IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 7/9

Druhý den jsme všichni společně zamířili k cechu.

Yumina měla příliš nápadné šaty, než aby je mohla nosit na veřejnosti, takže si půjčila nějaké oblečení od Elze a Linze.

Měla na sobě bílou halenku s modrou stužkou a přes to černý top... Také měla na sobě tmavě modrou kalhotovou sukni a černé podkolenky. Docela jí to vyhovovalo, když se uvážilo, že je to vypůjčené oblečení, i když se jí stále zdálo trochu velké.

Také svázala dlouhé blond vlasy do jednoho velkého copu, takže její pohyby byly méně omezené.

Osobně jsem se obával, že její heterochromie bude tím, co by ji prozradilo, ale zřejmě heterochromie nebyla známkou toho, že by měla Mystické oči.

A tak se jí podařilo, aby vypadala jako normální dívka. No, její vzhled byl stále prvotřídní, což ji ztěžovalo klasifikovat ji jako normální dívku, takže bylo obtížné ji na základě takových standardů posuzovat.

„Už jsem si nějakou dobu říkala, ale kdyby se Touya a Yumina vzali, neudělalo by to Touyu dalšího v řadě na trůn?" Uvažovala Elze.

„Ano, to je pravda. Byla bych rád, kdyby se to někdy stalo. Ale abychom to udělali realitou, potřebovali bychom, aby ho šlechtici a občané nejprve schválili. Na druhou stranu, kdyby mi rodiče dali malého bratra, on by byl místo toho další, kdo by zdědil trůn.“ Cestou do cechu, jsem náhodou zaslechl rozhovor Elze a Yuminy. Modlil jsem se ze dna srdce, aby Yumina dostala mladšího bratra.

Prosím tě, králi, musíš té dívce dát mladšího bratra! Dokonce si pro vás vyhledám recept na vytrvalostní nápoje na mém smartphonu ... Ne, sakra, už ne tento vzorec! Vytváření podobných plánů je stejné jako přiznání porážky v této sňatkové přetahovací válce!

„Jen abyste věděly, já opravdu nemám v úmyslu stát se kdekoliv králem.“

„Jsem si toho vědoma. Totéž by platilo, kdyby můj strýc měl syna, nebo i kdyby, ehm, naše dítě bylo chlapcem, pak by to byl on, kdo by usedl na trůnu!“

Opravdu, vytahuješ „kdyby naše dítě bylo chlapcem“?! Také se červenáš, když jsi ta, kdo to řekl! Teď mě nutíš cítit se trapně!

Než jsme se zastavili v cechu, udělali jsme si zacházku do obchodu se zbraněmi, Osm Medvědů, abychom mohli Yuminu vybavit vhodnou výbavou. Když jsem se zeptal, jestli na ni nemá nějaké peníze, Yumina vyndala pytlík s mincemi a řekla, že jí ho dal otec jako dárek na rozloučenou. Měl jsem z toho opravdu špatný pocit a byl jsem si jistý, že když jsem otevřel tašku ke kontrole, byla plná padesáti platinových mincí. V mém světě by to bylo asi padesát milionů jenů… Trochu moc na dárek na rozloučenou, neřekl bys...?

Poté jsem v obchodě požádal Barrala, aby nám ukázal svůj výběr luků. Jeho výběr nebyl tak různorodý jako ty v obchodech v hlavním městě, ale stále skladoval některé vysoce kvalitní zbraně. Yumina zvedla několik luků a intenzivně vyzkoušela tětivy. Nakonec šla s lehkým složeným lukem ve tvaru M.

Než aby upřednostňovala střeleckou vzdálenost, šla s lukem, se kterým bylo snadné manipulovat a rychle s ním střílet. Opravdu to dávalo smysl. Se svou výškou asi nedokázala správně zvládnout obrovský dlouhý luk a postavit se.

Koupila si také toulec, který přišel se souborem sto šípů. Nakonec si koupila bílý kožený náprsní plát a odpovídající bílé boty.

V pořádku, vypadá to, že jsme připraveni se rozjet.

 

Vzali jsme Yuminu do cechovní kanceláře, která žila životem jako vždy.

Další věcí, která byla jako vždy, byl počet zastrašujících pohledů, které se na mě zamkly. Ve skutečnosti, někteří z mužských dobrodruhů na mě vrhli nějaké zvláště ošklivé pohledy.

Zpočátku jsem netušil, proč se mi to pořád děje, pokaždé když jsem tam šel, ale v tu chvíli jsem to pochopil až příliš dobře.

Nemuseli jste se moc snažit, abyste řekli, že Elze, Linze - a také Yae - byly všechny krásné dívky. A já jsem byl “šťastný chlap“, který byl ve stejné partě jako všechny ty roztomilé dívky. Proto jsem byl zejména předmětem jejich zášti. Jejich oči bodaly jako dýky ze všech stran.

Abych pravdu řekl, už se stalo pár incidentů, kdy za mnou přišli další dobrodruzi a řekli a dělali věci jako „Lidé jako ty mě fakt štvou“ nebo „Pojď mi na vteřinu půjčit obličej." Hádám, že se mi snažili srazit hřebínek, nebo co to bylo za lidi na tomhle světě. Přirozeně jsem se zdvořile odmítl tím, že jsem je nechal omdlít, ale skutečným řešením toho všeho bylo prostě nedávat takovým lidem ani denní čas.

Vedl jsem Yuminu k recepčnímu stolu a pomohl jí při registračním procesu. Mezitím se Elze a ostatní šly podívat na podrobnosti některých aktuálně dostupných žádostí.

Když byla registrace Yuminy kompletní, vydali jsme se zpět ke zbytku skupiny, abychom našli Elze, jak drží dokument s požadavky na zelenou úroveň.

„Podařilo se vám najít nějaký rozumný?“

„Hmm... Asi jsem si jen myslela, že tahle by mohla být slušným výchozím bodem.“ Podala mi papír. Byla to mise na lov příšer. Podívejme se sem...

„Porazte pět králů opic ... Co to bylo za monstrum?“

„Jsou to v podstatě jen velké opice. Mají tendenci pohybovat se ve skupinách a útočit pomocí taktiky smečky. Jsou to poměrně neinteligentní příšery, takže pasti jsou proti nim vysoce účinné. Jediné, na co je třeba si dát pozor, jsou jejich naprosté útoky hrubou silou. Na základě našich dosavadních zkušeností, věřím, že je můžeme bez problémů porazit.“ Takže to byl typ monstra, které spoléhalo na hrubou sílu. Přesto mi pro příšery s “králem“ v jejich jménu připadalo opravdu divné, aby tvořily skupiny. Takové myšlenky se mi honily hlavou, když jsem poslouchal Linzenino vysvětlení, a předal jsem žádací papír Yumině.

„Tak co? Myšlenky?“

„Není problém. Pojďme přijmout tento.“ Naše cechová karta byla zelená dobrodruha, zatímco Yuminina byla černá začátečníka. Na jednu z našich žádostí na vyšší úrovni ji nebylo třeba brát s sebou, ale Yumina trvala na svém, takže jsme prostě ustoupili jejím požadavkům.

Vzpomněl jsem si, že řady šly vzestupně v pořadí černá, fialová, zelená, modrá, červená, stříbrná a zlatá. V podstatě:

Černá - začátečník.

Fialová - dobrodruh ve výcviku.

Zelená - dobrodruh.

Modrá - dobrodruh veterán.

Červená - prvotřídní dobrodruh.

Stříbrná - elitní dobrodruh.

Zlatá - hrdina.

A tak se to řadilo. Přirozeně, pokaždé, když jste se dostali do vyšší hodnosti, čas potřebný k výstupu na další se prodlužoval. Mimochodem, v celé zemi zřejmě nebyli žádní dobrodruzi Zlaté hodnosti. Zdálo se, že hrdinové nejsou tak snadní, aby se na ně narazilo.

Prozatím jsme vzali žádost o vyhlazení krále opic k recepční a oficiálně ji přijali. Místo bylo někde na jihu, přes řeku Alain.

Bohužel jsme ještě nikdy nebyli tak daleko na jihu, takže jsme nemohli použít mé kouzlo [brány], aby nás vysadilo přesně tam, kde jsme potřebovali být jako obvykle. Místo toho jsme se spokojili s pronájmem vozu.

Elze a Linze seděly vepředu na sedadle řidiče, zatímco Yae, Yumina, a já jsme seděli vzadu. Mimochodem, ukázalo se, že Yumina je dobrá i s koňmi. I když byla princezna. Ne, možná proto, že byla princezna? Byla zvyklá cestovat na dálku? Možná to bylo tak, že ti, kteří nedokázali zvládnout koně, byli na tomto světě menšinou ...

„Hrmm... Vozy si v těchto dnech hodně pronajímáme. Možná je na čase, abychom si jeden koupili?“

„Existují všechny druhy vozů, ale i ty nejlevnější by stály spravedlivý kousek, to ano. Nemluvě o potřebě starat se o koně, ano. A rozhodně jsme ho nemohli nechat po celou dobu zaparkovaný ve Stříbrném Měsíci, vůbec ne." Yae měla pravdu. Vlastnění vozu mělo výhody i nedostatky. Sakra, nevěděl jsem, jak se starat o koně. Někdo takový by rozhodně neměl mít dovoleno chovat vlastního koně.

2 komentáře: