IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 8/9

Uplynuly tři hodiny, když jsme si nečinně povídali v zadní části vozu, než jsme konečně přešli řeku Alain a dorazili k jižním lesům.

Kde jsou ti králové opic? Bylo by hezké, kdyby je moje [hledací] magie lokalizovala, ale pokud by se nacházely v dosahu toho kouzla, všimli bychom si jich už i bez toho, abychom ho museli použít. Měl jsem také k dispozici [dlouhý smysl], ale toto kouzlo fungovalo jako vytvoření dvojnásobku něčího já, které získalo tvar zvýšených smyslů, což znamená, že jsem jediný, kdo prochází lesem. Tímto způsobem však rozhodně hrozilo menší nebezpečí.

Při pohledu na mapu mého smartphonu to byl také překvapivě velký les. Bylo by poměrně obtížné najít jeden typ obludy zejména na tak velkém místě. Taky to nebylo přesně tak, že bych mohl použít vyhledávací funkci na mapě mého telefonu k nalezení zvířat nebo příšer...

Nezbývalo nám než prohledat les pěšky. Ale zrovna když jsme se k tomu chystali, Yumina nás zastavila.

„Promiňte, myslíte, že bych mohla použít svou povolávací magii, než se vydáme do lesa?"

„Povolávací magie? Zavoláš si smluvené zvíře?“

„Ano, to je správně. Myslím, že mám právě tu věc, abych pomohla vystopovat ty krále opic.“ Yumina vytvořila mezi námi nějaký prostor a začala se zaříkáváním.

 „Vystup, temnoto. Hledám hrdé šelmy zabalené do stříbra: [Stříbrný vlk]!“ Když dokončila zaříkávání, vynořilo se ze stínů u Yumininých nohou několik Stříbrných vlků. Celkem pět. Každý byl asi jeden metr velký, od hlavy k ocasu. Spokojeně vrtěli ocasem, když se proháněli v kruzích kolem svého vyvolávače. Z nich všech byl zejména jeden vlk o něco větší než zbytek a na čele měl značku ve tvaru kříže.

„Nechám ty chlapce hledat příšery. Jsme mentálně propojeni, takže i když jsme od sebe, budu schopna okamžitě říct, jakmile najdou nepřítele.“

Vidím ... Psi ... ne, vlci měli dobrý čich. Pravděpodobně by dokázali najít příšery, které jsme hledali docela rychle.

„Dobře kluci, spoléhám na vás!" Vyštěkli na potvrzení Yuminy a odešli do lesa. Takže to byla povolávací magie. Během lizardmanského incidentu jsem nad tím přemýšlel, ale mohl bych také přivolat stvoření? Rozhodl jsem se zeptat Yuminy, když jsme se prodírali lesem.

„Všechno záleží na tom, jestli se vám podaří uzavřít smlouvu s tím tvorem, kterého jste povolali. Pokud se vám podaří uzavřít smlouvu, pak budete moci přivolat a ovládat to monstrum dle libosti. Podmínka pro domluvu s těmi vlky byla poměrně jednoduchá, takže jsem s nimi neměla vůbec žádné problémy. Některé podmínky pro smluvení monstra zahrnují boj s ním na ukázání své vlastní sílu nebo dokonce jen správně odpovědět na otázku. Mohou se dost divoce lišit. Ale zpravidla platí, že čím silnější monstrum, tím těžší je udržet jej pod svou kontrolou.“ Dobře. Takže čím silnější přivolané zvíře, které jste chtěli bylo, tím tvrdší byly podmínky pro sjednání s nimi. I když si myslím, že to bylo jen zřejmé konstatování.

Prohledával jsem okolí, když se mi hlavou valily takové myšlenky, když se Yumina náhle zastavila.

„... Vypadá to, že jeden z nich našel nepřítele. Hmm, je jich víc, než je uvedeno v žádosti ... celkem sedm.“

„Sedm, co...? Jak to tedy chcete udělat? Na žádost potřebujeme porazit jen pět.“ Elze s hlasitým zaduněním mlátila do rukavic.

„Měli bychom se postarat o všechny, jen abychom byli v bezpečí. Pokud i jeden unikne, existuje šance., že by se mohl vrátit se zálohou." Souhlasil jsem s Linzeniným názorem. Vždy byla šance, že jich v okolí bylo víc než jen sedm. Měli bychom zaútočit a co nejrychleji se o ně postarat.

„Yumino, je nějaká šance, že bys tyhle krále opic mohla nějak nalákat?"

„Můžu, ale... máš nějaký plán?“

„Připravme si nějaké pasti. Můžeme udělat několik pastí pomocí magie země.“ Poté, co jsme s Yuminou a pomocí naší magie země vytvořili několik úskalí, schovali jsem se ve stínu stromu. Netrvalo dlouho a všichni jsme slyšeli hlasitý řev a Yuminini vlci se řítili kolem a několik velkých lidoopů se řítilo za nimi.

Byli o něco větší než gorily a měli větší zuby, špičaté uši a červené oči. Pronásledovali vlky, kteří vypadali naprosto divoce.

Vlci přeskakovali skryté úskalí a dokonale se vyhýbali pastím. Král opic se ani v nejmenším nepozastavil nad jejich chováním, vyrazil s bezstarostnou nenuceností kupředu a spadl přímo do pasti.

„Goh-gruagh?!”

„Teď!" Yae, Elze a já jsme si všimli naší šance a vyskočili zpoza stromů. V pastech byly tři opice. Byly pohřbeni až k hrudi a snažily se dostat ven.

Jedna z těch opic byla okamžitě zasažena šípem do oka. To musela být Yumina. Když se Yae přiblížila k nyní slepému místu netvora, rozřízla mu na krku tepnu.

„Vystup, ohni. Vířící spirála: Ohnivá bouře [Fire Storm]!“ Zbývající dvě v pasti pohltila ohnivá bouře, kterou vyvolala Linze. Spálení úplně černě, ale stále naživu, Elze a já jsme je dokončili.

Další čtyři králové opic se na nás vrhli dřív, než jsme vůbec stihli popadnout dech. Vrhli se na nás, zatímco divoce mávali mohutnými pažemi, celou dobu řvali a vyvolávali v zemi drobné otřesy.

„[Slip].”

„Grruaaah?!” Král opic, jehož cílem jsem byl, se zřítil na zem se vší svou hybností, jakmile do něj zasáhlo mé kouzlo. Než se stačil vzpamatovat, bouře šípů prorazila jeho velké tělo. Jako poslední ránu, Yae vložila veškerou svou tělesnou váhu na jeden tah namířený na hrudník zvířete a pronikla přímo jeho srdcem.

„[Boost]!" Elze opodál aktivovala své kouzlo a zaútočila přímo na jednoho z ostatních králů, než dodala do břicha řadu nesmírně těžkých úderů. Opice nevydržela její brutální nápor, zhroutila se na zem a Yuminini vlci vyběhli, aby dokončili práci. Dva vlevo.

„Vystup, blesku! Čistě jiskřivý oštěp: Hromové kopí [Thunder Spear]!“

„Vystup, ohni! Karmínový oštěp plamenů: Ohnivé kopí [Fire Spear]!“ Magie Yuminy a Linze vystřelila ven. Vzduchem se vznášely dva magické oštěpy - jeden typu větru a jeden typu ohně - a zasáhly jako kladivo do středu hrudníku lidoopů. Obě opice se spustily na zem, svíjely se a vyplivovaly smrtelnou ránu, když se zhroutily.

Whoa, to je neuvěřitelné. Vypadalo to, že Yuminina magie je přinejmenším tak mocná jako ta Linzenina. Ty dvě spolu byli dokonce lepší než já s hlavními šesti magickými prvky. Můj problém byl zřejmě v tom, že jsem moc dobře neovládal svůj magický výstup a jako přímý výsledek jsem ještě nezískal ani jedno kouzlo vysoké úrovně. Ofenzivní magie pro mě byla obzvlášť obtížná. No, alespoň jsem byl docela zdatný s magií světelného typu.

Vymazali jsme všech sedm králů opic. Naše bitva prozatím skončila. Postarali jsme se o to snadněji, než jsem čekal.

Pět přivolaných vlků skočilo do Yuminina stínu a zmizelo.

„Umm, jak jsem to udělala?" To, na co se Yumina snažila zeptat, bylo, jestli nás během té potyčky jakkoli zadržela. Upřímně, byl to úplný opak. Dokázala, že je pro skupinu velkým přínosem. Neměl jsem tušení, že krycí palba mohla být tak efektivní.

„Žádný problém s dovednostmi, to je jisté," vyštěkla Elze nadšeně.

„Tvá magie byla také, ehm, docela působivá...“

„Jak jsem předpokládala, podpora na dlouhé vzdálenosti je neuvěřitelně nápomocná." Všichni postupně schválili její schopnosti. Všichni dali platné body, ale ... pořád jsem se necítil dobře, když jsem vystavil dvanáctiletou dívku tak nebezpečnému prostředí ... Hrmmm.

Dotyčná dívka mi pronikla do hlubokých myšlenek tím, že na mě dlouze zírala s úzkostlivým výrazem. Teď se podívej, ty psí oči jsou proti pravidlům! ... nemohla to dělat schválně, že ne?

„... Od nynějška budu počítat s tvojí podporou, Yumino."

„Samozřejmě! Necht to na mě, Touyo! “ Yumina se omotala kolem mě s největším úsměvem na tváři. Whoa, hej, vypršel čas! Mohla bys to alespoň nedělat, když se všichni dívají ?!“ Jakmile se mi konečně podařilo odtrhnout Yuminu, vydali jsme se sbírat uši králů opic jako důkaz, že jsme splnili požadavek.

„Ale teď, když se Yumina přidala ke skupině, to se mnou dělá čtyři dívky a já jako jediný kluk tady...“ Trochu jsem si povzdechl.

„Hm, je to vůbec problém?" Linze naklonila hlavu. Skutečnost, že nepochopila to, co jsem myslel, byl problém sám o sobě.

„Nevypadá to, že byste si toho vy tři vůbec všimly, ale my v cechu opravdu vyčníváme... a ty drsné pohledy, které dostávám od ostatních dobrodruhů, opravdu bodají.“

„Hm? Proč se to děje, Touya-dono? “

„No, myslím, že pokud je chlap neustále obklopen roztomilými dívkami, pak je tu nějaký počet lidí, kteří by žárlili. A no tak, Elze a Linze a také Yae, jste všechny mimořádně dobře vypadající, víte?“

„Cože?!" „P- Prosím?“ „Kdo to...?“ Všechny ztuhly. Co? Bylo to něco, co jsem řekl? Je to pravda. Kdybych byl jedním z těch chlápků v cechu a viděl jsem nějakého chlapa, jak přichází a odchází, vždy s nějakými roztomilými dívkami v závěsu, i já bych pěkně žárlil.

„Co-Co to říkáš, Touyo? Pořád nechápu tvůj smysl pro humor. Je to sprostý škádlit a takhle mě nazvat roztomilou...... “ zamumlala Elze, očividně rozzuřená mými slovy.

„Hm? Byl jsem vážný. “

“...” “...” “...” „Proč jsou všechny jasně rudé? Přicházejí s horečky nebo tak něco? “

„V-V každém případě bychom se už měli vrátit, nemyslíš?!“

„T-To bychom měli, ségra“

„P-Pojďme na cestu, opravdu!" Všechny tři odešly a stáhly se zpět lesem. ...Co se právě stalo?

Ucítil jsem jemné škubání na rukávu kabátu.

„Touyo, co já? Jsem roztomilá?"

„Hm? No, myslím, jo. Samozřejmě, že jsi."

„Hehe...“ Yumina se začervenala, usmála se a objala mě rukama. Prosím, přestaň to dělat, tohle je špatné pro mé srdce! Nakonec jsme se vrátili k vozu. Hodil jsem [bránu] a byli jsme zpátky v Refletu, mrknutím oka.

Takže, co takhle to vyvolávající kouzlo, co ...? Mým prvním odhalením byl ten muž, který přivolal roj Lizardmenů, což mi udělalo docela špatný dojem z kouzel temného typu. Z tohoto důvodu jsem se o to vůbec nepokusil. Ale protože jsem se dozvěděl, že mezi stvořeními jsou zvířata jako Yuminini vlci, kteří by mohli být smluveni, rozhodl jsem se, že by neměl být špatný nápad pokusit se uzavřít smlouvu s jedním monstrem, jen abych trochu vyzkoušel vody. Měl jsem nechat Yuminu, aby mě o tom později naučila.

 

  

2 komentáře: