HRH 2 - Kapitola 6: Intrikující bitva o Město Červeného Draka 3/4

 O hodinu dříve. Jak to viděl Souma Kazuya.

Castorův odpor jsme nečekali.

Georg dělal znepokojivé pohyby a Castor nechal svou ženu a dítě s Excel poté, co se ho pokusila přesvědčit. Nicméně, i kdyby do poslední chvíle zaujímal vzpurný postoj, myslel jsem, že Castor bude nakonec na naší straně.

Nicméně to byla naivní naděje. Podcenili jsme Castorův rytířský smysl.

Nikdy by mě nenapadlo, že se Castor postaví na stranu nepřítele, připraven mučit se za přátelství s Georgem. Byl to malý oddech, že z obavy o své podřízené vzal jen sebe a stovku svých osobních vojáků. Přesto, když nám špehové Excel tuto informaci přinesli, oba jsme s Hakuyou drželi hlavy v dlaních.

To proto, že to znamenalo, že budeme muset změnit část našeho pečlivě formulovaného plánu.

Když se potvrdilo, že se Castor postaví proti nám, největším problémem bylo, že jsem neměl žádné síly, které bych mohl poslat do Města Červeného Draka.

Z 15 000 vojáků, které jsem mohl přesunout, muselo 10 000 z Královské gardy a Zakázané armády do Carminského vévodství, zatímco zbývajících 5 000 bylo odesláno na jih království, kde byla vojska knížectví Amidonia. Zatímco se mi podařilo zajistit spolupráci s Excel, měl jsem jiné rozkazy pro námořnictvo.

Takže problém byl, že jsem neměl po ruce skoro žádné vojáky.

I když Castor měl jen sto svých osobních vojáků, všichni to byli wyvernští rytíři, což prý odpovídá pěti stům vojáků z armády. Kdybych poslal něco menšího než řádnou jednotku, nemohli by dobýt Město Červeného Draka.

S tímto nedostatkem pracovní síly, jsme se Hakuya a já rozhodli zmást našeho protivníka jedním plánem za druhým a pak se pokusit dobýt Město Červeného draka jedním rychlým úderem.

Nejprve jsme přestavěli bitevní loď Zakázané armády, Alberta, aby mohla operovat na souši.

Abychom vyvinuli tlak na Město Červeného Draka, které se nacházelo v polovině malé hory, museli jsme mít zbraně na dlouhou vzdálenost. Proto mě napadlo použít Albertovy kanóny. Ten nápad vzešel z železničního děla, které jsem viděl ve válečné manze.

Tím, že jsme na loď nasadili kola a nechali ji tahat nosorožci, které se nám podařilo shromáždit díky Tomoe, jsme ji dokázali předělat tak, aby mohla běžet po pevnině.

...I když po takové šílené přestavbě bychom ji už asi nikdy nedokázali vrátit na loď. Znamenalo to, že jsem zahodil jedinou bitevní loď Zakázané armády, ale bylo třeba učinit těžká rozhodnutí.

Když jsem použil Alberta jako mobilní dělostřeleckou platformu, první věc, kterou jsem udělal, bylo bombardování města Červeného draka. To muselo nepřítele překvapit. Myslím tím, že po zemi běžela loď a střílela na ně.

Zároveň, jsem použil šperk pro vysílání hlasu, abych kontaktoval Castora. Když jsem to udělal, tak si myslel, že jsem na Albertovi.

Plány, které využily podobné lidské psychologie, byly Hakuyovou specialitou.

Castor určitě vyvede svých sto osobních vojáků, aby zaútočili na Alberta.

Wyvernská jízda byla typem jednotky, která měla jak moc, tak pohyblivost. I když děla dokázala zničit hradní zdi, nezáleželo na tom, jak mocná byla, když je nedokázala zasáhnout. Protože všechno, co jsme udělali, bylo, že jsme vytáhli Alberta na pevninu, pravděpodobně ho během chvilky zničí wyvernská jízda.

Abychom tomu zabránili, naložili jsme na Alberta wyvernského vraha, protivzdušný opakující se vrhač střel. Kdyby na palubě byly protivzdušné opakující se vrhače střel, wyvernská kavalerie by se k němu nemohla snadno přiblížit. Přinejmenším by to získalo čas.

Mimochodem, Albertovy kanóny a protivzdušné opakovací vrhače střel byly ovládány panenkami, které jsem ovládal se svými Živými poltergeisty. Jinými slovy, Albert byl bez posádky.

Pak, jakmile Castor a jeho wyvernská kavalerie zaútočili na Alberta, myslel jsem, že dobudeme Město Červeného Draka, dokud je lehce bráněné.

Protože Excel stála na naší straně, věděli jsme, že pod Městem Červeného Draka je řada únikových tunelů, stejně jako v hlavním městě. Použitím těchto tunelů, pokud tam pošleme elitní jednotku vedenou Aishou, bez ohledu na to jak pevná je obrana hradu, budou schopni ho snadno obsadit.

Jakmile bude Město Červeného Draka dobyto, protivzdušné opakující se vrhače střel budou použity k útoku na Castora a jeho vojáky, až se vrátí. Kromě toho, jakmile padne jeho vlastní hrad, Castor by konečně musel přiznat porážku... nebo jsem si to aspoň myslel.

Nicméně právě tady se stalo něco, co jsme neplánovali.

Castor zůstal ve Městě Červeného Draka.

Když jsme dorazili k hradbám hradu, abychom se zmocnili protivzdušných opakujících se vrhačů střel z Města Červeného Draka, narazili jsme přímo do Castora. Za ním stál muž středního věku, který vypadal jako rodinný sluha.

Když se naše oči setkaly ...

„...Castor Vargas.”

„...Souma Kazuya, huh.”

Takhle, jsme si Castor a já řekli jméno toho druhého. Tohle bylo poprvé, co jsme se setkali tváří v tvář.

Setkat se s ním osobně, Castor byl velký a vypadal mladší, než když jsem ho viděl na obrazovce. I když měl zrzavé vlasy, dračí křídla a ocas, měl také jemné rysy, takže vypadal spíš jako mladík než jako generál.

Neměl jsem ten luxus času, ale rozhodl jsem se dát své jméno jako projev úcty. „Já jsem ten, kdo slouží jako prozatímní král Elfriedenského království, Souma Kazuya.”

„Jsem generál letectva, Castor Vargas.” Když jsem uvedl své jméno, Castor odpověděl stejně. Tehdy Castor naklonil hlavu na stranu a zeptal se, „Jestli jste tady, znamená to, že bitevní loď, která tam pořádá velkou přestřelku, odvádí pozornost?”

„Jo. Plán byl dobýt Město Červeného Draka, dokud je lehce střežené, ale, no...”

„Ha ha ha, škoda pro tebe, že jsem zůstal,“ Castor se žoviálně zasmál.

Když jsem viděl Castora, jak se takhle chová, začal jsem mít podezření. „Jistě, zůstal jste tu, ale jste tu jen vy dva, že? Myslím, že by ses teď neměl smát.”

„Whoa, jsem jediný, kdo s tebou bude bojovat,“ řekl. „Tolmana z toho vynech.”

„Jsem Tolman, správce rodu Vargasů,“ muž středního věku za Castorem se ke mně otočil a uklonil se. „Sloužil jsem také jako zástupce velitele letectva vévody Vargase.”

„Tolman s tím nemá nic společného,“ pokračoval Castor. „Jestli prohraju, můžete ho nechat vést letectvo. Měl by být skvělým generálem letectva.”

Jak to řekl, Castor vehementně poplácal Tolmana po zádech.

Zvažoval, co se stane po jeho porážce, a dával doporučení svému nástupci, co?

„...Když už s tím jsi tak dobře smířen, proč to prostě úplně neodvoláme?“ zeptal jsem se. „Už sis to musel uvědomit, ne? Tahle bitva nemá smysl.“

„Není to zbytečné. Můžeš se stát mužem, který mě porazil,“ řekl Castor a pak se zazubil. „Nejlepší generál letectva Castor Vargas ti vynese velkou prestiž. Vévodkyně Excel tě již sleduje. Teď zkus porazit vévodu Carmina. Jestli to uděláš, jsem si jistý, že všichni šlechtici, kteří se chovají jako spojenci za krásného počasí, budou klopýtat jeden o druhého, aby ti mohli sloužit.”

„Ty...”

„I když to říkám, nemám v úmyslu ti to ulehčovat.”

Když to dořekl, Castor tasil meč u boku.

„Pane, držte se zpátky!”

Aisha a ostatní z infiltračního týmu postoupili, postavili se mezi mě a Castora. Byla s nimi smíchána řada mých panenek malého Musashiba  (velké), což vytvořilo surrealistickou scénu.

Castor obrátil čepel ke mně. „Ty jsi hrdina, že? Vezmeš mě jeden na jednoho?“

„Nebuď blázen. Obyčejný chlap, který tráví všechen svůj čas jen administrativní prací, se ti nevyrovná.”

Kdyby mě chtěl vyzvat na souboj, jen jsem chtěl pokrčit rameny.

Přišel jsem sem jako součást infiltračního týmu, ale neporazil jsem ani jednoho ze strážných. I když jsem tu nebyl k ničemu, zrovna jsem byl uprostřed bojů jinde.

Tím, že se mé rozdělené vědomí využívalo naplno, obsluhovaly mé pancéřované panenky hlavní děla Alberta a protivzdušné opakující se vrhače střel, které jsme tajně naložili na palubu. Používal jsem je k boji proti wyvernské kavalerii, kterou jsme nalákali.

Nicméně... wyvernská jízda byla lépe vycvičena, než jsem si představoval.

Zdálo se, že jsem je překvapil, ale ani zbraň zvaná wyvernský vrah, protivzdušný opakující se vrhač střel, by je nemusela dlouho zdržet.

Zatímco jsem o tom přemýšlel, Aisha se rozmáchla svým velkým mečem. „Castore! Jak dlouho hodláte mířit svým mečem na Jeho Veličenstvo?!”

„Pche! Na malé dítě má neuvěřitelnou idiotskou sílu!“ vykřikl Castor.

Řekl to, ale vzhledem k tomu, že Aishin velký meč zastavil vlastní čepelí, došlo mi, že sám má nějakou „sílu idiota“.

Aisha vypadala rozhořčeně, že jí říká malé dítě. „Raději bych to neříkala před Jeho Veličenstvem, ale chci, abyste věděl, že jsem naživu už desítky let!”

„Hmm! Dobře, bojoval jsem za tuto zemi více než století!“ prohlásil.

„Mrrrrgh...”

No tak, o co soutěžili? Byla to pýcha, protože byli oba z dlouhověkých ras? To mě taky zajímalo, když....

„Jestli podceníš dragonewta, zrozeného z dračí krve, dostaneš víc než jen bolest!“ vykřikl Castor a roztáhl křídla, aby ji zastrašil.

Poryv větru, který vznikl, byl sám o sobě dost silný na to, aby odfoukl několik blízkých vojáků ke zdi. Aishe se to dařilo vydržet tak, že položila ruce na zem.

...Tak to byla síla dragonewta. Vypadalo to, že získal víc než jen chladný pohled z příslušnosti k rase pocházející z draků.

Pak, v příštím okamžiku, se Castor odrazil od země a zůstal ve vzduchu, zatímco se vrhl kupředu. Ostatním nevěnoval pozornost, vystrčil meč přímo dopředu a snažil se mě na něj nabodnout.

„Sire!”

Aisha stála mezi námi, aby mě chránila, a svým velkým mečem bránila Castorovu útoku. Jak se jejich čepele srazily, ozvalo se řinčení kovu o kov.

„Ha ha ha! Nejsi tak špatná, temná elfí dívko!”

„Jmenuji se Aisha! Nedovolím vám, abyste se Jeho Veličenstva ani jedním prstem dotkl!“ Aisha vší silou máchla svým velkým mečem a srazila Castora k zemi.

Castor elegantně přistál, než ji slovně urazil. „K čertu s tou vaší idiotskou silou!”

„Ano. Nejsem moc chytrá. Ale jestli potřebuje chytrého člověka, je tu princezna, sir Hakuya, madam Juna nebo vévodkyně Walterová. Může-li má síla ještě pomoci vládě Jeho Veličenstva, dovolí-li mi zůstat po jeho boku, nevadí mi mít „sílu idiota“!”

Aisha upravila sevření svého velkého meče. Pomalu stahovala mezeru mezi sebou a Castorem.

Castor se žoviálně zasmál. „Pěkná ukázka loajality. Je pro tebe Souma dobrý pán?”

„Já nevím!“ prohlásila.

„Ale no tak...“ zamumlal jsem.

Nemusela být tak neomalená. To ranilo mé city.

„Jsem idiot, takže nevím, jaký je dobrý pán,“ pokračovala Aisha. „Nicméně, přeji si být po boku Jeho Veličenstva! Protože vyslyšel mou prosbu. Protože jídlo v jeho zemi je vynikající. Protože zachránil mou vesnici. Mám mnoho důvodů, ale ten největší musí být proto, že ho mám ráda! Chci být s Jeho Veličenstvem a princeznou navždy!”

Byla to přímá odpověď, vůbec ne vypočítaná, což bylo Aishe velmi podobné.

...bylo to trochu trapné.

Věděl jsem, že to není taková scéna, ale jak bych nemohl být šťastný, když krásná temná elfka má o mně tolik dobrých slov? Cítil jsem, že sotva zadržuji úsměv.

Castor se zasmál ještě žoviálněji. „Ha ha ha! Věděl jsem, že jsi jako moje Carla!

Ale…“ Castorův výraz zvážněl a mečem zaujal bojový postoj. „Pokud nemáš sílu tuto loajalitu podpořit, nebudeš schopna ochránit svého pána ani sebe.”

S těmito slovy, se Castor chystal znovu zaútočit na Aishu, když....

„To ti nedovolím.”

„?!”

Jedna z panenek Malého Musashiba (velkého), která stála za Castorem, se na něj vrhla a mávala naginatou. Castor se náhle otočil, aby ji v tom zabránil, ale v okamžiku, kdy přešel do protiútoku, se Malý Musashibo prudce otočil. Když se tak stalo, záda se rozlomila jako zámotek a někdo vyskočil.

Osoba, která vyskočila z panenky Malého Musashiba, nebyl nikdo jiný než Liscia, s rapírem v pohotovosti.

„Cože?! Princezna Liscia?!“ vykřikl Castor.

Tváří v tvář Lisciininu překvapivému útoku Castor proti své vůli tasil meč. Liscia byla členkou rodiny, které přísahal věrnost. Za normálních okolností by nebyla někým, na koho by mohl namířit meč.

Kdyby si byl vědom toho, že je to Liscia, které čelí od samého začátku, s Castorovou bojovou zdatností by ji mohl bezpochyby zneškodnit, aniž by jí ublížil.

Aby se tomu předešlo a aby se to dalo předvídat, Liscia se schovala do malého Musashiba a čekala na příležitost.

Toto zaváhání bude Castorovou zkázou.

„Zmrazit! Hora ledového meče!“ vykřikla.

„Urkh!”

Nenechala si ujít jeho otevření, Liscia rozpoutala ledovou magii zblízka. Castor se ji jen o vlásek vyhnul, ale magie zasáhla kamennou zeď a podlahu a vytvořila ledové hroty. Kvůli jeho velkým křídlům, se Castor chytil do hrotů a nemohl se pohnout.

„Sakra!”

„Aisho!“ zavolala.

„Jdu na to, princezno!”

Zatímco byl Castor znehybněn, Aisha do něj plnou silou švihla plochou stranou svého velkého meče. Castora to srazilo, když letěl spolu s ledem. Ozval se zvuk ledu tříštícího se o stěnu a o okamžik později také zvuk Castorova úderu.


2 komentáře: