IwS 3 - Kapitola 2: Babylonské dědictví 8/11

Elze mě vzala na třetí cvičiště královské armády. Elze a generál Leon často využívali tohoto místa k tomu, aby se utkali, a Elze, přestože byla z venku, sem mohla přicházet a odcházet, jak se jí zlíbilo. Díky tomu jsme se tam bez problémů dostali.

Bylo ještě brzy, takže nikdo netrénoval. Kromě podivného ptačího cvrlikání bylo místo zahaleno absolutním tichem. Elze mě zavedla na cvičiště a já viděl, že nejsme sami.

„Yae? Co tu děláš?"

„...Touya-dono. Čekala jsem na tebe.“ Yae seděla uprostřed cvičiště. Čepel měla před sebou a její držení těla působilo, jako by z nějakého důvodu meditovala. Náhle otevřela oči, popadla čepel a vstala. Vypadala trochu jinak než obvykle.

„Bereš si Linze za manželku, že?“

„Ah... Ano, skutečně, je tomu tak...“ Otočil jsem se a uviděl Elze, jak na mě zírá.

Zase to zaměření... Kolikrát a od kolika dívek jsem za poslední den dostal tenhle pohled? Na druhou stranu je to záležitost týkající se její sestřičky, takže není divu, že je tak vážná.

„Takže to z tebe dělá mého švagra? “

„Aha... ano. Doufám, že spolu budeme dobře vycházet, opravdu...“ Moc jsem o tom nepřemýšlel, ale měla pravdu. Elze jako švagrová... Něco na tom prostě není v pořádku.

„Co si o Linze myslíš? Máš ji opravdu rád?“

„... Abych byl upřímný, pořád si tím nejsem jistý. Nemyslím si, že mohu říci, že ji miluji, ale totéž platí i pro Yuminu. Pořád se mi určitě líbí jako osoba a je pro mě velmi důležitá.“

„A souhlasila s tím?“

„Ano.“ Elze si povzdechla.

Je zklamaná? Šokovaná? Nemá slov? To nemůžu říct... Elze se svižně poškrábala na hlavě a opakovaně, ale lehce, kopala prsty u nohou do země, očividně podrážděná. Whoa, děsí mě!

„Ta holka měla vždycky tuhle stránku... Navzdory tomu, že byla většinu času taková vystrašená kočka, byla vždycky ten typ, který byl odvážný tam, kde se to počítalo. Ona je úplný opak mě, když na to přijde...“

„V tomto ohledu se příliš neliším, také. Nejsem schopna stát se rozhodnou bez řádného postrčení...“

O co jim teď jde? Elze si navlékla rukavice, které měla u pasu, a udeřila pěstmi o sebe. Řinčení, které se rozléhalo, bylo docela hlučné. Yae také prostrčila meč šerpou a upevnila jeho pozici.

„Touyo ... chci, abys s námi bojoval."

„Huh?!”

„Jestli vyhraješ, neřekneme nic o tvém vztahu s Linze. Ale pokud vyhrajeme, budeš muset vyslyšet naši žádost.“ Počkej, co?! Jak k tomu došlo?! Jsem za něco trestán?! Yae vytasila meč a zdánlivě ignorovala můj zmatek.

„Půjčila jsem si ten meč od vikomta Swordricka, půjčila. Okraj čepele je zaoblený. Nemělo by tě to zabít nebo dokonce pořezat, ale roztříštění kostí je v rámci možností, to je.“ Tato informace mě nijak neuklidní!

„Touyo, použij [modelování], abys otupil čepel Brunhild.“

„Počkej! Než něco udělám, můžeš mi nejdřív říct, proč s vámi dvěma musím bojovat?!“

„Abych byla upřímná, Touya-dono. Obě jsme typ dívek, které to musí dělat, to jsme. Je to otázka konfrontace našich pocitů. Pokud to chceš nazvat zbabělostí, budiž.“ Neměl jsem tušení, o čem mluví, ale očividně neměly v úmyslu ustoupit. Dobře, jediné, co musím udělat, je schválně prohrát, a...

„Když se budeš držet zpátky, nikdy ti to neodpustím. Nepřijmu ani tvůj vztah s Linze. Nikdy nedovolím, aby moje sestra byla s mužem, který odmítá být vážný, když na tom záleží.“

Mizerný. Varovala mě, abych nedělal přesně to, co jsem plánoval... Elze asi přesně ví, jak funguje moje povrchní mysl.

Neochotně jsem udělal, co mi bylo řečeno, a použil [modelování] k zaoblení čepele Brunhildy.

Asi nemám jinou možnost, prostě použiju [Slip] ve chvíli, kdy boj začne, a pak...

„Žádná nulová magie není povolena. Nemůžeš tomu říkat boj, když se sesypeme na zem v okamžiku, kdy bitva začne. Ani já nepoužiji [Boost].“

Jak sakra mohla přesně vědět, co mám na mysli?! Sakra, ženy jsou děsivé!

„Touya-dono můžeš používat elementární magii, stejně jako zbraně na dálku a nablízko. Můžeme použít pouze zbraně na blízko, ale my jsme dvě. To se zdá spravedlivé, že?“

To znamená, že jediné náboje, které můžu použít, jsou ty normální gumové. Dopad těch věcí vám ale může pořádně zatřást kostmi, takže to není tak, že by byly špatné.

„Pořád mám pocit, že jsem v nevýhodě ..."

„Jsme si plně vědomy toho, že od tebe žádáme hodně. Potřebujeme však příležitost učinit další krok.“ Znovu jsem netušil, co říká, a tak jsem si jen povzdechl a obrnil se. Řekl jsem si, že budu hrát jejich hru tak dlouho, jak budou potřebovat.

„Jsi připravený?“ Prostě jsem přikývl, bál jsem se zeptat, na co musím být připraven.

V příštím okamžiku se Yae a Elze rozdělily a přiblížily se ke mně ze dvou různých úhlů. Klešťový útok? Už?!

„Čepelový mód!“ Natáhl jsem Brunhild do tvaru tupého dlouhého meče a rozběhl se k Yae. Mohl jsem snadno odrazit její čepel, ale to samé se nedalo říct o pěstech Elze.

Po zkřížení mečů s Yae, jsem využil setrvačnosti, abych kolem ní proklouzl. Otočil jsem se, vzal do levé ruky New Model Army a vypálil na ni všech šest kulek.

Překypoval jsem sebedůvěrou, jistý si, že všech šest výstřelů najde svůj cíl na zádech Yae, když jim Elze skočila do cesty a zvedla levou ruku. Rukavice, kterou měla na sobě, zářila smaragdově zelenou barvou.

O chvíli později se kulky rozprchly do několika nejistých směrů.

„Dokud to nejsou kouzla, tak na mě útoky z dálky nezabírají. Do háje, zapomněl jsem! Její smaragdová rukavice byla prodchnuta bariérovým kouzlem typu větru, které odráželo všechny fyzické útoky!

„Zbraňový mód! Znovu nabít!" V zoufalém pokusu jsem se je pokusil rozptýlit všemi dvanácti kulkami z obou svých zbraní v zoufalé snaze odvést jejich pozornost a získat nějaký čas.

Ale zdálo se, že to Elze nezajímalo. Zaútočila na mě, zatímco držela levou rukavici.

„Čepelový mód!“ Elzeina pravá pěst mě sevřela, ale dokázal jsem se jí vyhnout. Rychle jsem změnil Brunhild v dlouhý meč a vrhl na ni vodorovné seknutí. Vyhnula se tomu také, ale získalo mi to nějaký čas, abych ustoupil a napravil svůj postoj.

„Jsi naivní blázen!“ Yae se na mě vrhla zpoza Elze. Neměl jsem šanci se distancovat. Vydrž chvilku! To mě určitě pořeže, tupá čepel nebo ne! Uhnul jsem stranou, aby mi špička čepele nezasáhla rameno. Pak jsem se rychle otočil a podkopl jsem ji nohou a použil na ni její vlastní hybnost.

„Kuhh?!”

„Znovu nabít!" Jak Yae spadla na zem, rychle jsem na ni zamířil s New Model Army.

Než jsem však stačil zmáčknout spoušť, Elze mě napadla kopancem, takže jsem neměl jinou možnost než couvnout.

„Prolni se, lede! Zmrzlé znehybnění: ledová vazba [Icebind]!“ Mé kouzlo způsobilo, že půda pod jejich nohama začala mrznout.

„Agh!“ Obratně unikly a rozdělily se, znovu se na mě vrhly ze dvou úhlů. Zmrzlá vazba neměla ani šanci se uchytit.

Mizerný! Mám tu jasnou nevýhodu! Koneckonců, není to jako bych mohl dělat cokoli, co by jim mohlo vážně ublížit nebo tak něco!

„Whoa!" Vyhnul jsem se dalšímu přímému úderu od Elze. Yae se ke mně taky přibližovala. V tu chvíli jsem zavřel oči a vrhl kouzlo.

„Třpyť se, světlo! Oslňující lesk: záblesk [Flash]!“

„Kh?!” Náhlý výbuch jasného světla Yae zastavil. Využil jsem příležitosti, abych od nich zase ustoupil. Nejlepší v bitvě s těmi dvěma pro mě bylo udržet si odstup. Byl jsem v největší výhodě na dálku.

Jakmile se vzpamatovala z oslepujícího záblesku, Yae sáhla k boku, vytáhla krátký meč a vložila si ho do volné ruky. Co...? Yae sklonila postoj a vrhla se ke mně. Právě když jsem se chystal vypálit fintu nebo dvě, abych ji mohl donutit couvnout, hodila po mně krátký meč.

Whoa?! Kdo sakra hodí svou zbraň takhle?! Nepředstavuje meč samurajovu duši?! To se krátké meče nepočítají nebo co?! Sotva jsem se mu vyhnul, tím že jsem lehce posunul pánev na stranu. Ugh! Škráblo mě to! Než si stačila napravit své držení těla, vystřelila jsem na ni všech dvanáct nabitých nábojů. Neexistuje způsob, jak se může vyhnout v této vzdálenosti!

„Gah!!!“ Silné gumové náboje způsobily, že Yae spadla na zem. Navzdory tomu na mě stále dokázala vystřelit vodorovné seknutí. Ale bylo to něco, čemu jsem se mohl snadno vyhnout.

Ale Elze na mě čekala, přímo na místě, kam jsem skočil. Sakra, je moc blízko! Její pěsti jsou mnohem rychlejší než moje ruce. Elze šla ven a zaútočila na mě pravým hákem. Nemám jinou možnost! Ohnul jsem tělo a nějak jsem se vyhnul její pěsti, pustil zbraň a popadl ji za pravou ruku. Použil jsem svou hybnost, abych ji otočil zády ke mně. Potom jsem vložil pravý loket do podpaží a zvedl ji.

„Což-?“ Hodil jsem ji na zem a ona vydala zvuk, který zněl jako výkřik. Od školy jsem neudělal házení přes rameno, ale mé tělo jako by si pamatovalo pohyby.

„Gah ...!" Moje technika zřejmě nebyla dost dobrá, aby ji správně poškodila. Elze rychle vstala.

Ale ve chvíli, kdy už zase stála vzpřímeně, měl jsem na ni namířen Brunhild. Byli jsme tak blízko, že nemohla přesměrovat kulky, ani kdyby chtěla.

Měla klasické držení.

„Nabít. Vyhrál jsem.“

„... Proč nestřílíš?"

„Protože když přijmeš porážku, nebudu to potřebovat. Střílet na někoho, kdo je mi drahý, mi nedělalo dobře. V duchu jsem si poznamenal, abych se Yae po bitvě omluvil.

„Jsi hloupě laskavý. Opravdu si myslíš, že s touhle mentalitou dokážeš Linze a Yuminu ochránit?“

„...To jsem prostě já.“

„Heh, to určitě jsi. Hádám, že to asi je jeden z důvodů, proč jsme se do tebe s Yae zamilovaly.“

„......Co?" Co právě řekla? Já, uh ... Co? Moje mozkové funkce zamrzly.

Právě když jsem se probral z transu, uvědomil jsem si, že Elzeina pravá ruka – ta v červené rukavici – vyzařuje světlo. Schopnost té rukavice... zvyšovala ničivou sílu, že?! Dobře, jestli se opravdu nechce vzdát, tak na ni asi taky nemůžu jít zlehka. Zamířil jsem na Elze a zmáčkl Brunhild spoušť. Bitva skončila. Nebo jsem si to aspoň myslel.

„Cože?!“ Zmáčkl jsem spoušť podruhé. Nevystřelilo to. Jak se ukázalo, nebyla ani nabitá. Co? Proč? Jsem si jistý, že jsem znovu nabíjel ... Oh ...

Yaeina akce z dřívějška mi konečně dávala smysl. Ten krátký meč, co po mně hodila. Nehodila ho, aby mi ublížila. Když jsem uhnul a škráblo mě to, rozřízla mi váček u pasu.

Při pohybu se mi z něj rozprchly kulky a všechny mi došly. Moje dobíjení bylo bezvýznamné, pokud v okruhu jednoho metru nebyly žádné kulky... Byl jsem podveden.

S bleskovou rychlou rychlostí, Elze přistoupila stranou a vrazila mi pěst do hrudi.

„Gghuh?!" Padl jsem na zem a mé vědomí vybledlo.


  

2 komentáře: