IwS 3 - Kapitola 2: Babylonské dědictví 7/11

Od Linzeniny zpovědi uplynul nějaký čas. Všichni jsme byli rozrušení, takže jsme vzali Cescu s sebou a vrátili se domů.

Rychle jsem požádal Laima, aby se postaral o Cescu, spěšně jsem se vrátil do svého pokoje, dal si ruce nad hlavu a padl na postel. Byl jsem v naprosté panice.

Do jaké situace jsem se to dostal? Linze je do mě zamilovaná? Láska, jako... takový druh lásky? Ach člověče... Možná bych nad tím neměl moc přemýšlet. Linze je roztomilá, o tom není pochyb. Je to půvabná, klidná dívka. Pořád myslí na ostatní. Trochu plachá, jistě, ale víc než to vynahrazuje tím, jak je pracovitá. Je to rozhodně typ dívky, kterou by mnoho lidí hrdě nazývalo svou přítelkyní... Ale pořád jsem zasnoubený s Yuminou. Yumina je také rozkošná dívka a nemohu si pomoci, ale obdivuji její vyrovnanost a spolehlivost v tak mladém věku. A opět mi připadá roztomilé, když se chová na svůj věk. Jsem právě pohnut mezerou mezi její normální osobností a jejím mladistvým jednáním? Hm? Počkejte, je to opravdu mezera, pokud její činy odpovídají jejímu věku? Ó člověče, jak se s tím sakra zabývám ...?

Zabořil jsem obličej do polštáře a povzdechl si, když jsem náhle uslyšel, jak mi někdo klepe na dveře.

„Touyo, to jsem já, Yumina...“

„H-Huh?!” Otevřel jsem dveře a uviděl Yuminu, jak tam stojí v neformálním oblečení.

To je super trapné... Ale proč? Neudělal jsem nic špatného. Takhle se cítí manželé, když jejich ženy zjistí, že podvádějí? Počkej, ještě jsme se ani nevzali, takže to očividně nebylo podvádění nebo tak něco! Yumina vešla do pokoje a posadila se na pohovku uprostřed. Seděl jsem neochotně před ní, ale nedokázal jsem se jí podívat do očí. Nebyl jsem si jistý, jestli to, co cítím, je vina.

Staaare...

Staaaare...

Staaaaare...

Staaaaaare...

Guh... Vrhá na mě teb starý heterochromní pohled. Proč je vzduch tak těžký...?

„Touyo.”

„A-Ano?"

„Jsem docela naštvaná, víš?“

Jak na to mám asi reagovat? Náhodou jsme zasnoubeni, takže by mělo být jasné, že by se ti nelíbilo vidět jinou dívku, jak mi vyznává svou lásku.

Připadalo mi poněkud roztomilé, jak svraštila obočí a našpulila rty, ale nijak to neodstranilo tíhu situace.

„Ani já jsem ještě nedostala polibek a teď dvě dívky ho dostaly přede mnou?!“

Počkej, to je ten problém?! No, to je všechno dobré, ale já jsem to nebyl, kdo je políbil! Políbily mě! Je mi jedno, jestli to zní jako laciná výmluva, ale už to pochop!

„Nezlobíš se, že mi Linze vyznala lásku?“

„Proč bych měla? Každý, kdo má dobré oči, vidí, že tě Linze miluje, Touyo.“

Do háje. Hádám, že moje oči jsou na prd. To mě trochu zklamalo.

„Tohle je dobrá příležitost, tak ti to řeknu. Je mi jedno, kolik máš milenek. Může to být deset nebo dokonce dvacet a nebude mi to vadit, pokud je neuděláš nešťastnými. Pro muže je to prostě něco přirozeného a mně to vůbec nevadí.“ Vážně? Vím, že polygamie není na tomto světě neobvyklá, ale takové počty znějí trochu nerozumně. Vlastně je to trochu děsivé!

„Nicméně! NICMÉNĚ! Nemůžeš být tak neopatrný a nechat se políbit, když jsi ještě ani nepolíbil svou první ženu! Máš příliš mnoho otvorů! Buď defenzivnější! Ne, staň se nedobytným!“

„No, ale –“

„Ne, ale!"

„Dobře...“ Velká část mého já si myslela, že je naštvaná kvůli špatné věci, ale zjevně to pro ni bylo zatraceně důležité.

„Takže říkáš, že bys s tím neměla žádné problémy, kdybych tě předtím políbil?“

„No, přiznávám, že bych trochu žárlil, ale nebyla bych proti. Alespoň pokud si mě budeš náležitě vážit.“

Je té osobě, co se mnou mluví, opravdu dvanáct? Trochu mi připadá, že její názory na věci jsou trochu příliš objektivní, ne? Opravdu mě miluje tak moc, jak tvrdí...?

„...Právě sis myslel něco neslušného, že?“

„Uhhh...“ Proč jsem obklopen tak vnímavými dívkami? Yumina vstala z pohovky, odhodlaně obešla stůl a posadila se hned vedle mě.

„Touyo. Jsem připravena vzít si tě za manžela a žít celý život jako tvá žena. To proto, že tě miluju. Protože tě miluju stejně jako, ne-li víc než, Linze ano. Nechci, abys o tom pochyboval.“

„... Promiň.“ Moje omluva nemohla být upřímnější. To, že tak pochybovala o svých citech, bylo vrcholem nezdvořilosti. Byl jsem na vině, že jsem jí to neřekl dost jasně.

„...Opravdu se omlouvám.“

„...Odpustím ti, když mě obejmeš a políbíš.“

Whoa! Mluvte o problémovém výkyvu! Situace je už tak dost těžká, že?! Na druhou stranu to opravdu nevypadá, že by couvla, dokud nedostane, co chce. Ustrašeně jsem jí sáhl na ramena a přitáhl si její malou postavu blíž. Přitáhl jsem ji do těsného objetí, temeno její hlavy mi spočívalo pod bradou. Měkkost jejího těla a ženská vůně jejích vlasů způsobily, že se mi divoce rozbušilo srdce.

V pořádku. Dobře. Nemám jinou možnost než přiznat, co jsem k ní cítil. Yumina ode mě trochu ustoupila, pak pomalu zavřela oči a naklonila tvář vzhůru. To je jasné znamení, že už není cesty zpět! I já jsem si toho vědom! Ocelil jsem se a políbil Yuminu na její malé, měkké rty. Nebyl to o moc víc než lehký, jemný dotek.

Rychle jsem couvl a odtáhl obličej od jejího. Obdařila mě zářivým úsměvem a pevně mě objala.

„Ehehe. Políbil jsi mě! To ze mě dělá první, kterou jsi políbil, že?!“

„Er, no... jo. To je asi pravda...“ Už jsem se políbil dvakrát, ale tohle bylo poprvé, co jsem já políbil. Počkej, to byl celou dobu její cíl?! Jedna moje část začala věřit, že všechno, co se právě stalo, je součástí jejího mistrovského plánu, ale ta myšlenka byla trochu děsivá, tak jsem se rozhodl, že se tím nebudu zabývat.

Kromě toho, co by si společnost myslela o chlapci, kterému je šestnáct a líbá dívku, které je dvanáct? Netušil jsem, jaké to je na tomto světě, ale v tom předchozím to byl v podstatě první rok středoškolák líbající šestý ročník základní školy... A to vypadalo jako obrovský zločin. Což bylo trochu divné. Myslím, že vzhledem k tomu, že mezi námi byl jen čtyřletý rozdíl, nebylo to tak zlé…

„Co si myslíš o Linze, Touyo?“

„No, já… Myslím, že je roztomilá a upřímně, byl jsem docela šťastný, když mi vyznala svou lásku. Ale nedokážu se ani rozhodnout, co k tobě cítím, a teď musím myslet i na Linze, což je opravdu nervy drásající. A jo, já vím, že mě to znělo pateticky.“

„A kdybys měl říct, jestli se ti líbí nebo nelíbí?“

„No, očividně se mi líbí. O tom není pochyb. Je mi drahá.“

Yumina se usmála, stále zabalená v mém náručí. Co? Co je s tím vychytralým úšklebkem na tváři ...?

„Slyšela jsi to, Linze?“

„Cože?!“ Yumina promluvila k jednomu z rohů místnosti. Podíval jsem se tam a o chvíli později se odnikud objevila Linze, s tvářemi rudými jako řepa. Počkej, cože?!

„Požádaly jsme Leen, aby na ni seslala to kouzlo. Bez ní by sem Linze v žádném případě nepřišla.“

Počkej, ona používala [neviditelnost]?! Byla celou dobu v pokoji? To znamená, že slyšela všechno, co jsem řekl a... Sakra, jak trapné!

„Je to tvoje chyba, víš? Prostě se zavřeš ve svém pokoji a nic neřekneš. Linze ve skutečnosti plakala, protože si myslela, že ji nenávidíš. Elze se chystala přijít a vymlátit ti zuby.“

„Ahh... Jsem vděčný, že to neudělala...“

Bože, byl jsem tak ochromen svými vlastními pocity, že jsem nebral v úvahu nikoho jiného. Jsem naprosto beznadějný ...

„U-Uhm, Omlouvám se za to, co jsem udělala. Když jsem viděla, jak tě Cesca líbá, jen jsem s ní nechtěla prohrát... A stalo se to dřív, než jsem si to uvědomila... Ani jsem neuvažoval o tvých pocitech... Je mi to tak líto...“ Přiblížil jsem se k Linze a vzal její ruku do své. Třásla se a po tváři jí stékaly slzy.

„Ah...”

„Jak jsi jistě právě slyšela, není to že tě nenávidím. Myslím, že jsi roztomilá a ano, mám tě rád. Nevím, jak bych to měl udělat, ale vím, že si tě vážím.“

„Touyo....“ Linze se slabě usmála. Jo. Úsměv jí padne do tváře lépe, než by dokázaly slzy. A já jsem ten, kdo způsobil ty slzy. Elze by mi mohla vyrazit zuby a bylo by to oprávněné.

„Když se pocity vás obou urovnaly... co ty na to? Vezmeš si Linze za svou druhou ženu?“

„P-Promiň?“ Yumina nonšalantně řekla něco neuvěřitelného. Další žena? Linze? Podíval jsem se na dívku a viděl, jak se vrtí. Tvář měla stále rudou jako rajče.

„Pro královskou hodnost, šlechtu a bohaté obchodníky je docela běžné vzít si druhou nebo třetí manželku." Jediným problémem je tvoje spolehlivost jako muže. Pokud se o nás můžeš řádně starat, nikdo si nebude stěžovat. Jsem si jistá, že s tím souhlasíš, že, Linze? “

„Já – já chci být tvoje ž-žena, Touyo.“

Vážně...? No, to mě dělá šťastným, jistě, ale je tu ještě mnoho dalších aspektů, které je třeba zvážit.

„...N-Nechceš mě?“ Linze vypadala, jako by se chtěla rozplakat.

Sakra, nemohu nechat ten úsměv zmizet. Znovu ji rozesmutnit prostě nepřipadá v úvahu. V pořádku! To je jedno! Ať se stane cokoliv!

„Nevadí ti být mou druhou ženou? Jsi si tím jistá?“

„...Myslím, že s Yuminou dokážu vycházet. Pokud dokážeme obě najít blaženost a přitom milovat stejnou osobu, nic by mě neudělalo šťastnější.“

„...Tak dobře. Pokud vám to oběma opravdu nevadí... Přijmu vás obě.“ Náhle se Linze zářivě usmála a pevně mě objala. Když byla obvykle tak poslušná, ten čin mě dočasně zmátl. Yumina vstala a skočila na mě. To je vážně trapné!

„Takže odteď je Linze jako já snoubenka!“ Yumina vypadala opravdu šťastně. Linzenin obličej byl stále trochu rudý, ale podle toho, jak přikývla, bylo jasné, že je také šťastná.

Už bylo docela pozdě, tak jsem jim řekl, aby se vrátily do svých pokojů. Odpověděly tím, že mě požádaly o polibek na dobrou noc. Neměl jsem ještě odvahu políbit je na rty, tak jsem je nějak přiměl ke kompromisu, jakkoli to může znít divně, s polibkem na čelo. Yumina byla šťastná, zatímco Linze se styděla.

Poté, co opustily můj pokoj, jsem si zhluboka povzdechl. Dnes se stalo příliš mnoho věcí. Musím si dát své pocity do pořádku. Jako vždy jsem si lehl na postel.

Takže, jak se s tím mám vypořádat? Mám peníze, abych se postaral o obě, mám pro ně pořádný dům. Mám vůbec nějaké skutečné problémy? Oh, jasně, budu muset navštívit Linzeniny rodiče... Teď záleží jen na mém odhodlání. Musím být připraven s nimi prožít zbytek života. Musím o tom přemýšlet dopředu... Po tom všem... chci, aby byly šťastné.

Pomalu jsem usnul a hlavou mi jemně poskakovalo mnoho myšlenek.

 

THUD!

Dveře do mého pokoje se s třeskem otevřely a probudily mě. Huh, kdo, co, kde, proč?! Je ráno? Místnost je světlá... Rozhlédl jsem se, napůl ve spánku, a uviděl jsem osobu stojící u mé postele. Byla to dívka. Tyčila se nade mnou a svítilo na ni ranní světlo.

„Musíme si promluvit. Teď.“ Byla to starší dvojče dívky, která se před pouhým dnem stala mou druhou snoubenkou. Ranní světlo způsobilo, že se jí rukavice na boku lehce třpytily.

No, tohle není zlověstné. Mohly by se potíže vyhnout příchodu tak brzy ráno? Jen jednou, prosím?


  

3 komentáře: