IwS 2 - Kapitola 3: Každodenní život II 2/5

Dobře, podívejme se, co dokáže toto nové nulové kouzlo ...

„Uložiště [Storage]: do [In].“ Na podlaze se objevil magický kruh a židle, kterou jsem nad něj postavil, se do něj rychle ponořila. Zdá se, že skladovací část funguje dobře.

„Uložiště [Storage]: ven [Out].Při pomyšlení na židli jsem seslal zpětný chod kouzla. Znovu se objevil magický kruh, ale tentokrát ze středu prudce vystřelila židle.

„Whoa!" Chytil jsem židli, než mohla spadnout na zem. Jemné doladění této věci nebude snadné ...

Nulové kouzlo [uložiště] udělalo přesně to, co stálo ve jménu – ukládalo předměty. Nefungovalo to na živé, oživlé tvory nebo tak něco, ale zdálo se, že to funguje dobře na rostliny. Množství, které se dalo uložit, zřejmě záviselo na magické síle uživatele. Takže kdybych měl hádat, řekl bych, že můj limit byl asi celý dům a pak ještě něco.

Uložené objekty údajně také ignorovaly tok času. Polévky a podobné věci vyjdou ven stejně teplé, jako když byly přijaty, a to i po celém dni skladování. Připadalo mi to jako velmi užitečné kouzlo.

Koneckonců, nejotravnější na cestování byla správa našich zavazadel. Zrcadlo, které jsme vzali do Mismede, dračí roh, který mám... Takové věci byly naprostá bolest.

I během nedávné akce s koly, jsem si nemohl pomoci, ale byl jsem frustrovaný z toho, že musím tahat materiál sem a tam.

Tak tady se objevilo to kouzlo. Bylo to proto, abych se konečně mohl rozloučit s problémy se správou zavazadel.

Teď mě dívky můžou požádat, abych jim nosil všechny věci a nebude to ani problém! Pokud to použiji spolu s [bránou], můžu vést pohodlný život jako domácí doručovací služba nebo tak něco. A když už jsme u toho, je čas na nákupy! Nezáleží na tom, kolik si toho koupím, už mě nic nestáhne dolů! Ahaha!

Vzal jsem si peněženku, odešel ze svého pokoje a šel po schodech dolů do prvního patra. Viděl jsem Kohaku v obýváku, nataženého na pohovce a spícího bez jakékoli péče o svět. Začínáš být víc jako domácí kočka, můj nadýchaný tygr...

Přešel jsem na terasu a vyšel ven do zahrady. Brzy jsem viděl Julia a jeho ženu Creu, dívat se na naši zeleninovou zahradu.

„Hej, daří se úrodě dobře?“

„Ah, ráda vás vidím, pane!“ Odpověděla Crea.

„No ano, pane, rostou nádherně. Prozatím, jsem zasadil jen pár okurek a rajčat a vypadá to, že nebude trvat dlouho, než je sklidíme.“ Julio vypadal se svou prací docela spokojeně. Měl samozřejmě pravdu, když uvážíme, že bude zodpovědný za naše čerstvě vypěstované produkty.

Jen pro případ, že by to nebylo zřejmé, okurky byly okurky. Tento svět měl nějakou zeleninu se stejnými jmény jako v mém předchozím světě, ale byla tam i ta s úplně jinými. Rajčata byla alespoň rajčata. Stále jsem si nebyl jistý, zda se budou lišit od těch, které jsem znal.

Člověče, jestli jsme schopni sklízet čerstvou zeleninu, měli bychom si dát taky nějaké ovoce... Možná bych měl zasadit nějaké kaštany nebo tomel... Počkej, je kaštan ovoce?

„Pane, máte nějaké přání k obědu?“ Crea se mě ptala na dnešní menu. Většinou jsem ji nechal, ať dělá, co chce. Její jídlo bylo vždy dobré.

„No, dneska je trochu horko, tak bych si dal něco osvěžujícího... třeba chlazené čínské nudle.“

„Chlazené chyne-ease nudle? O tom jsem nikdy neslyšela. To je další jídlo z vaší vlasti?!“ Oči se jí začaly lesknout radostí. Zdálo se, že Crea nezná ani jedno z jídel, které jsem chtěl jíst, takže jsem jí vždycky musel dát recept. Exotická kuchyně, kterou jsem jí představil, nikdy neopomněla podnítit její zvědavost.

„No, je to samozřejmě jídlo na bázi nudlí. Používá studenou, kyselou polévku, zeleninu, maso a někdy vejce. Dám ti podrobný recept, takže to zkus udělat.“

„Ano, pane! Už se těším!“ Vzrušení bylo dobré a tak, ale náhodou jsme byli v jiném světě. Nejspíš nebude schopná sehnat všechny potřebné ingredience. Bez ohledu na to byla Crea tak dobrá, že jsem nepochyboval, že uvaří něco lahodného. Nebylo to poprvé, co jsem ji nechal udělat nějaké nudle, takže bylo bezpečné očekávat něco stejně dobrého.

Hledal jsem chlazené čínské nudle a použil jsem [kreslení], abych vytvořil recept pro Creu. Heh, Už se těším na oběd.

Dobře, je čas vyrazit! Otevřel jsem [bránu] a vydal se na okraj hlavního města. Jižní čtvrti, abych byl přesný. Soustředila se na obchod, takže vedle sebe stála spousta obchodů a služeb. Na západě se daly najít elitní obchody jako Berkut, zatímco na východě byl zábavný sektor plný taveren, divadel a dalších zařízení.

Západní okres, kde jsme žili, byl obytnou oblastí bohatých, zatímco prostí lidé obývali protější čtvrť na východě.

Ve srovnání se západní čtvrtí byl východ docela nebezpečný. Slyšel jsem, že má dokonce i slumy. Mezi všemi těmi fámami, jsem slyšel, že lidé, kteří přišli o práci a osiřelé děti, tam vytvořili zločinecké gangy. Dokonce jsem slyšel zvěsti o potulných kapsářích. Asi bylo přirozené, že velké město mělo velký stín.

Poté, co jsem prošel svou [bránou] do zadní uličky v jižní čtvrti, jsem se vydal k rušné hlavní silnici. Rozhodl jsem se, že můj první úkol je vydat se do cechu pro nějaké peníze. Cestou jsem viděl několik pouličních obchodníků a umělců.

Whoa, ten chlap žongluje s noži! Připomíná mi to dobu, kdy se mě babička snažila naučit, jak se to dělá s fazolemi, ale já to prostě nedokázal pochopit... Jak se mi takové myšlenky honily hlavou, zapomněl jsem se dívat, kam jdu, a náhodou jsem do někoho narazil. Byl to mladý chlapec. Měl na sobě obnošenou bundu, otrhané kalhoty a velkou, ale špinavou čepici, kterou si nasadil tak, že mu zakrývala oči.

„Ach, omlouvám se za to! Nedíval jsem se ...“

„Oi bruve, dávej pozor, kam šlapeš. Zajisti, aby se to už neopakovalo, ano?“ Po těchto slovech utekl a zmizel v davu. To je ale spratek! Vypadal ještě mladší než Sue. Jeho rodiče jsou asi budižkničemu…

Vstoupil jsem do cechu, který byl stejně rušný jako vždy. Před vývěsní tabulí stáli různí dobrodruzi a hleděli na mnoho misí, které tam byly rozmístěny. Když jsem je ignoroval, přistoupil jsem k recepční a zeptal se, jestli si můžu vybrat nějaké své peníze.

„Jistě. Mohu dostat vaši cechovní kartu, prosím?“

Dobře, v lemu jen... oh? Přední kapsy, kapsy na hrudi, postranní kapsy, zadní kapsy... Počkej... co? Kde mám peněženku? Nechala jsem ji v pokoji? Ani náhodou. Upustil jsem ji? Ne, já ... Oh. Hovno. Pravděpodobně to bylo to dítě. Ten spratek mi ukradl peněženku! Sakra! Neměl jsem tam moc peněz, jistě... ale utekl s mou cechovní kartou!

Spěšně jsem opustil cech, vytáhl svůj smartphone, povzdechl jsem si největší úlevou nad tím, že mi neukradl můj smartphone, a pak jsem začal hledat moji peněženku. Jistě, dostal jsem zásah. Skvělý, pořád je v tomhle okrese. Hmm... soudě podle rychlosti, jakou se ten kolík pohybuje, asi utíká. Oh, zastavil se v zadní uličce... Pravděpodobně plánuje vyrabovat obsah a hodit tam skutečnou peněženku. No, jestli se to stane, jen se podívám po své cechovní kartě. Je mi úplně jedno, jestli si ty peníze vezme. Prozatím, se jen musím dostat do té uličky.

Jakmile jsem se tam dostal, viděl jsem dva neotesané muže, jak kopou malého chlapce, který ležel schoulený na zemi v klubíčku.

„Zase děláš kšefty v naší oblasti, ty malej sráči?! Je to tvoje chyba, že posílili hlídky, že?!“

„Hej ty, posloucháš nás?! Zkazil jsi celou naši operaci! Připrav se na zakusení, gobshite!“ Jeden z nich vytáhl nůž a přitiskl jednu chlapcovu paži k zemi. Z chlapcovy tváře vyprchala krev a jeho výraz se změnil v čirou hrůzu.

„Je mi to líto! Je mi to opravdu líto, prosím, nech mě jít!“ Chlapec plakal a prosil je, ale oba muži se mu jen smáli, očividně neměli v plánu ho propustit.

„Trochu pozdě na omluvy, ty malej skrčku! Jako přátelé řemesla tě pustíme jen bez jednoho prstu. Neopovažuj se nechat nás znovu tě chytit v naší oblasti, ano? Protože příště tě prostě uklidíme. Bwahaha.“

„N-Ne ...! Prosím! Ne! Pomozte mi někdo!!!“

„Co kdybys tady zastavil.“ Oba chuligáni vrhli kolektivní pohled mým směrem. Chlapec, který ve strachu zavřel uslzené oči, je otevřel a podíval se na mě.

„Tak co je ti po tom? Do toho ti nic není. Odprejskni, nebo tě zabijeme!“

„Tam, odkud pocházím, je normální plést se do cesty lidem, kteří dávají kopance, když ubližují dětem. Soudě podle toho, co jste řekli, myslím, že se dá předpokládat, že jste také zloději, že?“

„Ano? No a co?"

„No, vlastně nic.... Jen to znamená, že nemusím váhat.“ Vytáhl jsem Remington New Model Army a na oba vystřelil, jako by to nic nebylo.

„Whuh?!”

„Argh!“ Gumové kulky naplněné [paralýzou] zasáhly své cíle. Muži se zhroutili na zem jako mokré papírové pytle. Zastrčil jsem pistoli do pouzdra a rozběhl se k chlapci.

„Jsi v pořádku?“ Chlapec, s tváří mokrou slzami, přikývl. Viděl jsem na něm spoustu modřin a zranění.

„Vystup, světlo! Uklidňující pohodlí: léčení [Cure Heal]!“ Kouzelné léčení rychle způsobilo, že rány zmizely. Chlapec pozoroval změny na svém těle s překvapením v očích.

Jakmile jsem skončil s kouzlem, vytáhl jsem malou ocelovou kostku, použil [modelování], abych ji proměnil v drát, a svázal oba chuligány, aby se nemohli hýbat. Jistě, [paralýza] měla zůstat aktivní několik hodin, ale člověk nemohl být příliš neopatrný. Napadlo mě, že stejně zavolám nějaké stráže, aby je zatkli.

„Můžu teď dostat zpátky peněženku?“

„Ah...“ Rychle prohledal boky, vytáhl to, co bylo moje, a vrátil mi to třesoucíma se rukama. Podíval jsem se dovnitř, abych potvrdil obsah. Dobře, tady je moje cechovní karta.

„No, mám peněženku, takže tentokrát tě nebudu hlásit strážím. Zatím.“

„H-Hej!“ Když jsem se otočil k odchodu, chlapec na mě zavolal. Hm? Co chce?

„D-Díky, že jste mě tam zachránil ...“

„Jestli jsi opravdu vděčný, tak přestaň krást. Možná tě chytí příště.“ Najednou, jsem slyšel podivné, tiché zavrčení.

Byl to jeho žaludek. Vlastně to bylo dost hlasité, aby mě to přerušilo. Chvíli panovalo ticho.

„...Máš hlad?"

„Už tři dny jsem nejedl...“ Chlapec nechal hlavu skloněnou dopředu. Vypadal trochu žalostně.

No ... kecy. Hádám, že mi chybí mentální schopnost pochopit, že jeho hlad nemá se mnou nic společného. Jsem totální hlupák, co? Dobře, pokud to tak musí být ...

„Tak pojď, chlapče. Jestli půjdeš se mnou, Dám ti něco k jídlu.“

„Opravdu?!“ Počkat, úplně jsem zněl jako únosce. Ale zdálo se, že kdybych byl ve skutečnosti stereotypní únosce, dopadlo by to dobře. Ten kluk byl očividně idiot a dychtivě se ke mně rozběhl. Napružení v jeho kroku náhle způsobilo, že jeho čepice ztratila rovnováhu. Lehce se mu posunula na hlavě a odhalila hlavu s dlouhými vlasy pod ní.

Jakmile si to chlapec uvědomil, sundal si čepici, což bylo shodou okolností v okamžiku, kdy mé vnímání jeho osoby přešlo z „to je kluk“ na „to je určitě holka.“

Co. Měla světle béžové vlasy, které stékaly kolem jejích ramen. Celý obraz toho chlapce, který jsem měl, byl v okamžiku rozbit.


„Počkej... ty jsi holka?!“

„...Ano." Její zelené oči se na mě podívaly, jako bych byl podivín, protože jsem vždy předpokládal něco jiného. A tak jsem se potkal se zlodějskou dívkou, Renne.

 

  

3 komentáře: