IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 5/9

Staaare... ( Upřený pohled)

Staaaare...

Staaaaare...

Staaaaaare...

... A teď, komu patří ten hořící, intenzivní pohled, který se na mě ostří celou tu dobu? Proč, princezna, samozřejmě.

Úplně mě zastrčila do svého míření těma jejíma nesourodýma modrýma a zelenýma očima a nejevila žádné známky zmírnění. Jako by se na mě zaměřila jako na nějaký cíl. Udělal jsem něco, abych jí dal špatnou cestu...? Vlastně to vypadalo, že má trochu červený obličej…

Její vizuální napadení náhle skončilo. Vrhl jsem pohled jejím směrem a ona vstala ze svého sedadla. Nyní stála naproti svým rodičům, králi a královně.

„Co se děje, Yumino?"

„Otče. Matko. Rozhodla jsem se,“ prohlásila princezna Yumina.

Zajímalo by mě, o čem je toto rozhodnutí, o kterém mluví, pomyslel jsem si, když jsem si vzal další doušek studeného čaje a sledoval rozhovor postranním pohledem.

Princeznina tvář zrudla, když znovu promluvila.

„Chtěla bych ... Chtěla bych si vzít Mochizuki Touyu za svého manžela!"

Pffffffft !!! Princezna upustila bombu, která vybuchla ve formě studeného čaje stoupajícího vzduchem. Ah, jaké půvabné zobrazení.



Co jen to řekla? Manžel? Sto? Lovec? Oh, muselo to být rukojmí. "Chtěla bych si vzít Mochizuki Touya jako svého rukojmí." Jo. To dává absolutně nulový smysl.

„...Promiň. Yumino, mohla bys to říci ještě jednou?“

„Jak jsem řekla, otče. Chtěla bych si vzít Mochizuki Touyu za svého manžela.“

„Ach můj, ach můj," zamumlala královna, očividně pobavená. Yumina se opakovala směrem ke svému otci, Jeho Veličenstvu králi. Královna Yuel, která stále seděla vedle krále, otevřela oči dokořán a dobře se podívala na svou vlastní dceru.

Vévoda, který to všechno pozoroval ze strany, byl naprosto pohlcen, když jeho pohled opakovaně přecházel mezi bratrem a neteří.

„Tvé důvody?"

„No, zachránil ti život, otče, to se do toho opravdu započítává ... Ale víc než to, má Touya zvláštní charisma, které přináší úsměvy všem kolem něj. I přes jeho interakce se strýcem Alfredem nebo Charlotte neudělal nic jiného, než aby jim přinesl radost. Připadá mi jeho laskavost nevýslovně přitažlivá a poprvé v mém životě jsem si pomyslela, že ... bych byla ráda, kdybych zbytek svých dnů prožila po boku tohoto člověka.“

„... Chápu... Jestli je to tvé rozhodnutí, tak to pro mě bude nemožné, abych tě zastavil. Přeji vám dvěma jen štěstí!“

„Děkuji, otče.

„Počkejte tady!" Zvedl jsem ruku, abych se na okamžik vmísil. Kdybych je nepřerušil, jistě by se to všechno vymklo kontrole. Vlastně už to bylo dost mimo jakoukoli kontrolu.

„Promiňte, ale já bych byl opravdu rád, kdybych měl v tom všem také slovo! “

„Ne, ne, ne, ne, sakra ne. To je všechno zmatené! To je všechno zmatené! Vaše Veličenstvo, zbláznil jste se! “ Plně jsem pochopil, že jsem právě řekl králi nějaké pobuřující věci, ale neměl jsem zrovna čas se starat o vychování. Celá moje budoucnost byla…

„Sotva o mně něco víte! Jste opravdu v pořádku, když vdáte svou dceru, princeznu, s nějakým úplným cizincem? Mohl bych být ten nejhorší zbojník ve všech zemích, jak víte!“

„Ne, na to není žádná šance. Yumina tě schválila, takže je přinejmenším jisté, že nejsi špatný člověk. Moje dcera má schopnost, která jí umožňuje vidět skutečnou povahu člověka tímto způsobem.“ Huh? Dokázala pochopit povahu člověka? Co to vůbec znamenalo?

„Vidíš, Yumina se narodila s Mystickýma očima. Umožňují jí vidět skutečnou povahu nebo osobnost kohokoli, na koho se dívá. Řekl bych, že je to trochu podobné intuici, ale v případě Yuminy se nikdy nemýlila.“ Vévoda mi situaci vysvětlil v tomto smyslu. Jednoduše řečeno, mohla instinktivně říct, zda je někdo dobrý nebo špatný člověk? Netušil jsem, že její podivné oči mají takovou sílu. No, v případě hraběte Balsy jsem dokonce mohl říci na první pohled, že byl darebákem, ale kdyby tato její moc byla pravá, pak by si Yuminu nikdy nevzala žádné stinné chlapi.

Být takovou dívkou rozpoznán jako dobrý člověk jsem vůbec necítil jako špatnou věc, ale pro danou situaci to bylo zcela irelevantní.

„... Navíc, chci říct, jak stará je princezna Yumina?“

„Před nedávnem dosáhla dvanácti let.“

„Nemyslíte si, že je trochu brzo na to, aby přemýšlela o manželství ...?"

„Vůbec ne, pro královskou rodinu je docela běžná věc najít své životní partnery do patnácti let. Vzpomínám si, že mi bylo čtrnáct, když jsem se oženil se svou ženou.“ Gah... To byl problém jiných světů... Když jsem se tvářil, jako bych spolkl brouka, ucítil jsem, jak se mi ruka dotýká rukávu kabátu.

„Touyo, nelíbím se ti...?“ Princezna Yumina se mě držela za rukáv a dávala mi tu smutnou štěněčí oční rutinu. Zadrž, zastav tam! Faul! Červená karta! Offside! Každopádně, to je prostě nefér!

„No ... vlastně, ne že se mi nelíbšnebo cokoli, je to prostě ..." To není ani otázka, co se mi líbí nebo nelíbí! Prostě tě ani moc neznám.

„V tom případě by to neměl být problém!" Yuminina tvář se okamžitě vrátila k blaženému úsměvu... Člověče, ona je roztomilá... Ne! Dej se dohromady, blbče!

Co bych měl dělat? Opravdu, jsem neměl žádný skutečný důvod ji nemít rád a nebylo to tak, že bych měl někoho, do koho bych byl zamilovaný. Její rodiče to schválili a já už nikdy nebudu bojovat o životní výdaje. Počkat, cože? Vydrž. Když o tom přemýšlím, neměl jsem absolutně vůbec žádný důvod k odmítnutí!

Ne! Manželství je místo, kde vaše budoucnost zemře! To řekl můj starší bratranec! Omylem otěhotněl slečnu, tak se s ní oženil, jen aby ho o tři roky později plácly rozvodové papíry! Netušil proč! A pak, poté, co si vzal obrovskou půjčku podle jejích nesplnitelných požadavků na dům, byl z něj vyhnán bez jediného slova ve věci. Jako závěrečný hřebík do rakve nakonec musel platit alimenty pro dítě, které nesměl ani navštívit. Jako by to nebylo dost špatné, ukázalo se, že jeho exmanželka nevyužívala platby na podporu dítěte ale místo toho hlavně kvůli sobě. Bylo to tak zlé, že kdykoliv se příbuzní sešli na Nový rok, každý se ho snažil rozveselit, když se utěšoval alkoholem.

Nikdy jsem nedokázal setřást z mysli obraz zvadlé tváře mého bratrance...

Dobře, rozhodl jsem se! Budu žít jako starý mládenec do konce života! Nikdy se nestanu členem královské rodiny, že? „... Tam odkud pocházím, se muži nemohou oženit, dokud jim není osmnáct, a ženy se nemohou vdávat, dokud jim není šestnáct. Kromě toho, nevím vůbec nic o princezně a to rozhodně nestačí k tomu, abych se nějak rozhodoval o manželství!“

„Kolik máš let, Touyo?"

„Je mi patnáct. Brzy mi bude šestnáct.“ Odpověděl jsem na otázku královny Yuel. Pokud jsem si vzpomněl správně, moje narozeniny by měly být zhruba za dva měsíce. To samozřejmě za předpokladu, že data v tomto světě se shodovala s daty mého starého světa. O světě jsem ještě nevěděl dost, abych to řekl jistě.

„Což znamená, že svatební obřad proběhne za dva roky. Do té doby můžete zůstat zasnoubení, aby ti byl dán čas na přemýšlení. Tyto dva roky by ti měly poskytnout dostatek času, aby jsi se lépe seznámili s mou dcerou Yuminou. “ Hej, vidím, že se mě snažíš oklamat, víš?! I po dvou letech bude Yumině stále jen čtrnáct! Člověče, tato královna je také mimo mísu!

„Touyo, chlapče."

„Whahyyes ?!" Málem jsem vyskočil z kůže, a nakonec jsem vypustil divný hlas, když na mě král zavolal. Nemůžu si pomoct, dobře?! Jen se podívej na tuhle situaci! I já poznám, že se nad tím dostávám do paniky!

„Proč nevzít tyto dva roky na to, abys poznal mou Yuminu trochu líp? Pokud ani po těchto dvou letech nebudeš moci uvažovat o manželství, vzdáme se této myšlenky. Jak to prozatím zní?“

„Er, no... To asi zní jako rozumnější nápad...“ Bylo to mnohokrát lepší než uvažovat o něčem jako o manželství přímo z praku. Byl jsem si jistý, že po dostatečném čase, by se Yumina mohla uklidnit nebo možná dokonce najít někoho, koho opravdu milovala... A kromě toho, možná kdyby se trochu podívala na realitu, uvědomila by si, jak směšná je představa manželství v jejím věku. Nezdálo se mi, že bych s nimi mohl dále smlouvat... A tak, rozhodl jsem se na tyto plány prozatím rezignovat.

„Dobře pro tebe, Yumino. Teď máš dva roky. Dej do toho všechno a ukradni tomu chlapci srdce, slyšíš? Pokud se ti nepodaří ani po dvou letech zachytit jeho srdce, pak se připrav na to, že zbytek dní prožiješ jako jeptiška!“

„Samozřejmě, matko!"

„Počkej co?!" Věděl jsem, že přijetí tohoto návrhu je špatný nápad! Byl jsem příliš unáhlený! Těžké! Břemeno toho všeho bylo pro mou ubohou duši příliš těžké! Teď vidím! Snaží se postupně odříznout všechny mé únikové cesty! Proč když bych ji odmítl, by se z ní stala jeptiška? Určitě by mohla jen hledat někoho lepšího!

„Odteď budu ve tvé péči, můj Touyo.“ Princezna blýskla úsměvem, který stál za víc než pytel neocenitelných šperků. To nejlepší, co jsem mohl v reakci vykouzlit, byl můj vlastní dutý úsměv.

Aaahh, Slyším, jak na mě volá bratranec. Říká: "Nikdy neskončíš jako já.“

3 komentáře: