IwS 3 - Kapitola 2: Babylonské dědictví 10/11

„Počkej co?!“

„U-Udělaly jsme něco špatného, udělaly?“

„... Řekl jsi, že mě přijmeš za svou ženu ...“

„Touyo?!“ Všechny čtyři dívky okamžitě vyskočily na nohy a přiblížily se ke mně. Sakra, to vyznělo špatně!

„Dobře, počkejte! Myslel jsem jen teď, dobře! Chtěl jsem říct, že teď nemám v plánu se oženit!“ Moje slova zastavila dívky mrtvé v jejich stopách. Dobře, dobře. Přinejmenším jsou ochotné mě vyslechnout.

„Když ne teď, tak někdy v budoucnu?“

„Samozřejmě. Pokud nikdo z vás není proti této myšlence, vezmu si vás všechny čtyři docela šťastně.“ Odpověděl jsem na Elzeinu otázku a děvčata se vrátila na svá místa. Dobře, trochu se uklidnily...

„Mám vás všechny stejně rád a nemám v plánu porušit slib, že si vás vezmu, ale teď se oženit nemůžu. Nechci, aby to vypadalo, že jsme spolu jen proto, že jsem se do toho zamotal.“

„...Nerozumím, co tím myslíš, já ne.“ Yae zmateně naklonila hlavu.

„Chci říct, jen si myslím, že na takový závazek ještě nejsem připravený. Nejsem dost zralý na to, abych se staral o jiné lidi. Chci říct, pořád nejsem úplně přesvědčen, že se o sebe dokážu postarat. Takže, prosím, počkejte, až budu připraven nést tíhu jiného života vedle svého. Pokud to nevypadá, že se někdy stanu takovým člověkem, můžete kdykoliv opustit mou stranu. Nikdo vám to nemůže vzít, ani já, ani nikdo jiný.“ To byla moje sobecká podmínka dohody. Chtěl jsem, aby byli všichni šťastní, ale ještě jsem si nebyl jistý, jestli je dokážu udělat šťastnými. Stále jsem chyběl v tolika oblastech. Neměl jsem ještě odhodlání, odvahu, silné city lásky ani vědomí, abych některou z nich učinil šťastnou.

Věděl jsem, že v podstatě jen říkám dívkám, aby počkaly, až budu mít pocit, že jsem jich hoden, ale neměl jsem v úmyslu je vést donekonečna, dokud se náhle nerozhodnu, že ten den nadešel. Podmínka, kterou jsem jim stanovil, mohla snadno přinutit jakoukoliv dívku, aby mě nenáviděla, a já bych se s tím smířil, kdyby se některá z nich rozhodla celou věc odvolat jen z tohoto důvodu. To byla jejich volba a já měl v úmyslu respektovat jejich přání.

„...Opravdu jsi to nemohl formulovat lépe? Chci říct, asi to dává smysl, ale stejně.“ Elze si při řeči povzdechla s výrazem, který se pohyboval někde mezi podrážděním a úlevou. Sakra, faktem bylo, že mě všechny holky požádaly o ruku a to, co jsem řekl, bylo stejně špatné, jako kdybych nikdy nic neřekl. Nebyl jsem si jistý, co mám dělat. V podstatě bych jim bral jejich rozhodnutí v této věci pro své vlastní pohodlí. I já jsem měl pocit, že to je hrozná věc, když to někomu udělám.

„Hraješ špinavou hru. Už víš, že bychom tě nikdy takhle neodhodily, ale stejně předstíráš, že tu možnost máme, že?“ Elze na mě při řeči vrhla další pohled. Dobře, chci říct, nemyslím si o sobě nic moc, ale nečekal jsem, že se mnou teď a tady přerušíte všechna pouta nebo tak něco.

„Zamilovat se není nikdy snadná věc, není...“ Yae poplácala Elze po rameni. Elze sama odvrátila hlavu a nafoukla tváře.

„...I když to s tebou moje sestra vzdá, Touyo, budu čekat tak dlouho, jak budu muset... Protože chci být tvoje žena.“

„Hele, kdo říkal něco o tom, že jsem to s ním vzdala?!“ Linze se zasmála, když sledovala, jak její sestra zpanikařila. Dobře, jen si z ní utahovala.

„Mně to taky nevadí. Koneckonců už jsme si o tom mezi sebou povídaly. Teď už jen stačí, když se do nás zamiluješ tak bezhlavě, že to budeš ty, kdo nás příště požádá o ruku.“

„Asi se budu muset ze všech sil snažit, aby ses do té doby do mě zamiloval.“ Yuminina slova mi vykouzlila úsměv na tváři. Od teď už nejsme jen členové party. Jsem zasnoubený s těmito dívkami. Jsou to moje milenky a jednoho dne budeme všichni součástí jedné rodiny. Musím udělat, co je v mých silách, aby ten den přišel ještě o něco dřív, a až přijde, budu to já, kdo je řádně požádá o ruku.

„Takže s tím jsme všechny čtyři Touyovi snoubenky. Seřadíme se a necháme ho, aby nás políbil jako důkaz?“

„CO?!“ Elze, Linze, Yae a já jsme byli zcela zaskočeni Yumininým náhlým návrhem. Zatím to vypadalo, že se chce poplácat po zádech za to, že vymyslela tak mazaný plán. Proč se nikdy nespokojíš s tím, že se věci pro změnu zabalí polonormálně?!

„P-Počkej, umm, nemyslíš, že je na to ještě trochu brzy?!“

„I když se teď možná budeme a-angažovat, věřím, že bychom měli brát věci s patřičnou mírou, měli bychom...!“ Elze zrudla jako rajče a propukla v paniku. Yae byla také jasně červený. I když jsem chápal reakci Yae, nepovažoval bych Elze za tak pozdní květinu.

„Ale včera mě políbil, víš?"

„Cože?!“ Když Yumina zamumlala ta slova, Elze a Yae otočily hlavy mým směrem s takovou rychlostí, že jsem se bál, že by mohly dostat šlehnutí. Teda, ona nelže, ale....

„V-Vlastně mě také políbil ... myslím na čelo ...“

„HUH?!“ Linze promluvila a tentokrát se ty dvě otočily ke mně ještě rychleji než předtím. Ona taky nelže, ale dejte mi pauzu!

„Tak dobrá, tím je to vyřešeno! Musíš nás taky p-p-p-políbit!“

„Já bych... taky chtěla políbit, taky bych...“

Dobře, zadržte! Nejste ty samé dívky, které ještě před chvílí říkaly, že je příliš brzy nebo že bychom měli brát věci s mírou? Která část z toho je pro vás umírněná? Elze a Yae mě zamkly pohledem a stále se červenaly až po uši.

Mizerný, teď už nemůžu přesně utéct ... Ne poté, co jsem se právě rozhodl, že přijmu o nich všechno.

Natáhl jsem ruku a přitáhl Elze blíž ke mně. Při mém doteku trochu nadskočila, ale nekladla žádný odpor, když jsem jemně vtáhl její tělo dovnitř. Položil jsem jí ruku na tvář, pak jsem přitáhl svou tvář blíž k její, když....

„Příliš trapné, rozmyslela jsem si to!“

„Ghuoh?!“ Nechala mě jen s těmi slovy, pěst Elze bez varování narazila přímo do mého solar plexu. Náhlá síla mi nedala čas, abych se obrnil, a tak jsem toho dne podruhé zkolaboval. Jak se mé vědomí vytrácelo, jediná myšlenka, která mě napadla, bylo něco ve smyslu ach ne, už ne....

 

„...Ungh?“

„Nabyl jste vědomí?“ Probudil jsem se a zjistil, že jsem zpátky ve svém pokoji a ležím na posteli. Slunce už dávno zapadlo. Skrze tlumené světlo lampy, jsem rozeznal postavu Cescy sedící na židli vedle mé postele. Z nějakého důvodu měla na sobě uniformu služebné.

„Cesco...? Co je to s těmi šaty ...?“

„Slečna Lapis mi je předložila. Pokud mám sloužit svému pánovi, pak to má být moje uniforma, tak jsem byla poučena.“

...Když o tom tak přemýšlím, nechal jsem Cescu v rukou služebných hned, jak jsme se vrátili domů, co? Nezapomněl jsem na ni ani na nic jiného, ale příliš mnoho život měnících rozhodnutí na mě létalo jedno po druhém a... Vydrž, to je stejně vina téhle holky!

„Dobře, ale co tě přivádí do mé ložnice?“

„Přišla jsem se s vámi pomilovat.“ Skočil jsem na kraj postele, jako bych právě slyšel střelbu mým směrem. Mlha v mé mysli se okamžitě vyjasnila. Moje cudnost je v nebezpečí!

„To byl vtip. Nemám na to žádné plány. Dnes ne.“ Nenechávej jen tak náhodou „ dnes ne“, protože si myslíš, že si toho nevšímám! Nikdy nemůžu nechat polevit svou ostražitost kolem tebe ani na vteřinu!

„Pravdou je, že jsem vám přišla doručit zprávu určenou vám.“

„Zpráva pro mě ...? Od koho to je?“

„Je od doktorky Reginy Babylon. Podrž telefon, co? Vzkaz pro mě... od toho prastarého geniálního doktora? Stejná osoba, která stvořila Cesku a vzdušnou zahradu Babylonu?! Ale jak? Cesca si přitiskla pravou ruku k levému zápěstí, jako by si chtěla změřit puls, jen aby otevřela levé zápěstí a vytáhla kabel s jakýmsi konektorem na konci.

„Whoa.“ V takových chvílích si musím připomínat, že Cesca je vlastně stroj.

Cesca vzala kabel a předložila mi jeho konec.

„Huh? Co s tím mám dělat?“

„Nejsem si jistá. Doktorka mi řekla, že když to dám svému novému pánovi, pochopí to.“ Pokyny jsou nejasné. Bohužel, jako lidská bytost z masa a kostí, nenapadá mě žádné jiné místo, kam bych mohl pohodlně připojit takovou věc... Mám si ho strčit do pusy...? Počkej, je to možné? Tvar tohoto konektoru vypadá povědomě, ale... Ne, to nemůže být pravda!

Šel jsem k místu, kde mi na zdi visel kabát, a pak jsem z kapsy vytáhl smartphone. Poté jsem vzal kabel, který mi Cesca nabídla, a pokusil se ho zapojit.

Můj telefon trochu pípal, když vzal cizí kabel, a na obrazovce se objevila načítací lišta, která se pomalu plnila zelení. Když načítací lišta dosáhla 100%, obrazovka mého smartphonu se náhle jasně rozsvítila.

„Hej, co je to?!“ Světlo postupně zhaslo a odhalilo osobu zhruba 15 centimetrů vysokou, stojící na horní straně obrazovky.

Osoba byla poloprůhledná, skoro jako by mě chtěla ujistit, že vidím jen 3D promítaný obraz ... což by bylo v pořádku, až na to, že můj telefon nebyl schopen promítat ani hologramy, pokud vím.

Holografickou osobou byla dáma, které bylo něco přes dvacet. Měla na sobě bílý laboratorní plášť a brýle a v ústech něco, co vypadalo jako cigareta. Dlouhé blonďaté vlasy jí nepořádně visely, což mi připadalo škoda, protože jinak by se k ní dokonale hodily. Vršek a sukně, které nosila pod laboratorním pláštěm, byly také zmačkané, což dodávalo jejímu celkovému nevýraznému vzhledu.

„Tohle je doktorka Regina Babylon.“

„To je ta doktorka...?“ Doktorka, která do té doby seděla poněkud netečně, zvedla tvář a podívala se na mě, když se na mě zazubila. Huh?

„Nazdárek. Ráda tě poznávám, chlapče. Jak víš, jmenuji se Regina Babylon. Předtím než cokoliv jiného, dovol mi poděkovat, že jsi se ujal správy zahrady, stejně jako Francescy. Opravdu, hodně to pro mě znamená, Mochizuki Touyo.“

„Počkej, jak jsi to...?“ Co to znamená? Proč někdo z doby před téměř pěti tisíci lety zná mé jméno?! Nejen to, ale proč tento konektor perfektně zapadá do mého smartphonu? Je to skoro, jako by to bylo speciálně navrženo tak, aby se to používalo přesně takhle od samého začátku...

„Věř mi, vím, jak se cítíš. To je velmi dobrá otázka. Samozřejmě, že bys to chtěl vědět. Koneckonců, jsi velmi zvláštní typ člověka.“

Zvláštní...? Počkej, ví, že jsem z jiného světa?! Kdo je vlastně ta doktorka?!

„Dovol mi, abych ti dala odpověď, po které tak dlouho toužíš. Podívej se pozorně.“ Doktorka mluvila pomalu, a když to udělala, zvedla si sukni před mýma očima. Černé krajkové kalhotky pohltily mé vidění.

„Tohle je můj oblíbený pár, abys věděl.“

„Co je mi sakra po tom?!“ Bez přemýšlení jsem hodil svůj smartphone na postel. K čertu, myslíš, že jsem „takový druh člověka“?! Nesrovnávej mě se sebe! Není to jako by tvoje kalhotky byly první věcí, o které jsem chtěl vědět, nebo co?

„Ha ha ha! Dělám si legraci, dělám si legraci. Nedělej si s tím starosti, to byl jen můj způsob, jak prolomit ledy.“ Nebo to aspoň říkala ta dobrá doktorka, která se na mě stále pokoušela blýsknout kalhotkami ze své nové pozice na posteli a celou dobu se na mě šklebila. Věděl jsem to, tahle osoba je daleko za obvyklým výstředníkem! Holografická doktorka si vrátila na rty předmět podobný cigaretě a ten úsměv ji neopustil.

„Všechno ti vysvětlím, tak mi odpusť můj malý žertík. Zaprvé, proč o tobě vím? No, vidíš, mám zařízení, které mi umožňuje nahlédnout do budoucnosti.“ Zařízení pro pohled do budoucnosti? Je to nějaký artefakt? Netušil jsem, že je tak geniální, že by mohla udělat něco takového... Ale pořád je divná.

„Smíchala jsem trochu magie kosmického času s nějakou magií světla a pak jsem použila nulové kouzlo zvané ... No, nevadí. To není důležité. Důležité je, že jsem vyrobila zařízení, které dokáže promítnout budoucnost. Problém je, že zařízení má několik fatálních nedostatků. Za prvé, vize budoucnosti, které mohu pozorovat, jsou jen útržkovité, a za druhé, nemůžu se rozhodnout, jak daleko do budoucnosti se chci podívat. Zařízení vyhledává někoho se stejným biorytmem z budoucnosti, jako ten, kdo ho ovládá, a postupuje tak, aby odráželo události ze života toho člověka. V mém případě, náklonnost ke všem základním magickým prvkům se vrátila, aby mě kousla, což znamená, že extrémně vzdálená budoucnost, ve které se nacházíš, je jediná, na kterou jsem se mohla podívat.“ Chcete mi říct, že mám stejný biorytmus jako ta bláznivá doktorka? Ani nevím, co to znamená, ale nelíbí se mi to. Připadá mi to, jako by mě k sobě házela jako partnery v kriminálech nebo tak něco... Já takový nejsem, jasný?! Mohli bychom být stejný typ člověka, ale jen v takovém rozsahu, jako naše magické spřízněnosti, že?!

„Každopádně jsem tě tak zahlédla. Nejdřív jsem se dívala jen ze zvědavosti, ale pak to bylo čím dál zábavnější. Dostalo se to do bodu, kdy jsem se skvěle bavila, když jsem se dívala, jak ty a tvoje parta prožíváte svá divoká dobrodružství, ale pak jednoho dne, jsem už nebyla schopna vidět tvou budoucnost. Proč myslíš, že to tak bylo? Je to proto, že se budoucnost změnila. Ne, to není to správné slovo. Myslím, že lepší způsob, jak to vyjádřit, by bylo, že vaše budoucnost začala být nejistá. Nejistá...? Co znamená nejistá budoucnost?

α (Minulost) ————————— β (Budoucnost)

Představme si, že se čas pohybuje v přímé linii od minulosti k budoucnosti, jako je tato. Pokud by někde podél čáry od α do β měl zasáhnout neznámý faktor γ, nová budoucnost by se změnila z β na β1.

Pokud budoucnost, na kterou se doktor dosud díval, byla budoucnost β, pak se musela stát nějaká velká událost, která změnila budoucnost, Událost γ, která vytvořila budoucí β1 jako novou možnost ... myslím.

„Myslela jsem, že to mohl být pád Parthena... ale ta událost už je pravděpodobně vytesaná do kamene. Koneckonců, naše civilizace už ve vašem světě neexistuje. Každopádně, pád Parthena byl způsoben nepřítelem lidstva, frází a jejich neúnavnou invazí. To už byl ve vaší době také prokázaný fakt. Fráze… Počkej, ta fráze?! Křišťálová stvoření, o kterých mi Leen vyprávěla! Takže pád pětitisícileté civilizace způsobil ten samý divný druh?!

„Samozřejmě jsme se bránili, ale fráze se na nás valila po desetitisících. Nedalo se nic dělat, aby se zabránilo pádu Parthena. Potom se fráze rozptýlila do všech koutů světa. Byl to skutečně konec dní. Byla jsem si jistá, že důvodem, proč jsem přestala vidět budoucnost za tímto bodem, je prostě to, že svět za těchto okolností nemá budoucnost.“

Takže tok událostí mezi α (minulostí, v níž doktor existoval) a β (budoucnost, v níž v současné době žiji), se pomalu nakláněl směrem k β1 (budoucnost, kdy fráze zničila svět)? Ale to také nedává moc smysl. Svět je v pořádku.

„Správně. Jak jsi si jistě všiml, vaše budoucnost nikdy neskončila. Z nějakého důvodu fráze zmizely ze světa dřív, než mohlo dojít k nejhoršímu možnému výsledku. Nevím jak a proč, ale díky jejich náhlému zmizení, jsem znovu viděla budoucnost, kterou obýváš.“

To znamená, že β1 byla nakonec odvrácena. To je alespoň dobré vědět. Kdyby byla β1 budoucností tohoto světa místo β, mohl by mě Bůh poslat úplně někam jinam, a pak bych se tady nemohl se všemi setkat.

Ale co mohlo tu frázi přimět, aby jednoho dne zmizela ze světa? Byli vyhlazeni nějakým virem cílícím na fráze jako v nějakém sci-fi románu nebo tak něco?

„Každopádně by to mělo stačit jako vysvětlení, proč o tobě všechno vím. A přirozeně jsem tam nechala Babylon jako malý dárek pro tebe. Použij ho, jak se ti líbí. Dokonce jsem ho naplnila krásnými dívkami, které se postarají o tvůj vkus. Neboj se je použít, jak se ti zlíbí! “ Když to holografická doktorka řekla, dala mi zlý úšklebek. Sakra, co s tím pocitem?! Celá její tvář jen řík: „Ne, ne, neboj se. Rozumím dokonale. Jsi kluk, chápu, jak to je,“ a to mě tlačí nahoru ke zdi! To musí být to, jaké to je mít starší sestru, která dostane zábavu z toho, že si s tebou zahrává!

„Pro všechny případy, jsem rozdělila Babylon na více částí, abych zabránila tomu, že padne do nesprávných rukou. Jestli půjdeš lovit zbytek kousků, nebo ne, záleží jen na tobě, nevadí mi to tak ani tak. Stejně to teď všechno patří tobě. Z toho, co jsem viděla, se mi nezdá, že bys ve své budoucnosti potřeboval něco tak absurdně mocného.“

Tak proč jsi ho vůbec stavěla?! Vím, že se říká, že hranice mezi genialitou a hloupostí je tenká jako papír, ale tahle osoba je očividně daleko za tou hranicí!

„No, už jsem chvíli mluvila, takže tu zprávu tady ukončím. Jo a mimochodem, jakmile tato zpráva skončí, Francesca bude nahá.“

„Cooo ?!“

„To byl vtip. Každopádně se uvidíme, chlapče.“

Znovu jsem hodil svůj smartphone do postele. Ugh! Kruci, ta malá doktorka kalhotek si ze mě dělala legraci až do konce! Vůbec ji nechápu! Vážně postavila celý Babylon jen proto, aby si zahrávala s dítětem pět tisíc let v budoucnosti?!

„... Mám se svléknout?“

„Nesvlékneš se!“ Rychle jsem zadržel Cescinu ruku.

Takže to bylo dlouhé a krátké, doktorka Babylon na nás nakukovala z minulosti, takže o nás věděla všechno. Ale pokud skutečně viděla budoucnost, proč se tedy teleportační kruh pro zahradu nacházel na dně moře u pobřeží Eashenu? Když už jsme u toho, proč se namáhat s rozdělením Babylonu na několik kousků, když stejně věděla, že to bude pro mě? Bylo velmi těžké uvěřit, že vidí budoucnost dokonale.

Ne, počkej. Řekla, že může jen útržkovitě nahlížet do budoucnosti, takže možná nemůže přiblížit jemnější detaily nebo tak něco. Opravdu doufám, že tomu tak je, protože pokud ne, pak už nikdy nebudu moci odpočívat s vědomím, že někdo pořád nakukuje do všeho, co dělám.

Další věc, která mě upoutala, byla fráze. Z toho, jak mluvila, to vypadalo, že doktorka nevěděla, že fráze v této světové linii stále existuje.

Možná, že ta fráze kriketového typu, kterou jsme potkali ve starém hlavním městě, tam byla vlastně celou dobu zapečetěná. Pokud ano, znamenalo by to, že fráze sem také vtrhla před tisíci lety... To by vysvětlovalo, proč se staré hlavní město tak náhle rozpadlo a proč muselo být přemístěno. Všechno dává smysl, když všechny tyto události považuji za související.

Takže pokud ta, na kterou jsme narazili, pravděpodobně přežila z doby, kdy bylo staré hlavní město napadeno, pak.... vsadil bych se, že byla původně chycena, aby ji lidé mohli prozkoumat a pokusit se najít nějaké slabé místo.

Ale vydrž... Pokud to byl případ toho kriketového, tak co ten hadí, kterého viděla Leen? Neměli bychom to brát jako znamení, že události, které se staly před pěti tisíci lety a později před tisíci lety, se budou opakovat?

Před pěti tisíci lety byl svět na pokraji zkázy. Před tisíci lety padlo staré hlavní město. Po tomto vzorci se zdálo, že se události zmenšují svým rozsahem. I kdyby se to mělo opakovat, věci by pravděpodobně nedopadly tak katastrofálně jako minule... Přesto by bylo pošetilé takový předpoklad vyslovit.

„Děje se něco?“

„Ne, to nic není ...“

Tohle všechno je teď jen „co kdyby“. Pokud se ukáže, že mé obavy jsou neopodstatněné, pak jsem si nemohl přát nic víc, ale při náhodě, že můj odhad je správný...

„Nebude mi k ničemu, když se tím budu dál zabývat. Jsem si jistý, že by to všechny zneklidnilo, takže o tom budu mlčet.“

„O mém milování se s tebou?“

„Nic takového neuděláš, a tak jsem to nemyslel!“

„Rozumím, pane.“ Tento sled událostí se mohl snadno vymknout kontrole. Poslední věc, kterou jsem chtěl řešit hned po zasnoubení, bylo obvinění z podvádění. Zahnal jsem Cescu, protože jsem se už ujistil, že dostala svůj vlastní pokoj, a zalezl do postele.


  


1 komentář: