IwS 1 - Bonus: Spiknutí bratrů

Bonusový krátký příběh: Spiknutí bratrů


„Musím říct, Bratře, opravdu jsi se rozhodl dost odvážně.“

Řekl jsem svému bratrovi, když jsme oba stále pohybovali našimi kousky na desce shogi.

Ačkoli byl králem, nebylo to, jako by byl od rána do noci zaneprázdněn vládními záležitostmi. Zatímco některá setkání měla tendenci se táhnout dlouho, jindy byly takové rozhovory ukončeny rychleji, než se očekávalo. Když odešel s takovým volným časem, vzal si hrání shogi se svým mladším bratrem. Postupně se to pro něj trochu stalo každodenní rutinou.

„Co tím myslíš?"

„Ta záležitost s mladým Touyou. Jsem překvapen, že bys Yuminin návrh chlapci tak snadno schválil.“

Můj bratr složil ruce a upřeně hleděl na kousek, kterým jsem právě pohnul.

„Abych byl upřímný, o záležitost svatby Yuminy jsem se teď staral nejdéle. Jsou to její mystické oči, víš. Nemohl jsem riskovat ani schůzku mezi dívkou a kýmkoli, kdo by v manželství hledal její ruku, ze strachu před následky. Naproti tomu chlapec Touya již získal její souhlas. Věřím, že kdyby se přoženil do královské rodiny, bylo by to ku prospěchu země a jejího lidu.“

„Myslel jsem, že by tomu tak mohlo být. Mladý Touya, tajemný chlapec s úplným ovládáním neelementárních kouzel a podivnými znalostmi věcí, které jsem nikdy předtím neviděl ani neslyšel. Ve skutečnosti tato hra zvaná shogi a takzvaná švýcarská rolka, které si toho dne přinesl, byly vynálezem tohoto mladého muže.“

„Nebýt Yumininých Mystických očí, možná jsem o něm mohl mít daleko víc obav. Dotyčný chlapec se zdál naprosto nevšímavý vůči všem podezřením, která ho obklopovala.“

„Zbývajícím problémem je rozdíl ve společenském postavení mezi obyčejným dobrodruhem Touyou a princeznou země, Yuminou. Aby to obyvatelstvo schválilo, musí se s tím něco udělat ... Možná bychom mohli najít bezdětnou rodinu šlechticů a nechat ho adoptovat ... Ne, to se zdá být poněkud neuskutečnitelné.“ Můj bratr pohnul svůj kousek na druhou stranu. Hrmm, takže to všechno přijde na tohle...

„Proč z toho chlapce neudělat šlechtice? Pro toho, kdo králi zachránil život, se hodnost šlechty jeví jako spravedlivá odměna jen stěží.“

„Možná, ale jsem si jistý, že ten chlapec by to prostě odmítl. Není to typ, který touží po moci, bohatství nebo postavení. Kdyby byl tak materialistický, moje Yumina by ho v první řadě nikdy neschválila." Na těch slovech byla pravda. Kdyby byl Touya typem, který hledal zaručený úspěch v životě nebo slávu mezi lidmi, pak by Yumininy mystické oči intuice už dávno viděly přímo skrz takovou chamtivost.

„No, Jsem si jistý, že ani tak není důvod k poplachu. Ten kluk se nepochybně stane proslulým dobrodruhem až příliš brzo. Jakmile se prosadí v jejich řadách, můžeš mu přiřadit přímé žádosti jménem země a nechat ho provádět rozlišovací služby, nad kterými žádný šlechtic nemůže přimhouřit oči. S takovým zázemím, těžko věřím tomu, že by bylo mnoho těch, kteří by jeho sňatek s princeznou neschválili.“

„Bohužel, on a jeho skupina sídlí v Refletu ... Je to trochu daleko od hlavního města, takže si nemůžu pomoct, ale bojím se."

„Poslal jsi stráž, aby je hlídala, že?“

„Ano, i když jsem se ujistil, že to před Yuminou utajím. Je užitečné, že nás Touya navštěvuje s relativní frekvencí pomocí té jeho teleportační magie, ale...“

Byla to pětidenní cesta vozem mezi Refletem a hlavním městem. Bylo by mnohem výhodnější, kdyby Touya zůstal v hlavním městě, aby nedošlo k další nouzové situace. Sue by s takovým uspořádáním byla určitě také šťastnější. V tom případě...

„Pak jako dar díků za to, že ti zachránil život bratře, proč mu místo toho nedat místo pobytu v hlavním městě?“

„Bydliště ...? Chápu. To by jistě mohlo fungovat. Kdyby žil v hlavním městě, byla by i Yumina prakticky po mém boku. Občas můžeš být docela intrikán, Al. “

„Možná, ale mám způsoby, jak tě dohnat, bratře. Aha, šach mat!"

„Hmm ?!" Můj starší bratr vrátil oči na desku a vydal napjaté zasténání. Vyhlášení „matu“ proti skutečnému králi bylo zábavným vtipem, který by mě možná nikdy neunavil.


O pár dní později, jako odplatu za to, že se mnou prohrál v Shogi, mě bratr donutil vyřídit všechny papíry a formality pro zařízení místa pobytu pro Touyu. Můj bratr by v takových situacích mohl být opravdu dětinský. Ne, že bych mohl moc mluvit, hohoho.

 


2 komentáře: