IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 6/9

„Bože... do čeho ses to, proboha, dostal?“

„Víš, celý den si kladu tu samou otázku...“ Po návratu do hospody u Stříbrného Měsíce, jsem předal příběh o svých výkonech zbytku své party. Elze okamžitě zněla podrážděně.

„Takže Touya-dono se bude ženit, že...“

„Je to opravdový šok, že?" Jak Yae, tak Linze se zadívaly na dívku, která vypadala, jako by byla připevněna k mé levé paži.

Ano. Přesně tak to vypadá. Přivedl jsem ji s sebou. Přivedl jsem si s sebou zpátky princeznu této země.

Jo. Princezna Yumina Urnea Belfast, jediná. Skvělý.

„Ráda vás všechny poznávám. Jmenuji se Yumina Urnea Belfast." Princezna Yumina se v duchu svých chování před všemi uklonila, když se představila. Její zářivý úsměv byl smrtící zbraň, díky které se můj hrudník cítil těžce.

„Takže, princezno, co tady právě teď děláte, prosím?“

„Ano, dobře. Můj otec prohlásil, že bydlím společně se svým Touya jako součást svatební přípravy… Jsem si jistá, že moje neznalost vnějšího světa může občas způsobit problémy, ale ráda bych vás všechny lépe poznala. “ A to byla situace. Princezna byla v podstatě předána přímo mně. Na co na světě myslel ten ošuntělý král?

Zdálo se mi, že si vzpomínám, že pokračoval v tom, jak být někomu nablízku, byl nejrychlejší způsob, jak se lépe poznat nebo nějaký takový nesmysl. Mohl alespoň přidělit stráž nebo dvě! Ani v nejmenším se neobával o bezpečnost své dcery? Ne, počkat. Co když jí přidělili stráž a celou tu dobu se nad stropem schovával nějaký ninja? Právě když mi ta myšlenka přešla hlavou, zaslechl jsem, jak se nade mnou něco řinčí. Pravděpodobně to byla jen krysa... že?

„Žít společně? Myslíš jako tady? Jsi princezna a tak. Budeš... Budete v pořádku na takovém místě?" Elze byla jediná, kdo tu mluvil rozumně. Upřímně jsem s ní souhlasil. Prostě jsem si neuměl představit princeznu, kterou obklopovali sluhové, kteří vyhovovali každé její potřebě, a najednou by se přizpůsobila životu, kde musela dělat všechno sama.

Abych byl upřímný, malá část mě doufala, že obtíže svobodného života by ji zasáhly natolik, aby ji přesvědčily, aby šla domů.

„Prosím, nemusíš být tak ztuhlá, když se mnou mluvíš, Elze. Prozatím se budu snažit dělat, co budu moct, a pokud budu někdy potřebovat pomoc, určitě se můžu spolehnout na to, že mi Touya pomůže. Udělám vše pro to, abych všechny nezpomalovala!“ Princezna udělala dvě malé pěsti a přitiskla si je k hrudi, čímž narazila na pózu, která ukázala, že překypuje motivací...

Bože, ona je tak milá maličkost ... Přestaň s tím! Vyskoč z toho!

„… Uhm, měla jsi něco na mysli? Linze zvedla ruku a položila jednoduchou otázku.

„Nuže ano. Myslela jsem, že bych se pro začátek mohla zaregistrovat u cechu, a pokusit se dosáhnout bodu, kdy mohu být nápomocná při všech žádostech, které přijmeme.“

„CO!" „Uhm ..." „Huh ?!" „Pardon...?!" Naše překvapené reakce byly každým dnem harmoničtější. Aby princezna řekla, že se chce zaregistrovat do cechu ... Plánovala žít život dobrodruha?!

„Promiňte, princezno? Uvědomujete si, co to znamená registrovat se v cechu, že?! Existuje celá řada nebezpečných situací, ve kterých bychom mohli skončit, a ... “

„Jsem si toho dobře vědoma. A prosím, neříkej mi neustále princezno. Velmi by se mi líbilo, kdybys mi říkal Yumino, můj miláčku.“

„No, moc by se mi líbilo, kdybys vystřihla mého Touyu a můj miláčku! “    

„Pak mi prosím od nynějška říkej Yumino." Princezna ... Ne, Yumina, to prohlásila se sladkým úsměvem. Hrmmm... Dívka by mohla být ve věcech nečekaně tvrdohlavá. Uvědomil jsem si, že si nemůžu dovolit ji podceňovat jen proto, že je mladší než já…                                                                                                                                             Každopádně jsem ji přiměl, aby mi přestala říkat “můj Touya“ a samozřejmě “můj miláček“ hned nepřipadal v úvahu. Dohodli jsme se jen na Touya a Yumina k sobě, v uvedeném pořadí.

„Základy magie jsem se naučila od paní Charlotty a jsem také dobře trénovaná s lukem. Musím vám oznámit, že jsem vlastně dost silná, navzdory svému vzhledu.“

„Luk a kouzla ... Opravdu, větší útočná síla na dlouhou vzdálenost by byla pro naši současnou skupinu úžasným přínosem!“ Jaké by tedy mohlo být tvé magické zarovnání?“

„Vítr, země a temnota. Mohu však povolat jen tři typy smluvních zvířat." Vítr, země a temnota. To určitě dokonale vyplní mezery, protože to všechno byly prvky, s nimiž Linze neměla žádnou spřízněnost. I když jsme pořád nevěděli, jak moc je Yumina schopná kouzlit…

„Hmmm ... Takže, jaký je názor?“ Elze zkřížila ruce, když mluvil s Linze a Yae. Opravdu se ptala: „Pustíme tu dívku na party, nebo ne?“ o tom s ostatníma.

„... Prozatím proč nepřijmeme žádost ... a uvidíme, jak to jde ...?" zamumlala pomalu Linze.

„Chápu. Je to tedy zkouška ohněm?“

„Myslím, že jo... No, jestli to bude nebezpečné, tak jsem si jistá, že Touya skočí na její záchranu. Takže to vyřeší.“ S tou situací bylo tolik věcí špatně, ale měl jsem pocit, že snažit se dohadovat by bylo jako šťourat do vosího hnízda, tak jsem se poslušně rozhodl podřídit rozhodnutí skupiny. I když, sakra, něco v atmosféře mi na začátek řeklo, že nemám právo vyslovit svůj názor.

Dívky se rozhodly o svém akčním plánu, a tak jsme další den zamířili do cechovní kanceláře, abychom zaregistrovali Yuminu.

S tím z cesty, jsme si šli promluvit s Micah, abychom zjistili, jak dostat Yuminu do jejího pokoje. Trvala na tom, že bude ráda, že se mnou bude sdílet pokoj, ale já jsem tam musel z mnoha důvodů udělat čáru, takže byla zarezervována do svého samostatného pokoje. Poté jsme všichni měli večeři a šli jsme spát, abychom se připravili na další úkol.


Nakonec jsem se vrátil do svého pokoje sám a zhroutil se přímo do postele. Dnešní události mě naprosto vyčerpaly... Velmi, velmi vyčerpaly ...

Stejně jako jsem cítil, že mě táhnou do temných hlubin spánku, jsem slyšel poprvé po čase vyzvánění svého smartphonu. Bylo nastaveno jako Suppeho leichte Kavallerie. Melodická malá melodie, která v současnosti posloužila jen k tomu, aby mě poněkud dráždila.

Vytáhl jsem svůj smartphone z kapsy a viděl slova na obrazovce telefonu: ID volajícího: Bůh.

„...Haló?"

„Aaah, už je to určitě nějaký čas. Gratuluji k tvému zasnoubení, Touyo, můj chlapče.“

„... Proč o tom vůbec víš ...? Oh, ale myslím, že by nebylo tak divného, že by Bůh věděl o těchto věcech, co ...? “

„Ha ha ha. Byla to pouhá náhoda, slibuji. Myslel jsem, že se na tebe podívám, jen abych tě našel v docela zábavném stavu." Dokázal jsem si představit veselý obličej starého muže, i když mluvil.

„Není na tom nic zábavného... Nemůžu se v tomhle věku přinutit přemýšlet o manželství.“

„Vypadá jako hodná holka. Co víc bys mohl chtít?“

„Tak to není. Jo, Yumina je opravdu roztomilá a jsem si jistý, že vyroste v opravdu krásnou ženu. Její upřímná, přímočará osobnost z ní také dělá můj typ. Ale to nemá nic společného se všemi těmi manželskými věcmi.“

„Jak tvrdohlavý jsi. Víš, v tomto světě je polygamie naprosto normální a široce přijímaná. V takovém případě bys měl vzít každou dívku, která udeří tvoji fantazii a udělat z nich manželky!“ Huh, To jsem nevěděl... Vévoda a král měli jen jednu ženu, tak jsem si byl jistý... Ne, ne, to nebyl skutečný problém. Absolutně jsem neměl v úmyslu změnit svůj život v harémový příběh.

„Každopádně se všichni těší, jak to odsud pro tebe dopadne. Udělej, co můžeš, ano?“

„To se ti lehce řekne... Počkej chvilku… Co tím myslíš, všichni?"

„No, všichni bohové Božské říše, samozřejmě. Když jsem jim tě ukázal, všichni se o tebe zajímali, víš? I když jsem si jistý, že většina z nich se na tebe jen občas podívá, aby si užili trochu pobavení." Počkej, co? Co to znamená? Byl tam víc než jeden bůh?

„Říkal jsi bohové, že? Znamená to, že kromě tebe jsou i další?“

„Ale samozřejmě. Přesto bych rád řekl, že jsem světový Bůh, nejvyšší ze všech. Kromě mě jsou tu nižší bohové jako bůh lovu, bůh lásky, bůh mečů, bůh zemědělství a mnoho, mnoho dalších. A zejména bůh lásky se o tebe docela zajímal.“ Nechoď strkat krk do milostných životů lidí, bože lásky.

„Mluvili jsme o tom, jak se všichni ukážeme na tvém svatebním obřadu jako tvoji příbuzní. Musím říct, že to byla docela zábavná diskuse. Oh, a já bych se samozřejmě objevil jako tvůj dědeček.“

„Teď poslouchej..." Ti bohové museli mít spoustu volného času na rukou. Jaké by to vůbec bylo? Svatební síň zaplněná ničím jiným než bohy všeho druhu. Jo, nebylo to tak, že bych měl nějaké příbuzné na tomhle světě nebo tak, ale stejně.

„Vzpomínám si, jak jsi říkal něco o tom, že nebudeš schopen zasahovat, když jsem tady dole, nebo si věci špatně pamatuju?“

„Věřím, že jsem řekl, že bych pro tebe nemohl udělat mnoho přímo. Nemám problémy s tím, že bych sám v lidské podobě sestoupil do tohoto světa, pokud se tak rozhodnu.“ Jsem si jistý, že s takovým plánem je hora problémů... Ale zdálo se mi, že komentovat celou záležitost dál, by ze mě udělalo jen hlupáka. Když jsem o tom přemýšlel, bohové mytologie v mém starém světě údajně také občas navštívili lidský svět.

„Tak či onak, Jsem tady, abych tě hlídal, chlapče. Udělej si čas na přemýšlení nad tím, že budeš žít život, na který se můžeš v pozdějších letech rád podívat. Přeji ti vše nejlepší a doufám, že najdeš vlastní cestu ke štěstí. S tím předpokládám, že opravdu musím jít. Znovu se na tebe podívám. Sbohem.“

„Jo...“ přerušil jsem hovor poté, co jsem dal nejasnou odpověď. Žij život, na který se jednoho dne můžu laskavě ohlédnout, co…?

Co to vůbec znamenalo být zasnoubený s dvanáctiletou...? Při pomyšlení na to z hlediska středoškolského prváka a dívky v šestém ročníku základní školy se věkový rozdíl zdál ohromující. Na druhou stranu, když se na to dívám jako na pouhý čtyřletý rozdíl v našem věku, nebyl to zas tak velký problém, že...? I moji rodiče měli ve svém věku šestiletý rozdíl. Také jsem si vzpomněl na něco, co jsem slyšel o nějakých bavičích, jejichž manželky byly o třicet let mladší než oni.

Když jsem se vrátil k situaci, která je na dosah ruky, ani jednou v životě jsem s holkou nechodil. Nedalo se očekávat, že bych pochopil pojem manželství.

Do pekla, já už prostě nechápu, co se vůbec děje. Měl bych se na to všechno prozatím vyspat. Jo, myslím, že to udělám.

 

  

2 komentáře: