IwS 1 - Kapitola 4: Královská rodina 9/9

„První věc, kterou je třeba udělat při manipulaci se svolávacími kouzly jedinečnými pro magii temného typu, je nakreslit magický kruh a pak přivolat tvora. Bytost, kterou přivoláš, je zcela náhodná, i když někteří tvrdí, že je ovlivněna magií kouzelníka nebo že odráží samotného kouzelníka. To jsou ale všechno jen spekulace, takže vlastně nevíme s jistotou, proč lidé skončí se smluvenými zvířaty, která přivolají.“ V zadní zahradě Stříbrného Měsíce, Yumina nakreslila velký magický kruh a zároveň vysvětlila, jak funguje magie temného typu. V jedné ruce držela knihu a v druhé kus křídy, když vykreslovala magický kruh, který byl plný složitých vzorů. Křída měla údajně během výrobního procesu do sebe vložené úlomky magického kamene.

„Těžkou část tvoří samotná smlouva. Abys mohl úspěšně uzavřít smlouvu s tvorem, kterého jsi přivolal, musíš nejprve složit jakýsi test. Tyto testy přicházejí ve všech podobách, od neuvěřitelně jednoduchých až po téměř nemožné v závislosti na síle samotného tvora. Zkoušku, kterou jsem musela složit na smlouvu se svými Stříbrnými vlky, bylo nakrmit je, dokud nebudou jejich žaludky plné." Yumina dokončila kreslení magického kruhu, pak přešla a poklepala na hlavu Stříbrného vlka, kterého před chvílí svolala. Byl to vlk s křížovou značkou na hlavě, kterého jsem předtím viděl v lese. Zřejmě to byl první z vlků, se kterým uzavřela smlouvu. Ostatní vlci, které přivolala, byli jeho podřízení. Mimochodem, jmenoval se Silva. Prosím, někdo na tomto světě, vložte více myšlenek do pojmenování věcí, Prosil jsem vnitřně.

Pokud jste se dostali do kontaktu s mocným stvořením, zjevně byste mohli přivolat několik dalších, aby pracovali jako podřízení primární bestie. Ten vyvolávač Lizardmanů, který zaútočil na Sue, pravděpodobně podobně uzavřel smlouvu se silným Lizardmanem, který působil jako šéf té jejich skupiny, kterou neustále přivolával.

„Pokud nesplníš podmínky smlouvy, pak stvoření, které jsi přivolal, zmizí. Poté se už nikdy neobjeví. Máš pouze jednu šanci splnit podmínky jeho smlouvy.“ Dobře. Takže jsem musel co nejlépe využít naše setkání a pokusit se co nejlépe splnit podmínky ... Počkejte chvilku.

„Tohle není nebezpečné nebo tak něco, že? Věc, kterou přivolám, mě najednou nenapadne, nebo tak něco, že?“

„Bez smlouvy, která by je svázala s tímto světem, nemohou svolaná zvířata existovat mimo hranice magického kruhu. Útoky na dlouhé vzdálenosti budou také absorbovány bariérou magického kruhu, takže je to naprosto bezpečné. Jedinou výjimkou je, když sám vyvolávač vstoupí do magického kruhu. Koneckonců, podmínky pro některá stvoření mohou někdy být v duchu boje abys dokázal svou sílu.“

Yeeeah, to znělo trochu násilně pro můj vkus. Pokud jsem nakonec přivolal takové zvíře a usoudil jsem, že proti němu nemám šanci vyhrát, předpokládal jsem, že se vždy můžu zdvořile vzdát a nechat ho vrátit se zpět, odkud přišlo. Možná to vypadalo jako plýtvání, ale to bylo moje rozhodnutí.

„Předvolané zvíře, s nímž skončím, nebude rozhodnuto jen z mé magické zdatnosti nebo tak něco, jo?“

„To je pravda. Existuje mnoho příběhů úplných začátečníků vyvolávajících neuvěřitelně mocná stvoření na první pokus.“ Což znamenalo, že pro mě byla šance. I když nakonec to byla v podstatě tombola ...

„Dobře, myslím, že to udělám co nejlépe." Postavil jsem se před magický kruh a sepjal ruce k sobě, abych se trochu zahřál. Pak jsem soustředil veškerou svou temnotu dohromady a směroval tok mé magie do středu magického kruhu. V mezích magického kruhu pomalu narůstala černá mlha, až úplně vyplnila prostor, když se zevnitř najednou objevil absolutně explozivní výbuch magické energie.

„... Ty jsi ten, kdo mě přivolal?" Temná mlha se rozptýlila a před mýma očima odhalila jednoho velkého bílého tygra. Byl tygr zdrojem toho hlasu? Oči měl ostré a vyzývavé a vydávaly neuvěřitelně zastrašující auru. Zdálo se také, že má výjimečně ostré tesáky a drápy. Skvělý. Šel jsem a udělal to znovu. Svolal jsem něco naprosto směšného s mou kouzlem prokletým bohem ... Cítil jsem, jak tygří magická energie vyzařuje jako vlny proudící skrz samotný vzduch. To nebyl tygr ze zoo, to bylo jisté.

„Tato aura, ta bílá vizáž ... to nemůže být ... Bílý Monarcha ...?"

„Hoh. Znáš mě?“ Yumina se za mnou krčila na zemi a objímala svého vlka, aby se uklidnila, když na ní tygr zíral. Vlk Silva také zaujal zcela podřizující postavení, ze strachu sklonil uši a stočil ocas. Dobře, když se na ně tak upřeně zíral tygr, byl by z toho někdo vyděšený. Hej, vydržte chvilku. Bylo tam japonské přísloví, které šlo takto! "Tygr vpředu a vlk vzadu." Tohle byl právě obrázek té situace! No, vlastně ani ne, protože význam tohoto přísloví byl blíže „Zaseknutý mezi skálou a těžkým místem“. Čím víc víš.

„Prosím, snaž se na ně nedívat tak intenzivně. Děsíš je.“

„... Vzhledem k okolnostem jsi strašně klidný." Myslet si, že stále stojíš po obdržení mého kouzlem naloženého pohledu ... Jak velmi zajímavé.“

„No, chci říct, ze začátku jsem byl trochu překvapený. Myslím, že jsem na takové věci zvyklý. Asi, takže mě to už moc neovlivnilo. Každopádně, Yumino. Co je to za věc o tom Bílém Monarchovi, o které jsi se zmínila?“ Yumina se podívala mým směrem a snažila se odpovědět, ale hlas se jí stále třásl... Nemohla ani pořádně mluvit! Pravděpodobně to souviselo s obrovskou aurou strachu, kterou bílý tygr neustále vyzařoval.

„Podívej, můžeš s tím na chvilku přestat? Nedokážu z té ubohé holky dostat ani pořádný rozhovor. Nemůžu říct, že zastrašovat slabší lidi, než jsi ty je obzvlášť chvályhodná věc, víš?“

„...Velmi dobře." Hlasitě jsem protestoval proti bílému tygrovi a utiskující vzduch se v okamžiku rozplynul. Podívejme se na to. Vypadá to, že je to koneckonců docela rozumný tygr.

„Tak dobře. Yumino, o čem přesně je ten Bílý Monarcha?“

„Ze všech příšer ... které lze vyvolat temnou magií ... je to jedna ze čtyř nejsilnějších, nejposvátnějších šelem ... Je to strážce západu a hlavní ulice měst, vládce veškeré zvěře ... Opravdu to vůbec není monstrum, je to Nebeská Bestie ...“ Yumina se stále třásla v botách a snažila se odpovědět na mou otázku. Nebeská Bestie, co? Bylo by docela zajímavé, kdyby to byl jeden z božích mazlíčků nebo tak něco.

„Dobře, tak jak bych s tebou mohl uzavřít smlouvu?"

„... Chceš se mnou uzavřít smlouvu? Jsi si vůbec vědom toho, jak nesmyslná se tvoje slova musí v této chvíli tvým kamarádům zdát?“

„No, Počítám, že to stojí alespoň za pokus. Pokud tvému požadavku nevyhovím, pak se této myšlenky poslušně vzdám.“

„Hmm..." Tygr na mě upřeně zíral, trochu trhl nosem a naklonil hlavu.

„Jak zvláštní... Cítím v tobě dost zvláštní sílu. Ochrana duchů...? Ne, něco mnohem většího než to... Co je to za zvláštní sílu?“ Ochrana duchů? Promiň, kámo, ale ve skutečnosti nemám žádné duchy, se kterými bych měl obzvlášť dobré vztahy.

„...Velmi dobře. Chtěl bych vidět ukázku kvality a množství tvé magické energie. Konec konců tvrdíš, že chceš uzavřít smlouvu s Nebeskou Bestií. Pokud je tvoje magie polovičatá, celé toto vyjednávání propadne bez chvilkové úvahy.“

„Chceš odhadnout mou magii?“

„To je správně. Polož na mě ruku a nalij do mě co nejvíc své magie. Pokračuj, dokud jen stěží ze sebe vytlačíš poslední unci. Pokud máš dokonce i minimální částku potřebnou k uspokojení mě, pak budu uvažovat o tom, že s tebou uzavřu smlouvu." Skoro jsem viděl, jak se tygr směje sám sobě. Zvažoval by to? Znamená to, že to nebyl ani hlavní test, jen rozcvička?

Tygr přesto přišel s nebezpečným zahřívacím cvičením. Chtěl, abych usměrnil všechnu svou magii? Takže po videoherní stránce chtěl, abych se snížil na 0 MP? Potom už bych žádnou magii nepoužil. Ne, počkat, říkal, že dokud se nebudu moci jen stěží přinutit k další unci, což znamená, že pro jistotu udržím v záloze 1 MP.

Ne, počkej chvilku. Byla magie dokonce věcí, která se snížila, když jste ji využili...? Za celou dobu, co jsem používal kouzla, jsem nic takového necítil. Vzpomněl jsem si, jak Linze říkala, že mám abnormálně velké množství magické energie. Proto jsem to nikdy předtím necítil?

Když jsem to odložil, vešel jsem do hranic magického kruhu a položil jsem ruku na tygří hlavu. Oooh, kdo je ten posraný kocour?

„Takže jen chceš, abych do tebe vléval co nejvíce své magie, jo?"

„Správně." Jen nasměrujte všechnu svou magie přímo do mě. Budu to posuzovat. A dopředu řeknu toto: Pokud ti během zkoušky dojde magie a zkolabuješ, smlouva bude mimo stůl.“ Hmm ... Nebyl jsem přesně zoufalý uzavřít s ním smlouvu nebo tak něco. Pokud bych se během celé zkoušky začal cítit špatně, rozhodl jsem se, že se toho vzdám. Neměl jsem zrovna chuť se přes něco takového tlačit na pokraj kolapsu.

„Dobře, jdu na to. Připrav se.“ Nasměroval jsem všechny své magické rezervy do dlaně a začal jsem je postupně nasměrovávat do tygra. Dobře, necítím z toho zatím žádné negativní účinky.

„Hrm ... To je ... Co?! Co je se směšnou jasností této magické energie ...?!“ Zdálo se, že tygr komentoval mou magii. Když o tom tak přemýšlím, Linze už jednou řekla něco podobného. No, cokoliv. Zdálo se, že to jde dobře, tak jsem se rozhodl, že je v pořádku jít o kus dál. Otevřel jsem stavidla své mysli a vyslal mohutný výbuch magie přímo do tygra.

„Hrnnn!!! Co je to?!“ Hmm... neměl jsem pocit, že by se moje magie vůbec snížila. Potřeboval jsem ještě nějakou poslat, než začnu pociťovat nějaké negativní účinky? Vypálil jsem z mentální zahradní hadici a nastavil ji na plný výbuch.

„Hrg ... to-toto je ... P-Počkej chvíli -!" Jo, stále nic. Použil jsem metodu zlomeného kohoutku.

„P-Prosím ... poč ... A-Ještě něco a ... aahhh ...!" Čas na mé poslední řešení. Odstranil jsem omezovač a vystřelil tolik magické energie, kolik jsem mohl sebrat přímo do tygra ... Oh, myslím, že to začínám trochu cítit. Teď se trochu opotřebuji. Takže to je chuť toho, jaké to je mít pocit nedostatku magie.

„... P-Prosím, prosím tě ... zastav...!"

„Touyo!“ Přetrhl jsem své smysly, když jsem uslyšel Yuminin hlas a podíval se na tygra přede mnou. Jeho tělo se svíjelo a z úst mu vycházela pěna. Oči se mu obrátily dozadu a zdálo se, že jediný důvod, proč stále stojí, je ten, že je násilně zadržován, protože mi nedokáže odstranit hlavu z dlaně.

Zpanikařil jsem a okamžitě přerušil tok magie, kterou jsem vyléval. Ve chvíli, kdy jsem sundal ruku, se tygří tělo prudce otřáslo, když se zhroutilo na zem.

„... Huh?“ Udělal jsem něco špatně? Mám se na něj pokusit použít léčivou magii? Velká kočka sebou škubala o zem ... jazyk jí visel a tak.

„Vystup, světlo!" Uklidňující pohodlí: Léčení [Cure Heal]! “ Instinktivně jsem na něj vrhl léčivé kouzlo. Když jsem to udělal, tygrovy oči se vrátily k normálu a nestabilně se zvedl na nohy, než se ke mně přiblížil.

„... Chtěl bych se jen zeptat na jednu věc. Ta magická energie, kterou jsi do mě nasměroval ... stále jsi na konci ještě měl trochu místa, že?“

„Hm? Ne, byl jsem v pohodě. Upřímně, sotva mám pocit, že mé magické rezervy vůbec nějak vyčerpaly... Ne, počkej. Tak trochu mám pocit, že už se to naplnilo.“

„Cože...?!" Tygr byl bez řeči. Chápu. Tak to je ono! Důvod, proč jsem nikdy necítil, jak moje kouzla spotřebovávají moji magii, je ten, že se pasivně zotavovala absurdní rychlostí! To je jedna záhada vyřešená.

„Takže, o podmínkách smlouvy...“

„... Mohl bys mi říct své jméno?"

„Hmm? Mochizuki Touya. Oh správně, Touya je moje jméno.“ Vrhl jsem zvědavý pohled na tygra, který se najednou stal tak pokorným a sklonil se přede mnou.

„Mistr Mochizuki Touya. Podle mého úsudku neexistují žádní, kteří kdy prošli cestami vhodnosti pro roli mého pána než vy. Byl bych poctěn, kdybyste se mnou uzavřel smlouvu pán-služebník.“ Aha jo, bílý tygr se připojil do party!

„Takže, jaké jsou podmínky smlouvy?"

Prosím, dejte mi jméno. To je důkaz, který uzavírá smlouvu. Bude také sloužit jako pouto, které mi umožní svobodně existovat v této říši.“

„Jméno, co ...? Hmmm ...“ Tygr. Bílý tygr ... Pojďme se podívat ...

„Kohaku. Co si myslíš o jménu jako Kohaku?“

„Kohaku?”

„Je to jméno z mé vlasti. Znamená to jantar a píše se to takhle...“ nakreslil jsem postavy pro Kohaku na zem v japonštině, jako 琥珀.

„Postava vlevo je převzata ze slova pro tygra a ta vpravo je převzata z bílého. Malé postavičky přilepené na levé straně každého z nich znamenají krále. Dejte to všechno dohromady a v mém jazyce to zní jako Kohaku. Co myslíš?“

„Bílý tygr, který stojí po boku krále. Opravdu by pro mě nemohlo být jiné jméno vhodnější. Patří vám můj vděk. Od nynějška mi prosím říkejte Kohaku." Smlouva byla uzavřena. Kohaku pomalu vystoupil z hranic magického kruhu a vstoupil do naší říše.

„... Touyo, to bylo neuvěřitelné ...! Vlastně se ti podařilo uzavřít smlouvu s Bílým Monarchou ...!“

„Mladá dámo, už nejsem Bílý Monarcha. Prosím, říkej mi Kohaku.“

„Hm, samozřejmě ... Kohaku." Bílý Monarcha - nyní pojmenovaný Kohaku - opravil ohromenou Yuminu. Za Yuminou, Stříbrný vlk Silva se stále ještě krčil strachem před Kohakovým pohledem. Zpanikařil, stáhl se do Yuminina stínu a zmizel.

„Mistře, Měl bych jednu skromnou žádost.“

„Co se děje?"

„Chtěl bych požádat, abych v této říši zůstal natrvalo."

„Hmm? Jak by to fungovalo?“

„Za normálních okolností může v této říši zůstat přivolaná bytost jen po dobu, po kterou to vyvolávací kouzlo dovolí. Spotřebováváme magii našeho pána jednoduše tím, že se zhmotňujeme v této říši. Jakmile dojde magická energie našeho pána, ztratíme se zpět na druhou stranu. To je normální způsob věcí. Od té doby, co byla naše smlouva uzavřena a já jsem vstoupil na tento svět, jsem však cítil, že vaše magická energie se ani v nejmenším téměř nevyčerpala. V tomto případě bych chtěl pokorně požádat o vaše svolení zůstat v této říši na dobu neurčitou.“

Jo, myslím, že vím proč. Stručně řečeno, má magická energie se dobíjí tak rychle, že dokonce působí proti normálně velkému množství magie potřebnému k tomu, aby v této říši zůstalo Nebeské zvíře. No, nevidím žádný problém udržet Kohaku zhmotněného, dokud to nezpůsobí žádné problémy, ale ...

„Nevadí mi, jestli tě nechám zhmotnit, jestli je to to, co chceš, ale opravdu nevím, jak bych se cítil při procházce ulicemi s velkým bílým tygrem v závěsu ... víš?"

„Chápu ... V takovém případě změním svou podobu.

„Změníš svůj co teď?“ Předtím, než jsem dokončil svou větu, se Kohaku proměnil v podobu bílého tygřího mláděte. Neměl jsem tušení, že dokáže dělat takové triky.

To, co bylo kdysi velkým tygrem, se změnilo na velikost malého psa. S těmi podsaditýma malýma nohama a s tímto malým ocasem se jeho aura zastrašování snížila o 100% a aura jeho roztomilosti vyskočila o 100%.

Kohaku byl ve skutečnosti natolik rozkošný, že jsem nemohl odolat tomu, abych malé mládě nezvedl a nevzal do náruče. Ó bože, ach bože, tak strašně načechrané. Jsem tak rád, že jsem povolal Kohaku, myslel jsem si, pocity vyvěrají z hloubi srdce.

„Věřím, že bych v této podobě neměl přitahovat žádnou nepřiměřenou pozornost." Ó můj bože, mluvilo to! Tak roztomiléééé!

„Myslím, že v této podobě budeš přitahovat pozornost úplně jiným způsobem, ale to je v mé knize OK!"

„Dobře tedy. Velice vám děkuji, že jste mi to dovolil — Gufhu?!”

„Tak roztomiléééééééé!!!“ Ten, kdo mi vytrhl Kohaku z náručí za účelem velkého objetí, nebyl nikdo jiný než fantomový zloděj Yumina. Otřela si tvář o Kohakovu srst a pevně ho objala, i když se Kohaku snažil vymanit se z techniky objímání na úrovni Fort Knoxu, kterou na mě Yumina cvičila.

„Počkej, přestaň! Okamžitě tu drzost zastav! Kdo jsi, že by jsi si troufla spáchat takové činy?!“


„No jasně, ještě jsem se nepředstavila. Jmenuji se Yumina. Jsem Touyova žena.“

„Pánova žena ?!" Dokonce i Kohakuova omračená tvář mi připadala jako národní poklad. Počkej minutu, Yumino! Nemůžeš se jen tak představit jako moje žena!

Kohaku sklíčeně vydržel, když ho Yumina na chvíli pohladila.

Zdálo se, že Kohaku měl problém s tím, aby kladl jakýkoli skutečný odpor na samozvanou manželku svého pána, takže brzy přestal zápasit a nechal Yuminu hrát na obsah jejího srdce.

Když její dávka příšerné načechranosti byla uspokojena, Yumina propustila zajatého Kohaku... jen aby se Elze a ostatní objevily a jako by jim v každém z jejich mozků někdo zapnul vypínač, všechny se staly přesně tím, čím byla Yumina jen chvíli předtím. Jen tentokrát byl nápor mazlení trojnásobný, než tomu bylo před chvílí.

„M-mistře! Prosím, pomozte mi! “

„Usměj se a vydrž. Jakmile se naplní, uklidní se. “

„Mistřéééééééé!“ A tak naše skupina ten den získala nového člena. No, možná "získala maskota" byl vhodnější způsob, jak to říct.

Jakmile všechny dostaly svou náplň načechraného času, rozhodl jsem se, že se ho sám zúčastním.

Podíval jsem se na oblohu, když mi Koakuovy příjemné výkřiky naplnily uši. Máme tak krásné počasí.

Bůh je ve svém nebi, všechno se světem je v pořádku!

4 komentáře: