HRH 1 - Bonus: Čím chtěli být

Čím chtěli být

       

Liscia: Soumo, chtěl ses něčím stát?

Souma: Co je to, z ničeho nic?

Liscia: Nutili jsme tě, aby ses stal králem pro naše vlastní dobro, ne? Proto mě napadlo, že se alespoň zeptám. No?

Souma: Hmm... státní úředník. V podstatě jsem usiloval o byrokratickou práci.

I když, když se zeptáš, jestli jsem se jím opravdu chtěl stát, možná ne tak moc. Chtěl jsem jen stabilní zaměstnání... Ah! Ale když jsem byl malý, chtěl jsem se stát učitelem v mateřské škole. Víš, jako to, co dělá Tomoeina matka na hradě.

Liscia: Páni, to jsem nečekala. Máš rádi děti?

Souma: Jen se usmívám, když vidím, co všechno malé děti udělají a řeknou, víš? I když učitelé se starají o děti jiných lidí, takže jsem si jistý, že by to byla těžká práce... Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá, Liscio? Chtěla jsi být vojákem místo princeznou?

Liscia: Já? Když jsem byla malá, chtěla jsem být... nevěstou.

Souma: D-Dobře ...

Souma & Liscia: ...No, tohle bylo podivně trapné...

1 komentář: