěná noha bez námahy regenerovala. Hej ... to se nikdy nestalo.

„Zregenerovalo se to... Elze chvíli stála ohromená a dala nově regenerované noze příležitost udeřit. V mžiku vystřelila a prorazila ji hluboko do pravého ramene. Její načasování bylo vypnuto, takže se tomu nevyhnula.

„Gwagh...!”

„Sis!“ Elze uskočila, aby unikla dalším oportunistickým útokům. Z rány na rameni jí začala téct krev, která jí barvila šaty do temně karmínové barvy. Byla přivedena na kolena a na čele se jí shromáždil pot.

„Yae! Linze! Zastavte tu věc!" Ty dvě přikývly a daly se do práce. Yae to rozptylovala pouhou rychlostí, zatímco Linze vykouzlila další kusy ledu. Zatímco obě dívky tvora rozptylovaly, vydal jsem se k Elze a vrhl nějaké léčivé kouzlo. Jemné světlo jí zahalilo rameno a z rány přestala téct krev, když se uzavírala.

„Díky... Teď už jsem ale v pořádku.“ Jako čert, jsi v pořádku. I když se rána uzavřela, poškození stále bylo způsobeno.

Regenerace ... vlastnosti absorbující magii ... neobvykle tvrdý krunýř ... jak bychom ho mohli porazit? Mělo to dokonce slabé místo?

„I když to rozbijeme, může se regenerovat!" Je to marné! “

„... Počkej chvilku... když jsme to stvoření našli, bylo na několika místech rozbité, tak proč je to teď v pořádku...?“ Vzpomněl jsem si, že to pohltilo Linzenino kouzlo a pak se zregenerovalo... Počkat, potřeboval magickou energii, aby se zregeneroval? Orb uvnitř jeho hlavy zářil i tehdy. Koule uvnitř jeho hlavy také zářila. Mohlo by to být tak, že koule je vlastně jádro?

„Elze, jdu.“ Řekl jsem Elze plán, který jsem vymyslel.

„Huh? Opravdu to dokážeš?!“

Nejsem si jistý.... Ale stojí to za pokus, že?“

„..Máš pravdu." Upokojil jsem dech a podíval se na tvora a soustředil svou mysl na to, co jsem chtěl. Protože měl průhledné tělo, mohl jsem dokonale rozeznat svůj cíl!

„[Apport].”

Najednou se mi v rukou objevila malá, měkká červená koule. Dobře, zvládli jsme to!

„Elze, udělej svou věc!“

„[Boost]." Vrhl jsem malou kouli vysoko do vzduchu, kde se brzy setkala s Elzeninou pěstí. Malá koule se konečně roztříštila na kousky, když se ocitla zasunutá mezi Elzeninou pěstí a zemí.

„Jak je to?!" Jádro bylo zničené a kriket se přestal pohybovat. Nakonec se trhliny rozšířily a roztříštily po celém těle a to se s nárazem zřítilo. Křišťálové stvoření konečně padlo, jeho zbytky se třpytily na slunečním světle.

Chvíli jsme čekali, jestli se to zregeneruje, ale už to neudělalo.

„Hm..." Kvůli našemu vítězství najednou ve vzduchu chybělo napětí, a tak jsem si sedl na zem.

Jen jsem byl rád, že mi nápad, který jsem v té době najednou měl, tak vyšel. Kdyby [Apport] selhal, kdo ví, co bych dělal. Vrhl jsem své kouzlo rychleji, než ho to dokázalo absorbovat, a zdálo se, že to fungovalo dobře, vzhledem k tomu, že se mi podařilo vytáhnout jádro.

Podíval jsem se, abych viděl, že Yae a Elze také sedí na zemi. Mezitím se zdálo, že Linze je zaneprázdněna vyšetřováním rozbitých fragmentů monstra.

„Tohle... by vlastně mohl být materiál podobný magickému kameni.“

„Magický kámen, opravdu?“

„K vlastnostem magických kamenů patří magické zesílení, nahromadění magických energií a vypouštění zmíněných energií. Monstrum pohltilo magickou energii druhých a využilo ji k regeneraci... nebo to možná byla spíš obranná schopnost... Bez ohledu na to použilo magickou energii i k útoku. Zesílení, zabudování a vybití... Tři vlastnosti kouzelného kamene.“

Je možné, že to nedokázalo vyrobit vlastní magickou energii ...? Proto bylo v troskách zamrzlé? Ale počkejte, magická energie proudila po celém světě. Měla tedy blokovaná místnost nějakou antimagickou pečeť? Celá záležitost byla záhada zabalená do vzduchu nejistoty.

„Neměli bychom to hlásit cechu?"

„Ne. Vzhledem k tomu, že se to týkalo starobylých ruin bývalého hlavního města, měli bychom zřejmě informovat přímo vládu. Měli bychom to vzít vévodovi. Myslím.“ No, to mi dávalo smysl. Vzhledem k situaci to vypadalo jako chytrá volba. S tím jsme se byli podívat za vévodou.

„[Gate].”

 

„Chápu. Takže ve starém hlavním městě byly takové ruiny ...“ Vévoda Alfred si založil ruce, jako by přemýšlel, a opřel se o křeslo... Sue a vévodkyně Ellen šly na procházku, takže jsem je bohužel neviděl. Dostali jsme se do salonu, kde jsme vévodovi dali podstatu toho, co se stalo.

„Dobře tedy. Tato situace se může týkat královské rodiny. Zajistím, aby byla pro účely vyšetřování vyslána pátrací skupina jménem země. Samozřejmě se také pokusíme zjistit více o tom monstru.“

„Ach, umm, podzemní ruiny se zhroutily, takže může být trochu obtížné to prozkoumat ..."

„Co? Ach jo ... byl jsem zvědavý, co bylo napsáno na té nástěnné malbě, kterou jsi zmínil ... “ Vévodova ramena zklamaně poklesla… Tam jsme udělali něco špatného ... Ne, počkat, nedělali jsme nic! To monstrum zničilo místo, ne my!

„Ach, ta nástěnná malba. Nebojte se, možná se nám to ještě podaří. Vyfotil jsem to.“

„Fo-to...?“ Otevřel jsem obrázek v galerijní aplikaci mého smartphonu a ukázal mu ho.

„C-Co je to za svět?!“

„Jedno z mých nulových kouzel. Umožňuje mi to zaznamenávat obrázky věcí, které jsem viděl. “

„Chápu.... Vždycky plný překvapení, že?“ Vévoda Alfred byl úžasně oklamán mou bílou lží. Omlouvám se, vnitřně jsem se omluvil. Je trochu obtížné to vysvětlit, víte.

„Jestli mi dáte nějaký čas, můžu vám to přepsat.“

„Prosím. Právě to by mohlo být klíčem k vyřešení záhady přemístění hlavního města před tisíci lety." Ach, zdálo se, že ani sami obyvatelé země nevěděli, proč bylo hlavní město přesunuto.

Myslel jsem, že by zanechali záznam takové obrovské události někde v nějakých oficiálních archivech. Pak znovu, kdybych měl pravdu, pak by ten záznam mohl být přesně tím, co jsme právě našli. Mohl mít dokonce informace o křišťálovém stvoření, se kterým jsme se setkali.

Pochopil jsem slabost toho tvora. Byl jsem si jistý, že bych to asi dokázal porazit, kdybychom někdy museli bojovat s jiným.

Ale pořád jsem nemohl dostat něco z hlavy. Měl jsem pocit, že staré hlavní město, které se řítilo do tohoto stavu, má něco společného s křišťálovým tvorem...

S pocitem nejistoty nad celým utrpením jsme nechali zbytek v rukou vévody Alfréda a odešli z jeho panství.

2 komentáře: