IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 6/10

„Hah... tak takhle to je...“ To bylo vše, co jsem mohl říci, když jsem zahlédl čistě bílý královský palác v hlavním městě Berge. Abych byl upřímný, připomnělo mi to Tádž Mahal. Celá mramorová hrobka, kterou jistý císař postavil pro svou milovanou. Ta obrovská bílá budova se jménem znamenajícím „Koruna paláce“.

No, říkal jsem, že mi to připomnělo, ale bylo tu i několik malých rozdílů. Ve srovnání s městem, postaveným především ze sluncem vysušených cihel, palác opravdu vynikal. Kdybych to měl popsat, řekl bych, že mám pocit, jako by se do světa lidových příběhů Arabských nocí vmísil indický palác.

Když náš kočár prošel městem, nemohl jsem si pomoct, ale všiml jsem si, jak nevyvinuté bylo ve srovnání s Belfastem. Přesto obyvatelé nezklamali, pokud jde o živost. Mnoho druhů chodilo po ulicích a vytvářelo příjemný ruch a shon. Různé kultury se mísily, spojovaly a rozvíjely jedním směrem. Mohl jsem se jen domnívat, že tak má město vypadat.

Opustili jsme ulice, všechny lemované vysokými budovami, a překročili dlouhý most směrem k paláci. Jakmile jsme byli nad městskou vodní cestou, vstoupili jsme do areálu paláce.

Nás pět spolu s Olgou opustilo kočár a sešlo se s Garmem, Lyonem a jejich osmi vojáky, než jsme se vydali zahradou. Byl to nádherný pohled. Viděl jsem, jak se kolem potulují ptáci, a dokonce jsem si všiml, že na nás z úhledně uspořádaných stromů zírají veverky.

Vyšli jsme po dlouhém schodišti a vstoupili do interiéru paláce. Jasné sluneční světlo dopadalo okny světlíku, ale po dopadu na bílou mramorovou podlahu bylo ještě jasnější.

Obklopeni ozdobnými sloupy jsme se vydali chodbou, která procházela středem nádvoří, až jsme se dostali k velkým zdobeným dveřím.

Vojáci, kteří stáli vedle dveří, nám je s hlasitým zaskřípěním otevřeli.

Okny prosvítalo sluneční světlo a dopadalo na velký červený koberec. Po obou stranách koberce stálo královské obecenstvo různých pololidí. Všichni byli oblečeni do křiklavých šatů, takže jsem předpokládal, že jsou to ministři země nebo něco podobného. Někteří byli rohatí, jiní okřídlení, takže to byla rozhodně živá skupina lidí.

Za obecenstvem, na vysoko sedícím trůně, jsem viděl vládce země.

Šelma Jamukha Blau Mismede. Jeho poddruh bestie byl zřejmě sněžný leopard. Na první pohled, jsem si myslel, že je mu něco přes padesát. Jeho tvář, obklopená bílými vlasy a plnovousem, vyzařovala královskou auru moci a bázně. Z jeho ostrých kočičích očí, jsem cítil nepopsatelnou sílu a dokonce i trochu neplechy.

Shromáždili jsme se před bestií a ujistili se, že ohneme kolena a skloníme hlavy.

„Můj pane.... já, Olga Strand, jsem se vrátila z Belfastského království.“

„Hmph. Dobrá práce.“ Bestie jí lehce pokývla hlavou. Pak promluvil ke Garmovi a Lyonovi, kteří klečeli hned za Olgou.

„Garme... a ty, Belfastský rytíři. Jsem velmi potěšen vaším úspěchem při ochraně Olgy.“

„Děkuji, Vaše šelmstvo!" „Děkuji, Vaše veličenstvo!“ Po těchto odpovědích těch dvou se podíval na mě a na dívky, přimhouřil oči a slabě se usmál.

„Takže vy jste ti, které poslal Belfastský král, předpokládám? Dostalo se mi do uší, že i když je vás málo, dokázali jste zabít draka, který pustošil Eld. Je to pravda?“

„Ano. Slyšel jste správně. Nemohla jsem se zúčastnit, ale další čtyři kromě mě byli skutečně ti, kteří porazili černého draka útočícího na Eld.“ Yumina vstala, sebejistě a rezolutně odpověděla na otázku krále bestie.

„… A kdo jste vy?" Dívka neprokázala žádné obavy z toho, že je v přítomnosti šlechty. Kromě toho pohlédla na vládce neochvějnýma očima, takže by to přirozeně způsobilo, že by někdo jako ona byl trochu podezřelý.

„Promiňte mé pozdní přestavení. Jsem Yumina Urnea Belfast, dcera Tristwyna Urnese Belfasta, krále Belfastského království.“ Její slova vyvolala rozruch mezi téměř všemi přítomnými. To bylo přirozené. Právě se objevila korunní princezna, zdánlivě odnikud. Olga a Lyon si byli vědomi situace, ale Garm si nemohl pomoci a šokovaně rozšířil oči.

„Můj... jaký obchod přivádí princeznu z Belfastu na mé panství?“

„To má ukázat, za jak důležité považujeme toto spojenectví s Mismede. Tady je vzkaz od mého otce. Pokorně vás žádám, abyste si přečetl, co napsal.“ Jak mluvila, Yumina vytáhla dopis a předala mu ho.

Kdy to dostala ...? No jo ... asi to dostala, když se během útoku vrátila do Belfastského paláce.

S uctivou důstojností kolem sebe vzal jeden z pobočníků šelmi dopis a přinesl mu ho. Když sundal pečeť a přejel očima po papíru, vládce Mismede se podíval na Yuminu a usmál se.

„Zajímavé... Myslím, že chápu situaci. Dejte mi čas, abych zvážil, co jsem právě četl. Nebojte se, brzy vám určitě odpovím. Do té doby se v mém paláci klidně chovejte jako doma.“ Šelma předal dopis svému pobočníkovi.

„Správně, teď máme formality z cesty... Je tu něco, na co jsem se chtěl zeptat.“ Když se podíval na Kohaku, hlas zvířete náhle přešel na lehčí. No, dává smysl, že by ho to zajímalo...

„Je s tebou ten bílý tygr?“

„To je pravda. Je to Touyuv... služebník, svého druhu.“

„Rawr.” Kohaku krátce odpověděl, jako by chtěl potvrdit, co řekla. V Mismede byli bílí tygři považováni za posvátné. Bylo třeba říci pár věcí o tom, že Kohaku je „služebník“, ale protože jsem nepoužíval obojek, vodítko nebo něco podobného, zdálo se, že to nikomu příliš nevadí.

Bestie se chvíli díval na Kohaku, než na mě pomalu pohlédl.

„...Jak velmi zajímavé. Takže bílý tygří hrdina sestřelil draka, co? Geheheh, už je to nějaký čas, co se mi tak silně vařila krev! Tak tedy, chlapče! Chceš si se mnou zatrénovat?“

„... Huh?“ Z úst mi prosákl slabý zvuk, signalizující můj zmatek. Ministři, kteří nás obklopovali, si také kolektivně povzdechli rezignací. Počkej... co?!

 

Za bílým palácem byla gigantická aréna. Připomnělo mi to trochu římské Koloseum. Člověče, tato země je příliš nekonzistentní.

Byl jsem tam nevysvětlitelně přiveden na souboj s bestií. Proč se to vůbec děje?

„Odpusťe nám, dobrý Touyo. Jeho Bestiálnost je typ, který neodolá boji s kýmkoliv, koho považuje za silného. Ve vší počestnosti nás to také docela trápí.“ Kancléř Glatz se otočil, aby se mi omluvil. Byl to létavec s šedými křídly. Podle jeho vzhledu, řekl bych, že mu bylo něco přes čtyřicet. Byl oděn do roucha nudného jako jeho křídla. Také mu nápadně trčel knír.

„Byl bych vám opravdu vděčný, kdybyste mu způsobil pořádnou bolest! Bojujte vší silou, prosím.“

„Počkejte, zadržte! Není to váš král? Opravdu mi říkáte, abych to udělal?“ Podíval jsem se na Glatze se zjevným zmatkem v očích. Brzy ho lidé vedle něj začali podporovat.

„Nám to nevadí. Bojujte, jak chcete. Jeho Bestiálnost vždy přehlíží důležitost státních záležitostí! Jsou chvíle, kdy prostě zmizí a my ho najdeme, jak cvičí s vojáky a přemáhá každého z nich!“

„Byly také časy, kdy dostal nápad na novou zbraň a prostě odešel ke kováři! Zničilo nám to rozvrh a způsobilo mi to tolik problémů!“

„Nezapomeňte, když říkal něco o zahájení velkého turnaje... Zvážil vůbec rozpočet?!“ Sakra... ministři Mismede to mají opravdu těžké, co? Král této země je tak trochu podivín, Asi jo. No, není to tak, že by Belfastský král byl v tomto ohledu o moc lepší, ale přesto...

Odstrčil jsem tyto myšlenky stranou, vzal jsem dřevěný meč a zamířil do středu arény. Publikum bylo tvořeno mými přáteli, ministry Mismede a řadou Mismedských vojáků, kteří byli všichni kapitáni a výše.

Šelma ovládala dřevěný meč a štít. Měl jsem příležitost vzít si štít, ale odmítl jsem ho. Nebyl jsem dobrý v jeho používání a raději jsem byl hbitý, takže to bylo v pořádku.

„Boj potrvá, dokud jedna strana neutrpí zranění, které by bylo smrtelné skutečnými meči, nebo pokud jedna strana přizná porážku. Povoleno je také používání magie. Nicméně útočná magie namířená přímo na protivníka je zakázána. Souhlasí obě strany s těmito pravidly?" Rozhodčí, rohatý chlapík s tmavou pletí, nám vysvětlil pravidla.

Žádná útočná magie na soupeře, co? Hm... to mi trochu zužuje možnosti. Přesto mi ministři řekli, abych do toho šel naplno, takže bych se asi neměl držet zpět.

„Hej... jsi si jistý, že se mnou chceš bojovat?“

„Heheheh. Samozřejmě, a neopovažuj se držet zpátky! Považuj to za skutečnou bitvu. Použij vše, co máš, a pokus se vyhrát! Požádal jsem ho o potvrzení a Jeho Bestie odpověděla s plným úsměvem. Člověče, to tady myslí vážně? Jeho tělo je opravdu dobře stavěné ... ne tak, jak bych očekával od muže jeho věku, upřímně. Pravděpodobně absolvoval pořádný výcvik.

Asi nemám jinou možnost. Jestli to myslí tak vážně, bylo by neslušné nejít do toho naplno. Dovolím si to brát jako opravdovou bitvu.

Rohatý rozhodčí zvedl paži vysoko a podíval se na oba zápasníky, než rychle spustil paži dolů.

„První kolo. Začněte!“

„[Slip].”

„Co-?!“ Šelma spadla způsobem, který byl téměř velkolepý. Rychle jsem uzavřel vzdálenost mezi námi a položil mu svůj dřevěný meč na krk.

„Dobře. To je zabalené.“

„P-P-Počkej chvilku! To není fér! Co to mělo znamenat?!“

„Bylo to moje nulové kouzlo, [Slip]. Neofenzivní magie není proti pravidlům, že?“

„Ne, ne, ne! To je podvádění! To není dovoleno! Nebyl to ani pořádný souboj!“ Jeho Bestie dětinsky protestovala. Zdá se, že nebyl schopen přijmout výsledek.

No, má pravdu... Ale když se to vezme kolem a kolem, je to nejúčinnější způsob, jak porazit nepřítele, ne? No, pokud stojím proti nepříteli, který neumí létat.

„Chci odvetu! Tentokrát žádná magie!“

„Hmm, no... co myslíš, kancléři.“ Podíval jsem se na Glatze a ministry, kteří ho obklopovali. Zpočátku vypadali dost zmateně, ale jakmile si uvědomili, proč jsem je do hovoru zatáhl, několik z nich se potutelně usmálo.

„No.... Byli bychom raději, kdybyste se zdrželi dalšího zdržování našich vládních záležitostí.“

„G-Glatzi! To neříkej! Nebude to trvat dlouho! Slibuju! Dej mi chvilku, ano?!“

„Hmm... Nejsem si jistý, jestli bych měl...“ Jeho Bestie přiběhla ke kancléři a začali si povídat o několika věcech. Slyšel jsem, jak bestie říká věci po vzoru „Budu vážnější, Přísahám!“, „Budu tam, kde budu muset být, slibuji!“ pořád dokola.

Ministři mu v reakci na to dali několik podmínek, které ho přiměly rezignovaně sklopit ramena. Přesto nakonec souhlasil s jakýmikoli podmínkami, které mu dali. Udělal jsem právě něco špatného...?

„Pane Touyo. Pokud vám to nevadí, chtěli bychom, abyste svedli další bitvu s Jeho Bestií!“ Bestie zaujal pozici naproti mně, když Glatz požádala o další kolo.... Tentokrát to znělo mnohem šťastněji ... Zdá se mi to, nebo král vypadá trochu otráveně?

„Tentokrát je to kouzlo zakázané. Chápeš?“

„Rozumím." Ještě jednou jsme se připravili. A znovu rozhodčí zvedl pravou ruku, než jí švihl dolů.

„Druhé kolo. Začněte!“ Bestie na mě zaútočila v okamžiku, kdy souboj začal. Postavil jsem se mu čelem a zkroutil tělo, abych se elegantně vyhnul jeho ráně. Potom, když trochu ustoupil, vyrazil jsem k němu.


„Vystup, písku! Bránící písečná bouře: Slepý písek [Blind Sa….

„Jsi pomalý.“ Bestie ke mně přiskočila rychlostí kulky a praštila mě štítem, až jsem se musel přemístit. Sakra, přerušil kouzlo! Odrazil jsem jeho dřevěný meč, zahájil předstíraný útok a znovu jsem couvl.

Ale nebylo to k ničemu. Předpověděl mé pohyby a vrhl se přesně tam, kam jsem ustoupil. Šel mi po hrudi. Nějak jsem se vyhnul jeho útoku, ale po něm následoval útok proti mému hrdlu.

Druhý výpad mě překvapil, ale dokázal jsem ohnout hlavu tak, že mi jen odřel ucho. Páni, to bylo o fous! Ustoupit byl špatný nápad... Musím přejít do útoku!

„[Multiple]“! Na zemi kolem mých nohou se začaly tvořit malé kouzelné kruhy.

„Hm?!“ Když je uviděl, zastavil svůj útok. I když by to udělal skoro každý, upřímně. Háček, šňůra a návnada! Skočil jsi na můj blaf!

„[Boost]!" Použil jsem kouzlo k vylepšení mých fyzických schopností a rychle jsem využil své výbušné rychlosti, abych se přiblížil k bestii. Vítězství je moje!

„[Accel].“ Bestie náhle něco zašeptala. V okamžiku, kdy mu ta slova unikla ze rtů, jeho velké tělo zmizelo. Moje čepel dopadla jen na řídký vzduch.

„Cože -?!“ Zaražený, jsem za sebou najednou někoho ucítil. Reflexivně jsem se přikrčil a uviděl, jak mi nad hlavou vodorovně letí dřevěný meč Bestie. Odkutálel jsem se od něj a upravil postoj. Co to sakra bylo?!

„Dokázal ses tomu vyhnout, co? To vůbec není špatné, chlapče.“

„Byl... bylo to nulové kouzlo?“

„Máš pravdu. Bylo to mé vlastní nulové kouzlo. Říkám tomu zrychlení [Accel].

Já to věděl. Takže je to kouzlo, které urychluje váš pohyb... Není divu, že jsem ho úplně ztratila z dohledu! O to víc mě štve, že o tom nic nevím. Má nějaký časový limit? Posiluje mu to svaly?

„Jak to funguje?“

„Jednoduše to dělá tělo o něco rychlejším. Nic víc v tom není. I když, když se používá, vytváří kolem těla kouzelnou bariéru, která požírá magickou energii jako blázen, takže to nemůžu udržet dlouho. Normální lidé ani nevidí rychlost, s jakou se pohybuji, když je nahoře, takže ti to musím dát za to, že se tomu dokážeš vyhnout. Ah, takže je to jen jednoduché zrychlovací kouzlo. Magická bariéra tam byla pravděpodobně proto, aby chránila tělo před vysokou rychlostí.

„Aha. Už chápu, jak to funguje. Je to dobré kouzlo, co máš.“

„To je, že?" Jsem docela hrdý-….. “

„Vlastně, líbí se mi tak moc, že ho taky použiju! „[Accel]!“ A právě tak jsem použil kouzlo Bestie proti němu. Za chvíli jsem se probodl kolem Bestie a můj dřevěný meč se řítil řídkým vzduchem.

Huh? A sakra, zpackal jsem načasování. Přísahal bych, že jsem mířil na jeho trup, ale byl jsem úplně mimo. Na tohle kouzlo si budu muset zvyknout… Snažil jsem se trochu pohnout, ale mé vlastní vnímání rychlosti nedokázalo držet krok s mým tělem.

„Co-?! Ty prostě ... Ale ... to je moje -! “

„Páni... ovládat to je těžší, než to vypadá! Ale příště už se trefím.“ Naskočil jsem do hyperrychlosti a znovu jsem se přiblížil k Bestii. Také použil [Accel] a zahájili jsme extrémně rychlou výměnu útoků, kliček, úskoků a odpalů. Palba jeho útoků byla rychlá jako blesk, ale moje obrana nezůstala pozadu. Rychle jsem si zvykal na rychlost. Mohl jsem se jen domnívat, že kouzlo urychlilo i mou mozkovou sílu a reflexy.

Naše bitva v tomto nadzvukovém světě byla pro nás oba téměř normální, ale normální lidé to pravděpodobně viděli velmi těžko.

Měl jsem však trumf. Toto kouzlo [Accel] jen spojím s ...

„[Boost]!" S bleskem jsem získal ještě větší rychlost! Magické zrychlení navršené na mých vylepšených svalech na nohou, dosáhl jsem rychlosti hraničící s božstvím. Žádným pouhým okem nebylo možné sledovat mé pohyby. I když to trvalo jen chvíli, úplně jsem překročil limity samotného [Accel].

„Jak?!“ Za méně než mrknutí oka, jsem stál za Bestií a tlačil mu dřevěný meč na krk.

„Šach mat."

„...Nejsem si jistý, co to slovo znamená, ale zdá se, že jsem prohrál.“ Jeho Bestie zvedla ruce a přijala porážku. Rozhodčí uznal porážku a zvedl pravou ruku.

„Vítězem je sir Mochizuki Touya!“ Po tomto prohlášení začali všichni přítomní v aréně tleskat. Popravdě, očekával jsem příval bučení a posměchu, hlavně proto, že jsem právě porazil krále země, ale mé obavy byly zjevně neopodstatněné.

„Nečekal jsem, že budeš moci použít [Accel]... Měl jsem v to kouzlo nesmírnou důvěru, a tak jsem se stal trochu domýšlivým. Asi bych měl přehodnotit své strategie!“

„No... možná? Hahaha...“ Zasmál jsem se tomu. Nulová magie byla osobní magie. Lidí, kteří by mohli použít stejné nulové kouzlo, bylo málo a daleko od sebe. I když jsem slyšel, že ti ze stejného rodu mohli mít podobná kouzla. Nehledě na to, že bylo přirozené, že se na můj projev nepřipravoval. Byla to v podstatě nečistá hra.

Škoda, že jsem nemohl použít nějakou elementární magii. Nedokážu správně seslat kouzla, když je zaklínadlo přerušeno... I když to mágy zajímalo jen zřídka. Stejně to byli skoro vždycky záložní bojovníci. Přesto by bylo opravdu pohodlné, kdyby existoval způsob, jak použít elementární magii, aniž by to otravné zaklínadlo stálo v cestě...

2 komentáře: